Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] [S14A] Silvia by TomyDDC

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-12, 21:58

Jest wał już oszlifowany (I szlif) :D
Są panewki ACL Race :D
Jest Olej Gulf 10w60 :D

Jutro albo pojutrze uda mi się zawieźć głowę do obróbki i w sobotę może się uda juz poskładać silnik :D

Coś się zaczyna dziać w temacie ;)
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-07-13, 06:16

No nareszcie jakieś pozytywne wiadomości. :-)
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-13, 12:01

Więc poszła głowa pod szlifierki, ma być gotowa na piątek. Jak na razie idzie wszystko dobrze od wczoraj. Dziś też dolna część kolektora pod piasek dla wyrównania koloru i wyczyszczenia. Pokrywa zaworów już wyczyszczona z koloru, pozostało mycie i pod lakier w sobotę, tylko nie wiem jaki kolor... Czy czerwień jak w sunnym, czy złoty, czy czarny...
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-07-13, 14:26

Na NT widziałem białą :-> Wyglądało to ciekawie obstawiał bym za czerwienią osobiście, jeśli mogę zasugerować.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-07-14, 22:23

Wieshaq pisze:Na NT widziałem białą :-> Wyglądało to ciekawie obstawiał bym za czerwienią osobiście, jeśli mogę zasugerować.
Ta biała wygląda bosko.Ale też są pomalowane Flip Flopem za 4 stówki które są naprawde fajne :->
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-07-15, 12:18

Widzialem biala + pomaranczowy napis i wygladalo kozak ale pytanie jak bedzie wygladalo utrzymanie w czystosci :roll:

Awatar użytkownika
EnDrIu
fanatyk nissana
Posty: 780
Rejestracja: 2009-12-08, 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EnDrIu » 2011-07-15, 12:45

Moze jakis odważny typu pomaranczowy, jaskrawy zielony, zołty?

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-07-15, 13:15

Myślę , że chrom może być kozak. Będzie pasował do wszystkiego co wypolerowane.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-15, 21:42

Hehe, niezły "kasting" jak to ktoś powiedział ;P Pokrywa będzie czerwona w metaliku. Taka trochę inna... Dziś odebrałem głowę z obróbki i nie powiem żebym był szczególnie zadowolony. Panowie zrobili co mięli zrobić, ale nie wymyli jej dokłądnie z czarnego nalotu. Pozatym było mycie kilku elementów i składanie Kolektora dolotowego w całość. Oto rezultat:

Obrazek

Niestety skłądanie silnika odwlecze się o tydzień z różnych przyczyn... :arrow:

[ Dodano: 2011-07-17, 13:44 ]
Wczoraj zmontowałem do końca kolektor ssący i wypolerowałem przpustnicę. Wydaje mi się, że wygląda przyzwoicie. Napewno lepiej by się prezentował z wypolerowanym kolektorem jak u Adamsa, ale brak czasu i chyba cierpliwości spowodowały, że został on wypiaskowany pyłem, do dało w miarę gładką fakturę. Może za jakiś czas, w zimie, wezmę się i wypoleruję go. Albo dam do chromowania :D

Obrazek

Napewno wszystkie śruby będę chciał włożyć nierdzewne w miarę możliwości. Swoją drogą, ładnie się zgrywa złoty z zielonym na karoserii. Muszę pomyśleć o rozpórce i nowych rurach dolotu.

Ciekawostka: Zakupiłem komplet uszczelek na dół silnika TAKOMA i w zestawie była uszczelka pod przepustnicę. Musiałem tylko podciąć ją od spodu i gotowe :D

Pokrywa zaworów jest już przygotowana do malowania, też wypiaskowana pyłem.

