Strona 1 z 2
[Sunny] Gokart N14 - nismojoe
: 2011-03-06, 17:48
autor: nismojoe
Witam
Chciałbym się z wami podzielić faktem , że zakupiłem od Arbuza wydmuszkę
Auto :
NISSAN SUNNY N14 1994
Silnik:
na razie GA14DE ~ 100KM
ale ga16de czeka aby znaleźć się pod maską
Ogólnie auto ma
-obniżoną zawiechę
-przelotowy wydech
-dolot ze stożkiem
-wałki z ds
-kolektor s. 73c
i chyba tyle
W planach na najbliższy miesiąc jest swap na ga16
oraz jakiś inny patent na dolot bo obecny wydaje mi się niekorzystny
Wiosna idzie więc wjada koła od GTI
Autko zakupiłem aby pobawić się trochę w super OES
Tu poglądowe foto :

: 2011-03-06, 18:56
autor: bonzo
Co tam 1,6de wtykaj sr-a
: 2011-03-06, 18:56
autor: Duchu
nismojoe pisze:na razie GA14DE ~ 100KM

co tam jest porobione

: 2011-03-06, 18:57
autor: Michalllo
Co tam sr-a wsadzaj rb25 det

: 2011-03-06, 19:00
autor: bonzo
Michalllo pisze:Co tam sr-a wsadzaj rb25 det

mało realne

: 2011-03-06, 19:36
autor: Szymeq
Duchu pisze:nismojoe napisał/a:
na razie GA14DE ~ 100KM

co tam jest porobione

Nie ma tam 100 - micrusem swoim mu dupsko schłostałem na zlocie a wtedy miałem 84KM w micrusie.

: 2011-03-06, 19:37
autor: sergiej
mialem okazje sie przejechac ...w srodku masakra urywa leb ...ale jak na 1.4 to jezdzi prawie tak jak seria 1.6
: 2011-03-06, 20:46
autor: Dodo
jak chcesz ga16 to u mnie w garażu się kurzy

autko na zlocie widziałem osobiście i fajna sztuka
: 2011-03-06, 21:43
autor: sergiej
Szymeq pisze:Duchu pisze:nismojoe napisał/a:
na razie GA14DE ~ 100KM

co tam jest porobione

Nie ma tam 100 - micrusem swoim mu dupsko schłostałem na zlocie a wtedy miałem 84KM w micrusie.

szymeq mnie tez schlostales patrzac po czasach ...a u mnie raczej jest 100

arbuz troche przesadzil z zaplonem z tego co pamietam ...i niby te 100 kunia jest ale momentu malo ...
: 2011-03-06, 22:13
autor: nismojoe
a więc tak, 100 km ponoć wyszło na hamowni
niutków jest bardzo mało i jest to odczuwalne praktycznie silnik działa jak w hondzie powyżej 4 tys obrotów
ogołnie super auto na liczne zakrety, ale na prostą porażka juz parę razy dostałem baty od zwykłych aut
co do silnika to planuje wrzucenie ga16 bo takowy posiadam z byłej setki - nie stać mnie na sr póki co niestety...
: 2011-03-14, 20:28
autor: najs
OOOOOOO
A tam z lewej strony widać kawałek mojej sety i mojego koła
Fajne auto, lekkie, głośne i zwinne, z naciskiem na głośne.
Wy coś tu piszecie o rb25 det a ja słyszałem że to 1.4 będzie uturbiane

: 2011-04-15, 11:32
autor: nismojoe
Trochę problemów było , no i swap przesunął się w czasie na długi weekend po świętach, przy okazji pospawam trochę podłogę bo mała dziurka wyskoczyła.
I w sumie mam jedno pytanie czy półoś z 1,4 podejdzie do skrzyni z 1,6 ?
Może głupie, ale wcześniej o tym nie myślałem , bo skrzynie też od razu chcialem z ga16 wrzucic bo ta w 1,4 jest dla mnie za krótka
autko prezentuję się nastepująco :

jutro jak się uda przyciemnie przednie szyby trochę jasniejszą folią bo za dużo ludzi zagląda do autka i ściągnę adres Arbuzowej strony

: 2011-04-15, 19:28
autor: majchrzok
sam ściemniałeś szyby czy ktoś CI to robił? tylną też przyciemniałeś?
: 2011-04-15, 20:01
autor: bonzo
nismojoe pisze:I w sumie mam jedno pytanie czy półoś z 1,4 podejdzie do skrzyni z 1,6 ?
Nie
: 2011-04-15, 21:03
autor: Dodo
jakbyś chciał to mam półosie od 1.6
: 2011-04-15, 23:05
autor: komorokoro
nismojoe pisze:przyciemnie przednie szyby trochę jasniejszą folią bo za dużo ludzi zagląda do autka
no przecież tam duzo nie masz

: 2011-04-16, 14:25
autor: nismojoe
Sam przyciemniałem, tak tylna też .
Mam dylemat czy zmieniać tą skrzynie czy nie.
Co myślicie może na krótszej skrzyni lepiej by przyspieszał ?
: 2011-04-16, 18:35
autor: Jarzyn
Oczywiście, że na krótszej lepiej przyspiesza, kosztem Vmax.
: 2011-04-16, 23:54
autor: nismojoe
Duże prędkości w sumie nie są mi potrzebne w sporcie, a właśnie bardziej przyspieszenie, tylko w 1,6 była fajna długa 2, do której się przyzwyczaiłem bardzo...
: 2011-04-17, 09:22
autor: Dodo
wkładaj skrzynie z 1.6 i będziesz miał 2 do której się przyzwyczaiłeś a i ta skrzynia w sporcie też sobie poradzi

