Strona 1 z 6

[ Primera] Moja kolejna Primera.

: 2010-12-25, 17:38
autor: Rysiu83
Jak w temacie.Opiszę a co mi szkodzi :-) (Zielone sprzedane i śmiga po Bydgoszczy teraz) również była to Primera lecz poprzedni model - czyli P10.
Obecna którą mam to topowa wersja Primery czyli model GT w wersji Sportline (limitowana seria 100 sztuk - 50 czarnych i 50 czerwonych)
Po kolei.
Silnik - SR20DEH (150KM i 181Nm) (kuty wał korbowy,ostrzejsze wałki rozrządu,inaczej zestrojona elektronika sterująca)
V-max 218 km/h (zweryfikowane pod Wyszkowem do prawie 230) 0-100 fabrycznie 8.8 sek.
Nadwozie - Sedan
Kolor - Czarnula :-)
Wyposażenie:
ABS,
2 jasie,
klima,
halogeny,
eletryka szyb przód i tył,
fabryczny zestaw audio clariona - 6 głośników z czego 4 to już nie Clariony :-)
wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
wspomaganie kierownicy o zmienionym przełożeniu w stosunku do serii (ciężko się kręci jednym palcem na postoju) oraz natychmiastowa reakcja auta na drodze przy ruszeniu sterem ;-)
centralny zamek z alarmem oraz immo czyli fabryczny NATS,
pół skórzana tapicerka,
rozpórki przedniego i tylnego zawiasu,
skórzana kierownica,
kubełkowe fotele przednie,
elektryczne,podgrzewane lusterka,
aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały,
spoiler na klapie z 3 stopem,
nakładki progowe,
przedni i tylny zderzak masywniejszy niż w serii (i to jest właśnie piękny akcent nadający drapieżności tej krowie :mrgreen: ) wloty powietrza na masce pomalowane w kolorze nadwozia z czarną siatką - tak to też seria :-)
komputer pokładowy,
krócej zestopniowana skrzynia biegów,
odcinka przeniesiona na 7100 obr/min


Zawiasik - Eibach Pro kit - 40mm,
Koło - fabrycznie wypuszczona z OZ F1 na gumie 215/40R17 (na wiosnę wlatuje profil 45)

W skrócie...auto na ulicy przyciągające uwagę zwłaszcza jak umyte :lol:
Już kilka osób zaczepiało mnie i pytało o specyfikację auta a nawet spotkałem się z opiiną że to jakaś hybryda bo jeszcze takiego czegoś ten ktoś nie widział a fakt...jest ich bardzo mało :-)

W skrócie...twardo i niekoniecznie wolno ;-)
Fotek kilka (robione wczoraj na 16" z zimówkami które miała poprzednia Primera)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ostatnia nie moja ale takie koło czeka w garażu na wiosnę no i generalnie połysk budy będzie taki sam :-P
Poskładana już po niedawnej stłuczce (wprawne oko zobaczy brak zaślepki prawego halogenu - jestem na etapie jej poszukiwań)

Ot i tyle.
Plany jakieś tam są ale póki co...odkładam na konkretny kasiorkę.

: 2010-12-25, 17:59
autor: Coobcio
Piękna czarna sztuka :)
Ale absolutnie silnikowo i napędowo w najmniejszym nawet stopniu nie różni się od zwykłej GT :D

: 2010-12-25, 18:22
autor: Rysiu83
Zerżnąłem opis za czasów PMW skądś tam jeszcze ;-)

: 2010-12-25, 20:18
autor: tomiw
Zdjęć nie widzę.

[Edit]
Już widzę - fajna sztuka!

: 2010-12-25, 21:17
autor: vimek999
Naprawdę fajna primadonna.W szczególności podobają mi się białe kierunki w tylnych lampach.Zdradzisz rąbek tajemnicy jakie plany masz wobec niej?Pozdrawiam.

: 2010-12-25, 21:31
autor: xtomek
Ło fajna, tylko trzeba trochę podkręcic kucyki. Pozdro od szybkiego rudzielca :-P

: 2010-12-25, 21:37
autor: Tuner
Piękna i szybka sztuka :-D

: 2010-12-26, 10:39
autor: Neptune
Mnie też się podoba. Jak patrzę na te Primery to się zastanawiam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: czy by może nie przeskoczyć jednak na p11 ;-)

: 2010-12-26, 10:59
autor: Tony
P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr

: 2010-12-26, 12:30
autor: xtomek
Tylko P10 :-D

: 2010-12-26, 12:36
autor: Coobcio
Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P

: 2010-12-26, 12:45
autor: Szyman
Coobcio pisze:
Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P
kwestia gustu ;)

Autko tak jak już pisałem, świetne ;]

: 2010-12-27, 00:57
autor: radziejwwl
ABS masz do naprawy sie przyznaj :D a ogolnie ładna sztuka i prawie tak ładna jak moja haha ;) pozdro :D

: 2010-12-29, 12:12
autor: pawel_p10
Coobcio pisze:
Tony212 pisze:P11 GT w wersji sedan, czyli najpiękniejsza odmiana P11 :mrgreen:
Chyba widziałem ją jakiś czas temu na allegro , tania nie była jeśli to ta sama sztuka 8-)
Pzdr
Wybij to sobie z głowy jest tylko łądniejsza, nowocześniejsza za to gorzej się prowadzi i więcej warzy :P
Szczera prawda.
In plus - mniej rdzewieje :).

