Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Post autor: xtomek » 2009-12-13, 06:18

MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996
SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 60 ft 2,393 ET 14,357.... było: 60ft 2.436, ET 14.831
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ale będzie cichociemna, BMW spadać. Jeszcze spoiler zdejmiemy.

Bangla, jak by powiedział PMW !!! :-P
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:52 przez xtomek, łącznie zmieniany 47 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Piotrek N15 S
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Piotrek N15 S » 2009-12-13, 09:23

a niżej usiąść nie chce ?? Tak to bardzo ładna Primka :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-13, 13:49

Usiądzie :mrgreen: I niejednego powali na kolana.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2009-12-13, 13:53

Tomek wstaw więcej fotek z przekładki i najlepiej jakieś spostrzeżenia...na pewno przyda się w przyszłości ;)
Ps. Dla niektórych driverów na pewno rude będzie wredne...jak zobaczą znikający punkt przed sobą po załączeniu faz :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-13, 14:01

Fajnie że się odezwałeś. Zaraz wstawię. Ten swap to była makabreska. Ale małpa jeżdzi, i to jak :-D Pozdrawiam Was przy okazji. Ania znowu musi sie przejechać, ale najlepiej w Ułeży

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2009-12-13, 16:17 ]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2009-12-23, 05:49 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2009-12-18, 02:20

przy takiej mocy to to troszke musi fruwac ;d chetnie bym sie takim przejechał ;d
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2009-12-18, 13:14

Macie może jeszcze lotkę na klapę?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-18, 19:53

Ruda opuściła warsztat. Teraz hamownia i wszystko będzie jasne. Krótsza skrzynia i spiek dają bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Zdjątka i wykresy lada dzień. :-D

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2009-12-18, 19:58

Wałki N1 są na pokładzie czy poprzedni setup? Fajnie, że auto znów jeździ.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-18, 20:19

Niestety jeszcze nie N1, ale z SR16VE. Czuje się różnicę na dole. Hamownia prawdę pokaże :-P Fajne uczucie - ruda z zewnątrz, a w środku cała czerwona.- motor, wiącha, zawiecha, wnętrze, tablica, kiera... :-D i w końcu niżej siedzi. A czerwoną pożegnaliśmy wczoraj.

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2009-12-25, 10:16

Mody na teraz:
komplet lekkich kolek i zamach,
nastpenie walki N1 ;) ...
na razie 3ba sie nacieszyc tym że taki kawal roboty zakonczony sukcesem.
A pierwszeństwo maja teraz poduszki silnika. Po świętach hamownia i .....
myślę że 219/219 Coobcia jest do pobicia. Z jego pomocą :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-25, 10:57

Ciekaw jestem nowych rezultatów na 1/4.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-25, 23:06

No to było by ciekawe jak byście osiągnęli na obecnych wałkach wynik lepszy niż 219KM. To by ewidentnie potwierdziło, że dłuższy wydech jest lepszy. Trzeba się kiedyś ustawić na pojedynek z mim starym DE.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2009-12-27, 18:22

Pięknie to wysztko wygląda, z dusza i pasją :)
Świerza buda czyni cuda :)

No to do zobaczenia na hamowni w energy - odrazu będzie można nałożyć nasze wykresy i porównać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-27, 20:39

Lekka buda czyni cuda... Energy lada dzień, tylko dogadam się z Tobą i z xkarolem. Dam znać, bo ruda gotowa na strojenie i zapłon. Dokończymy dzieła. Może dopiszesz coś do osiągnięć. Dół i góra wydają sie lepsze, a środek beee.
p.s.
Nikt z klubu nie jedzie za nami !!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2009-12-27, 23:39

Być może nikt nie jedzie ale na pewno wszyscy czekają na wyniki :) Przyrostów życzę!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2009-12-31, 20:21

No jeszcze parę dni. Na razie kierunki pomarańczowo/JDM-owe z przodu się zrobiły. :-D Oj będzie od tego szybciejsza :-D Pozdro Wszystkim szybkojeżdżącym w Nowym Roku !!!

