Strona 1 z 21

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

: 2011-02-25, 13:39
autor: lukasz84
Witam chciałbym przedstawic swoj projekt :-) , Nissana Sunny ktory z fabryki wyjechał z skormnym Ga14ds pod maską .Dodam ze to bardzo zdrowa buda , szukałem jej grubo ponad rok i trafiłem u naszych zachodnich sąsiadów idalną baze do dalszych modyfikacji.
Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie :mrgreen:

SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET ;) dodatkowe wskażniki EGT , BOOST ,TEMPERATURA OLEJU, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.


Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże ;-) stage 1 prezentuje się tak jak jest to przedstawione w opisie wyżej .Prace nad autem nadal trwają ... będe informował o wszelkich nowościach .Pozdrawiam mam nadzieje że moje Nismo się Wam spodoba.

Fotorelacja:
Obrazek
By baran14 at 2011-02-25


Obrazek


Obrazek


Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji

Obrazek


Obrazek


Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało :-D


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane :-)


Obrazek


wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.


Obrazek




Obrazek


Silnik na swoim miejscu.
Obrazek





Obrazek


pompa bosch 044....
Obrazek





Obrazek

: 2011-02-25, 13:46
autor: JackobQ
No i to mi się podoba najbardziej - profi robota :) , bardzo zacne auto, gratuluje.
PS: Jak już wyjedziesz na tym intraxie to napisz jak Ci się na nim podskakuje na naszych polskich drogach ;)

: 2011-02-25, 13:53
autor: rz
W końcu jakiś ciekawy projekt :)
Gratuluje.

pzdr
rz

: 2011-02-25, 14:09
autor: vimek999
Fiuu fiuu :-o Pogratulować.Aż Mnie zazdrość zżera gdy widze taki zajefajny projekcik.Chciałbym w końcu robić swojego VE lecz jeszcze mnie Irlandia trzyma :-/ Jeszcze raz gratki i trzymam kciuki za Ciebie w modzeniu tak fajnego autka ;-)

: 2011-02-25, 14:14
autor: Limon
No gratulacje :) Składaj szybko i wpadaj do nas na fundamentową :-P

Szkoda że maski jeszcze od gti-r nie masz skutecznie by chłodziła komorę silnika ;-)

Jak buda taka zdrowa to może zadbaj o jakaś dobrą konserwację podlogi i kielichów :-P

: 2011-02-25, 14:17
autor: Pawel18PL
Hoho !! Szacunek ogromny za pracę jaką wykonałeś. Nigdzie nie widzę informacji w jakie moce celujesz :) rozumiem, że 3 z przodu będzie :)

: 2011-02-25, 14:38
autor: lukasz84
Dzięki panowie za miłe słowa :-) odrazu lepiej się na duszy robi ;-) .Odnośnie nissana już został cały zakonserwowany także na razie spokój choć rdzy na nim nie było...

No właśnie ta maska to dla mnie ciut za tłusta i chyba nie znajdzie sie na moim aucie..
A wizyta na Fundamentowej nie unikniona :mrgreen:
.. moc noooo licze na te 3 z przodu.

: 2011-02-25, 14:44
autor: bonzo
Bardzo ciekawy projekt, powodzenia w dalszych modach

[ Dodano: 2011-02-25, 14:47 ]
lukasz84 pisze:No właśnie ta maska to dla mnie ciut za tłusta i chyba nie znajdzie sie na moim aucie..
Czasami idzie taka wyrwać na ebayu za niewielkie siano ale wysyłka tego do PL wychodzi dużo

: 2011-02-25, 14:54
autor: lukasz84
bonzo pisze: [ Dodano: 2011-02-25, 14:47 ]
lukasz84 pisze:No właśnie ta maska to dla mnie ciut za tłusta i chyba nie znajdzie sie na moim aucie..
Czasami idzie taka wyrwać na ebayu za niewielkie siano ale wysyłka tego do PL wychodzi dużo
...Za tłusta pod wzgelędem wizualnym ;-)

