[ Almera] Berry Almera GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Berry Almera GTI
Witam
Przedstawiam swój nowy nabytek w wersji GTI...
- felgi 16' AZEV Aluminium
- przestawiony zapłon zrobione
- brak kata zrobione
- tarcze Brembo zrobione
- Ferodo premier zrobione
- bilstein zawiecha zrobione
- sprzęgło zrobione
- Valvoline 5w40 + Valvoline GL-4 75W-90 zrobione
- wkładka Pipercross zrobione
- dolot ze zderzaka zrobione
- wyszlifowany spód,wycięte pordzewiałe elementy, wstawione nowe, wyczyszczona rdza, zabezpieczony TECTYL-em zrobione
- odświeżenie lakieru zrobione
- filtry (paliwo/olej)knecht zrobione
- świece/kable NGK (niebieskie ) zrobione
- spawanko wydech 2,5 w trakcie
- instalacja LPG na mocniejszych wtryskach w trakcie
- sportowe wałki
- talerzyki/sprężynki
- pompa Walbro High Presure
- nowe oponki BFGoodrich G-force profiler 205/45/16 zrobione
- kolektor baran z z P10GT
- przeczyszczone i nasmarowane zaciski przód,gumki, płyn Valvoline DOT4
Przedstawiam swój nowy nabytek w wersji GTI...
- felgi 16' AZEV Aluminium
- przestawiony zapłon zrobione
- brak kata zrobione
- tarcze Brembo zrobione
- Ferodo premier zrobione
- bilstein zawiecha zrobione
- sprzęgło zrobione
- Valvoline 5w40 + Valvoline GL-4 75W-90 zrobione
- wkładka Pipercross zrobione
- dolot ze zderzaka zrobione
- wyszlifowany spód,wycięte pordzewiałe elementy, wstawione nowe, wyczyszczona rdza, zabezpieczony TECTYL-em zrobione
- odświeżenie lakieru zrobione
- filtry (paliwo/olej)knecht zrobione
- świece/kable NGK (niebieskie ) zrobione
- spawanko wydech 2,5 w trakcie
- instalacja LPG na mocniejszych wtryskach w trakcie
- sportowe wałki
- talerzyki/sprężynki
- pompa Walbro High Presure
- nowe oponki BFGoodrich G-force profiler 205/45/16 zrobione
- kolektor baran z z P10GT
- przeczyszczone i nasmarowane zaciski przód,gumki, płyn Valvoline DOT4
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:08 przez Berry, łącznie zmieniany 8 razy.
Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj ) forum upewnij się czy tu się pojawią, bo ja nie widzę żadnych fotek, bo żeby je zobaczyć trzeba się zalogować na tamtym forum.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
zamieszczanie zdjątek: viewtopic.php?t=4226
Ostatnio zmieniony 2011-07-06, 15:19 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wieshaq, Oj tam zaraz nielubiane
Berry, Śliczna ta Alma piękny kolor Fajna felga
Żadnych zbędnych bajerów coś co lubię
Berry, Śliczna ta Alma piękny kolor Fajna felga
Żadnych zbędnych bajerów coś co lubię
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No teraz to i ja nie widzę już
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
na tym forum to same marudy chyba są
Przepraszam za błąd, zdjęcia są już(lub powinny być) widoczne...
Co do blachary to fakt była gruba przeprawa, ale zrobione jest to po mojemu, nie na odpierdziel jak to pewnie wykonaliby fachowcy w swoich profesionalnych warsztatach
Co do planów, będą one zależeć od grubości portfela. Na razie chce się skupić na jeździe i trochę potrenować, na zimę myślę że uda się wejść z czymś więcej i będę starał się robić autko typowo na tor...ale to wszystko plany
Zobaczymy jeśli uda mi się będę troszkę jeździł po torze albo inaczej okruhu w Brnie, mam najbliżej
Przepraszam za błąd, zdjęcia są już(lub powinny być) widoczne...
Co do blachary to fakt była gruba przeprawa, ale zrobione jest to po mojemu, nie na odpierdziel jak to pewnie wykonaliby fachowcy w swoich profesionalnych warsztatach
Co do planów, będą one zależeć od grubości portfela. Na razie chce się skupić na jeździe i trochę potrenować, na zimę myślę że uda się wejść z czymś więcej i będę starał się robić autko typowo na tor...ale to wszystko plany
Zobaczymy jeśli uda mi się będę troszkę jeździł po torze albo inaczej okruhu w Brnie, mam najbliżej
Furka ładnie się prezentuje. Jak będą robione propozycje do zdjęć do kalendarza klubowego to zdjęcie już w nim widzę.
Gratki i powodzenia przy dalszych modach
Gratki i powodzenia przy dalszych modach
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Mnie się osobiście ostatnie podoba, ale jak kto woli
Nie wiem o czym japończycy myśleli projektując to auto, ale przód jest naprawdę masywny i szeroki,a dupcia chudziutka , ma się wrażenie jakby oglądali Godzille a potem przeskoczyli na taniego pornola ;P
Nie wiem o czym japończycy myśleli projektując to auto, ale przód jest naprawdę masywny i szeroki,a dupcia chudziutka , ma się wrażenie jakby oglądali Godzille a potem przeskoczyli na taniego pornola ;P
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
EOT
jesli chodzi o auto to bardzo fajna baza do wszystkiego, czy bedzie dupowozem czy torówką (co by mnie cieszyło jak by była kolejna N15 do toru) to i tak gratuluje auta. Na prawde ładne.
co do planów, to zastanów się czy jest sens wydawac kase na wałki sprężynki itd jesli za tą sume bedziesz miła VE które bedzie miało około 200KM a co bedzie ciężko zrobić nawet z wałkami z DEH. To taka luźna uwaga do przemyślenia.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
wolałem się nie odzywać , ale dokładnie tak jest, wszyscy jesteśmy właścicielami Nissana, przecież to nie walka między nami....więc naleciałości Politycznej dominacji nad sobą zostawmy na boku...PumaRST pisze:lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
W tym roku troche budżet okrojony, ze względu na spore wydatki, znacząco odblokuje się na Początku 2012, w tedy można szaleć...
