[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro
: 2011-06-28, 21:29
Przygoda zaczęła sie od przypadkowego zakupu Almery GTi.
Moje modyfikacje zaczeły się od założenia sportowego tłumika Ulter oraz sportowej wkładki filtra powietrze firmy K&N co dało wynik na hamowni 148KM i 187Nm.
W miedzyczasie zrobiłem audio tzn wytłumiłem solidnie wnętrze od boczków, drzwi po dach. Założyłem radio Pionnera DEH 4200UB na przodzie głosniki firmy Hertz 165mm+ tweetery 16mm w tylnej półce też Hertz 6x9+tweetery 16mm w bagażniku sub JBL 30cm do tego 2 wzmacniacze Pyle oraz kondensator 1F Toxic. Wszystko spięte dobrymi kablami.
Po pewnym czasie zakupiłem regulowane kółko rozrządu Motor Vision po modach wałka wyszło 154KM i 195Nm i od tego zaczęła się moja prawdziwa zabawa.
Zakupiłem kompresor M45 i zacząłem ostro modzic nie wiedząc co z tego wyjdzie.
Wielkie podziękowania Neptunowi za wsparcie i bieżący udział w projekcie oraz Coobciowi za strojenie, ogólnie wszystkim wymienionym osobom, że moge na nich liczyć.
MODEL: Nissan Almera GTi
SILNIK: SR20DE zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: seria 143 teraz 203KM i 248Nm za sprawą kompesora 0.3bara
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr grzybkowy HKS
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 robiony przez MD cars owinięty bandażem, reszta przelot 2.5cala na 2 końcówkach Ultera RS70
UKŁAD NAPĘDOWY: Przeguby z Almery Greddy oraz sprzęgło poszerzone o 6 mm na średnicy w stosunku do serii oraz pogrubione co by docisk dawał radę
ELEKTRONIKA: Ecu Master by Coobcio Wtryski zmienione z seryjnych na 370 z legendarnego turbowozu Coobcia 435konnego Saaba 900NG
ZAWIESZENIE: seria:-( (na razie)
KOŁA: zima ori z GTi lato 16ATE na oponach Uniroyale rain sport2 205/45
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze nawiercane oraz nacinane Bozarto +klocki TRW
BODYKIT: ori GTi (na razie)
OSIĄGI: 203KM i 248Nm
INNE: Pompa paliwa Warbro, regulator cisnienia paliwa, zbiornik na odme, MBC, Blow off, zawór DV, intercooler JDM, dolot kwasówka+alu, zegary Auto Gauge: temperatura oleju, cisnienie oleju, voltomierz, temperatura spalin, doładowanie








jak na pierwszy projekt w PL wyszło ok i mam nadzieje że bedzie tylko lepiej



Moje modyfikacje zaczeły się od założenia sportowego tłumika Ulter oraz sportowej wkładki filtra powietrze firmy K&N co dało wynik na hamowni 148KM i 187Nm.
W miedzyczasie zrobiłem audio tzn wytłumiłem solidnie wnętrze od boczków, drzwi po dach. Założyłem radio Pionnera DEH 4200UB na przodzie głosniki firmy Hertz 165mm+ tweetery 16mm w tylnej półce też Hertz 6x9+tweetery 16mm w bagażniku sub JBL 30cm do tego 2 wzmacniacze Pyle oraz kondensator 1F Toxic. Wszystko spięte dobrymi kablami.
Po pewnym czasie zakupiłem regulowane kółko rozrządu Motor Vision po modach wałka wyszło 154KM i 195Nm i od tego zaczęła się moja prawdziwa zabawa.
Zakupiłem kompresor M45 i zacząłem ostro modzic nie wiedząc co z tego wyjdzie.
Wielkie podziękowania Neptunowi za wsparcie i bieżący udział w projekcie oraz Coobciowi za strojenie, ogólnie wszystkim wymienionym osobom, że moge na nich liczyć.
MODEL: Nissan Almera GTi
SILNIK: SR20DE zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: seria 143 teraz 203KM i 248Nm za sprawą kompesora 0.3bara
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr grzybkowy HKS
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 robiony przez MD cars owinięty bandażem, reszta przelot 2.5cala na 2 końcówkach Ultera RS70
UKŁAD NAPĘDOWY: Przeguby z Almery Greddy oraz sprzęgło poszerzone o 6 mm na średnicy w stosunku do serii oraz pogrubione co by docisk dawał radę
ELEKTRONIKA: Ecu Master by Coobcio Wtryski zmienione z seryjnych na 370 z legendarnego turbowozu Coobcia 435konnego Saaba 900NG

ZAWIESZENIE: seria:-( (na razie)
KOŁA: zima ori z GTi lato 16ATE na oponach Uniroyale rain sport2 205/45
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze nawiercane oraz nacinane Bozarto +klocki TRW
BODYKIT: ori GTi (na razie)
OSIĄGI: 203KM i 248Nm
INNE: Pompa paliwa Warbro, regulator cisnienia paliwa, zbiornik na odme, MBC, Blow off, zawór DV, intercooler JDM, dolot kwasówka+alu, zegary Auto Gauge: temperatura oleju, cisnienie oleju, voltomierz, temperatura spalin, doładowanie








jak na pierwszy projekt w PL wyszło ok i mam nadzieje że bedzie tylko lepiej