: 2010-12-29, 17:00
autor: Wolfshade
Bardzo ładna primerka, gratuluje zakupu :)


pozdrawiam,
Wolfshade

: 2010-12-29, 17:20
autor: Michalllo
Ładna bestyjka :)

: 2011-01-09, 21:22
autor: D@wiD
super bryczka oby tak wyglądała jak najdluzej

: 2012-03-18, 18:43
autor: Rysiu83
No dobra,uaktualnić pora bo trochę coś tam się pozmieniało.
Blacharsko auto nadal w stanie nienagannym.
Przez ten czas doszło.
Kompletna renowacja 17" OZ F1
Tłumik końcowy Proex.
Przedni 4-tłoczkowy zestaw hamulcowy z 200SX-a S14 (zamontowany wczoraj - na dotarciu jak należy)
Generalnie miałem się z tym autem pożegnać w tym roku ale....zostaje :-)
No i jakieś tam pierdoły.W planach najbliższych wjazd sekwencyjnego LPG.
I teraz najlepsze...jak jest czysta to nawet mi się podoba (więc trzeba o to dbać coby jak najczęściej była czysta :-P )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2012-03-18, 20:34
autor: Piotrek_S
Bardzo zacnie się prezentuje :) Zarzuć jeszcze jakiś wosk na lakier i coś na oponki i będzie pięknie.
A czarny to czarny - ma to do siebie, że jest czysty tylko zaraz po umyciu :D :D

: 2012-03-18, 21:04
autor: Hahkuh
...ładna ta Twoja zadziora! Fotki fajne (szczególnie hebelek ładnie wygląda),
ale i tak auto o wiele fajniej prezentuje się 'na żywca' :mrgreen:

: 2012-03-18, 21:15
autor: homik123456
Rysiu83, jeszcze sporo miejsca masz w feldze, to nawet spokojnie wieksze heble by weszly.

: 2012-03-18, 21:37
autor: komorokoro
Hamulce pro, nie pogardziłbym :mrgreen:

Fakt, czarny fajny tylko po myciu

: 2012-03-18, 21:45
autor: PMW
bardzo fajny samochód... dobry ruch z tymi hamulcami...

sporo tam w serii poprawić można jeszcze ... z 0,5 można by sprawdzić jak to będzie jechać :)

potencjał jest ostatnio jechałem takim wolnossakiem z s15 bez odprężenia czyli 10:3:1 w s14 160 hp w serii bodajże zaturbione na chińskim gt30 na 1 bar i gdyby nie sprzęgło to.. zostawiłbym narte na siedzeniu :)

: 2012-03-18, 22:00
autor: Rysiu83
homik123456 pisze:Rysiu83, jeszcze sporo miejsca masz w feldze, to nawet spokojnie wieksze heble by weszly.
tak jest z 300 ZX-a ale wtedy minimum 17" musiałaby być plus do tego więcej kombinacji,przy zaciskach z S14 280 mm średnicy to max - które i tak trzeba o 4 mm stoczyć żeby weszło w zacisk bez obcierania - na plus grubość wzrosła z 22 do 30 mm :-)

: 2012-03-18, 22:14
autor: homik123456
A i tak lepiej bedzie niz seria napewno wiec wystarczy :-)
To te heble co masz teraz to minimum 16 na nie wejdzie??
Bo chyba na zime przyszla to 17 tez nie bedziesz mial tylko mniejsze??

: 2012-03-18, 22:17
autor: Rysiu83
S14 chyba seryjnie na 15 albo 16" latał,na zimę mam 16" ale bez dystansy nie podejdzie to gdyż ramię obija o zacisk

: 2012-03-18, 22:19
autor: DiLGT
Czyli masz tez tarcze z s14 ? i musiales je stoczyc o 4 mm, zacisk masz na jakims adapterze montowany czy wszedl na orginalne miejsca montażowe? Zaciski masz po znajomosciach czy kupiles na jakims forum czy allegro?

: 2012-03-18, 22:19
autor: homik123456
A no tak pisales ze cos tam by obcieralo. Ale do zimy daleko, teraz cieszyc sie tym trzeba ze coraz cieplej bedzie:-) Ja tez musze wrzucic juz letnie 16 :-)
Moze zima nie wroci juz :-)

: 2012-03-18, 22:24
autor: Rysiu83
Czyli masz tez tarcze z s14 ? i musiales je stoczyc o 4 mm, zacisk masz na jakims adapterze montowany czy wszedl na orginalne miejsca montażowe? Zaciski masz po znajomosciach czy kupiles na jakims forum czy allegro?
Tak jest..tarcza to 30mm grubości 280mm z S14 stoczona o 4mm ze średnicy plus 3 na nowo rozstawione otwory na szpilki (200sx ma 5 szpilek)
Zacisk i jarzmo to jedna całość i pasuje bez kłopotu do seryjnego mocowania jarzma w P11.
Zaciski są zdrowe z Allegro po 150 zeta za sztukę :-D Tłoczki przesmarowane,korpus przemalowany i tyle.

: 2012-04-29, 18:55
autor: Rysiu83
No trzeba działać..choć tydzień może nieco plany popsuć ale...od jutra atakuję i szukam majstra.Oby tylko głowica cała była bo będzie niezbyt ciekawie.No ale nie zapeszam.I tak ładnych parę dni będzie wyjęte.
Hamulce się spisują...nie ma to tamto,kilka razy z okolic 200 km/h hamowałem i naprawdę dają radę,jestem zadowolony :-)