Obrazek

Jak wcześniej pisałem, będzie w kolorze wiśniowym metaliku jak w RB26DETT. Na to pójdzie nowa pokrywa od DDC-Performance. Nowa bo mam plan na inny kształt niż poprzednia. Oczywiście z grawerą.
W planach też nowa miska olejowa z nierdzewki. Z mojej ciekł olej bo buła zagięta i ktoś w zagięcia napchał silikonu :/ Mam nadzieję, że ten silnik mi się odwdzięczy za takie dopieszczanie. :arrow:
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-07-18, 16:49

Normalnie KOZAK :) Mam nadzieję , że jak skończysz to będziesz pamiętał o mnie :)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-18, 17:21

Hoho super, a nie myślałeś o farbie VHT na kolektor i pokrywę?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-18, 18:58

Kolektor zostanie niemalowany, bo w zimie planuję 2 podejście do polerowania. Co do pokrywy, to w Sunnym miałem pomalowaną zwykłym lakierem i nic się nie działo. Tam wielkich temperatur nie ma na pokrywie, skoro po męczącej jeździe mogłem dotknąć pokrywy i skóra nie zeszła to nie mogło być 100stopni nawet. Zobaczymy. jeśli zejdzie to będę myślał o czymś innym.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2011-07-18, 20:50

Ja swoją pokrywę malowałem 2 lata temu i nic sie nie dzieje, podkład trzymający się alu na to lakier i wszystko :]
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-18, 21:12

Przepraszam, że tak może w temacie.. a wiecie jak robią właściciele hond swoje pokrywy. ?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-18, 21:32

W piekarnik trzeba wsadzić Ryba
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-18, 22:19

Jesli piaskowałes pokrywe od środka to wymyj ją z 5 razy karcherem ;-)

No wygląda to obłędnie jak to poskładasz to jak nowy wóz pod maską ;) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-18, 22:28

Pięknie to wygląda :D

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-07-21, 11:49

Bardzo podoba mi sie jak wyszlo z kolektorem i osprzetem - jednak cynkowanie tych wszystkich dupereli mocno podnosi ich walory wizualne :) Powiedz mi jeszcze jaka metoda byl robiony ten ocynk (rozmawialismy o tym ale juz nie pamietam) bo wykonczenie jest calkiem inne niz elementow ktore robilem u siebie galwanicznie.

ps. jesli o miske olejowa chodzi oblookaj sobie dwa produkty - moroso i nismo - sa wlasnie spawane z aluminiowej blachy i szczegolnie w tym pierwszym ciekawie rozwiazano problem mocowania. No i podnosi ilosc oleju w motorowni do okolo 5.7l :roll: LINK do Moroso

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-21, 12:30

Cynkowane Galwanicznie z nabłyszczaczem no i elementy przygotowane przd cynkowaniem delikatnie szczotką drucianą.

Dobry patent z mocowaniem tej miski tylko to są dodatkowe 4 otwory, przez które może się pocić. Ja myślałem o tulejkach. Przydałby mi się wymiary mniej więcej takiej miski. Żebym moja się zmieściła koło zawieszenia.

[ Dodano: 2011-07-21, 13:31 ]
i Może ktoś by mi wytłumaczył tak łopatologicznie w jakim czelu i jak działają te klapki na zawiasach wewnątrz miski i jak to się ma przy wymianie oleju.
DDC-Performance

kret
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-12, 16:05
Lokalizacja: nibylandia

Post autor: kret » 2011-07-21, 13:55

"Napewno wszystkie śruby będę chciał włożyć nierdzewne w miarę możliwości."
Jeśli możesz to nie kupuj śrub z nierdzewki bo są bardzo miękkie, przerabiałem ten temat w przemyśle spożywczym, gdy trzeba było odkręcić nakrętkę z takiej śruby to w większości przypadków gwint na śrubie lub nakrętce był przesunięty i śruba nie nadawała się już do niczego. Kup utwardzone śruby oksydowane.

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2011-07-21, 17:06

kret bo to powinna być stal nierdzewna martenzytyczna (a nie jakaś tam "ala nierdzewka").
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-21, 19:40

Jeśli chodzi o śruby, to przerabiałem temat w sunnym i nie zrywał się gwint, pozatym siedzę w tym biznesie już kilka lat i troche tego przez moje ręce przeszło. Śruby w klasie A4, czasem A2 jeśli nie było A4.

