Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2012-01-13, 15:15

i co tam Panowie dzieje sie z Rudą bo jakas cisza nastała?? :-D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-01-13, 18:45

SnepooN pisze:i co tam Panowie dzieje sie z Rudą bo jakas cisza nastała?? :-D
Ja nawet na osiedlu przestałem ją widywać...i słyszeć :->
Bo zawsze z daleka było słychać, że jedzie :) Dołączam się do pytania...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-01-16, 09:16

Kryzys paliwowy, czekamy na wiosnę. :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-01-16, 10:07

Kalendarze Wasze leżą u mnie

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-03-19, 15:45

Panowie zapraszam na Lap Race 18 kwietnia. Olejcie ćwiartkę, wywalcie wszystko ze środka i na zakręty ją.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-04-25, 20:24

Wracamy po kryzysie, ale żeby się pokazać, trzeba jeszcze trochę czasu. Cierpliwości, ruda musi się przygotować.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-04-25, 20:52

...ooooo... ruda wraca po kryzysie! <dresik> :D
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-04-26, 10:28

Następny Lap Race - 1 Lipca ;-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-26, 10:35

A tak się właśnie zastanawiałem co z wami się dzieje :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-26, 11:12

Chłopaki na turbo odkładają ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-26, 15:13

Nie strasz :P

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-04-26, 17:54

Coobcio pisze:Chłopaki na turbo odkładają ;)
:-o :-o :-o :-o :-o :-o
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-26, 17:57

Pozdrawiam zaginionych :D

Kalendarze czekają na odbiór :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-06, 19:24

Odbiorą kalendarze i zrobią 13.xxx N/A :-D , lapy tez będą :-P Dzięki Coobie od 15,5 do 14,3. Prawie 1,2 poprawione na 1/4 to wieczność 8-)
Dzisiaj u Coobcia małe strojonko było, może na Men's Daya pojedziemy.
Ostatnio zmieniony 2012-07-07, 18:04 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-06, 23:38

Ej.... no pochwalcie się co zrobiliście. :)

Ładne wyniki widzę w opisie. Czyżby to najmocniejsze VE w PL ;>

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-07-06, 23:51

Ładne wyniki widzę w opisie. Czyżby to najmocniejsze VE w PL ;>
A czy Coobcia Sunny nie ma dalej trochę więcej koni? bo z opisu wynika że Prima 214 a Coobcia Sunny 229? :P co oczywiście 214 jest naprawdę fajnym i dobrym wynikiem ;) ale życzę powodzenia z Primerą żeby na prawdę była najmocniejsza i najszybsza ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-07, 00:01

Sajmooon pisze:
Ładne wyniki widzę w opisie. Czyżby to najmocniejsze VE w PL ;>
A czy Coobcia Sunny nie ma dalej trochę więcej koni? bo z opisu wynika że Prima 214 a Coobcia Sunny 229? :P co oczywiście 214 jest naprawdę fajnym i dobrym wynikiem ;) ale życzę powodzenia z Primerą żeby na prawdę była najmocniejsza i najszybsza ;)
Jeszcze raz sprawdź i dokładnie przeczytaj bo ja widzę 228,5/232 Nm N/A I gratuluje :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-07, 07:20

To chyba o postęp chodzi tzn. 206>214KM oraz 228Nm>232Nm...
Wałków bardziej męskich brakuje nie ukrywam :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-07-07, 08:33

206,4/208/214KM , 228,5/232Nm
czyli Ryba 214 KM i 232 Nm w obecnym setupie :P a co było teraz zrobione przy aucie? :>
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-07, 18:01

Na razie korekta mapy, no może nowe świece we wtorek. Walki cały czas w planach. Ostatnio z całym wnętrzem było 14,4, a na pusto... 13,xxx ;-) możliwe. Zobaczymy :mrgreen: Wyjmiemy wszystko i lewy reflektor. Jak nie bedzie za gorąco.... :-P BF Goodriche kleją nieźle.
p.s.
No Turbo, przecież są setki szybszych samochodów :hah: chyba, że nie przegonią primki 275 km/h na autostradzie. :P - sprawdzone na rolkach.
Ostatnio zmieniony 2012-07-07, 18:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-07-07, 18:32

wszyscy te 13.xx chcą mieć, a robić to ni ma komu :)

Mens Day będzie na Bemowie we wrześniu, czy mam mylne info? Możliwe że nałoży się z weekendem SSS w Białej Podlasce. To jeszcze dużo czasu do tego czasu, a wg mnie na Bemowie jest gorsza przyczepność niż w Białej Podlasce gdzie ostatnio jeździliście. Rozumiem że opony zostają te same co były...

może warto będzie pożyczyć od kogoś Markgumy żeby nie piszczeć oponami :P

podsumowując : będzie mega ciężko zrobić wysokie 13
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-07, 18:36

Jeździłem na Markgumach, pewnie będą. Sam zrobilem na nich 14,8 jeszcze czerwoną w pełnej ulewie w Ułężu. Niektórzy śmiali się ze mnie, że jeżdżę na nalewkach.
Ostatnio zmieniony 2012-07-07, 18:46 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-07-07, 18:44

Ja je uważam za tanie i dobre na ćwiare opony :) wiec warto je mieć na zawody, jeżeli chce się osiągnąć dobry czas.

jaką średnice felgi macie teraz ? moje 15cali bedzie niedługo na sprzedaż, a sam wiesz że auto ciągam na lawecie i nie są zjedzone.

Warto z zawieszeniem się pobawić i dać mniejsze kołą na tył. Mam się rozpisać ?

Nalewki to napój alkoholowy :P swoją drogą może by coś dziś wychylił ? <piwosz>

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-07, 18:46

xtomek, a masz aktualny wykres??

Pojedzcie na jakieś zawody, to zobaczymy jaki czas aktualnie zrobicie

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-07, 18:49

yapko
O do diabla, chętnie..... 695 663 720, 15' o.k. pogadamy :-D
bombel
czas będzie lepszy!!! ;)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-07, 21:21

Gorące lato mamy... 270konny Sunny lżejszy dobre 150kg zrobił chyba 13,9... fakt że turbo i zmułki przy zmianie biegów tak więc Ruda przy 250Koniach i slicku myślę że osiągnie podobny czas przy mniejszej prędkości na mecie o dobre 14-15km/h...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-07-08, 20:07

Coobcio pisze:Gorące lato mamy... 270konny Sunny lżejszy dobre 150kg zrobił chyba 13,9... fakt że turbo i zmułki przy zmianie biegów tak więc Ruda przy 250Koniach i slicku myślę że osiągnie podobny czas przy mniejszej prędkości na mecie o dobre 14-15km/h...
13.9 ?? To pomówienie! ;-) 270 konny sunny zrobił 13,7

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-08, 22:28

uderz w stół a nożyce się odezwa ... :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-09, 10:11

U Kurcze to pamięć mnie zawiodła :D
Ratuje mnie to że dodałem przedrostek "chyba" :p
No 21 lipca mamy najfajniejszą ćwiartkę w Polsce - Seat Racing ją organizuje - trzeba tam obowiązkowo wpaść, standardowo Ryki...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-09, 11:56

No to jedziemy.... :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”