Strona 1 z 2

[Sunny] czarne sunny gti sr20ve...nowy własciciel nowe wciel

: 2010-10-21, 14:45
autor: pulp
MODEL: N14 GTI Hatchback
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające,wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by coobcio ,uszczelka pod głowe na zamówienie,pompa paliwa od maximy 3.0
UKLAD DOLOTOWY: Przepływka w rórze fi80, filtr simota PLANY:odizolowanie filtra w airboxie,moze eksperymenty z dlugoscia dolotu
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC PLANY:ogarniecie uszczelnien,dopasowanie połączen
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III, zmienne fazy odpalane przy 4300obr.min PLANY: rev limiter 8400,
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze PLANY: skrzynia P11 GT z krótszą przekładnią główną może lekkie koło
ZAWIESZENIE:tył amortyzatory KYB GR2 + obniżające sprężyny H&R(czerwone) ,łaczniki stabilizatorów z p10gt ,przód wklady BILSTEIN b8 w customowej ladze,rozwiercone fasolki do negatywu,sprężyny MTS-TECHNIC raczej niskie :P PLANY: rozpórki
UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze seria trw +EBC GREENSTUFF,usuniete oslony tarcz, tył speedmax nacinane :) + Ferodo.PLANY:doprowadzenie chlodzenia do tarcz,przerobienie dzwigni rekawa
KOŁA: Felgi pancerne 7j 15'' et 25 od bmw e30 z rostoczonym otworem centralnym,oponki TOYO T1R 195/50/15
CAR-AUDIO: cd aiva = 16ki z citroena c5

Cała mechanika ogarnięta oczywiscie w Coobcio Garage 8-)

Moc 207KM max moment obrotowy 211Nm lub 195KM i 218NM w zależności od założonego kolektora.

Auto odkupiłem od kolegi bo przywiazałem sie do niego w czasie ponad rocznych perypeti i zal by było jak by poszedł do obcych...Jest to swojego rodzaju kundelek w którym sa graty m.in z mojej bmki,Coobcia bandziora,zawias tyl od Yarkowozu a smiechowe przednie kolumny pamietaja jeszcze pewnie Kiviego sunnego z gurskich... ;-) (prosze mnie poprawic jak sie myle)Plan jest prosty:auto tylko do zabawy i czerpania funu z jazdy po zakretach :D Faza pierwsza to szerokopojete odchamianie...czyli ogarniecie wycieków,klocków,opon,kabelków,uszczelnien, i powrót do stanu bdb.stage 2 to niezbednik do szybkiej jazdy czyli fajera z mega odsadzeniem,kubeł,pasy i pedały.w zime moze uspawaja sie rozpórki i na tym koniec...niestety nie przewiduje podnoszenia mocy bo przy moich celach byłoby to bezsensowna strata pieniedzy.Tak wiec pieniadze beda szły w opony,wpisowe i paliwo na starty. :mrgreen:

niedzielny lublin
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wykresik
Obrazek
odswieżone chamulce
Obrazek
bile vs kyb:)
Obrazek
nowa guma
Obrazek
45ta sekunda jest moja :-P
http://www.youtube.com/watch?v=EZmLul3FQ64

: 2010-10-21, 14:50
autor: sergiej
kolejny mocny slonecznik w klubie :)

: 2010-10-21, 16:36
autor: Tony
Standardowo widziałbym tu białą fele :evil:

: 2010-10-21, 18:16
autor: komorokoro
Tony212 pisze:Standardowo widziałbym tu białą fele :evil:
Obrazek


Białe fele już były co nie znaczy ze te beemkowe by nie mogły leciec w biel

Kubeł i szelki też były :-o

powodzenia w jazdach

: 2010-10-21, 19:43
autor: xtomek
Rozwiń zdjątka, a przrzy okazji witam w klubiku VE :-D Tak zacne towarzystwo złożyło sie na Twojego woza, ze szczeka opada. Gratulacje i do zobaczenia...

