[ Almera] Baby GTiR
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Baby GTiR
Pomyślałem, że może kogoś zainteresować tutaj ten samochód, zwłaszcza, że jest na sprzedaż jeśli dostanę ludzkie pieniądze za ten rarytas.
Nissan Almera N16
Oryginalny rok produkcji: 2002
Rok ostatniej przebudowy: 2010
Silnik:
- Sunny Pulsar GTiR 2.0 Turbo z Japonii fabryczny bez grzebania
- Turbina Garrett T28
- Duża przepustnica dolotu + stożek
- Intercooler w zderzaku
- BOV HKS
- Komputer oryginalny od Pulsara
- Pompa Walbro 255
Skrzynia:
- Primera P10 GT
- Szpera płytkowa Nissmo z Japonii
Sprzęgło:
- ACT NX9-HDSS - Mocny docisk, tarcza organiczna
Zawieszenie:
- Żółte Koni
- Eibach
Wydech:
- Przelot 2,5"
- Kolektor fabryczny z GTiR
Hamulce:
- EBC
Wnętrze:
- Zegary Defi
- Deska flok
- Kubełki
- Wypruty tył
- Dwie pary słuchawek wytłumiających hałas
Modyfikacje z zewnątrz:
- Zmienione zderzaki
- Delikatnie zmodyfikowana maska w celu usunięcia części wysokiej temperatury z komory silnika
- Koła: Tenzor DC-6 Version 2 17" x 7" + Toyo T1-R 215/45
To tak z grubsza, chyba nic poważnego nie pominąłem.
Autko dmuchając koło 1.2 bara przekracza 300 koni i 350 nM... Generalnie do najwolniejszych nie należy. )
Poniżej kilka fotek.
Gdyby ktoś miał jakieś pytania, zapraszam.
Zdjęcia silnika jak był jeszcze brudny... Teraz to wszystko wygląda nieco inaczej, ostatnia zima to była praca, praca i jeszcze raz praca... )
Sprzęgło:
Wykres przy około 1.0 bara:
Pozdrawiam,
Piotrek.
Nissan Almera N16
Oryginalny rok produkcji: 2002
Rok ostatniej przebudowy: 2010
Silnik:
- Sunny Pulsar GTiR 2.0 Turbo z Japonii fabryczny bez grzebania
- Turbina Garrett T28
- Duża przepustnica dolotu + stożek
- Intercooler w zderzaku
- BOV HKS
- Komputer oryginalny od Pulsara
- Pompa Walbro 255
Skrzynia:
- Primera P10 GT
- Szpera płytkowa Nissmo z Japonii
Sprzęgło:
- ACT NX9-HDSS - Mocny docisk, tarcza organiczna
Zawieszenie:
- Żółte Koni
- Eibach
Wydech:
- Przelot 2,5"
- Kolektor fabryczny z GTiR
Hamulce:
- EBC
Wnętrze:
- Zegary Defi
- Deska flok
- Kubełki
- Wypruty tył
- Dwie pary słuchawek wytłumiających hałas
Modyfikacje z zewnątrz:
- Zmienione zderzaki
- Delikatnie zmodyfikowana maska w celu usunięcia części wysokiej temperatury z komory silnika
- Koła: Tenzor DC-6 Version 2 17" x 7" + Toyo T1-R 215/45
To tak z grubsza, chyba nic poważnego nie pominąłem.
Autko dmuchając koło 1.2 bara przekracza 300 koni i 350 nM... Generalnie do najwolniejszych nie należy. )
Poniżej kilka fotek.
Gdyby ktoś miał jakieś pytania, zapraszam.
Zdjęcia silnika jak był jeszcze brudny... Teraz to wszystko wygląda nieco inaczej, ostatnia zima to była praca, praca i jeszcze raz praca... )
Sprzęgło:
Wykres przy około 1.0 bara:
Pozdrawiam,
Piotrek.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:13 przez Spootie, łącznie zmieniany 2 razy.
Almera GTiR
Fajna maszynka chyba jedna z mocniejszych Almer w Polsce
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wreszcie zaprezentowana.Dużo jeszcze do zrobienia w niej zostało?Nadal do sprzedania
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Andrew,
to zależy jak do tego podejdziemy.
Jeśli tropem kolegów zapaleńców jeszcze większej rzeźby i spróbujemy z tego zrobić 4x4 to od cholery roboty i końca nie będzie, bo co chwila będzie się coś sypało.
Jeśli pominiemy ten wątek, to okazuje się, że można już tylko w niej poprawiać setup, który już jest naprawdę fajny. Czyli:
Można dodać chłodnicę oleju.
Można poprawić elektronikę.
Można obrócić turbo i poprowadzić powrót do Icka jak należy.
Generalnie jest dobrze i uwielbiam tą furkę, ale raz, że trochę z tego wyrosłem, a dwa, że chcę imprezkę albo lancerka... jeszcze nie wiem, ale na pewno coś fabrycznie 4x4.
