[ 100NX] 100nx by PittKF
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] 100nx by PittKF
Nissan 100NX GA16DS 90KM (seryjnie)
Kolor: czerwony
Rok produkcji: 1991 (czyli pierwsze modele)
Data zakupu: 11.07.2009
Przebieg przy zakupie: 195 500km
Aktualny przebieg: ok.215kkm
WYPOSAŻENIE:
wspomaganie kierownicy
dach targa + podsufitki + ori pokrowce
elektryczne lusterka
regulowana wysokość kierownicy
el. regulacja wysokości świateł
ZROBIONE, WYMIENIONE, DOŁOŻONE:
-hamulce -kompletne, na wszystkie koła
-amortyzatory tył
-świece, kable w/n, kopułka, palec
-siłowniki klapy od Omegi B kombi
-ogarnięta blacharka z tyłu + lakier na błotniki i klapę
-konserwacja nadkoli tylnych
-wyspawane progi i podłoga gdzie trzeba było
-"kocie oczy" z tyłu
-wskrzeszenie tylnej wycieraczki
-wymieniony "kombajn"
-wymieniony pływak z czujnikiem w baku
-odcięty zawór EGR
-nowy tłumik środkowy z rurami
-tłumik końcowy a'la Mugen + silencer
-założony spojler tylnej klapy
-elektryczne szyby
-central zamek + autoalarm + syrena z podtrzymaniem napięcia
-odcięcie zapłonu (również z pilota)
-domykanie szyb z pilota
-6 głośników + skrzynia basowa
-2 wzmacniacze
-na pokład zawitał też moduł znanej firmy Autopage, z pagerem sygnalizującym włączenie się alarmu, sprawdzony zasięg to ok. 500m w zabudowie (modulacja AM)
-światło drzwi (teraz nie wdepnę już w błoto po kostki)
Plany:
-sr20de lub det lub ve/vet (aktywa już się gromadzą na ten cel)
-springi MTS -35/-35 (już zamówione)
-lepsze audio, choć to które jest, oparłem m.in. o głośniki estradowe i dwucewkowy basowy
-car PC z mobilnym netem
-delikatnie przyciemnić wszystkie szyby prócz przedniej (75% przepuszczalności)
-renowacja alusów lub zakup innych, nieco większych, obecnie R157J/195/50
ale od początku, 'setkę' posiadam od dwóch lat i za mojej kadencji przeszła trochę zmian stylistycznych, tak wyglądała na początku:
później był etap dokładek, najpierw znana Pfeba:
później dorwałem na allegro rarytas dla 100nx w postaci pełnego bodykitu firmy MS-Design niedostępnym na naszym rynku +halogeny z GTI
dla kontrastu:
przed:
i po:
także do tej pory moje Nismo prezentowało się tak:
później listwy poleciały w kolor 8):
to teraz coś o audio na pokładzie
w tej niepozornej skrzyneczce jest coś takiego:
średnica 12 cali, waga samego głośnika ok. 15kg, dwucewkowy, 2x4Ohm na mostku
w drzwiach siedzą estradowe Alphard Hannibal 6P:
do tego wysokotonowe przy lusterkach JBL + Alpine w tylnej części 13cm coaxial, całość dała na pomiarze 109,3dB na fotelu kierowcy
pomiary w hamowni 2010r.:
dziękuję za uwagę
Kolor: czerwony
Rok produkcji: 1991 (czyli pierwsze modele)
Data zakupu: 11.07.2009
Przebieg przy zakupie: 195 500km
Aktualny przebieg: ok.215kkm
WYPOSAŻENIE:
wspomaganie kierownicy
dach targa + podsufitki + ori pokrowce
elektryczne lusterka
regulowana wysokość kierownicy
el. regulacja wysokości świateł
ZROBIONE, WYMIENIONE, DOŁOŻONE:
-hamulce -kompletne, na wszystkie koła
-amortyzatory tył
-świece, kable w/n, kopułka, palec
-siłowniki klapy od Omegi B kombi
-ogarnięta blacharka z tyłu + lakier na błotniki i klapę
-konserwacja nadkoli tylnych
-wyspawane progi i podłoga gdzie trzeba było
-"kocie oczy" z tyłu
-wskrzeszenie tylnej wycieraczki
-wymieniony "kombajn"
-wymieniony pływak z czujnikiem w baku
-odcięty zawór EGR
-nowy tłumik środkowy z rurami
-tłumik końcowy a'la Mugen + silencer
-założony spojler tylnej klapy
-elektryczne szyby
-central zamek + autoalarm + syrena z podtrzymaniem napięcia
-odcięcie zapłonu (również z pilota)
-domykanie szyb z pilota
-6 głośników + skrzynia basowa
-2 wzmacniacze