: 2010-10-21, 22:22
autor: pulp
Dzieki za miłe słowa :cool: co do felg to pewnie zostana takie bo białych było dużo a te wyglądają niepozornie i cichociemnie ;-) był kubeł i pasy ale nie w tej opcji cenowej...poza tym za cene tego ładnego fotelika z logo kupie kierownice,kubeł i pasy ''no name'' które sprawdza sie nie gozej od markowych w zakładanych przezemnie warunkach...nie ma JDMu nie ma lansu bedzie trening i walka o czas :P

: 2010-10-22, 07:21
autor: PumaRST
Fajny sunny, gratuluje zakupu. Pomyśl w przyszłym sezonie nad startem w Kielcach.

: 2010-10-22, 16:29
autor: pulp
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c1 ... 0c18d.html
ustrzelone gdzies w necie :mrgreen:
przynajmniej jeden raz ale kielce musze zaliczyc :D

: 2010-10-22, 18:37
autor: xtomek
Prośba, wstawiaj miniaturki, albo zdjecia. :->

: 2010-10-22, 19:08
autor: Tony
xtomek pisze:Prośba, wstawiaj miniaturki, albo zdjecia. :->
xtomek nie każdy może to robić :-| ja mam np info w lewym, dolnym rogu :
"Nie możesz załączać plików na tym forum" Sorki za OT

: 2010-10-22, 19:24
autor: Tuner
Tony212, link do zdjęcia wystarczy wstawić w tag :) Obrazek

Wracając do Nismo... widać że auto jeździ i to całkiem szybko :mrgreen:

: 2010-10-22, 19:27
autor: xtomek
Jak jesteś zarejestrowany, to możesz. Jeszcze sie z czymś takim nie spotkałem.
Obrazek
pulp Twoja bryka :-P

Obrazek
A tutaj z bliska ;-)
p.s.
pomarańczowe zarowki psuja wyglad, pogadaj z xkarolem.

: 2010-10-22, 20:49
autor: Limon
No fajnie że projekt na forum został i cieszy właściela :mrgreen:

: 2010-10-22, 21:00
autor: PumaRST
pulp pisze:przynajmniej jeden raz ale kielce musze zaliczyc :D
to jak bedzisz myslał żeby jechac to daj znać jakoś sie zgadamy, co prawda ja już w tym sezonie nie jade obu Pucharów (jesieni i Barburki) ale od stycznia mam zamiar zacząć wraz z pierwszą eliminacją.

EOT

Bardzo mi sie podoba wysokość zawieszenia twojego Sunny. Oj jak ja bym chciał takie zawieszenie w almerze.

: 2010-10-23, 08:49
autor: Coobcio
No no no grono torowo ulicznych maszyn się nam rozszerze..
Ps. załuję żę 18 nie pojechałem do KAzimeirza DOlnego Sunnym - to w niedziele na rally sprinta bym wpadł :D

: 2010-10-28, 17:12
autor: pulp
Obrazek
Obrazek

Dzis Sunny dostal porcje chinszczyzny która poprawiła znacznie pozycje kierownika.Tak wiec małymi kroczkami ide do przodu ;-) jutro zbieznosc,po swietach oslona przegubu,jak uszczelnie pokrywe zaworów i aparat to cykne jakies foto motorowni.Cały czas szukam kubła spelniającego kryteria:nie chinol i nie drozszy niz 300...moze jakies poprzecierane sparco junior sie trafi :roll: No i powoli mysle nad miejscem startu w tym miesiacu.

: 2010-10-28, 17:34
autor: xtomek
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
To jest wyjątkowo złośliwe ;-) stwierdzenie, bo każda reguła ma wyjątki :-P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uuuu...bedzie czym kręcić, pozdro od rudzielca!!!

