[ 200SX] Nissan 200sx s14a 1999r listopad
: 2011-07-02, 12:25
Witam wszystkich mała prezentacja mojej weekendowej zabawki 
Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji
Tak to wyglądało przy zakupie


pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi

a to był kolega Gmeru
A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM

numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze
z Adams-em zwijaliśmy się ze śmiechu po ziemi a Gmeru próbował otworzyć mój bagażnik swoimi kluczykami 


Z modyfikacji było tylko audio
niektórzy na zlocie mieli okazje posłuchać 
Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy
W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła
Auto dorobiło się Silnika od Cziko wraz ze skrzynią biegów manualną do tego doszły inne zabawki jak felgi, IC, hamulce EBC, ecumaster 2,
układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak

a u fotki z montażu IC w firmie KMS



W 2011r wpadły ostre modyfikacje
Poprawiony układ wydechowy przez PrzemoCAR, nareszcie można delektować się muzyką
wymiana i usprawnienie całego zawieszenia plus Gwint K-sport od Skunia (TG Grupe) (montaż ECU PERFORMANCE) i upgrade hamulcy przez Gella (G-garage) wpadły zaciski i tarcze od Skyline,
i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage
auto teraz ma taką moc

i zapomniałem będę to tak edytował do usranej
bez tej zabawki nie było by możliwe przenieść te moc



W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze




i taki mały detal pod maską


Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie
Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął
nie wspomniałem o dużym udziale w Audi firmy Gravity nie będe wspominał o firmach które dużo spier#### niech im ziemia lekką będzie 
Fotka z prac w Gravity:

Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik
lada moment wpadną wtryski i przebudowa dolotu znowu strojenie
i na zimowe miesiące lakierek do poprawki i zabezpieczenia
z grubsza chyba w sezonie 2012 auto będzie w 100% skończone
oby oby
a tak to jeździło na zlocie
http://youtu.be/b_uBt861Wjo
zapomniał bym znowu
tak auto się prezentuje obecnie:






Lista modyfikacji:
Pod maską:
Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło ACT XTSS
Zawieszenie i hamulce:
K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył
Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory
procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.
Na zewnątrz:
Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski

Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji

Tak to wyglądało przy zakupie



pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi

a to był kolega Gmeru

A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM

numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze




Z modyfikacji było tylko audio


Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy

W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła

układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak

a u fotki z montażu IC w firmie KMS



W 2011r wpadły ostre modyfikacje


i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage



i zapomniałem będę to tak edytował do usranej





W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze




i taki mały detal pod maską


Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie

Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął


Fotka z prac w Gravity:

Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik




a tak to jeździło na zlocie

http://youtu.be/b_uBt861Wjo
zapomniał bym znowu







Lista modyfikacji:
Pod maską:
Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło ACT XTSS
Zawieszenie i hamulce:
K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył
Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory

procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.
Na zewnątrz:
Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski