Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-12, 22:24

No to macie problem, bo tajemnicy nie zdradzę :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-12, 23:29

hehe wcześniej czy pozniej sie pochwalisz :-P
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-13, 19:13

Pewno 200sx z silnikiem od saaba :mrgreen: Czy przejmujecie na grubo zrobionego od Coobcia?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-13, 22:58

Dzisiaj polatałem troszkę SX oj jak to się fajnie prowadzi i ciągnie miło no i trochę mogło by od 4 w górę mniej tańczyć bo trochę za szybko na Tango :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-14, 18:29

Bo do tanga trzeba.... :mrgreen: SX i Prima ładnie chodzą w zakrętach. Jak nie ma długich prostych. to czterołapy dostaja w dupcię. No chyba, że maja po 500 koników. Limon, nic to, nie przejmujemy, ale musi byc drugi wóz. A zresztą z coobciem pogadamy i bedzie malina :mrgreen: Aktualna ocena bez hamowni to 220/230, po modach 230/240. Trochę brakuje do wymarzonych 250/250.
Pozdro wszystkim od rudej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

toio
aktywny forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2009-12-09, 15:29
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: toio » 2010-11-22, 18:34

SPRZEDAM !!!

Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-22, 21:20

No, coś pięknego, jeszcze tego nie widzieliśmy. A będzie lepiej :-D :-D :-D Dzięki za filmik ;-) Turbiaka zjeśc jest miło, nawet mechanicznego. :-P Trzeba góre poprawic w rudej, bo ma za małe predkosci końcowe na 1/4. Czzyli skrzynia krótsza i szpera.
Ostatnio zmieniony 2010-11-23, 00:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-22, 21:25

toio pisze:http://www.youtube.com/watch?v=ybhUvMQJwhw

street w miarę świeży ?? ?
Street świeżutki z niedzieli :) Ładnie ruda pokazała pazurki, 3ba jeszcze by sprawdzic w obu aby bylo po 1 osobie na pokladzie no i jakas 1/4 oprocz rolki. Ale i tak gratulacje dla Rudej :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-22, 21:30

no Fakt, wolnossakiem wciągnąć kompresorek aż miło na duszy się robi :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-22, 21:32

Niespodzianek początek soon, czyli.... wkrótce. A następny sezon to chyba będzie bardzo fajny z rudzielcem. Mamy ze 20/20 u Coobcia potencjalnie w zapasie. Ze szperą pomyślimy,
bo to jest inwestycja powazna. Trzymać kciuki za N/A
Pozdro wszystkim :-D <oklaski>
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-11-22, 21:44

To sie musiał zdziwic kierownik tej Hondy :evil: auto zapodaje ładnie :-D
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-22, 22:02

A niech Wam będzie ;-) Kupujcie GT, bo Coobcio rudą wrobił :-P

Obrazek

już za 2 dni :-P
Ostatnio zmieniony 2010-11-22, 22:07 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-22, 22:05

Ożesz Ty to taka niespodzianka :D
Takie rzeczy w tajemnicy trzymać <nerwus>
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-22, 22:49

hehe graty killa <ok> szkoda, że nie wytrzymałeś jeszcze 2 dni, dobre zdziwko by było ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-22, 22:58

Ustawka spoko :) Nawet jechałem wtedy za Wami daaaaleko....z 4ma osobami na pokładzie, co by chłopaki lżejsze auta mieli :D hehe. W sumie szkoda że nie nakręciłem ze swojego auta Waszego wyścigu, ale jakoś szybko się wszystko działo wtedy :P

No to czekamy na tego GT-ka czekamy i lecimy do sklepu :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-22, 23:11

xtomek pisze:A niech Wam będzie ;-) Kupujcie GT, bo Coobcio rudą wrobił :-P

już za 2 dni :-P
No Tomku ładne kwiatki tak po cichu za plecami :)
kupimy, poczytam :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-22, 23:14

Nie wytrzymałem, a może by ktos przez przypadek nie kupił? ;-)
p.s.
A Pan bullitt, tez sie po cichu na Saaabisko przesiadł. No, maximę bym mu wybaczył :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-22, 23:32

Jakie tam po cichu jak od razu musiałem się stawić celem przewiezienia kierownika ;)
PS. a GT nie kupuję regularnie więc mógłbym przegapić jak byś się nie wydał, a tak będzie egzemplarz w kolekcji ze znajomym wozem :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-22, 23:40

:mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-11-24, 21:14

Nowe parametry rudej. Jakiś czas temu Cobcio ją wystroił, i teraz ma tak:

Obrazek
232 Nm momentu raduje, a z mocą jeszcze sie pobawimy.

Hamownia obciązeniowa na Parowozowej 10e

GT już jutro :D
Ostatnio zmieniony 2010-11-24, 21:50 przez xkarol, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-24, 21:21

No fajnie :)
Szkoda tylko że zdjęcie się nie otwiera :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-24, 21:36

xkarol linki z Twojej poczty nie beda działac :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 21:49

wrzuć na imageshack.us ;) mocy jeszcze nie znamy ale niuton miażdży :D

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-11-24, 21:50

poprawione :-P

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-24, 21:54

Moc lekko spadla ale 10NM doszlo hmmm jak wrazenia z jazdy? :) Trudno powiedziec co lepsze 5KM czy 10NM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-24, 22:03

Większa przepustnica nie mogła zabrać mocy widocznie trzeba by auto wystroić na hamce...
ps. ile wjazd do ECU Performance na rolki kosztuje ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-11-24, 22:10

Były pomiary na hamowni kreatora, zawsze troche zawyżone, ale powtarzalne. To było teraz dobre sprawdzenie na obciążeniowej. Jestem więcej niż zadowolony z momentu i mocy. Koniki niech sobie jeszcze trochę poczekają. Nawet Coobcio powinien byc dumny z tego motora. Zawsze mówiłem, że jest najlepszy... N1, sprezynki,....................... i klękajcie Hondy :-D

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-11-24, 22:10

mysle ze 10nm predzej odczuje niz 5km... ;-) no i 200nm juz przy ok 4300 :mrgreen:
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-24, 22:35

Ładnie, ładnie.....niuton miażdzycyc :D Jak na wolnossaka bardzo zadowalający. Szkoda że w wolnossakach tak drogie jest podnoszenie mocy, ale dogonić NM, Koniami i będzie gitara :)

Czekamy na GT-ka :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-24, 22:40

Ecuperformance jest na PAROWCOWEJ. Fajnie, że zweryfikowaliście parametry na obciążeniowej hamownii. Jak to ma być tylko do zabawy auto to ogoliłbym ją do blachy, dwa kubły zostawił i heja. Pozdro

[ Dodano: 2010-11-24, 22:42 ]
Coobcio tam wjazd jest za 100 zł zazwyczaj i 2-3 pomiary. W sobotę jest dynoday i rolki za 90 zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”