chciałem Wam zaprezentować moje autko:
MODEL: Nissan Primera P10
WERSJA: SLX
ROCZNIK: 1995
SILNIK: 1.6 16V GA16DE 102 KM
DOKONANE NAPRAWY
![:[ :[](./images/smilies/zly.gif)
- całkowity remont blacharski z piaskowaniem: nowa podłoga, nowe tylne ćwiartki z poszyciem, nowa klapa tylna i zderzak, nowe progi, nadkola przednie, usunięte wszystkie odniska korozji
- lakierowanie całości na fabryczny kolor FP0G metallic
- kompletna konserwacja profili zamkniętych, drzwi, maski, klapy bagażnika, progów i podłogi
- duży przegląd silnika, wymiana uszczelek, pasków, przewodów, płynów, filtrów, świec
- wymiana wydechu, zawieszenia (gumy, łączniki, wahacze ze sworzniami, drążki, przeguby etc.) i układu hamulcowego (m.in. tarcze, klocki, zaciski, przewody, a takze piasty z łożyskami) na całkowicie nowe.
- nowe opony (Kleber Dynaxer HP3 185/65/14), renowacja oryginalnych felg
PLANY MODÓW :
SILNIK:
- zostawiam 1.6
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- wałki z GA16DS
- przyspieszenie zapłonu
- pompa paliwa wallbro GS342
- mod rozrządu
- wałek ssący +6*
WYDECH:
- kolektor wydechowy by MacGayver + reszta przelot 2,25" + cichy tłumik końcowy (pewnie standardowo El-tec)
DOLOT:
- stożek, coś pokroju K&N + orurowanie fi 70 mm
- przepustnica gazu z GT'ka
STROJENIE:
- ECU Master DET II
HAMULCE:
- na razie bez zmian, jedynie maluję zaciski na złoto, pod felgi
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ZAWIESZENIE:
- sprężyny FK Automotive -35/-40 mm [GOTOWE DO MONTAŻU
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
FELGI/OPONY:
- Advan M659 16" + 195/45/16 lub 205/45/16
Historia mojej Primery rozpoczyna się 15 września 1995 roku. Tego dnia, (dzięki mojemu tacie) ciemnozielona Primera w nadwoziu hatchback, generacji P10, z silnikiem GA16DE w linii wyposażenia SLX, stojąca na bardzo rzadko spotykanych, nissanowskich alufelgach wyjechała z salonu Nissan Ballaun przy ulicy Białowieskiej 6 na warszawskiej Pradze.
Nissan jest po częściowym piaskowaniu ( z uwagi na fakt, że blachy współczesnych wozów są bardzo cienkie w porównaniu do oldtimerów ); został poddany gruntownej naprawie blacharskiej, zabezpieczeniu antykorozyjnemu. Na koniec położyliśmy lakier. Jeśli chodzi o mechanikę, to przeszedł duży przegląd z wymianą podzespołów eksploatacyjnych, zawieszenie, wydech i układ hamulcowy są całkowicie nowe.
Załączam fotki Primery z całego remontu :
![Obrazek](http://img847.imageshack.us/img847/9195/11032011159.jpg)
![Obrazek](http://img821.imageshack.us/img821/6788/11032011160.jpg)
![Obrazek](http://img860.imageshack.us/img860/8659/11032011162.jpg)
![Obrazek](http://img855.imageshack.us/img855/8069/11032011163.jpg)
![Obrazek](http://img850.imageshack.us/img850/2028/11032011168.jpg)
![Obrazek](http://img857.imageshack.us/img857/8905/11032011169.jpg)
![Obrazek](http://img851.imageshack.us/img851/2126/11032011170.jpg)