[ Primera] Mój stateczek.
: 2009-12-09, 18:35
Primera P10 w wersji SRi z GA16De(+) pod maską.
Przelot obecnie dobija do 230 tyś km moim posiadaniu 3 lata.Autko było sprowadzone z Niemiec i kupione przeze mnie dwa dni później.
Auto wygodne..jak na swoje gabaryty nie najwolniejsze ;P
Wyposażenie:
2 airbagi (są na swoim miejscu,sprawdzałem ;P)
ABS,
4xelektryka szyb,
wspomaganie kierownicy,
immo,
alarm z centralnym zamkiem,
skórzana,profilowana kierownica z P11,
pakiet stylistyczny SRi,
wygodne kubełkowe fotele,
halogeny,
sekwencyjny gazik
16" AEZ Icon 5 na gumie 205/50 R16
obecnie piękna stal bez kołpaków z zimówkami
Jest to rozdziewiczona wersja REP - 90KM
Rocznik 1995 - pierwsza rej.1996
kolor - niebiesko zielony metalik (FPOG)
Wymieniony wałek ssący na ten od DS-a (by Coobcio)
kolektor ssący 73C,
przeregulowanie rozrządu (by Coobcio)
przelotowy tłumik zamiast katalizatora,
przyspieszony zapłon (by Coobcio)
rozpórka przednich kielichów,
końcowy tłumik K&M-a
część układu wydechowego od 2.0
hamulce przód śr.257mm tył 258mm
po tych kombinacjach hamownia wypłuła 107 KM i 151 Nm
przyspieszenie do 100 km/h po kilku pomiarach najlepszym było ok.9.60 sek a przejazd 1/4 mili zajmował 17.41 sek. i zajęcie 2 miejsca w klasie do 1600 cm3 na tegorocznym zlocie ogólnopolskim
Auto w marcu tego roku straciło status nietkniętego przez kolizję...zostało uderzone w tył ale to już inna historia.
Ogólnie..jestem zadowolony,lecz w przyszłym roku chcę je sprzedać.
Fot kilka.




Przelot obecnie dobija do 230 tyś km moim posiadaniu 3 lata.Autko było sprowadzone z Niemiec i kupione przeze mnie dwa dni później.
Auto wygodne..jak na swoje gabaryty nie najwolniejsze ;P
Wyposażenie:
2 airbagi (są na swoim miejscu,sprawdzałem ;P)
ABS,
4xelektryka szyb,
wspomaganie kierownicy,
immo,
alarm z centralnym zamkiem,
skórzana,profilowana kierownica z P11,
pakiet stylistyczny SRi,
wygodne kubełkowe fotele,
halogeny,
sekwencyjny gazik

16" AEZ Icon 5 na gumie 205/50 R16
obecnie piękna stal bez kołpaków z zimówkami

Jest to rozdziewiczona wersja REP - 90KM
Rocznik 1995 - pierwsza rej.1996
kolor - niebiesko zielony metalik (FPOG)
Wymieniony wałek ssący na ten od DS-a (by Coobcio)
kolektor ssący 73C,
przeregulowanie rozrządu (by Coobcio)
przelotowy tłumik zamiast katalizatora,
przyspieszony zapłon (by Coobcio)
rozpórka przednich kielichów,
końcowy tłumik K&M-a
część układu wydechowego od 2.0
hamulce przód śr.257mm tył 258mm
po tych kombinacjach hamownia wypłuła 107 KM i 151 Nm
przyspieszenie do 100 km/h po kilku pomiarach najlepszym było ok.9.60 sek a przejazd 1/4 mili zajmował 17.41 sek. i zajęcie 2 miejsca w klasie do 1600 cm3 na tegorocznym zlocie ogólnopolskim

Auto w marcu tego roku straciło status nietkniętego przez kolizję...zostało uderzone w tył ale to już inna historia.
Ogólnie..jestem zadowolony,lecz w przyszłym roku chcę je sprzedać.
Fot kilka.



