[ Primera] Moja kolejna Primera.
: 2010-12-25, 17:38
Jak w temacie.Opiszę a co mi szkodzi
(Zielone sprzedane i śmiga po Bydgoszczy teraz) również była to Primera lecz poprzedni model - czyli P10.
Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula
Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony
wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem
centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie
) wloty powietrza na masce pomalowane w kolorze nadwozia z czarną siatką - tak to też seria
komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min
Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)
W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte
Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało
W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno
Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)








ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam
Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)
Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.

Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula

Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony

wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem

centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie


komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min
Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)
W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte

Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało

W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno

Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)








ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam

Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)
Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.