[ Almera] Czarnula GrzyBka
: 2011-03-16, 15:14
Witam.
Przedstawiam autko, które zawsze było moim marzeniem, a które odkupiłem od klubowicza z okolic Lublina.
Samochód sprawia mi wielką frajdę i jestem pozytywnie zaskoczony przyspieszeniem oraz zachowaniem na tym zawieszeniu.
Wcześniejsza Almerka 1,6 nie pozwalała na killowanie wariatów w TDI, a ta zadziwiła nawet drivera w Seacie Leonie 1,9TDI 140KM/320Nm.
MIEJSCE: Kretowiny koło Morąga (jeszcze Mazury)
CZAS: południe 16 marca 2011 (prawie 2 tygodnie po nabyciu)
OBIEKT: ALMERA N15 Top Sport
- rok prod.: 06/1998
- 1-sza rejestarcja: Niemcy 01/1999
- właścicieli: 4
- kolor: czarny
- silnik: SR20DEH
- mody: wkładka filtra powietrza K&N
- zawieszenie: sprężyny Eibach -30mm
- koła: felgi 16×7,5" OZ Racing F1
- opony: Continental Premium Contact 205/45 + BfGoodrich Gforce Profiler 215/40 zastąpione przez DELFIN DK5000 205/45
- lampy: żarówki H4 4200K + led dzienne + led w postojach
- białe boczne kierunki
- maska delikatnie przedłużona
- końcówka tłumika ATU 100mm
- reszta seryjna
PLANY:
Gdy już zabraknie mocy przewiduję wstawienie przelotowego tłumika środkowego, mod rozrządu, CAI, luźniejszy wydech.
W odległej przyszłości mam zamiar przemalować ją w kameleon na wzór STW Edition, odnowić felgi i przyciemnić tylne szyby.
ZMIANA PLANÓW: zamiast lakierowania będzie oklejenie w czarny mat plus niektóre elementy w carbon.
CO ZOSTAŁO ZROBIONE:
-przyspieszony zapłon
-wkładka K&N zastąpiona stożkiem
-doprowadzone zimne powietrze z nadkola
-wycięty katalizator
-grill a`la VZ-R
-kolektor z SR20VE + customowe portki i flansza
-felgi odnowione i pomalowane w satynową czerń
NIESTETY JUZ NIE MOJA.
Przedstawiam autko, które zawsze było moim marzeniem, a które odkupiłem od klubowicza z okolic Lublina.
Samochód sprawia mi wielką frajdę i jestem pozytywnie zaskoczony przyspieszeniem oraz zachowaniem na tym zawieszeniu.
Wcześniejsza Almerka 1,6 nie pozwalała na killowanie wariatów w TDI, a ta zadziwiła nawet drivera w Seacie Leonie 1,9TDI 140KM/320Nm.
MIEJSCE: Kretowiny koło Morąga (jeszcze Mazury)
CZAS: południe 16 marca 2011 (prawie 2 tygodnie po nabyciu)
OBIEKT: ALMERA N15 Top Sport
- rok prod.: 06/1998
- 1-sza rejestarcja: Niemcy 01/1999
- właścicieli: 4
- kolor: czarny
- silnik: SR20DEH
- mody: wkładka filtra powietrza K&N
- zawieszenie: sprężyny Eibach -30mm
- koła: felgi 16×7,5" OZ Racing F1
- opony: Continental Premium Contact 205/45 + BfGoodrich Gforce Profiler 215/40 zastąpione przez DELFIN DK5000 205/45
- lampy: żarówki H4 4200K + led dzienne + led w postojach
- białe boczne kierunki
- maska delikatnie przedłużona
- końcówka tłumika ATU 100mm
- reszta seryjna
PLANY:
Gdy już zabraknie mocy przewiduję wstawienie przelotowego tłumika środkowego, mod rozrządu, CAI, luźniejszy wydech.
W odległej przyszłości mam zamiar przemalować ją w kameleon na wzór STW Edition, odnowić felgi i przyciemnić tylne szyby.
ZMIANA PLANÓW: zamiast lakierowania będzie oklejenie w czarny mat plus niektóre elementy w carbon.
CO ZOSTAŁO ZROBIONE:
-przyspieszony zapłon
-wkładka K&N zastąpiona stożkiem
-doprowadzone zimne powietrze z nadkola
-wycięty katalizator
-grill a`la VZ-R
-kolektor z SR20VE + customowe portki i flansza
-felgi odnowione i pomalowane w satynową czerń
NIESTETY JUZ NIE MOJA.