Strona 1 z 2

[ Almera] Berry Almera GTI

: 2011-07-05, 19:03
autor: Berry
Witam
Przedstawiam swój nowy nabytek w wersji GTI...

- felgi 16' AZEV Aluminium
- przestawiony zapłon zrobione
- brak kata zrobione
- tarcze Brembo zrobione
- Ferodo premier zrobione
- bilstein zawiecha zrobione
- sprzęgło zrobione
- Valvoline 5w40 + Valvoline GL-4 75W-90 zrobione
- wkładka Pipercross zrobione
- dolot ze zderzaka zrobione
- wyszlifowany spód,wycięte pordzewiałe elementy, wstawione nowe, wyczyszczona rdza, zabezpieczony TECTYL-em zrobione
- odświeżenie lakieru zrobione
- filtry (paliwo/olej)knecht zrobione
- świece/kable NGK (niebieskie :lol: ) zrobione

- spawanko wydech 2,5 w trakcie
- instalacja LPG na mocniejszych wtryskach w trakcie
- sportowe wałki
- talerzyki/sprężynki
- pompa Walbro High Presure


- nowe oponki BFGoodrich G-force profiler 205/45/16 zrobione
- kolektor baran z z P10GT
- przeczyszczone i nasmarowane zaciski przód,gumki, płyn Valvoline DOT4

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2011-07-05, 19:36
autor: Wieshaq
Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj ) forum upewnij się czy tu się pojawią, bo ja nie widzę żadnych fotek, bo żeby je zobaczyć trzeba się zalogować na tamtym forum.

: 2011-07-05, 20:00
autor: xtomek
zamieszczanie zdjątek: viewtopic.php?t=4226

: 2011-07-05, 20:51
autor: Michalllo
Wieshaq, Oj tam zaraz nielubiane :D
Berry, Śliczna ta Alma :) piękny kolor Fajna felga :)
Żadnych zbędnych bajerów coś co lubię :)

: 2011-07-05, 20:53
autor: nismojoe
a ja nie widzę zdjęć :-|

: 2011-07-05, 21:08
autor: KTR
a ja foty widze ;-) co wiecej miałem okazje śmigać swego czasu ta Almera :-P Byłe auto MRC :) widze blacha ogarnięta, i plany co do auta jak najbardziej słuszne ;-) trzymam kciuki za projekt ;-)
pozdro

: 2011-07-05, 21:12
autor: komorokoro
Wieshaq napisał dlaczego nie widzisz

co do Almerki sporo zrobione co się chwali
a czytałem plany spore więc

powodzenia

: 2011-07-05, 21:42
autor: bonzo
KTR pisze:a ja foty widze ;-)
na zamulaczu chyba :roll:

: 2011-07-05, 21:49
autor: Michalllo
No teraz to i ja nie widzę już :(

: 2011-07-05, 21:59
autor: Berry
na tym forum to same marudy chyba są :-D
Przepraszam za błąd, zdjęcia są już(lub powinny być) widoczne...

Co do blachary to fakt była gruba przeprawa, ale zrobione jest to po mojemu, nie na odpierdziel jak to pewnie wykonaliby fachowcy w swoich profesionalnych warsztatach ;-)

Co do planów, będą one zależeć od grubości portfela. Na razie chce się skupić na jeździe i trochę potrenować, na zimę myślę że uda się wejść z czymś więcej i będę starał się robić autko typowo na tor...ale to wszystko plany

Zobaczymy jeśli uda mi się będę troszkę jeździł po torze albo inaczej okruhu w Brnie, mam najbliżej ;)

: 2011-07-05, 23:11
autor: rz
Patrząc na to jak to auto jest wycackane to wątpię, że będziesz je chłostał na torze :) Tak czy inaczej powodzenia.

jau jau
rz

: 2011-07-06, 06:28
autor: bonzo
Berry pisze:na tym forum to same marudy chyba są :-D
jest jeden naczelny
:D

: 2011-07-06, 06:34
autor: Wieshaq
Furka ładnie się prezentuje. Jak będą robione propozycje do zdjęć do kalendarza klubowego to zdjęcie już w nim widzę.
Obrazek


Gratki i powodzenia przy dalszych modach

: 2011-07-06, 06:52
autor: Berry
Mnie się osobiście ostatnie podoba, ale jak kto woli :)
Nie wiem o czym japończycy myśleli projektując to auto, ale przód jest naprawdę masywny i szeroki,a dupcia chudziutka , ma się wrażenie jakby oglądali Godzille a potem przeskoczyli na taniego pornola ;P

: 2011-07-06, 07:37
autor: PumaRST
Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.