[ Dodano: 2009-12-31, 22:16 ]
bodek, Dzieki za życzonka, sms-y mi się skończyły i nie mogłem odpowiedzieć. Happy New Year!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-01, 18:46

Dzięki również :)

btw punkt nie był potrzebny, więc profilaktycznie go usunę. Mieliśmy rozmowę o przesadzaniu z punktami i lepiej stawiać je za konkretne zasługi. Ale tak czy siak jeszcze raz dziękuje :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-03, 10:09

Ja tylko przeniosłem zasługi ze starego forum. Ale masz rację z punktami :-P Pozdro !!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-01-03, 23:10

Heh po fotach widze ze ogrom pracy cie czekał;] Warto prawda!! Tego samego zdania jestem!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-01-04, 21:18

Dobry wóz będzie :)
Ciekawe kiedy zamiast tychnych dzwi wlecą ich lekkie zamienniki z tworzywa sztucznego - poelcam do tej roboty firmę auto R, no i jakieś męskie kubełki i wio na tor :)
Sezon 2010 rozpoczęty.

Możeby by tak dyno day jakiś :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-05, 19:12

Będzie,termin do przyjęcia, potwierdzimy. Zapisujemy się na listę, ale najpierw strojenie i dopiero zapłon, sam wiesz najlepiej, już krzywka podcieta.Zadzwonię. Mody we wnętrzu jak kasa pozwoli. A jeszcze te wałki...pamietam. Dokończymy dzieła lada dzień :) sporo dostaliśmy w d.... :-D Niestety. Ale rudzielec prawie gotowy. :mrgreen: Pozdro
ixy
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-05, 20:09

podcinaliście krzywki na wałku??? :D
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-05, 20:29

coobcio coś zmajstrował, tuż przed śmiercią czerwonej na dojeździe do hamowni, ale nie na wałkach, tylko z ustawieniem i przestawieniem zapłonu. Spoko :mrgreen: Rozrząd też przygotowany do majsterkowania. cały setup trzeba wreszcie ustawić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-01-06, 19:36

No no, będzie ciekawie. Ja mam już złożony dół i czekam z wrzuceniem łba na ten talerzyk... Jak do 14.01 nie będzie o nim słychu to wytaczam spór o kasę i wrzucam łeb ze styranym talerzykiem.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-01-07, 19:22

Zyczę 14.01 na 1/4 :mrgreen: Wpadnij na dynoday. Pozdro

[ Dodano: 2010-01-08, 17:59 ]
A my wrzucimy jeszcze 205 albo 215 na przód i ruda wreszcie zacznie się odpychać 8-) spoiler out i nastepne 5 kilosów mniej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-02, 11:34

możesz coś napisać jak sie sprawuja te sprężynach Weiteca?? ile w rzeczywistości udało sie obniżyć auto?? rozpórki kupujesz gotowe??
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-02-02, 11:38

podpinam sie pod pytanie

Jak to wyglada i czy po obnizeniu bardzo wszystko lata w samochodzie..? Gdzie przy najezdzaniu na dziure slychac jak by nie było amora?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-04, 20:01

Mnie tylko denerwuje rezonans od wydechu. Jechałem ostatnio xsarą diesel i było podobnie. Do zawiechy trzeba się przyzwyczaic i polubić. Uważać, gdzie trzeba i rura, gdzie można.
Od zewnątrz, to nawet Subarki mogą mieć kompleksy. Bass i baryton, w zależności od obrotów. W przyszłym tygodniu obiecane przez Coobcia strojonko i hamka. Mam nadzieję, ze będzie sie działo <dresik> Jest zmieniony dolot, ostre wałki i rozrządzik do ustawienia. No i paliwko też.
p.s.
Weitec nie do zdarcia, cała zawiecha i rozpórka ze srebrnej 300+ konnej Primy Coobcia.
Rozporkę na tył dopiero zamierzam.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-03-04, 22:49

no to czekamy na wyniki ;-) czyli wychodzi, ze rozpórka z p11 daje rade, szkoda ze nie jest p&p
Ostatnio zmieniony 2010-06-13, 23:35 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”