Pozdrawiam.
to zależy jak do tego podejdziemy.
Jeśli tropem kolegów zapaleńców jeszcze większej rzeźby i spróbujemy z tego zrobić 4x4 to od cholery roboty i końca nie będzie, bo co chwila będzie się coś sypało.
Jeśli pominiemy ten wątek, to okazuje się, że można już tylko w niej poprawiać setup, który już jest naprawdę fajny. Czyli:
Można dodać chłodnicę oleju.
Można poprawić elektronikę.
Można obrócić turbo i poprowadzić powrót do Icka jak należy.
Generalnie jest dobrze i uwielbiam tą furkę, ale raz, że trochę z tego wyrosłem, a dwa, że chcę imprezkę albo lancerka... jeszcze nie wiem, ale na pewno coś fabrycznie 4x4.
Pozdrawiam.
Almera GTiR
Doinwestowana pięknosc, ciężko będzie swoją kasę wyjąć. Ale ślinka cieknie. Daj na PW pro forma chociaż.
pozdro
tomek
pozdro
tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
hehe wyjac te pieniadze ktore wlozyles jest rzecza niemozliwa, auto na maksa doinwestowane, zreszta zal chyba sprzedawac ten wozSpootie pisze:Uwierz mi, że gdybym chciał odzyskiwać kasę, to można by kupić za to trzyletnie subaru...
Przez 3 lata troche kasy w to wpadło.
Ja liczę tylko po kosztach same części, nawet sprzęgło, które jest nowiutkie prost zza wielkiej wody, liczę na wstępie o 30% taniej, bo już używane.
PK
wtryski seria? sterowanie ecumajster czy przezuciles sie na cos innego, np nistune albo apexi powerfc?
Wozik zacny od początku mi się podoba
bodek, Link z Sunnym jest troszkę "ślepy"
bodek, Link z Sunnym jest troszkę "ślepy"
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Andrzejek_21
- aktywny forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2011-01-18, 20:48
- Lokalizacja: Warszawa - SM
Ale nawet wydać 35tys i mieć N16 która pogania niby szybsze autka to jest jednak satysfakcja dla właściciela.Jeszcze jakby była bardziej cichociemna to już w ogóle miny innych kierowców byłyby bezcenne
Pogratulować autka jeszcze raz.
Pogratulować autka jeszcze raz.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Panowie...
Realna wartość takiego auta jest taka, ile się za takie auto dostanie.
To auto jest na sprzedaż, ale na pewno nie pójdzie niżej niż 30tys, bo ja po prostu taniej go nie sprzedam. Jeśli nie poleci za 30 - 35tys, to w ogóle go nie sprzedam i zostanie ze mną, no problem.
Jest na sprzedaż tylko dlatego, że chcę pójść w 4x4.
A ile kosztuje zrobienie takiego auta? Znajdźcie kogoś, kto przy grubych przeróbkach liczy ile go to kosztuje... Gdyby tak robił, nie było by tylu tak zrobionych samochodów powstałych tylko dla zabawy.
Pomijam już kwestię, że ludzie pchają w pasję pieniądze nie patrząc na ich ilość... i nie mam tu na myśli tylko motoryzacji, ale ogólnie pasję... Gubi się hamulce, bo gubi się punkt odniesienia osób postronnych nie czujących tego bakcyla.
Podsumowując: licząc tylko koszty UŻYWANYCH części, które są w tym aucie wyszło koło 35tys, gdzieś mam konkretną kalkulację. Części, które wymieniałem naturalnie były kupowane nowe, żeby nie było.
Mogłem trochę zagmatwać. Jeśli ktoś potrzebuje jakiegoś sprostowania, służę pomocą.
Realna wartość takiego auta jest taka, ile się za takie auto dostanie.
To auto jest na sprzedaż, ale na pewno nie pójdzie niżej niż 30tys, bo ja po prostu taniej go nie sprzedam. Jeśli nie poleci za 30 - 35tys, to w ogóle go nie sprzedam i zostanie ze mną, no problem.
Jest na sprzedaż tylko dlatego, że chcę pójść w 4x4.
A ile kosztuje zrobienie takiego auta? Znajdźcie kogoś, kto przy grubych przeróbkach liczy ile go to kosztuje... Gdyby tak robił, nie było by tylu tak zrobionych samochodów powstałych tylko dla zabawy.
Pomijam już kwestię, że ludzie pchają w pasję pieniądze nie patrząc na ich ilość... i nie mam tu na myśli tylko motoryzacji, ale ogólnie pasję... Gubi się hamulce, bo gubi się punkt odniesienia osób postronnych nie czujących tego bakcyla.
Podsumowując: licząc tylko koszty UŻYWANYCH części, które są w tym aucie wyszło koło 35tys, gdzieś mam konkretną kalkulację. Części, które wymieniałem naturalnie były kupowane nowe, żeby nie było.
Mogłem trochę zagmatwać. Jeśli ktoś potrzebuje jakiegoś sprostowania, służę pomocą.
Almera GTiR