Dach Targa
Silnik 2.0 Twin Cam 16v (99r. podobno) z primery p10 lub p11
układ wydechowy przelotowy kwas 2.5 cala
tłumik końcowy dedykowany POSTER
większe wtryski
wydajniesza pompa paliwa
dodatkowy komputer "ecu master"
dolot i stożek K&N
turbina garrett t25 ustawiona na 0,5bara
intercooler
blov off "2M"
spoiler na tylnej klapie z gti
zderzak przód i tył WAKDAR :lol-sweat:
usunięte zamki w drzwiach i tylnej klapie oraz usunięta tylnia wycieraczka
wskaźniki - aku,doładowanie, temp. oleju
tarcze zegarów indiglo (zielone lub niebieskie podświetlenie)
klimatyzacja (niesprawna, na razie

el. szyby, el. lusterka
felgi 16x7 czarne z polerowanym rantem
opony 205/45/16 - przód
205/55/16 - tył
tarcze hamulcowe BREMBO
klocki hamulcowe FERRODO
zawieszenie przód - kolumny McPhersona
tył - wielo wahaczowe sprężyny H&R dedykowane
Audio: Radio DVD alpine IVA-D 106r, głośniki przód - 165mm + tweeter + zwrotnica JBL, głośniki tył - 130mm JBL, skrzynia basowa JBL, wzmacniacz 4 kanałowy JBL.

Moc - 180 KM, 273 Nm
Plany:
- zmiana kierownicy na większą OMP - zrobione

- obszycie wnętrza -
- przyciemnienie szyb -
- poprawienie plastików -
- ogarnięcie uszczelek -
- angel eyes -
- może naprawa klimy

- lepsze kapcie -
- dojście do 200 KM
- obudowa CA w bagażniku -
- zmiana maty bagażnika pod wymiar -
- fotele półkubełkowe - zrobione


- pasy 3 lub 4 punktowe -
- zegary DIGITAL -
- swap z sr20de na sr20ve :lol-sweat: -
na razie tyle.