Jest realny termin mojego składania. Zaczynam w sobotę rano, więc już ładuję bateryjki do aparatu i postaram się jaknajwięcej fotek zrobić. Brat nie będzie zachwycony :P

Jest szansa odpalenia w Sobotę na wieczór :D (po 4 miesiącach...)

A z nowych rzeczy, dziś zakupiłem lakier na pokrywę zaworów, tokarz dostarczył mi podkładki do mocowania pokrywy z nierdzewki. Wyprostowalem metalową miskę olejową i w zasadzie tyle.

Reszta wyjdzie w praniu. Jedna rzecz jaka mi została do czyszczenia to blok silnika...
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-07-21, 23:02

3mam kciuki, za operację zakończoną sukcesem.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2011-07-22, 14:24

Co do klapek to wydaje mi sie ze chodzi tylko o to zeby troche spowolnic przeplyw oleju pomiedzy komorami w celu wyeliminowania mozliwosci splyniecia w jedna czesc miski i brak dostaw do ssaka przy duzych przeciazeniach. A te otwory imho nie problem - je odkrecasz zadko, dajesz na odpowiedni sylikon i nie powinno byc zadnego problemu.

Odnosnie srubek z nierdzewki to chyba nie tyle miekkie co kruche (tak przynajmniej wynika z mojej autopsji). Ja zamawialem szpilki i pasjonat tematow metalurgicznych od ktorego kupowalem polecil jakas specjalna stal (bomex'owska czy cos takiego) - duzo wyzsza wytrzymalosc szczegolnie w wysokich temperaturach. Problem tylko taki ze to byly prety gwintowane ktore docinalem na szpilki.

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-24, 20:32

Auto złożone i odpalone. Wczorasj o 9 rano zaczęliśmy z bratem składać silnik. Trochę małych problemów i o 18 już auto było odpalone :D Pierwsze odpalenie to praca przez kilka sekund i zgasł, potem drugi raz, troszkę dłużej i znów zgasł i za 3 razem odpalił i już chodził aż do zagrzania. Po 20 minutach wyszłoo, że zapomnieliśmy podpiąć podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa. Po założeniu obroty się ustabilizowały. Jednak nadal na wolnych obrotach, delikatnie gubi zapłon. Komputer wykazuje uszkodzenie czujnika spalania stukowego.

Mam putanie: Czy odłączony solenoid od zmiennych faz, powinien być zamknięty czy otwaryu i czy trzymając go w ręku da się ruszyć? Mój jest jakby zalepiony i nie daje się nim ruszyć. jest w pozycji w połowie zamkniętej. Bynajmniej tak mi się wydaje z obserwacji. Nie robiłem próby z prostownikiem, ale wydaje mi się, że to może być przyczyną mojego stukania na zmiennej fazie. Jakby mi się udało go rozruszać i usprawnić to byćmoże założę moduł zmiennej fazy.

Dziś nie mam jak, ale jutro postaram się wstawić fotki z robót i z nową pokrywką zaworów. Jutro może też przyuprowadzę auto na podwórko. :D :arrow:
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-24, 22:02

No to gratuluje sukcesu :)
Teraz autko ładnie dotrzeć i no i męskie wyniki osiągać :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-24, 22:22

Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia czekam(y) :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-25, 06:34

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-25, 07:28

No no fajnie to wygląda :)
Szkoda że tych mocowań nie pomalowałeś te rude plamy psują efekt :( niby to pod spodem ale zawsze
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-07-25, 07:56

Lakiernia proszkowa nie była w stanie mi tego zrobić w takim terminie, jak chciałem, a nie chciłem tego sprayem kaleczyć. Faktycznie, tych mocować wogóle nie widać. Z resztą moich złotych ocynków też prawie nie. Pod maską teraz jest bałagan, ale sukcesywnie doprowadzę to do ładu. Fotek nie było kiedy robić więcej, bo bardzo nam zależało z bratem, żeby uruchomić go tego samego dnia.

Turbo fluter powala na kolana, ale trzeba to samemu usłyszeć ;)
DDC-Performance

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”