Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

wito
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2011-03-11, 18:08
Lokalizacja: Debica/Wawa

Post autor: wito » 2011-08-18, 17:39

Teraz to fajnie się odpycha, tylko trzeba jeszcze ogarnąć blacharkę.
Pozdrówka :)
2.4 jtd by Ramzes II
Diesel Power

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2011-08-18, 21:21

no odpycha się odpycha, szczególnie różnica jest w górnym zakresie obrotów z tego co zauważyłem- chociaż spodziewałem się jeszcze lepszych efektów. Jak zrobisz wydech do końca to sprawdzimy ;-)

btw. pozdrowienia w oddzielnym temacie ;-)
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-08-18, 21:28

No nie powiem, zbiera się ciut lepiej niż seria :-). W sumie różnica między nami tkwi tylko w kolektorze i obudowanym stożku...
BTW: ,,Trochę" wyprzedziłeś start :->
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2011-08-18, 21:36

Modzelitto, nie trzymam ciśnienia :-) zbiera się zbiera, ciekawe jak to teraz u Ciebie na hamowni wygląda. Na następny raz ogarnę dolot i odświeżę stożek ;-)
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-08-18, 21:47

Będę się wybierał, Coobcio pisał o Red Race- 50zł 3 pomiary- viewtopic.php?t=651&start=90
Jak będziesz czyścił stożek wyczyść też resztę- zobaczysz sam ile syfu się nazbierało np. na przepustnicy...
QG15+
;-)

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2011-08-18, 23:40

Panowie a dawno dawno temu na starym sr20de zjadalem was jak chcialem :PP . Modzimy i sie widzimy na hamce:) Pozdro!

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-09-03, 13:53

A czy to ta almera dziś stała na parkingu przed WSCiL??
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-09-03, 17:26

Tak to ta :-D . Gdzie jak gdzie, ale na parkingu WSCiL klubowicza bym się nie spodziewał :-o ;D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-09-03, 19:02

No mały ten świat :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-10-30, 13:00

Korzystając ostatnio z dnia wolnego udało się ogarnąć kilka rzeczy pod maską :-D:
Przed:

Obrazek

W trakcie:

Obrazek
Obrazek

Obecnie:

Obrazek

I jeszcze pytanko do Was w kwestii rozrządu- co to za bolczyk i za co odpowiada?:
Obrazek
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-30, 13:28

Bolczyk to blokana napinacza rozrzadu - niczym się nie przejmuj tak ma być,
Jak wyciągniesz napinacz to go blokujesz po przez zciśnięcie i zablokowaniem go haczykiem nasuniętym na ten bolczyk :P

Ps. pod maską wygląda teraz bardzo elegancko - kolektor ssący malowałeś ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-10-30, 13:33

Aaa, dzięki Coobcio- teraz wszystko jasne. Myślałem, że coś z czegoś spadło/pękło itp. :-P
Tak, kolektor poszedł w kolor- srebrny metalic ( jakie on ma niesamowicie grube ścianki! Było by co portować :-D )

[ Dodano: 2011-11-07, 19:15 ]
W końcu długo oczekiwany wykres :evil: :
Obrazek
Dla przypomnienia:
-SSAC 2,5"
-końcowy RM Motors RM5
-zabudowana Fujita 3"
-CAI
-świece NGK BKR6EY
-przewody Magnecor 8,5mm.
-nowe filtry, olej, paliwo Shell V-Power 95 (zawsze)
Jak dla mnie wynik super, zwłaszcza bez zaglądania pod dekiel zaworów ;-)
QG15+
;-)

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2011-11-08, 20:48

Mesko ! ! ! dziwisz sie ze baty byly ?:) ,teraz czas na mod rozrzadu , (wieksze wtryski ? ) i jakies strojonko !! czemu nie na 5 biegu hamowane ?:)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-11-08, 20:55

Bardzo ładny wynik.. BTB ma racje mod rozrządu i do przodu :)

Wydech po całości 2,5 czy seria z końcowym RM ?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-08, 21:02

Wydech od kata seria (48mm), z końcowym RM Motors z wejściem 2". Po modzie rozrządu i zapłonie myślę, że 170KM jest do osiągnięcia, jednak nie wiem czy w ogóle wchodzić w silnik, bo plany co do Almerki mam nieco inne, a obecna motorownia jak widać jest bardzo zdrowa jak na 192tys przebiegu ;-)
A czemu na 5 to nie wiem, pytałem na którym hamują- powiedział że n/a na 4...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-11-08, 21:53

Zrób wydech :) To jest zacna inwestycja :P

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-08, 21:55

Zrobię, będzie bez kata, na tłumiku środkowym tej samej firmy. Tylko muszę zebrać fundusze na rury z kwasa 2,25" :-P
QG15+
;-)

