[ 200SX] [S14A] Silvia by TomyDDC
: 2011-01-30, 15:49
No i stało się, marzenie się spełniło.
21.11.2010 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Nissana 200SX S14a Racing Edition
Rok produkcji 1999
Przebieg 96 000km
Auto w pełni w serii (oprócz felg) sprowadzone z niemiec.




Co do stanu technicznego:
Po odpaleniu, silnik klekotał jak diesel, Okazało się że to typowe dla SR20DET wadliwe VTC. Z pomocą coobcia, wymieniliśmy wałek ssący na pochodzący z Sunnego GTI (nie z mojego
) i zębatkę przestawioną o 6 stopni. Klekotanie znikło jak ręką odjął. Przy okazji z bratem odkręciliśmy kolektor wydechowy i okazało się (jak to przewidział Adams) że turbina była luźna i brakowało szpilek. Nie miałem uszczelki od strony Downpipe, więc została wykonana ze stali nierdzewnej w DDC-Performance.
Poniżej fotki z wymiany wałka:


Zamontowałem zestaw HID, jednak już zdemontowany z polecenia pana w białej czapce... (50zł, 0pkt, odebrany dowód)
Ale będę chciał wrócić do zestawu, za jakiś czas.
Poniżej fotki z instalacji HID. Moim zdaniem nieźle to wyszło.

21.11.2010 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Nissana 200SX S14a Racing Edition

Rok produkcji 1999
Przebieg 96 000km
Auto w pełni w serii (oprócz felg) sprowadzone z niemiec.







Co do stanu technicznego:
Po odpaleniu, silnik klekotał jak diesel, Okazało się że to typowe dla SR20DET wadliwe VTC. Z pomocą coobcia, wymieniliśmy wałek ssący na pochodzący z Sunnego GTI (nie z mojego

Poniżej fotki z wymiany wałka:




Zamontowałem zestaw HID, jednak już zdemontowany z polecenia pana w białej czapce... (50zł, 0pkt, odebrany dowód)


Poniżej fotki z instalacji HID. Moim zdaniem nieźle to wyszło.

