Strona 1 z 1
[Sunny] Nissan Sunny GTI Tuning:P
: 2010-09-22, 20:06
autor: dragon149
a o to moj Nissan Sunny z roku 1988

1,6
SILNIK: 1.6 seria
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Przelotowy z nierdzewki 2,5-3''
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Orgina
ZAWIESZENIE:Seria
UKLAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Tunning
ŚRODEK:Orgina Gti
CAR-AUDIO:niema ale jest w planach
MOC: 110
mam zamiar je jesze troszke podrasowac pod wzgledem mocy

: 2010-09-22, 20:11
autor: Tuner
hmm a jakiś głębszy opis?
: 2010-09-22, 20:22
autor: dragon149
prosze bardzo o wasze szczere komentarze
: 2010-09-22, 20:37
autor: Jastrząb
dragon149 no to tak na pierwszy ogień, nawet nie zdajesz sobie sprawy ile sobie dodasz respektu jeżeli zdejmiesz te mega progi (dyndające fartuchy które nie pasują ani do przedniego ani do tylnego zderzaka, nie wspominając że nie tworzą one całości bryły auta).
Brewki na światłach no to według uznania, ale grill mimo iż nie widzę dokładnie na tych zdjęciach jaki jest, to oryginalny jest lepszy od siatki.
Tylne lampy i przyciemnione szyby spoko, mogą zostać, felunek to kwestia głębszych rozważań, klapka od wlewu paliwa też powinna być oryginalna biała, napisy na drzwiach spoko

bo masz detale w postaci pasków.
Teraz trzeba się zastanowić nad zawiechą bo aż prosi się o lekkie obniżenie, ale zarazem trzeba pozbyć się usadzonej w dół dupy i podniesionego przodu.
Bynajmniej mnie to tak się widzi, co do reszty ustawień i bajerów itp itd no to większy opis by się przydał.
pozdro

: 2010-09-22, 20:42
autor: Sedric
Hmm progi ni jak mają się do przedniego i tylnego zderzaka, proponował bym ściągnąć te "brewki" z przednich lamp, listę płac i nalepkę z klapki wlewu paliwa. Połóż go trochę na ziemię, odśwież lakier Jakiś wosk, może polerka) oraz felgi i niewielkim nakładem będzie wyglądać dużo lepiej

: 2010-09-22, 20:51
autor: dragon149
a więc autko kupiłem wczoraj progów mam zamiar pozbyć się w najbliższym czasie i to na dniach alu myślę ,że zostaną te brewki znikają razem z progami

ps jeszcze żeby był błotnik przedni i tylni na wysokosc progu wyglądało by to ok pozatym mam w planach kupic zawieszonko od GTR-ki i tak samo sprężyny bo te obecnie zamontowane są jak dla mnie za wysokie;) wlew to samo:) nie lubię wiejskiego tuningu:D
: 2010-09-22, 21:44
autor: xtomek
Doprowadź do serii, podrasuj motorek, zawiechę i hamulce.
Wiecej nie trzeba dla tego oryginalnego autentyka. Pozdro

: 2010-09-22, 21:55
autor: Michalllo
Oj tam zaraz do serii zdejmij "wieś" czyli progi i brewki i nakładkę wlewu reszta niech zostanie. Naklejki są w w stylu lat 80

czyli okresu z którego Autko pochodzi.

Co do sprężyn i siedzącego tyłu to niestety przy zmęczonych sprężynach i butli od podtlenku gazu to niewiele można zrobić

(wyrzuć LPG )

Swoją drogą fajne autko

wielu można pewnie zadziwić

: 2010-09-23, 06:04
autor: smeru
Samochód mało spotykany na naszych drogach i przez to fajny.
Jak w nim z blacharką?
Wydech 2,5" - 3" w 1.6 to chyba trochę za dużo.
Wrzuć jakieś zdjęcia spod maski i wnętrza.

: 2010-09-23, 06:39
autor: Jarzyn
Do 1,6 to ja bym max 2,25 dał, no chyba, że będzie dmuchanko.
: 2010-09-24, 16:29
autor: dragon149
a co byście powiedzieli na Turbine;)
: 2010-09-24, 16:57
autor: bombel
dragon149 pisze:ok pozatym mam w planach kupic zawieszonko od GTR-ki
Nie bedzie pasować
dragon149 pisze:a co byście powiedzieli na Turbine;)
Zobacz w moim podpisie ile kosztuje

: 2010-09-24, 17:02
autor: Michalllo
No turbo to fajna sprawa tylko pewnie będziesz musiał się do tego liczyć z remontem silnika.