EOT

jesli chodzi o auto to bardzo fajna baza do wszystkiego, czy bedzie dupowozem czy torówką (co by mnie cieszyło jak by była kolejna N15 do toru) to i tak gratuluje auta. Na prawde ładne.

co do planów, to zastanów się czy jest sens wydawac kase na wałki sprężynki itd jesli za tą sume bedziesz miła VE które bedzie miało około 200KM a co bedzie ciężko zrobić nawet z wałkami z DEH. To taka luźna uwaga do przemyślenia.

: 2011-07-06, 08:19
autor: Berry
PumaRST pisze:
Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.
wolałem się nie odzywać , ale dokładnie tak jest, wszyscy jesteśmy właścicielami Nissana, przecież to nie walka między nami....więc naleciałości Politycznej dominacji nad sobą zostawmy na boku...

W tym roku troche budżet okrojony, ze względu na spore wydatki, znacząco odblokuje się na Początku 2012, w tedy można szaleć...

Co do silnika cześć osób namawia mnie na zostanie przy DE, VE to faktycznie fajny kąsek, więc temat się jeszcze nie zamknął...jednak autko musi zostać z LPG, a nie wiem jak VE to przyjmuje

Czekam na razie z niecierpliwościa na oponki BFGoodrich, miały być wczoraj, teraz byłem u oponiarzy i gość oznajmił że jest problem z dostępnością będę końcem tygodnia...


Kupiłem kolektor z P10GT, teraz chce pospawać wydech, tylko nie wiem czy nie zrobię go na 2,5 cala już na przyszłość

jaki tłumik końcowy polecacie, nie za głośny...

: 2011-07-06, 13:35
autor: SenTex
Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro. Aktualnie mi szykuje tlumik na wlocie 2,5". Ciut drożej niż replika Apexi N1 ale podobno ma być cichy :mrgreen:

: 2011-07-06, 14:35
autor: prtp'06
SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro. Aktualnie mi szykuje tlumik na wlocie 2,5". Ciut drożej niż replika Apexi N1 ale podobno ma być cichy :mrgreen:
nie zakladaj takich gowien :/ zamow tlumiki w El-tec'u, troche kosztuja ale naprawde bardzo ladnie brzmia (chociaz w n/a bedzie dosyc glosno do 4 tys rpm) i posluza na dlugo, reszte pojedz kwasem, calos na przelocie 2,5 pod VE (jak ma byc mocny woz, z DEHa wiele nie wystrugasz) i bedzie ok

: 2011-07-06, 15:13
autor: SenTex
El-tec sobie życzy koło 3tys za całość, silnik VE zakupisz za 3,5tys - do tego dojdzie strojenie i EcuM. A i dlaczego gówno? kilka osób z forum ma tlumiki od tego pana i nie narzekają. Nie każdy za przeproszeniem sra zielonymi, że może sobie pozwolić na taką zabawe na start. Zresztą jak byś przeczytał opis to byś wiedział, że kolega już spawa sobie wydech...

: 2011-07-06, 15:31
autor: bonzo
prtp'06 pisze:
SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro.
nie zakladaj takich gowien :/
Ja mam od niego drugi tłumik i jak będzie trzeba zamówię trzeci
Ci co byli na zlicie słyszeli jak chodzi gti-r i almera doda to są właśnie tłumiki od tego gościa

: 2011-07-06, 15:33
autor: Berry
Eltec ma trochę za wysokie ceny...mi chodzi o to aby nie wypłukać się z pieniędzy,a podnieść trochę mocy :)
Szukałem chłopaka na allegro SenTex ale nie znalazłem, podaj jego login.

