Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Berry Almera GTI

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

[ Almera] Berry Almera GTI

Post autor: Berry » 2011-07-05, 19:03

Witam
Przedstawiam swój nowy nabytek w wersji GTI...

- felgi 16' AZEV Aluminium
- przestawiony zapłon zrobione
- brak kata zrobione
- tarcze Brembo zrobione
- Ferodo premier zrobione
- bilstein zawiecha zrobione
- sprzęgło zrobione
- Valvoline 5w40 + Valvoline GL-4 75W-90 zrobione
- wkładka Pipercross zrobione
- dolot ze zderzaka zrobione
- wyszlifowany spód,wycięte pordzewiałe elementy, wstawione nowe, wyczyszczona rdza, zabezpieczony TECTYL-em zrobione
- odświeżenie lakieru zrobione
- filtry (paliwo/olej)knecht zrobione
- świece/kable NGK (niebieskie :lol: ) zrobione

- spawanko wydech 2,5 w trakcie
- instalacja LPG na mocniejszych wtryskach w trakcie
- sportowe wałki
- talerzyki/sprężynki
- pompa Walbro High Presure


- nowe oponki BFGoodrich G-force profiler 205/45/16 zrobione
- kolektor baran z z P10GT
- przeczyszczone i nasmarowane zaciski przód,gumki, płyn Valvoline DOT4

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:08 przez Berry, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-07-05, 19:36

Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj ) forum upewnij się czy tu się pojawią, bo ja nie widzę żadnych fotek, bo żeby je zobaczyć trzeba się zalogować na tamtym forum.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 20:00

zamieszczanie zdjątek: viewtopic.php?t=4226
Ostatnio zmieniony 2011-07-06, 15:19 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-05, 20:51

Wieshaq, Oj tam zaraz nielubiane :D
Berry, Śliczna ta Alma :) piękny kolor Fajna felga :)
Żadnych zbędnych bajerów coś co lubię :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-07-05, 20:53

a ja nie widzę zdjęć :-|
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-07-05, 21:08

a ja foty widze ;-) co wiecej miałem okazje śmigać swego czasu ta Almera :-P Byłe auto MRC :) widze blacha ogarnięta, i plany co do auta jak najbardziej słuszne ;-) trzymam kciuki za projekt ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2011-07-05, 21:12

Wieshaq napisał dlaczego nie widzisz

co do Almerki sporo zrobione co się chwali
a czytałem plany spore więc

powodzenia

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-07-05, 21:42

KTR pisze:a ja foty widze ;-)
na zamulaczu chyba :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-05, 21:49

No teraz to i ja nie widzę już :(
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-07-05, 21:59

na tym forum to same marudy chyba są :-D
Przepraszam za błąd, zdjęcia są już(lub powinny być) widoczne...

Co do blachary to fakt była gruba przeprawa, ale zrobione jest to po mojemu, nie na odpierdziel jak to pewnie wykonaliby fachowcy w swoich profesionalnych warsztatach ;-)

Co do planów, będą one zależeć od grubości portfela. Na razie chce się skupić na jeździe i trochę potrenować, na zimę myślę że uda się wejść z czymś więcej i będę starał się robić autko typowo na tor...ale to wszystko plany

Zobaczymy jeśli uda mi się będę troszkę jeździł po torze albo inaczej okruhu w Brnie, mam najbliżej ;)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-07-05, 23:11

Patrząc na to jak to auto jest wycackane to wątpię, że będziesz je chłostał na torze :) Tak czy inaczej powodzenia.

jau jau
rz

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-07-06, 06:28

Berry pisze:na tym forum to same marudy chyba są :-D
jest jeden naczelny
:D
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-07-06, 06:34

Furka ładnie się prezentuje. Jak będą robione propozycje do zdjęć do kalendarza klubowego to zdjęcie już w nim widzę.
Obrazek


Gratki i powodzenia przy dalszych modach
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-07-06, 06:52

Mnie się osobiście ostatnie podoba, ale jak kto woli :)
Nie wiem o czym japończycy myśleli projektując to auto, ale przód jest naprawdę masywny i szeroki,a dupcia chudziutka , ma się wrażenie jakby oglądali Godzille a potem przeskoczyli na taniego pornola ;P

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-06, 07:37

Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.

