Strona 1 z 62
[ Primera] P11.144 by Bombel
: 2009-12-09, 07:08
autor: bombel
Model: Primera
Rok: 2000
Silnik: SR20DE ->
SR20VE
Moc seria: 143 KM i 181 Nm
Moc STAGE 1 N/A: 154 KM i 194 Nm (kolektor SSAC 2,5" + reszta wydechu by Mtech 2,5", mod rozrządu, Fujita 3")
Moc obecnie: 285,6 KM i 351,7 Nm
MODYFIKACJE
SILNIK
- Kolektor wydechowy custom pod turbo,
- Intercooler 550x180 mm
- orurowanie z kwasa
- Turbina Garrett 45V1 z Nissana SKYLINE'a GTS,
- blow off GREDDY TYPE RS,
- wydech 2,5" by M-TECH,
- przyspieszony wałek ssący o 4 st.,
- stożek FUJITA 3",
- regulator paliwa,
- MBC
- pompa WALLBRO GSS342,
- wtryski 440 cc/min z AUDI TTS, -> 550 ccm Subaru
- odprężająca uszczelka pod głowicę
- tłoki 200SX S14
- swap na SR20VE
- auto wystrojone ECUMASTEREM DET3
KOŁA
Falken ZE912 215/40R17
ZAWIESZENIE
- Przód Kayaba Ultra SR,
- Tył Kayaba AGX,
- Sprężyny H&R - 35 mm -> EIBACH PRO KIT -30 mm
Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/BMBL80/P11144
Filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=Kpael2IuZKs
http://www.youtube.com/watch?v=gmUusqtJ ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=N4dbPd_L8NA
http://www.youtube.com/watch?v=l9BMDB2n6hQ
http://www.youtube.com/watch?v=wc5XU05XzGs
http://www.youtube.com/watch?v=DGSl-cuvyzY
http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o
http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw
PLANYkomputer PC

: 2009-12-09, 08:23
autor: sergiej
wiem z pewnych źródeł ze pod choinką slimaka znajdziesz hehe ...a tak na serio to czekamy wszyscy na zakonczenie modów

: 2009-12-09, 10:32
autor: dylson
Wszyscy czekamy na to turbo

: 2009-12-09, 16:58
autor: Kamilos210
Ładna Primera ale widziałem na fotkach że ślimak jej wyleciał spod maski

Powodzenia przy modach

: 2009-12-09, 17:25
autor: saw
sie nie znasz Kamilos on zamontowal drugiego slimaka by ten głowny mogł w ogóle ruszyc

: 2009-12-09, 17:27
autor: sergiej
ogolnie to wam powiem ze ta jego primka to slaba jest ...jego stary sunny to dopiero wymiatal

niestety teraz ma tylko 1HP ...hehe ...
: 2009-12-09, 18:59
autor: Szyman
nie szpanuj podłokietnikiem na tylnych siedzeniach

tak po za tym to fajnie się prezentuje primka

: 2009-12-09, 19:54
autor: Quattro
No tak, ten pojazd będzie ciężej wtargać na zlocie miedzy drzewa

: 2009-12-09, 20:01
autor: p'xxl
Jak już powszechnie wiadomo Bombel w turbo idzie w swoim bolidzie. Ciekawe czy do zlotu suszara będzie już sfinalizowana pod maską.
: 2009-12-09, 20:29
autor: bombel
Na bank bedzie. NIestety dopiero po nowym roku powrót do projektu. Kilka wypadło niespodziewanych wydatków

: 2009-12-09, 23:39
autor: coyot
suszara musi byc do zlotu ... bo to jest motywacja dla mnie do dzialania
POWODZENIA Bombel!!!
: 2009-12-10, 09:18
autor: Piotrek N15 S
Bardzo zadbane auto, pogratulować i zycze powodzenia w modach

Chorowałem kiedyś ta taką, ma coś w sobie ten wóz.
: 2009-12-10, 09:21
autor: mordi
Piotrek N15 S pisze:Bardzo zadbane auto,
hehe bo glownie nim nie smiga

: 2009-12-10, 09:25
autor: sergiej
hehe juz mu szkoda kasy na wache

woli oszczedzac micrusia

: 2009-12-10, 16:59
autor: eXcamaro
Z lekką nutką zazdrości w kącie oka pogratulować
patrząc na ten temat smutno sie robi pod własną maską...
: 2009-12-10, 21:48
autor: Mike_83
Co to jest to pomaranczowe na silniku?
: 2009-12-10, 21:54
autor: rz
Rdza. Samochod przezyl powodz
: 2009-12-10, 23:17
autor: johny_fellow
Mike_83 pisze:Co to jest to pomaranczowe na silniku?
rz pisze:Rdza. Samochod przezyl powodz
bombel no to się pościgamy na zlocie
Staniemy na 1/4 ale bigiem

: 2009-12-11, 00:00
autor: Michalllo
Hmm jak biegiem to i może ja dołączę

: 2009-12-11, 06:58
autor: bombel
Mike_83 pisze:Co to jest to pomaranczowe na silniku?
Fabryczne zabezpieczenie pokrywy zaworów. Nie wiem po co ale nie zmywam

: 2009-12-11, 11:19
autor: Mike_83
No to się wyjaśniło:D Ładne auto

: 2009-12-13, 20:22
autor: Sznurek
Bombel twój podpis jest nie prawdą

: 2009-12-13, 20:37
autor: bombel
Sznurek pisze:Bombel twój podpis jest nie prawdą

Mowie o N/A a nie o ututrbionych

: 2009-12-14, 04:51
autor: rz
No jasne, ze nieprawda

U mnie na osiedlu jest P11 bardziej dlubnieta i hmmm szybsza no ale walcz, walcz

: 2009-12-14, 06:50
autor: bombel
P11.144 nie P11

: 2009-12-14, 17:03
autor: rz
Nie wiem nie znam sie. Wiem jedynie, ze taka sama jak twoja z tym, ze szypciejsza
: 2010-01-06, 09:26
autor: bombel
Mam pytanko. Co zrobic z nieszczelnym aparatem zapłonowym. Wiem ze mozna wymienic w nim simering, ale zastanawiam sie czy nie zamontować aparatu z np. Almery GTi czy P11GT. Są w ogóle jakies róznice??
: 2010-01-06, 16:14
autor: Coobcio
silkonu w domu nie masz

utłuszczasz nim oringa i po sprawie albo zamów w ASO 2 sztuki to i dla Zura będzie...
: 2010-01-06, 16:47
autor: Adams
I jak postepy? Graty skompletowane? Co w najblizszych planach?

: 2010-01-07, 08:03
autor: bombel
Coobcio pisze:utłuszczasz nim oringa i po sprawie albo zamów w ASO 2 sztuki to i dla Zura będzie...
Kiedys cos wspominales, ze lepiej aparat zaplonowy ze starszego modelu wrzucic bo te nasze sie slabo ogarnia
Adams pisze:I jak postepy? Graty skompletowane? Co w najblizszych planach?

Szczerze to były swieta i postepy zerowe. Dalej nie mam kostek pod wtryski, gośc od turbiny ja sprzedal, wiec musze kolejnej szukac, a wszystkie uniwersalne intercoolery sa o jakies 10 cm za szerokie w stosunku do tego co liczylem z gosciem w Konstancinie
No ale do wiosny jeszcze 3 miesiace, wiec zdąże