: 2010-10-28, 20:36
autor: NadiR
Widać technicznie profi auto ogarniasz :)

białe kółko i pakiet od GTIRa :):)

: 2010-10-28, 22:22
autor: bodek
Zastanawiałem się nieraz nad podobną kierą. To jest zwykła bez homologacji taniośc z np. allegro? Nie obawiasz się pierwszego lepszego patrolu? Mnie tylko to hamuje ;-)

: 2010-10-28, 23:10
autor: pulp
Najtansza z allegro zamszowa z koniecznym dla mnie odsadzeniem +10cm...(podobne tylko czarne sparco safari mial G.Grzyb w swifcie s1600 którego onbordy ogladalem jeszcze na cd... :roll: ) Klakson dziala wiec nie ma tragedi,a w najgorszym wypadku zmiana na serie 10 min,przeglad jednego elementu ok 35 wiec mysle ze sie opłaca.A moze mikołaj przyniesie rekawiczki do tego zamszyku... :D

nie nie ogarniam....jestem tylko kucharzem ale z takimi podwoziowo eksploatacyjnymi sprawami daje sobie rade :P

lotka gtir i zdezak sa super ale maska jest totalnie nie w moim guscie...jak bym wchodzil w dziury w masce to podobaja mi sie wyloty powietrza z kadeta gsi ;-)
pzdr.

: 2010-10-30, 12:43
autor: Coobcio
Mi się takie 3 ramienne JAcky podobają :D

: 2010-10-30, 19:27
autor: Limon
No fajna ta kierownica jednak wolał bym trójramienną :-) Ciekawe jak ten zamsz sie bedzie zachowywał po paru pojeżdzawkach :)

: 2010-10-30, 19:46
autor: pulp
3 ramienna mam w bmce ''szuter edyszon'' :mrgreen: wiec w sunnym mala odmiana.na razie brudzi rece niekiepsko.Zrobilem tez zbieznosc co nie bylo takie proste bo dopiero 3 zaklad miał specjalne przedluzki do latarek....Na tym setupie zawiasu swiatlo padalo w połowie zdezaka... :roll: Wieczorem jednoosobowa grupa ekspertów składajaca sie z mojej osoby stwierdziła ze wóz nareszcie skreca!! :D

: 2010-10-30, 20:20
autor: Limon
Ile stopni negatywu ustawiliscie z przodu ? :mrgreen:

: 2010-10-30, 20:37
autor: pulp
Tak naprawde to nie mam pojecia bo robili tylko zbieznosc...jest na max kolumna przesunieta na rozwierconej fasolce... :-P

: 2010-10-31, 09:40
autor: Kenet
Do zamszowej kierownicy tylko zamszowe rękawiczki.

: 2010-11-02, 19:15
autor: bodek
zwłaszcza jak ma się posiekane w warsztacie łapy to taka kiera długo nie wygląda ;-)

: 2010-11-02, 22:29
autor: pulp
Zgadzam sie panowie z wami w 100%.jak bym miał omp za 650zl to bym zakladal kondonik na ulice i rekawiczki do sprintów...ona kosztowala 130 wiec nie bedzie mi szkoda jak sie wytrze :-P pozatym to auto nie jest uzywane na co dzien wiec i zywotnoscia tego wyczynowego wolantu nie powinienem sie martwic :mrgreen:

: 2010-11-02, 22:58
autor: Ali-En
Ja mam klakson momo i jak goście mnie już dwa razy pytali o homologację to mówiłem:
" Panie, to momo, najwyższa półka, gdzieś tam pewnie jest homologacja, proszę szukać"
Jak na razie działa :mrgreen:

: 2010-11-02, 23:38
autor: bodek
Heh, sposób pozytywny :-)

Co do Sunnego to wrzucił byś może fotkę tego negatywu (koła względem błotników). Ja nie rozpiłowywałem otworów tylko dokręciłem kolumnę podnosząc zwrotnicę na żabce. Otrzymałem zauważalny negatyw (zwłaszcza z tyłu) i dużo ciężej teraz autem zamieść z hebla.