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2011-11-08, 21:56

Piotrku :) jak dla mnie zdrowa motorownia skoro po kolektoru i dolocie taki dojeb masz ;) , teraz kwestia przemysle modzić de czy robic co innego ^_^ :x

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-08, 21:58

Na razie trzymam się tej wersji o której rozmawialiśmy <milczek>
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-11-08, 22:27

wynik piękny i tylko po kolektorze i dolocie u mnie jest troche mniej o wiele mniej a mam jeszcze wydech pociągniety 60mm :-(
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-11-08, 22:29

Gaziwo robi swoje killer :-|

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-11-08, 22:31

będzie trzeba poszukać kucyków tu i tam
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-11-08, 22:32

Coś mi świta że tu chłopaki nie będą się bawić tylko coś dmuchną :P

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-08, 22:34

Ryba pisze:Gaziwo robi swoje killer :-|
Otóż to. Gaz to wróg, ale nie powiem oszczędność jest konkretna. Ja na wachę miesięcznie przeznaczam ok. 400 - 500zł :-/
Ryba pisze:Coś mi świta że tu chłopaki nie będą się bawić tylko coś dmuchną
Jeśli ma być Almera to tylko n/a ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-09, 05:59

Modzelitto pisze:
Ryba pisze:Coś mi świta że tu chłopaki nie będą się bawić tylko coś dmuchną
Jeśli ma być Almera to tylko n/a ;-)
czyli sa zakusy na VE :lol: to rób wydech bo i tak ci się przyda do nowe serce.

po raz kolejny ci powiem, mega wynik jak na takie mody. Kurde aż zaczynam być ciekaw co by tak na prawdę pokazał teraz moja. co do hamowania to hamuje się na biegu najbardziej zbliżonym do 1,0. Na każdym innym bedą przekłamania. W wypadku Nissana to 4 bieg jak zreszta w 99% aut pięciobiegowych
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2011-11-09, 08:51

Pan Piotr oszczędnie jeździ ;) ja to 1000 wydaje na benzo miesięcznie no ale fakt ze robie różne dziwne niepotrzebne wypady :) N/a bedzie ale nie u kazdego :)

Pozdro

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-11-09, 10:03

Gratuluje kolego, wynik zacny :-o Ja u siebie po dolocie, kolektorze, wydechowaniu i rozrzadzie mialem raptem 5 km i 4 nm wiecej.

Ale czy VE to sluszna droga w twoim przypadku ? w podobnych pieniadzach mozna ladnie ta zdrowizne dopiescic :)

Jakbys chcial pozostac przy obecnym silniku to pomysl o kreceniu walkami i dopiesczeniu zaplon, wydech zostaw na pozniej, 200 nm w zasiegu, wydaje mi sie ze tani koszt a roznica bedzie znaczaca.

Jak czasowo sie zbiera do setki obecnie?

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 16:23

Dzięki za opinie ;-)
prtp'06 pisze:Ja u siebie po dolocie, kolektorze, wydechowaniu i rozrzadzie mialem raptem 5 km i 4 nm wiecej
To bardzo dziwne, tyle to powinno dojść po samym stożku, nie koniecznie z CAI...
Kwestia SR20VE:
+/- 100tys. km przebiegu i 180KM w serii. Do tego doszło by to co jest obecnie p&p powinno wydać na 190+. Z kolei 190+ w DEH to ostra dłubanina, koszta może i większe niż przy swapie (wałki, sprężynki, talerzyki i już masz ponad 3k, do tego asekuracyjna wymiana panewek, w głowicę też trzeba by pewnie wejść...) nie wiadomo jak i ile motor zniósł by te 60KM więcej.
prtp'06 pisze:Jak czasowo sie zbiera do setki obecnie?
Jak na razie niczym nie mierzyłem, obstawiam ok. 7,5s -jako odnośnik- pojedynek ze zdrową S3 210KM- do 100 dostałem niecałą długość auta, a ona 100 łapie w 6,9s ;-)
QG15+
;-)

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-11-09, 16:37

wynik na hamce jest naprawde zaskakujący jak na przeprowadzone mody a jest jeszcze kilka rzeczy do uzupełnienia tzw. budzetowego tuningu ;-)

ps. moj sunny z Twoimi modami+ dodatkowo wydech i mod rozrzadu z seryjna S3 radzi sobie na spokojnie, czekam na dalsze postępy w projekcie:mrgreen:

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-11-09, 19:52

Jak na razie z modami będzie zastój, bo czeka mnie zakup zimówek. Przed wiosną mam nadzieję, że uda się podjąć ostateczną decyzję co do obecnego silnika <mysli>
QG15+
;-)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”