: 2011-02-25, 15:53
autor: Limon
Moim zdaniem maska jest zajebista :P Ten garbik jak siedzisz w srodku ;) I pozatym bardzo skutecznie obniża temperature w środku ;-)

: 2011-02-25, 16:02
autor: nossbuk
Siema.
Projekcik naprawdę profi. Mało osób robi takie prace przy aucie, bo wiadomo $$$$ potrzebne 8-) to będzie naprawdę fajne wozidło :-D i każdy czeka na więcej foto i filmik jak to się odpycha. życzę powodzenia, bo jest to coś pięknego robić takie wozy, które opuściły fabrykę dobrych parę lat temu :roll:
Co do maski to rzecz gustu ;-)

: 2011-02-25, 16:10
autor: szopen
Piękna robota. Chyba wywalę ze swojego całe zawieszenie i zrobię to wreszcie jak trzeba.

Heble z gti będą z przodu czy zostają 1.4 ?

: 2011-02-25, 16:43
autor: Ali-En
Super robota, czekam na więcej zdjęć. Koniecznie pomyśl nad lepszymi heblami z przodu, seryjny zestaw zdecydowanie nie przystaje do tej mocy.

: 2011-02-25, 17:06
autor: zuru82
Gratuluje takiej profi roboty :) Widzę, że kolejny VE+T nam rośnie na forum :->

Ile docelowo chcesz tam dmuchać? Bo 3 z przodu to raczej pewnik będzie...przy tej wadze, będzie wymiatał, tylko nad trakcją trzeba będzie popracować (u mnie z nią największe problemy) :D

Powodzenia w dalszej robocie! 8-)

: 2011-02-25, 17:23
autor: Szalony
Cukiereczek jak się patrzy..... gratuluję bryczki !!!

: 2011-02-25, 17:33
autor: Andrzejek_21
Pozytywnie zazdrości, patrzy, czyta, podziwia :mrgreen:

: 2011-02-25, 17:42
autor: bonzo
lukasz84 pisze:.Za tłusta pod wzgelędem wizualnym ;-)
niee no nie przesadzaj :mrgreen:

: 2011-02-25, 18:26
autor: Dodo
Gratuluję autka i zapału do pracy

: 2011-02-25, 18:58
autor: p'xxl
tłusto, zdrowo i bez kompromisów. Wszystko ze szczegółami...

Powodzonka i mocy przybywaj.

: 2011-02-25, 20:00
autor: lukasz84
Super dzięki panowie!!! naprawde fajne że się Wam podoba ;) kto mnie zrozumie lepiej jak nie drugi nissanmaniak :mrgreen:
Heble przód i tył pochodzą z wersji Gti, i powiem ze ten zestaw który jest u mnie zamontowany powinien dawać rade, jeśli sie nie sprawdzi pomyśle nad wydajniejszym zestawem...
Zuru82 tobie to należą sie podziękowania z mojej strony za zbudowanie twojej Primery z VE+T na pokładzie.Przetarłeś szlak chłopie hehe nawet nie wiedziałeś że masz cichego fana projektu ;-) chwała Ci za to.. Co do trakcji to bede śmigał na toyo r888, nie wiem jeszcze tylko jaki rozmiar ,no i marzy mi sie pare wspomagaczy łapania trakcji :D
Odnośnie maski może ktoś miał styczność lub posiada jakiekolwiek informacje w jaki sposób wykonane są te wloty na masce?podobają mi sie i była by to alternatywa dla tłustej ;) maski Gtir-owej

Obrazek

: 2011-02-25, 20:06
autor: Szymeq
Mi się wydaje, że taki efekt można uzyskać z reperatur jakiegoś mercedesa - chyba błotniki w jakimś busie miały takie otwory. Albo wyciąć z klapy tylnej od malucha :->

: 2011-02-25, 21:02
autor: bombel
Kolejne mega męskie auto.

Czekam na wyniki z hamowni, no i trzeba mi gonić znowu :(

: 2011-02-25, 21:17
autor: bodek
To i ja się dołączę do pochwał :-) GRUUUUBOOO 8-)

: 2011-02-25, 21:43
autor: PumaRST
Piekny projekt.

