[Sunny] Skażone Słońce
: 2011-03-23, 15:42
MODEL: Sunny N14 Liftback, czerwony
SILNIK: 1.4 16V GA14DE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria tarcze [ nowe wentylowane BOSCH + kolocki BOSCH) + bębny
ZAWIESZENIE: nowe twardsze "alco"
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Pionner + (Hertz DCX165 BUBEL) Alphardy dwudrożne (jakieś tam)
ŚRODEK: seria +pokrowce
BODY-KIT: oryginał
MOC: oryginalnie ponoć 87KM (jednak nie jestem przekaonany że te wszystkie koniki jeszcze żyją)
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ... (na budziku raz pojawiło się 170km/h we dwie osoby)
EXTRAS: podłokietnik ( uniwersalny otwierany, zrobiony na uchylny), szybki w elektryce (sterowanie "własne), podgrzewanie lusterek, dodatkowy stop w ramce tablicy tylnej, zmiana kształtu osłony głośników na okrągłe, podświetlenie suwaków na konsoli, zmiana podświetlenia zegara i wskaźników, podświetlenie wskazówek (na biało), owiewki na szybki (przód)
PLANY:
- światła dzienne LED - JUŻ SĄ
- wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem - JUŻ SĄ
- dodatkowy komplet kół (może Alu) lub nowe opony
- wywalenie ERG
- może rozpórka
- może wspomaganie
- jak wygram walkę z rudą to lotka od GTI ( a co ?)
Do tej pory (od 2007) zrobione:
- nareszcie wymieniony zderzak przedni ( już mam w kolorku nadwozia
)
- DRL
- zegary od 1.4 '95r (z obrotkiem) + zmiana koloru wskazówek na biały i podświetlenie ich
- amortyzatory ( przód i tył)
- akumulator Bosch Silver 55Ah
- sprzęgło Luk (stare oryginalne działało jak ABS)
- pompa wody (nie trzymała i ciekła na postoju)
- przewody -> Janmor
- świece NGK
- połatanie podłogi
- wstawienie nowej ( mocno używanej) szyby do tylnej klapy -> jakaś łajza zrobiła sobie strzelnice z parkingu (foto w ava)
- wymiana manszet, tulei i przegubów przód
- wymiana teleskopów (siłowników) tylnej klapy na ford-mondeowe
- wjechały nowe tarcze BOSCH i przy okazji nowe klocki (również BOSCH a co
)
- reflektory (czyt lampy przednie) ORYGINALNE
Do zrobienia:
- wymiana rury wlewowej ( ruda zajęła się rurką przelewową BARDZO skutecznie) - zrobione
- wydech ( ogólne ogarnięcie tematu aby był z tym spokój na dłuższy czas) - zrobione
- kielichy (już niestety są dziurki, co prawda na razie nie wielkie ale są) - na razie montuję nadkola jak ruda wyjdzie na zewnątrz ( bo jej tam jeszcze nie ma ) robione będzie wszystko->
zdjęcie koła zweryfikowało wielkość "dziurek" 
- dokładne "skrobnięcie" podłogi i POŻĄDNE = profesjonalne zabezpieczenie
- uszczelnienie korka miski olejowej -> ZROBIONE
- hamulce tył (prawdopodobnie zapieczony cylinderek, ale kto to wie ?) -> oblukane, ocenione, oczyszczone, przesmarowane i DZAŁA
- stały nadzór nad stanem "ublaszenia" autka
Fotki:
Jeszcze na starych blachach
Tak wyglądało oryginalne sprzęgło przed wymianą
mod osłony głośników
troszke z innego kąta
Szukam dalej
SILNIK: 1.4 16V GA14DE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria tarcze [ nowe wentylowane BOSCH + kolocki BOSCH) + bębny
ZAWIESZENIE: nowe twardsze "alco"
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: Pionner + (Hertz DCX165 BUBEL) Alphardy dwudrożne (jakieś tam)
ŚRODEK: seria +pokrowce

BODY-KIT: oryginał
MOC: oryginalnie ponoć 87KM (jednak nie jestem przekaonany że te wszystkie koniki jeszcze żyją)
OSIĄGI: brak testów, do 140km/h leci ... (na budziku raz pojawiło się 170km/h we dwie osoby)
EXTRAS: podłokietnik ( uniwersalny otwierany, zrobiony na uchylny), szybki w elektryce (sterowanie "własne), podgrzewanie lusterek, dodatkowy stop w ramce tablicy tylnej, zmiana kształtu osłony głośników na okrągłe, podświetlenie suwaków na konsoli, zmiana podświetlenia zegara i wskaźników, podświetlenie wskazówek (na biało), owiewki na szybki (przód)
PLANY:
- światła dzienne LED - JUŻ SĄ
- wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem - JUŻ SĄ
- dodatkowy komplet kół (może Alu) lub nowe opony
- wywalenie ERG
- może rozpórka
- może wspomaganie
- jak wygram walkę z rudą to lotka od GTI ( a co ?)
Do tej pory (od 2007) zrobione:
- nareszcie wymieniony zderzak przedni ( już mam w kolorku nadwozia

- DRL
- zegary od 1.4 '95r (z obrotkiem) + zmiana koloru wskazówek na biały i podświetlenie ich
- amortyzatory ( przód i tył)
- akumulator Bosch Silver 55Ah
- sprzęgło Luk (stare oryginalne działało jak ABS)
- pompa wody (nie trzymała i ciekła na postoju)
- przewody -> Janmor
- świece NGK
- połatanie podłogi
- wstawienie nowej ( mocno używanej) szyby do tylnej klapy -> jakaś łajza zrobiła sobie strzelnice z parkingu (foto w ava)
- wymiana manszet, tulei i przegubów przód
- wymiana teleskopów (siłowników) tylnej klapy na ford-mondeowe

- wjechały nowe tarcze BOSCH i przy okazji nowe klocki (również BOSCH a co

- reflektory (czyt lampy przednie) ORYGINALNE

Do zrobienia:
- wymiana rury wlewowej ( ruda zajęła się rurką przelewową BARDZO skutecznie) - zrobione
- wydech ( ogólne ogarnięcie tematu aby był z tym spokój na dłuższy czas) - zrobione
- kielichy (już niestety są dziurki, co prawda na razie nie wielkie ale są) - na razie montuję nadkola jak ruda wyjdzie na zewnątrz ( bo jej tam jeszcze nie ma ) robione będzie wszystko->




- dokładne "skrobnięcie" podłogi i POŻĄDNE = profesjonalne zabezpieczenie
- uszczelnienie korka miski olejowej -> ZROBIONE

- hamulce tył (prawdopodobnie zapieczony cylinderek, ale kto to wie ?) -> oblukane, ocenione, oczyszczone, przesmarowane i DZAŁA

- stały nadzór nad stanem "ublaszenia" autka
Fotki:



Szukam dalej
