SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 60 ft 2,393 ET 14,357.... było: 60ft 2.436, ET 14.831
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1





Ale będzie cichociemna, BMW spadać. Jeszcze spoiler zdejmiemy.
Bangla, jak by powiedział PMW