Osobiscie zgadzam się z twoją opinia na temat maski z GTI-r.

mam pytanie odnosnie układu hamulcowego. Jaki korektor masz?? czy zapiołeś na nim obie osie czy tylko tylną?? A drugie pytanie to czy zadowolony jesteś z przewodów hamulcowych z allegro??

: 2011-02-25, 22:10
autor: vimek999
Ciekawe czy można zapodać skrzynkę i most od gti-r`a?Fajny byłby czterołap w tej konfiguracji.Na pistonheads.com jest parę pulsarów na części.

: 2011-02-25, 22:23
autor: lukasz84
Dzięki wielkie jeszcze raz !!! :-) mam nadzieje ze wszystko pojdzie dalej gładko i wkrótce silnik odpali :mrgreen:
mam pytanie odnosnie układu hamulcowego. Jaki korektor masz?? czy zapiołeś na nim obie osie czy tylko tylną?? A drugie pytanie to czy zadowolony jesteś z przewodów hamulcowych z allegro??
Korektor uniwersalny dokładnie ten na zdjęciu, co do jakości przewodów nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń no i wizualnie super a jak bedą sie sprawować zobaczymy.
Korektor siły hamowania.
Obrazek

Dzisiaj zostało już zamontowane turbo i przy okazji uszczelnione , powiększony został równeż DP
Obrazek
Obrazek

: 2011-02-25, 22:44
autor: bonzo
vimek999 pisze:Ciekawe czy można zapodać skrzynkę i most od gti-r`a?Fajny byłby czterołap w tej konfiguracji.Na pistonheads.com jest parę pulsarów na części.
lepiej kupić gti-r podłogi sa różne od siebie i to bardzo do tego stopnia ze fotele z gti nie pasują do gtir

: 2011-02-25, 22:55
autor: vimek999
Tak myślalem że coś się różniło,chyba nawet było w Twoim temacie. P.S. Dzięki za kalendarz.Jest od wczoraj w Irlandii. Lukasz84 możesz zdradzić co to jest za farba do zacisków której użyłeś?Producent itd.

: 2011-02-26, 00:01
autor: zuru82
lukasz84 pisze:Super dzięki panowie!!! naprawde fajne że się Wam podoba ;) kto mnie zrozumie lepiej jak nie drugi nissanmaniak :mrgreen:
Heble przód i tył pochodzą z wersji Gti, i powiem ze ten zestaw który jest u mnie zamontowany powinien dawać rade, jeśli sie nie sprawdzi pomyśle nad wydajniejszym zestawem...
Zuru82 tobie to należą sie podziękowania z mojej strony za zbudowanie twojej Primery z VE+T na pokładzie.Przetarłeś szlak chłopie hehe nawet nie wiedziałeś że masz cichego fana projektu ;-) chwała Ci za to.. Co do trakcji to bede śmigał na toyo r888, nie wiem jeszcze tylko jaki rozmiar ,no i marzy mi sie pare wspomagaczy łapania trakcji :D
Odnośnie maski może ktoś miał styczność lub posiada jakiekolwiek informacje w jaki sposób wykonane są te wloty na masce?podobają mi sie i była by to alternatywa dla tłustej ;) maski Gtir-owej Obrazek
Hehe, nie ma za co ;) Ja budowałem swoją Prime na dojazdy do pracy i do sklepu po bułki ;) Na początku miało być te 160 KM w wolnossaku, ale potem się porobiło ;) To już choroba chyba :D hehe. Ja też myślę, o Toyo R888, a i maskę bym pociął kiedyś, bo chłodniej duuużo by było myślę...

Teraz ja jestem fanem Twojego :-> Będę śledził wątek i kibicował...a może i kiedyś uda się nam spotkać :) Powodzenia.

: 2011-02-26, 01:00
autor: podj
Będzie niezły przecinak !! Gratuluję projektu. :-o Robota wygląda bardzo profesjonalnie.
Nie myślałeś,żeby od razu odprężyć silnik ??
Ten korektor jest dwuobwodowy czy jedno ??