[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
: 2011-02-25, 13:39
Witam chciałbym przedstawic swoj projekt
, Nissana Sunny ktory z fabryki wyjechał z skormnym Ga14ds pod maską .Dodam ze to bardzo zdrowa buda , szukałem jej grubo ponad rok i trafiłem u naszych zachodnich sąsiadów idalną baze do dalszych modyfikacji.
Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie
SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET
dodatkowe wskażniki EGT , BOOST ,TEMPERATURA OLEJU, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.
Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże
stage 1 prezentuje się tak jak jest to przedstawione w opisie wyżej .Prace nad autem nadal trwają ... będe informował o wszelkich nowościach .Pozdrawiam mam nadzieje że moje Nismo się Wam spodoba.
Fotorelacja:

By baran14 at 2011-02-25

Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji


Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało



Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane

wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.


Silnik na swoim miejscu.


pompa bosch 044....



Do złożenia nissana użyliśmy części z mojego poprzeniego Sunny Gti w kolorze czerwono-rdzawym z SR20DE+T na pokładzie

SILNIK: SR20VE seria z dołożonym turbo TD05 , skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski
UKŁAD DOLOTOWY: CAI zakończony filtrem Fujita 3'' Orurowanie z polerowanej nierdzewki
FMIC 600mm,Oil catch tank.
Blow off HKS SSQV 3.
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor custom Turbina TD05 wewnetrzny WG , EBC HKS EVC5 +turbo timer Apexi
Wydech 3" przelotowy by AutoKlinika- Łomża,
UKŁAD CHŁODZENIA: Chłodnica Sunny Gti,wiatrak Mishimoto 12'', przwody do chłodziwa Samco.
ZAWIESZENIE: Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym.Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z sunny n14 GTI, Customowe Rozpórki przód i tył .
UKŁAD PALIWOWY:Wtryski 440ccm,
Regulator ciśnienia paliwa Sard,
Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044
ELEKTRONIKA:Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , wystrojony w Coobcio Garage Ecu MajstremDET 2
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja
KOŁA: Enkei RP01 17'' przód Toyo r888 ,tył Barum
BODY KIT: Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR progi
ŚRODEK:
Wydmuszka ,ogrzewanie zostało,kierownica Nardi Personal Grinta 350mm,Gała Nismo , Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET

CAR ADUIO: brak
Swap, regeneracje wszelkich podzespołów,orurowanie,wydech i konserwacja,malowanie itd. oj długo jeszcze wymieniać zajął się łomżyński zakład AUTO-KLINIKA a konkretnie Krzysztof któremu jestem mocno wdzięczny i lojalnie polecam!!!.
Co do Nissana jest on moim drugim autem w rodzinie generalnie ma służyć do zabawy i cieszyć oko. Nie wykluczam też że stawie się gdzieś na wyścigach na 1/4 mili( jeśli tylko znajde na to czas).Jako pasjonat marki i również modelu jakim jest Sunny n14 pochwale się ze jest to moja piąta N14-ka i pierwsza tak poważnie zmodyfikowana i w takim stanie blacharskim .(żaden element nie był powtórnie lakierowany bardzo zdrowa karoseria)
Co do planów... są ambitne ale cza$ pokaże

Fotorelacja:

By baran14 at 2011-02-25


Komora silnika po umyciu , i podwozie auta już po konserwacji


Przeróbka wzmocnienia czołowego tak aby pomieścić duży intercooler, i oszczędzić zderzak by został w swoim orginalnym stanie najwazniejsze ze się udało




Wnętrze po zerwaniu mat wygłuszających i wywaleniu wszystkiego co zbędne.No i polakierowane


wypiaskowane i pomalowane proszkowo elementy zawieszenia.
Zaciski pomalowane specjalnym lakierem, cale zregenerowane, nowe gumki itd.
Zawias dostał polibusze, wymienione łożyska kół.


Silnik na swoim miejscu.


pompa bosch 044....