: 2011-04-18, 12:20
autor: nismojoe
wczoraj z najsem doszliśmy do wniosku ze skrzynia z 1,4 wcale nie musi być krótka , ponieważ jakimś dziwnym trafem mój sunny kręci się tylko do 6 tyś dokladnie przy 6 jest odcinka... a niestety żyje dopiero od 4,5 tyś obrotów.
Myślę , że póki co wrzuce 1,6 wraz z kompem od 1,6, zostawię skrzynię 1,4, odelże zamach, cofnę zapłon bo chyba jest coś tam jest rzeczywiście przekombinowane
Mam też problem co do dolotu czy wrzucać w nadkole czy może zrobić od przodu jakieś doprowadzenie zimnego powietrza, na uczelni uczą że im mniej kolanek i zagięć tym strumień lepiej się zachowuje , a jak z praktyką, ktoś próbował oby dwóch metod i może jakieś odczucia swoje napisać ?
: 2011-04-19, 07:25
autor: Arbuz
nismojoe pisze: i ściągnę adres Arbuzowej strony

Nie wolno

Adres musi być

to dodaje mocy !
A tak serio to do oesówki nie pasuje ciemna szyba....klatka, kubły itp... ale nie szyba
Mam nadzieje ze podtrzymasz tradycje zlotową i wystartujesz w oesie na zlocie

: 2011-04-19, 11:23
autor: najs
nismoje będziesz musiał pokombinować bo mi się wydaję że Twój jedzie gorzej niż moje niedłubane GA16DE na laczkach od walca

zacznij od kompa bo to jest chyba główny problem, do 4,5 tys dosłownie nic się nie dzieje
: 2011-04-19, 13:44
autor: nismojoe
GHOSTRIDER, dzięki
Arbuz, nie patrzyłem czy to będzie pasować do oesówki , po prostu mi się bardziej ciemne szybki podobają , auto niebawem będzie oklejone logiem mojej firmy i lepiej będą widoczne literki na ciemnej tylnej szybie,
btw zapraszam wszystkich do współpracy
www.ekomyjnia.net
mały OT :
Chciałbym się pochwalić , że moja firma na zlocie będzie czyścić Nissany i w ośrodku i na lotnisku( jeśli uda załatwic się agregat prądotwórczy)
Ceny bardzo atrakcyjne. Ustałem to już z
Bomblem przez pw i dzięki wielkie dla Niego za przychylność w tej inicjatywie.
najs zrobie tego swapa i wszytko co chce i zobaczymy co i jak, na razie to tylko można gdybać
: 2011-04-19, 21:18
autor: kamil12
na spokojnie bez agregatu też się da...niech każdy weźmie przedłużacz i damy radę

: 2011-04-20, 07:17
autor: Arbuz
najs pisze:nismoje będziesz musiał pokombinować bo mi się wydaję że Twój jedzie gorzej niż moje niedłubane GA16DE na laczkach od walca

zacznij od kompa bo to jest chyba główny problem, do 4,5 tys dosłownie nic się nie dzieje
Hmm...ogolnie w tym nissanie nie ma dołu o czym wiem bardzo dobrze...jednak myśle ze problem tkwi w dolocie powietrza i ustawienia go mieszanka do powietrza i wtedy powinno sie poprawic...
: 2011-04-20, 13:07
autor: nismojoe
Arbuz bardzo możliwe, bo dolot zrobiony typowo na strone Hondy

ale co ja widzę czy Ty przypadkiem masz zamiar pojawić się civiciem ek4

: 2011-04-28, 07:04
autor: Arbuz
nismojoe pisze:Arbuz bardzo możliwe, bo dolot zrobiony typowo na strone Hondy

ale co ja widzę czy Ty przypadkiem masz zamiar pojawić się civiciem ek4

Tak mam EK4 1.5 d15b7 pogrzebaną także chętnie sprawdzę się z SR20DE..

: 2011-05-03, 23:53
autor: PittKF
i jak tam Joe? minął długi weekend, a info brak o swapie, wykonane jest? jakieś próby były na drodze?
: 2011-05-19, 21:31
autor: nismojoe
Do swapu nie doszło , po gruntownym obejrzeniu doszedłem do wniosku , że motor się nie nadaje...
także zostało 1,4 , poprawiłem dolot , pospawałem podłogę, zamontowałem skromne granie i odziwo nawet słychać muzykę w tym aucie
jednak cały czas mam problem z odcinką , która jest w okolicach 6000 rpm
Majchrzok postawił diagnozę , że może być to wina pompy paliwa, ale już sam nie wiem.
W najbliższym czasie będę musiał pościągąć wszystkie paski i zobaczyć co hałasuję bo mam wrażenie że jakies łożysko, łomot straszny spod maski i przyspiesza wraz z obrotami...
Jesli ktoś byłby chetny to odsprzedam wałki z ga16de
pozdro !