[Sunny] Mój czarny bolid, słonecznik N14 GTI SR20VE
: 2010-09-01, 19:12
Do opisu natchnęła mnie dzisiejsza wyspiarska pogoda, część forumowiczów zna już moje autko a reszta mam nadzieję że będzie dla niego równie przychylna
MODEL: N14 GTI Hatchback
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR20VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające z primery p10gt, przestawiony rozrząd by coobcio PLANY: Wałki sr16ve n1, może tuleje dartona
UKLAD DOLOTOWY: Przepływka w rórze fi80, filtr simota PLANY: ITB...
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC PLANY: kolektor Mazworx albo jakiś konkretny custom
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III, zmienne fazy odpalane przy 4300obr.min PLANY: rev limiter 8400, procedura startu
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze PLANY: skrzynia P11 GT z krótszą przekładnią główną
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB GR2 + obniżające sprężyny H&R lub 2 zestaw Bilstein B8 + sprężyny MTS technik lub 3 zestaw
tokico sport + jakieś śprężyny obniżające. Zestawy urzytkowane w zależnościmod od stylu i rodzaju jazdy i pogody (dayli use or track day), łaczniki stabilizatorów z p10gt - krótsze i mocniej spinają ale częściej się kończą 
UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze seria trw + Ferrodo performance, tył speedmax nacinane
+ Ferrodo performance.
KOŁA: Felgi JDM:P Enkei white 15" + toyo t1r no i teraz w letnim setupie na przód stal 14" + yokohama advan a048
CAR-AUDIO: Mój archaiczny panasonic, który odmawia posłuszeństwa jak ostatnio wypadł parę razy po zmianie z 1 na 2 na yokohamie
Moc 207KM max moment obrotowy 211Nm lub 195KM i 218NM w zależności od założonego kolektora.
Większość modyfikacji przeprowadzona przez Coobcia za co jestam mu bardzo wdzięczny
dla potwierdzenia mocowych wyników mam nadzieję, że Kuba podeśle wykresy z hamowni bo ja jakoś nie mogę znaleźć.




MODEL: N14 GTI Hatchback
SILNIK: Był SR20DE potem został zeswapowany SR20VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające z primery p10gt, przestawiony rozrząd by coobcio PLANY: Wałki sr16ve n1, może tuleje dartona

UKLAD DOLOTOWY: Przepływka w rórze fi80, filtr simota PLANY: ITB...
UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC PLANY: kolektor Mazworx albo jakiś konkretny custom
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III, zmienne fazy odpalane przy 4300obr.min PLANY: rev limiter 8400, procedura startu
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze PLANY: skrzynia P11 GT z krótszą przekładnią główną
ZAWIESZENIE: amortyzatory KYB GR2 + obniżające sprężyny H&R lub 2 zestaw Bilstein B8 + sprężyny MTS technik lub 3 zestaw


UKLAD HAMULCOWY: Przód tarcze seria trw + Ferrodo performance, tył speedmax nacinane

KOŁA: Felgi JDM:P Enkei white 15" + toyo t1r no i teraz w letnim setupie na przód stal 14" + yokohama advan a048

CAR-AUDIO: Mój archaiczny panasonic, który odmawia posłuszeństwa jak ostatnio wypadł parę razy po zmianie z 1 na 2 na yokohamie
Moc 207KM max moment obrotowy 211Nm lub 195KM i 218NM w zależności od założonego kolektora.
Większość modyfikacji przeprowadzona przez Coobcia za co jestam mu bardzo wdzięczny
dla potwierdzenia mocowych wyników mam nadzieję, że Kuba podeśle wykresy z hamowni bo ja jakoś nie mogę znaleźć.