-na pokład zawitał też moduł znanej firmy Autopage, z pagerem sygnalizującym włączenie się alarmu, sprawdzony zasięg to ok. 500m w zabudowie (modulacja AM)
-światło drzwi (teraz nie wdepnę już w błoto po kostki)
Plany:
-sr20de lub det lub ve/vet (aktywa już się gromadzą na ten cel)
-springi MTS -35/-35 (już zamówione)
-lepsze audio, choć to które jest, oparłem m.in. o głośniki estradowe i dwucewkowy basowy
-car PC z mobilnym netem
-delikatnie przyciemnić wszystkie szyby prócz przedniej (75% przepuszczalności)
-renowacja alusów lub zakup innych, nieco większych, obecnie R157J/195/50
ale od początku, 'setkę' posiadam od dwóch lat i za mojej kadencji przeszła trochę zmian stylistycznych, tak wyglądała na początku:
później był etap dokładek, najpierw znana Pfeba:
później dorwałem na allegro rarytas dla 100nx w postaci pełnego bodykitu firmy MS-Design niedostępnym na naszym rynku +halogeny z GTI
dla kontrastu:
przed:
i po:
także do tej pory moje Nismo prezentowało się tak:
później listwy poleciały w kolor 8):
to teraz coś o audio na pokładzie
w tej niepozornej skrzyneczce jest coś takiego:
średnica 12 cali, waga samego głośnika ok. 15kg, dwucewkowy, 2x4Ohm na mostku
w drzwiach siedzą estradowe Alphard Hannibal 6P:
do tego wysokotonowe przy lusterkach JBL + Alpine w tylnej części 13cm coaxial, całość dała na pomiarze 109,3dB na fotelu kierowcy
pomiary w hamowni 2010r.:
dziękuję za uwagę
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:55 przez PittKF, łącznie zmieniany 1 raz.
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
http://www.pistonheads.com/sales/2490461.htm takie? może? skuś się?
Ostatnio zmieniony 2011-05-07, 00:11 przez vimek999, łącznie zmieniany 1 raz.
SR20VE + ?
Sob dokładnie 6,8KM dało odcięcie zaworu EGR, brak powrotu spalin do silnika czyli ciepłego powietrza z katalizatora i na hamowni tyle wypluło, bo reszta silnika jest seria (nie ma sensu dłubać jak po swapie będzie więcej korzyści)
vimek999 felgi myślałem raczej takie:
lub coś w tym stylu (ewentualnie) czyli takie jak ma kolega AMONe bo moim zdaniem też dobrze leżą na setce:
które lepsze będą? wszelkie sugestie mile widziane bo niedługo zakup
PS. poszukuję też obrysówek z wersji US widocznych na tych pierwszych foto, ale na razie deficyt na naszym rynku jeśli znajdę to też wlecą
vimek999 felgi myślałem raczej takie:
lub coś w tym stylu (ewentualnie) czyli takie jak ma kolega AMONe bo moim zdaniem też dobrze leżą na setce:
które lepsze będą? wszelkie sugestie mile widziane bo niedługo zakup
PS. poszukuję też obrysówek z wersji US widocznych na tych pierwszych foto, ale na razie deficyt na naszym rynku jeśli znajdę to też wlecą
Noo pakiecik zderzaków napompował setke
Jaki masz gaźnik? elektryczny czy podciśnieniowy (tzn. czy od aparatu zapłonowego idzie przewód podcisnieniowy)
Sonde lambda masz?
Jeżeli masz podciśnieniowy gaźnik i nie masz sondy to tłumaczy tą moc. 96,8 KM
Daj fotke spod maski.
PS.
Cubuś z Łódzkiej n14 5d na takim gaźniku objechał n14 3d 1.6 SR na zeszłorocznym zlocie na hamowni okazało się że ma coś ponad 100 KM
pozatym na tym silniku można bez większych problemów zrobić ITB z jakiegoś "motóra" 750 ccm.
Jesteś pewnyPittKF pisze: Sob dokładnie 6,8KM dało odcięcie zaworu EGR, brak powrotu spalin do silnika czyli ciepłego powietrza z katalizatora i na hamowni tyle wypluło, bo reszta silnika jest seria
Jaki masz gaźnik? elektryczny czy podciśnieniowy (tzn. czy od aparatu zapłonowego idzie przewód podcisnieniowy)
Sonde lambda masz?
Jeżeli masz podciśnieniowy gaźnik i nie masz sondy to tłumaczy tą moc. 96,8 KM
Daj fotke spod maski.
PS.
