[ Almera] N15 GTi
: 2011-05-04, 18:12
Witam, jakiś czas temu nabyłem od naszego administratora almerkę- nadszedł czas ją zaprezentować.
Model GTi
1997r.
170 tys przebiegu
el. szyby
el. szyberdach
el. lusterka
klimatyzacja
halogeny
centralny zamek+ domykanie szyb i szyberdachu
dodatkowe ori oświetlenie wnętrza, skórzana kierownica i lewarek ręcznego
rozpórka przód i tył
ori spoiler przód, tył + lotka na szybę
audio: przód zestaw odseparowany + głośniki tył, wszystko pod radiem z Nx'a- czyli dvd on board
modyfikacje: zestaw dedykowany CAI od K&N
Ponieważ samochód trochę stał nieużywany należało go trochę odkurzyć, i tak zostały wymienione:
- progi, rdza na tylnej klapie
- szyba przednia
- przewód chłodnicy
- przewody wspomagania
- przewód paliwowy
- klocki LPR tarcze Lucas tył
- osłony amortyzatorów przód
- olej silnikowy (Motul półsyntetyk)
- olej w skrzyni
- olej od wspomagania
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- filtr paliwa, oleju, powietrza wyczyszczony (stożek)
To co pozostało zrobić to odgrzybić klimatyzację i założyć jakieś markowe hamulce na przód, bo póki co siedzi tam jakaś gnąca się chińszczyzna. Zwieńczeniem prac było sprzątanie od zewnątrz, wewnątrz, trochę pod maską i pomyślna wizyta w stacji kontroli pojazdów na przeglądzie (bez żadnych kombinacji).
Planów co do auta nie mam (poza polakierowaniem zderzaków, które mają zarysowania), prawdopodobnie pozostanie zdrowym seryjnym egzemplarzem.
Model GTi
1997r.
170 tys przebiegu
el. szyby
el. szyberdach
el. lusterka
klimatyzacja
halogeny
centralny zamek+ domykanie szyb i szyberdachu
dodatkowe ori oświetlenie wnętrza, skórzana kierownica i lewarek ręcznego
rozpórka przód i tył
ori spoiler przód, tył + lotka na szybę
audio: przód zestaw odseparowany + głośniki tył, wszystko pod radiem z Nx'a- czyli dvd on board
modyfikacje: zestaw dedykowany CAI od K&N
Ponieważ samochód trochę stał nieużywany należało go trochę odkurzyć, i tak zostały wymienione:
- progi, rdza na tylnej klapie
- szyba przednia
- przewód chłodnicy
- przewody wspomagania
- przewód paliwowy
- klocki LPR tarcze Lucas tył
- osłony amortyzatorów przód
- olej silnikowy (Motul półsyntetyk)
- olej w skrzyni
- olej od wspomagania
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- filtr paliwa, oleju, powietrza wyczyszczony (stożek)
To co pozostało zrobić to odgrzybić klimatyzację i założyć jakieś markowe hamulce na przód, bo póki co siedzi tam jakaś gnąca się chińszczyzna. Zwieńczeniem prac było sprzątanie od zewnątrz, wewnątrz, trochę pod maską i pomyślna wizyta w stacji kontroli pojazdów na przeglądzie (bez żadnych kombinacji).
Planów co do auta nie mam (poza polakierowaniem zderzaków, które mają zarysowania), prawdopodobnie pozostanie zdrowym seryjnym egzemplarzem.