Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-09-19, 21:59

Hehe z tego co ja wiem to turbo kit z srebnej primki leży u Coobcia w garazu, tylko turbo teraz siedzi w 265 konnym saabie Coobcia :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-20, 20:35

Powoli, jak będą dwie Primery, to bedzie łatwiej podjąc decyzę o uturbieniu. Taka eliminacja ryzyka. Na razie N/A robi swoje, a ile, to zobaczymy na nowych semislickach Federala w Lublinie + przepustnicy mod by Coobcio. A turbinkę się kupi :-P Odnośnie mocy, to liczę na 350KM z odrobinę ograniczonym momentem. Internalsy powinny teoretycznie wyrobić. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-21, 14:26

Bedzie miejmy nadzieje to s14a a nie 2 primery :p ;) Koniec OT

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-21, 15:30

Limon pisze:Hehe z tego co ja wiem to turbo kit z srebnej primki leży u Coobcia w garazu, tylko turbo teraz siedzi w 265 konnym saabie Coobcia :mrgreen:
265KM to on miał do dziś do godziny 15:45 :D

Chłopaki to turbo to do rudej byście chcieli czy do jakiegoś nowego projektu ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-21, 18:26

Do nowego, ale jeszcze trzeba trochę poczekać. Na razie jest katastrofa, bo nie dostaniemy zamówionych opon Federala. R888 też nigdzie w poblizu Warszawy nie ma. 205-ki zostały wycofane z naszego rynku. 195-ki nie wchodza w rachubę. Strata czasu i pieniędzy. Na 15-kach oczywiście.
Może ktoś pomoże, pożyczy, sprzeda???
265KM to on miał do dziś do godziny 15:45
No to gadaj co zmajsterkowałes. Bo ja dzisiaj przewróciłem i postawiłem na nogi 1,5 tonową suwnicę :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-21, 19:48

http://moto.allegro.pl/toyo-r888-205-50 ... 76759.html
już ktoś wrzucał tego linka tutaj, dzwoń dogaduj sie :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-22, 21:53

Jak nic sie jutro nie uda, to może w sobotę się dogadamy z gościem na odbiór w niedzielę przed zawodami. Tylko kto w niedzielę w Lublinie przełoży rano kapcie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-22, 23:08

Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-23, 06:59

Coobcio pisze:Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi !!
hehehe widze ze za kazdym razem co raz bardziej te opony Ci sie podobaja :mrgreen: no zobaczymy jak sobie poradza jak peknie 300 km :)

xTomek jak bedzie trzeba ktos sie znajdzie ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-23, 07:06

Oponka wygląda ciekawie :) Ja będę musiał pomyśleć u siebie kiedyś nad czymś takim, na następny sezon może. Ale na razie jest masa innych rzeczy do zrobienia w pierwszej kolejności.....


P.S
Trzymam kciuki za Lublin i rudą w niedzielę :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-23, 11:49

Dobra wiadomość, Profilery już jadą kurierem do Warszawy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-23, 11:58

Oczywiscie G-Force Profiler? :P sa jeszcze Profiler i Profiler 2

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-23, 12:33

G-FORCE PROFILER 205/50r15 86V
Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-23, 13:28

no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-23, 13:58

ile uzytkownikow tyle opinii, zobaczymy jakie odczucia z jazdy bedzie mial xTomek :P

Yokohama i Goodrich to ta sama polka - klasa srednia wg producentow, swoja droga chetnie bym przetestowal Yokohame jak sie sprawuja, podobaja mi sie bieznikiami
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 14:03 przez prtp'06, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-23, 14:02

W razie co bedzie na lato, a wyczynówki sie kupi na przyszły sezon. Juz 1 para PX-ów praktycznie wysiada i trzeba ją będzie wymienić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-23, 14:04

xtomek pisze:W razie co bedzie na lato, a wyczynówki sie kupi na przyszły sezon. Juz 1 para PX-ów praktycznie wysiada i trzeba ją będzie wymienić.
na tor beda uzyteczne, w przypadku cwiary moga nie zdac egzaminu, zobaczymy ...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-23, 15:00

xkarol pisze:no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm
Coobcio pisze:No niesamowite są to opony bez kitu
Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
prtp'06 pisze:
PumaRST pisze:widze że trakcja na tych oponach jest, ale ciekawe jak na zakrętach sie trzymają.
Pelna kontrola, szczegolnie w ciasnych i szybkich zakretach :)
No cóż, już niebawem sie przekonamy..... ;D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-23, 17:47

S drive nie klei.

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-09-23, 18:22

Moze o Parade chodzilo, kumpel ma w Hondzie Vgen 1,5+T i sobie chwali
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-23, 18:37

Za późno zbraliśmy się za opony. Jest to, co jest. Federale pójdą na przyszły sezon i bedą oszczędzane na eventy typu 1/4. Goodriche będą na codzień i na lapy.
Pozdro całej ferajnie za wsparcie i rozterki duchowe :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-24, 17:48

Oponki przyszły na czas - dziś je testowałem lepią super :)
Także udało nam się przełożyć z mojego sunnego górną połówkę kolektora ssącego, którego portowałem wraz z przepusnticą gazu fi 66mm.

Chłopaki co tam na hamowni z tego wyszło ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-24, 18:13

Spoko, pojedziemy na hamownię po Lublinie. Dzisiaj to była partyzantka na chybcika.
-27 Nm/-10KM co daje wiele do myslenia o tej hamowni i personelu. Autko teraz bardzo
żywo reaguje na gaz. Opony się układają, jedziemy do Lublina :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-24, 18:18

Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-24, 18:24

Co smieszniejsze idealna linia jak poprzednim razem na calym zakresie od 2-8 tys jest -27Nm ... bez kitu nie mam pytan (rozumiem ze moze w jakims zakresie malym sie zmienic, ale identyczny wykres ? jeszcze wmawianie ze tak qrwa ma byc no zesz !! dawno mnie tak nikt nie podpienil) nie wazne jakie przelozenie ustawisz 70 czy 60 to i tak wychodzi to samo ... NO jak mozna miec hamownie i nie ogarniac nic.
A wrazenia pozytywne ... sprzet szybciej sie wkreca to napewno, mozliwe ze gora lepsza, dol podobnie jak bylo ... Oponki jak sie uloza to bedziemy oceniac :) jest dobrze ... :) [/b]

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-24, 23:59

Coobcio pisze:Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy ??
No widzisz. Trzeba było się nie zrażać korkami i podjechać z nami. A tak tylko zbałaganione pięć dych. Tzw. brak kropki nad i. Nowa przepustnica, nowe oponki i..... wreszcie zdjęty spoiler. :hah: Fotokomóry prawdę pokażą ;-)
p.s.
jutro zdjatka z operacji
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-26, 09:51

xkarol melduje z Lublina:
bajzel jakich mało. Każde Ryki były sto razy lepiej zorganizowane. Formuła bracket paraliżuje event. Tragiczne drogi powrotu. Jedyny plus to 12 C i płaski, równy tor. Za xkarola xtomek złożony grypą
p.s.
Coobcio znowu nie dojechał, jakies fatum???

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-26, 11:17

JAk chłopaki z czasami ?
Ja nie dojechałem, pękła mi guma wodna, wyciekło dużo płynu, silnik się zagżał i poszła uszczelka pod głowicą, wszystko w korku przed rykami...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-26, 11:29

Czekaja na start w tym pierdolniku :-/
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2010-09-26, 17:39

Coobcio Ciebie mijałem ? migałes mi swiatlami na trasie lublin wawa ? ja wracalem akurat z lublina rano

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”