Co do silnika cześć osób namawia mnie na zostanie przy DE, VE to faktycznie fajny kąsek, więc temat się jeszcze nie zamknął...jednak autko musi zostać z LPG, a nie wiem jak VE to przyjmuje
Czekam na razie z niecierpliwościa na oponki BFGoodrich, miały być wczoraj, teraz byłem u oponiarzy i gość oznajmił że jest problem z dostępnością będę końcem tygodnia...
Kupiłem kolektor z P10GT, teraz chce pospawać wydech, tylko nie wiem czy nie zrobię go na 2,5 cala już na przyszłość
jaki tłumik końcowy polecacie, nie za głośny...
nie zakladaj takich gowien zamow tlumiki w El-tec'u, troche kosztuja ale naprawde bardzo ladnie brzmia (chociaz w n/a bedzie dosyc glosno do 4 tys rpm) i posluza na dlugo, reszte pojedz kwasem, calos na przelocie 2,5 pod VE (jak ma byc mocny woz, z DEHa wiele nie wystrugasz) i bedzie okSenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro. Aktualnie mi szykuje tlumik na wlocie 2,5". Ciut drożej niż replika Apexi N1 ale podobno ma być cichy
El-tec sobie życzy koło 3tys za całość, silnik VE zakupisz za 3,5tys - do tego dojdzie strojenie i EcuM. A i dlaczego gówno? kilka osób z forum ma tlumiki od tego pana i nie narzekają. Nie każdy za przeproszeniem sra zielonymi, że może sobie pozwolić na taką zabawe na start. Zresztą jak byś przeczytał opis to byś wiedział, że kolega już spawa sobie wydech...
Eltec ma trochę za wysokie ceny...mi chodzi o to aby nie wypłukać się z pieniędzy,a podnieść trochę mocy
Szukałem chłopaka na allegro SenTex ale nie znalazłem, podaj jego login.
Co do wydechu jeszcze się nie spawa, na razie czekam na trochę czasu mojego przyjaciela który użyczy garażu i migusia, oby się to tylko nie skończyło na browarach tak jak przy blacharce robilismy... bo bym parę razy do kanału wpadł
Szukałem chłopaka na allegro SenTex ale nie znalazłem, podaj jego login.
Co do wydechu jeszcze się nie spawa, na razie czekam na trochę czasu mojego przyjaciela który użyczy garażu i migusia, oby się to tylko nie skończyło na browarach tak jak przy blacharce robilismy... bo bym parę razy do kanału wpadł
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=13137266Berry pisze:Szukałem chłopaka na allegro ale nie znalazłem
bonzo ale nie slyszales jak chodzi gti-r na el-tecubonzo pisze:Ja mam od niego drugi tłumik i jak będzie trzeba zamówię trzeciprtp'06 pisze:nie zakladaj takich gowienSenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro.
Ci co byli na zlicie słyszeli jak chodzi gti-r i almera doda to są właśnie tłumiki od tego gościa
zle dobranego slowa uzylem, poprostu wydaje mi sie to lepszym rozwiazaniem
a co do cen to kolego SenTex moze i za calosc chca 3 tys, ale same tlumiki to wydatek 800 zl, przy kleieniu samemu i zakupie kwasowek rurek caly wydech wyjdzie ponizej 1,5 tys
koszt samej motorowni VE to tez nie wydatek 3,5 tys
po porzadnym grzebnieciu DEHa tez przydalo by sie mapy poprawic takze strojenie takze kolegi nie ominie
Kolego Berry do dziela, zycze pierwszej w PL N15 z VE on board
fajnie że zdecydowałeś się opisać tutaj autko jak sam widzisz nz zdecydowanie prężniej prosperuje co do wydechu to zdecydowanie rób 2.5' a jeśli chodzi o tłumiki to możesz próbować ogarnąć coś po taniośći z tym że może być głośno co do modyfikacji to chyba jednak VE to bardziej racjonalna droga sportowe wałki też swoje kosztują i spalanie na nich pewnie sporo większe niż w VE co prawda nie słyszałem żeby ktoś miał LPG w tym silniku ale wydaje mi się że dobra instalka dała by radę upalanie oczywiście na pb
super że zabrałeś się za almerkę i ogarnąłeś ją jak trzeba miło popatrzeć jak moje byłe auto przeżywa drugą młodość
powodzenia w modach !
super że zabrałeś się za almerkę i ogarnąłeś ją jak trzeba miło popatrzeć jak moje byłe auto przeżywa drugą młodość
powodzenia w modach !
Jeżeli VE, to 2,5"/63,5 i kolektor 4-2-1 - sprawdzone dolot z przeplywką fi 80, przelot i przepustnica większa - 220 KM gwarantowane Powodzenia` No,krótszy wydech trochę cię osłabi, ale niedużo.PumaRST pisze:jesli chodzi o ukłąd wydechowy.
jak masz zamair zostawać przy DE to wystarczy 55mm. Natomiast jesli VE i ma być kręcone do +/- 8000obr to wsadzaj 60mm tylko przerób od razu wyjście z kolektora od p10gt bo tam jest 55m w serii.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357