EOT

jesli chodzi o auto to bardzo fajna baza do wszystkiego, czy bedzie dupowozem czy torówką (co by mnie cieszyło jak by była kolejna N15 do toru) to i tak gratuluje auta. Na prawde ładne.

co do planów, to zastanów się czy jest sens wydawac kase na wałki sprężynki itd jesli za tą sume bedziesz miła VE które bedzie miało około 200KM a co bedzie ciężko zrobić nawet z wałkami z DEH. To taka luźna uwaga do przemyślenia.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-07-06, 08:19

PumaRST pisze:
Wieshaq pisze:Przy przenoszeniu, podawaniu linków do zdjęć z innego ( nie lubianego tutaj )
lubiane czy nie lubiane a i tak 80% ludzi tam pisze więc nie kumam ocb.
wolałem się nie odzywać , ale dokładnie tak jest, wszyscy jesteśmy właścicielami Nissana, przecież to nie walka między nami....więc naleciałości Politycznej dominacji nad sobą zostawmy na boku...

W tym roku troche budżet okrojony, ze względu na spore wydatki, znacząco odblokuje się na Początku 2012, w tedy można szaleć...

Co do silnika cześć osób namawia mnie na zostanie przy DE, VE to faktycznie fajny kąsek, więc temat się jeszcze nie zamknął...jednak autko musi zostać z LPG, a nie wiem jak VE to przyjmuje

Czekam na razie z niecierpliwościa na oponki BFGoodrich, miały być wczoraj, teraz byłem u oponiarzy i gość oznajmił że jest problem z dostępnością będę końcem tygodnia...


Kupiłem kolektor z P10GT, teraz chce pospawać wydech, tylko nie wiem czy nie zrobię go na 2,5 cala już na przyszłość

jaki tłumik końcowy polecacie, nie za głośny...

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-07-06, 13:35

Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro. Aktualnie mi szykuje tlumik na wlocie 2,5". Ciut drożej niż replika Apexi N1 ale podobno ma być cichy :mrgreen:

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-06, 14:35

SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro. Aktualnie mi szykuje tlumik na wlocie 2,5". Ciut drożej niż replika Apexi N1 ale podobno ma być cichy :mrgreen:
nie zakladaj takich gowien :/ zamow tlumiki w El-tec'u, troche kosztuja ale naprawde bardzo ladnie brzmia (chociaz w n/a bedzie dosyc glosno do 4 tys rpm) i posluza na dlugo, reszte pojedz kwasem, calos na przelocie 2,5 pod VE (jak ma byc mocny woz, z DEHa wiele nie wystrugasz) i bedzie ok

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-07-06, 15:13

El-tec sobie życzy koło 3tys za całość, silnik VE zakupisz za 3,5tys - do tego dojdzie strojenie i EcuM. A i dlaczego gówno? kilka osób z forum ma tlumiki od tego pana i nie narzekają. Nie każdy za przeproszeniem sra zielonymi, że może sobie pozwolić na taką zabawe na start. Zresztą jak byś przeczytał opis to byś wiedział, że kolega już spawa sobie wydech...

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-07-06, 15:31

prtp'06 pisze:
SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro.
nie zakladaj takich gowien :/
Ja mam od niego drugi tłumik i jak będzie trzeba zamówię trzeci
Ci co byli na zlicie słyszeli jak chodzi gti-r i almera doda to są właśnie tłumiki od tego gościa
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-07-06, 15:33

Eltec ma trochę za wysokie ceny...mi chodzi o to aby nie wypłukać się z pieniędzy,a podnieść trochę mocy :)
Szukałem chłopaka na allegro SenTex ale nie znalazłem, podaj jego login.

