[ 100NX] 100nx by PittKF
: 2011-05-05, 00:37
Nissan 100NX GA16DS 90KM (seryjnie)
Kolor: czerwony
Rok produkcji: 1991 (czyli pierwsze modele)
Data zakupu: 11.07.2009
Przebieg przy zakupie: 195 500km
Aktualny przebieg: ok.215kkm
WYPOSAŻENIE:
wspomaganie kierownicy
dach targa + podsufitki + ori pokrowce
elektryczne lusterka
regulowana wysokość kierownicy
el. regulacja wysokości świateł
ZROBIONE, WYMIENIONE, DOŁOŻONE:
-hamulce -kompletne, na wszystkie koła
-amortyzatory tył
-świece, kable w/n, kopułka, palec
-siłowniki klapy od Omegi B kombi
-ogarnięta blacharka z tyłu + lakier na błotniki i klapę
-konserwacja nadkoli tylnych
-wyspawane progi i podłoga gdzie trzeba było
-"kocie oczy" z tyłu
-wskrzeszenie tylnej wycieraczki
-wymieniony "kombajn"
-wymieniony pływak z czujnikiem w baku
-odcięty zawór EGR
-nowy tłumik środkowy z rurami
-tłumik końcowy a'la Mugen + silencer
-założony spojler tylnej klapy
-elektryczne szyby
-central zamek + autoalarm + syrena z podtrzymaniem napięcia
-odcięcie zapłonu (również z pilota)
-domykanie szyb z pilota
-6 głośników + skrzynia basowa
-2 wzmacniacze
-na pokład zawitał też moduł znanej firmy Autopage, z pagerem sygnalizującym włączenie się alarmu, sprawdzony zasięg to ok. 500m w zabudowie (modulacja AM)
-światło drzwi (teraz nie wdepnę już w błoto po kostki)
Plany:
-sr20de lub det lub ve/vet (aktywa już się gromadzą na ten cel)
-springi MTS -35/-35 (już zamówione)
-lepsze audio, choć to które jest, oparłem m.in. o głośniki estradowe i dwucewkowy basowy
-car PC z mobilnym netem
-delikatnie przyciemnić wszystkie szyby prócz przedniej (75% przepuszczalności)
-renowacja alusów lub zakup innych, nieco większych, obecnie R157J/195/50
ale od początku, 'setkę' posiadam od dwóch lat i za mojej kadencji przeszła trochę zmian stylistycznych, tak wyglądała na początku:
później był etap dokładek, najpierw znana Pfeba:
później dorwałem na allegro rarytas dla 100nx w postaci pełnego bodykitu firmy MS-Design niedostępnym na naszym rynku +halogeny z GTI
dla kontrastu:
przed:
i po:
także do tej pory moje Nismo prezentowało się tak:
później listwy poleciały w kolor 8):
to teraz coś o audio na pokładzie
w tej niepozornej skrzyneczce jest coś takiego:
średnica 12 cali, waga samego głośnika ok. 15kg, dwucewkowy, 2x4Ohm na mostku
w drzwiach siedzą estradowe Alphard Hannibal 6P:
do tego wysokotonowe przy lusterkach JBL + Alpine w tylnej części 13cm coaxial, całość dała na pomiarze 109,3dB na fotelu kierowcy
pomiary w hamowni 2010r.:
dziękuję za uwagę
Kolor: czerwony
Rok produkcji: 1991 (czyli pierwsze modele)
Data zakupu: 11.07.2009
Przebieg przy zakupie: 195 500km
Aktualny przebieg: ok.215kkm
WYPOSAŻENIE:
wspomaganie kierownicy
dach targa + podsufitki + ori pokrowce
elektryczne lusterka
regulowana wysokość kierownicy
el. regulacja wysokości świateł
ZROBIONE, WYMIENIONE, DOŁOŻONE:
-hamulce -kompletne, na wszystkie koła
-amortyzatory tył
-świece, kable w/n, kopułka, palec
-siłowniki klapy od Omegi B kombi
-ogarnięta blacharka z tyłu + lakier na błotniki i klapę
-konserwacja nadkoli tylnych
-wyspawane progi i podłoga gdzie trzeba było
-"kocie oczy" z tyłu
-wskrzeszenie tylnej wycieraczki
-wymieniony "kombajn"
-wymieniony pływak z czujnikiem w baku
-odcięty zawór EGR
-nowy tłumik środkowy z rurami
-tłumik końcowy a'la Mugen + silencer
-założony spojler tylnej klapy
-elektryczne szyby
-central zamek + autoalarm + syrena z podtrzymaniem napięcia
-odcięcie zapłonu (również z pilota)
-domykanie szyb z pilota
-6 głośników + skrzynia basowa
-2 wzmacniacze
-na pokład zawitał też moduł znanej firmy Autopage, z pagerem sygnalizującym włączenie się alarmu, sprawdzony zasięg to ok. 500m w zabudowie (modulacja AM)
-światło drzwi (teraz nie wdepnę już w błoto po kostki)
Plany:
-sr20de lub det lub ve/vet (aktywa już się gromadzą na ten cel)
-springi MTS -35/-35 (już zamówione)
-lepsze audio, choć to które jest, oparłem m.in. o głośniki estradowe i dwucewkowy basowy
-car PC z mobilnym netem
-delikatnie przyciemnić wszystkie szyby prócz przedniej (75% przepuszczalności)
-renowacja alusów lub zakup innych, nieco większych, obecnie R157J/195/50
ale od początku, 'setkę' posiadam od dwóch lat i za mojej kadencji przeszła trochę zmian stylistycznych, tak wyglądała na początku:
później był etap dokładek, najpierw znana Pfeba:
później dorwałem na allegro rarytas dla 100nx w postaci pełnego bodykitu firmy MS-Design niedostępnym na naszym rynku +halogeny z GTI
dla kontrastu:
przed:
i po:
także do tej pory moje Nismo prezentowało się tak:
później listwy poleciały w kolor 8):
to teraz coś o audio na pokładzie
w tej niepozornej skrzyneczce jest coś takiego:
średnica 12 cali, waga samego głośnika ok. 15kg, dwucewkowy, 2x4Ohm na mostku
w drzwiach siedzą estradowe Alphard Hannibal 6P:
do tego wysokotonowe przy lusterkach JBL + Alpine w tylnej części 13cm coaxial, całość dała na pomiarze 109,3dB na fotelu kierowcy
pomiary w hamowni 2010r.:
dziękuję za uwagę