Cubuś z Łódzkiej n14 5d na takim gaźniku objechał n14 3d 1.6 SR na zeszłorocznym zlocie na hamowni okazało się że ma coś ponad 100 KM
pozatym na tym silniku można bez większych problemów zrobić ITB z jakiegoś "motóra" 750 ccm.
ciapek wiem, że gaźnik mam sterowany elektronicznie (ssanie itp) i że mam milion500 podciśnień w nim (bo sam wymieniałem wężyki). sondę posiadam nie omieszkam zrobić dziś paru fotek to może dowiem się czegoś ciekawego, co do aparatu zapłonowego to przyznam się- nie wiem
[ Dodano: 2011-05-07, 22:25 ]
zgodnie z zapowiedzią otworzyłem dziś maskę i strzeliłem parę fotek:
od aparatu zapłonowego nie idzie żaden przewód podciśnieniowy (czyli wężyk) są kable w/n i jakaś kostka, co więcej posiadam w/w katalizator czyli raczej jest to wersja stłamszona jeśli chodzi o moc do 90KM, tyle zresztą widnieje w dowodzie rej. (66kW) najbliższy pomiar mocy planuję na zlot w Chojnicach/Konarzynach (bo raczej będzie hamownia, jak w zeszłym roku) wtedy pochwalę się wykresem, zeszłoroczny robiłem na ori wydechu, a teraz jest przelotowy na końcu więc może to coś dało?
[ Dodano: 2011-05-07, 22:25 ]
zgodnie z zapowiedzią otworzyłem dziś maskę i strzeliłem parę fotek:
od aparatu zapłonowego nie idzie żaden przewód podciśnieniowy (czyli wężyk) są kable w/n i jakaś kostka, co więcej posiadam w/w katalizator czyli raczej jest to wersja stłamszona jeśli chodzi o moc do 90KM, tyle zresztą widnieje w dowodzie rej. (66kW) najbliższy pomiar mocy planuję na zlot w Chojnicach/Konarzynach (bo raczej będzie hamownia, jak w zeszłym roku) wtedy pochwalę się wykresem, zeszłoroczny robiłem na ori wydechu, a teraz jest przelotowy na końcu więc może to coś dało?
Jedź do Lublina na hamownie to ci wyjdzie że masz GTI
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
i +5dB na zewnątrz autanajs pisze:dało, 0.42 km i 0.87 Nm
z tego co mi wiadomo oprócz EGR to nie ma żadnych modów pod maską, może wystąpił siakiś błąd pomiaru, ale o ponad 6KM to chyba mało prawdopodobne, w/w wykres pochodzi ze Zlotu zeszłorocznego
o tych magicznych hamowniach w Lublinie słyszałem już coś, fajnie tam mają-na wstępie dostajesz z 30KM a w trakcie pomiaru też możesz zgarnąć jakiś bonus
[ Dodano: 2011-05-26, 12:49 ]
po małych przygodach kolejne fanty już przyjechały:
sklep w którym zamówiłem springi zbankrutował i został zamknięty, dwa tygodnie czekałem na odpowiedź czy je wyślą czy nie, w końcu zamówiłem gdzie indziej tak to już jest czasami...
w najbliższy weekend może uda się już zamontować zmierzę wysokość auta przed i po zabiegu i podzielę się wynikiem
[ Dodano: 2011-06-14, 02:48 ]
więc poszła gleba i nowe alu, po pomiarach wyszło przód -40, tył -35; alu 205/45/R16, gumy Continental SportContact
do obejrzenia na Ogólnopolskim już niedługo
[ Dodano: 2011-07-14, 08:09 ]
targa jest po lifcie:
przed:
po:
oprócz tego pomalowane zostały ramiona wycieraczek + założone nowe pióra "płaskie", wysprzątałem wnętrze łącznie z wypraniem wszystkich dywaników i naprawiłem uchwyt na GPS
na zlocie nie omieszkałem nie wjechać na hamownię, oto efekty
http://www.youtube.com/watch?v=lhMNm7IM1ZA
zimowy setup wzbogacił się o ori alu z wersji GTI, felgi odmalowałem, niedługo założę opony i spokojnie będą sobie czekać na pierwsze śniegi
[ Dodano: 2011-08-09, 23:20 ]
no to mały update dokładka przednia połamana, poległa na krawężniku, pęknięta w 3 miejscach i wyrwana razem ze śrubami i klejem
także została zdjęta w celu posklejania, poszlifowania i polakierowania
BTW tak musiałem wyciąć ori zderzak żeby zamontować MS-Design:
na czas naprawy założyłem dokładkę od Pfeby:
komponuje się to całkiem nawet
w deszczu
i po deszczu
a oto zakres strat dokładki MS-Design:
nr1. jest lightowe, za to 2 i 3 trzyma się już tylko na zatopionych wewnątrz drutach, pęknięcia są w dodatku w takim miejscu że mata z żywicą nie wystarczą