Co do wydechu jeszcze się nie spawa, na razie czekam na trochę czasu mojego przyjaciela który użyczy garażu i migusia, ;-) oby się to tylko nie skończyło na browarach tak jak przy blacharce robilismy... bo bym parę razy do kanału wpadł :mrgreen:

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-07-06, 15:39

Cóż, dla jednych el-tec to codzienność a inni szukają ciekawej alternatywy :) Dłub dłub i się nie przejmuj wszak nie każdy ma kasę na VE :)

szerokosci
rz

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-07-06, 15:45

Berry pisze:Szukałem chłopaka na allegro ale nie znalazłem
http://allegro.pl/show_user.php?uid=13137266
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-06, 16:12

bonzo pisze:
prtp'06 pisze:
SenTex pisze:Zagadaj do gościa "extra wydech" na allegro.
nie zakladaj takich gowien :/
Ja mam od niego drugi tłumik i jak będzie trzeba zamówię trzeci
Ci co byli na zlicie słyszeli jak chodzi gti-r i almera doda to są właśnie tłumiki od tego gościa
bonzo ale nie slyszales jak chodzi gti-r na el-tecu :)

zle dobranego slowa uzylem, poprostu wydaje mi sie to lepszym rozwiazaniem

a co do cen to kolego SenTex moze i za calosc chca 3 tys, ale same tlumiki to wydatek 800 zl, przy kleieniu samemu i zakupie kwasowek rurek caly wydech wyjdzie ponizej 1,5 tys

koszt samej motorowni VE to tez nie wydatek 3,5 tys

po porzadnym grzebnieciu DEHa tez przydalo by sie mapy poprawic takze strojenie takze kolegi nie ominie

Kolego Berry do dziela, zycze pierwszej w PL N15 z VE on board :)

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-07-06, 18:54

fajnie że zdecydowałeś się opisać tutaj autko jak sam widzisz nz zdecydowanie prężniej prosperuje ;) co do wydechu to zdecydowanie rób 2.5' a jeśli chodzi o tłumiki to możesz próbować ogarnąć coś po taniośći z tym że może być głośno :) co do modyfikacji to chyba jednak VE to bardziej racjonalna droga sportowe wałki też swoje kosztują i spalanie na nich pewnie sporo większe niż w VE co prawda nie słyszałem żeby ktoś miał LPG w tym silniku ale wydaje mi się że dobra instalka dała by radę :P upalanie oczywiście na pb ;)

super że zabrałeś się za almerkę i ogarnąłeś ją jak trzeba miło popatrzeć jak moje byłe auto przeżywa drugą młodość :D

powodzenia w modach !!! :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 19:05

Ja za całośc w m-techu dałem 1700 PLN ale to było 2 lata temu

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-06, 19:29

jesli chodzi o ukłąd wydechowy.

jak masz zamair zostawać przy DE to wystarczy 55mm. Natomiast jesli VE i ma być kręcone do +/- 8000obr to wsadzaj 60mm tylko przerób od razu wyjście z kolektora od p10gt bo tam jest 55m w serii.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-06, 20:06

PumaRST pisze:jesli chodzi o ukłąd wydechowy.

jak masz zamair zostawać przy DE to wystarczy 55mm. Natomiast jesli VE i ma być kręcone do +/- 8000obr to wsadzaj 60mm tylko przerób od razu wyjście z kolektora od p10gt bo tam jest 55m w serii.
Jeżeli VE, to 2,5"/63,5 i kolektor 4-2-1 - sprawdzone :-D dolot z przeplywką fi 80, przelot i przepustnica większa - 220 KM gwarantowane :-P Powodzenia` :-D No,krótszy wydech trochę cię osłabi, ale niedużo.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-07-06, 22:40

xtomek pisze:220 KM gwarantowane
bez wałków n1 lub chociaż sr16ve raczej nie realne :P no ale to już dywagacje odbiegające od tematu

trzeba poczekać na decyzję właściciela :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-06, 22:42

zapomniałem o walkach, ale 205 by wyszło ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”