Co do wydechu jeszcze się nie spawa, na razie czekam na trochę czasu mojego przyjaciela który użyczy garażu i migusia, ;-) oby się to tylko nie skończyło na browarach tak jak przy blacharce robilismy... bo bym parę razy do kanału wpadł :mrgreen:

: 2011-07-06, 15:39
autor: rz
Cóż, dla jednych el-tec to codzienność a inni szukają ciekawej alternatywy :) Dłub dłub i się nie przejmuj wszak nie każdy ma kasę na VE :)

szerokosci
rz

: 2011-07-06, 15:45
autor: bonzo
Berry pisze:Szukałem chłopaka na allegro ale nie znalazłem
http://allegro.pl/show_user.php?uid=13137266

: 2011-07-06, 16:12
autor: prtp'06
bonzo pisze:
prtp'06 pisze:
SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro.
nie zakladaj takich gowien :/
Ja mam od niego drugi tłumik i jak będzie trzeba zamówię trzeci
Ci co byli na zlicie słyszeli jak chodzi gti-r i almera doda to są właśnie tłumiki od tego gościa
bonzo ale nie slyszales jak chodzi gti-r na el-tecu :)

zle dobranego slowa uzylem, poprostu wydaje mi sie to lepszym rozwiazaniem

a co do cen to kolego SenTex moze i za calosc chca 3 tys, ale same tlumiki to wydatek 800 zl, przy kleieniu samemu i zakupie kwasowek rurek caly wydech wyjdzie ponizej 1,5 tys

koszt samej motorowni VE to tez nie wydatek 3,5 tys

po porzadnym grzebnieciu DEHa tez przydalo by sie mapy poprawic takze strojenie takze kolegi nie ominie

Kolego Berry do dziela, zycze pierwszej w PL N15 z VE on board :)

: 2011-07-06, 18:54
autor: MRC
fajnie że zdecydowałeś się opisać tutaj autko jak sam widzisz nz zdecydowanie prężniej prosperuje ;) co do wydechu to zdecydowanie rób 2.5' a jeśli chodzi o tłumiki to możesz próbować ogarnąć coś po taniośći z tym że może być głośno :) co do modyfikacji to chyba jednak VE to bardziej racjonalna droga sportowe wałki też swoje kosztują i spalanie na nich pewnie sporo większe niż w VE co prawda nie słyszałem żeby ktoś miał LPG w tym silniku ale wydaje mi się że dobra instalka dała by radę :P upalanie oczywiście na pb ;)

super że zabrałeś się za almerkę i ogarnąłeś ją jak trzeba miło popatrzeć jak moje byłe auto przeżywa drugą młodość :D

powodzenia w modach !!! :mrgreen:

: 2011-07-06, 19:05
autor: bombel
Ja za całośc w m-techu dałem 1700 PLN ale to było 2 lata temu

: 2011-07-06, 19:29
autor: PumaRST
jesli chodzi o ukłąd wydechowy.

jak masz zamair zostawać przy DE to wystarczy 55mm. Natomiast jesli VE i ma być kręcone do +/- 8000obr to wsadzaj 60mm tylko przerób od razu wyjście z kolektora od p10gt bo tam jest 55m w serii.

: 2011-07-06, 20:06
autor: xtomek
PumaRST pisze:jesli chodzi o ukłąd wydechowy.

jak masz zamair zostawać przy DE to wystarczy 55mm. Natomiast jesli VE i ma być kręcone do +/- 8000obr to wsadzaj 60mm tylko przerób od razu wyjście z kolektora od p10gt bo tam jest 55m w serii.
Jeżeli VE, to 2,5"/63,5 i kolektor 4-2-1 - sprawdzone :-D dolot z przeplywką fi 80, przelot i przepustnica większa - 220 KM gwarantowane :-P Powodzenia` :-D No,krótszy wydech trochę cię osłabi, ale niedużo.

: 2011-07-06, 22:40
autor: MRC
xtomek pisze:220 KM gwarantowane
bez wałków n1 lub chociaż sr16ve raczej nie realne :P no ale to już dywagacje odbiegające od tematu

trzeba poczekać na decyzję właściciela :)

: 2011-07-06, 22:42
autor: xtomek
zapomniałem o walkach, ale 205 by wyszło ;-)