99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
: 2024-03-10, 16:53
Czy ktoś tu jeszcze żyje na forum?
Prezentuje nowy nabytek zakupiony w lutym Auto pochodzi z pl salonu w wwa Kupiła go pani z rocznika 1950 i była jedyną właścicielką aż do tej pory. Samochód jak to nissan twierdzi "Specjalna wersja executive" ja ją nazywam wersją specjalnej troski (Wersja GX) Z wygody auto ma klimatyzacje sprawną, x2 el szyby przod, pół skóry i to tyle. Reszta łysa brak relingów, tylna kanapa tylko 2 zagłówki bez 3 pasów bez podłokietnika, tył szyby korbotronik, manualne przód lusterka, brak komp. w zegarach typu temperatury spalanie itp. brak ustawiania jasności zegarów itp. Autko trzyma się kupy poza jakimiś wgnieceniami i tylnymi progami które maja już nalot rdzy (w poprzedniej wp11 miałem w tym samym miejscu dziury ) poza tym auto bez rdzy drzwi podłoga podłużnice itp. Primera ma niski przebieg przy zakupie 81tyś aktualnie jest już 82tyś i rośnie
Auto ma jeszcze oryginalne nissanowskie przewody zapłonowe i filtr paliwa.
Aktualnie w aucie wymieniłem tylko żarówki zegarów ponieważ już połowa się popaliła. Następnie będę walczył z żarówkami w panelu nawiewu
W aucie jest jednak problem z obrotami przy odpalaniu czy redukowaniu biegów w dół czy na postoju po dodaniu gazu obroty schodzą w dół jakby chciała zgasnąć czasami przy odpaleniu od razu zgaśnie więc trzeba dodać gazu Aktualnie wymieniłem świecie ale nic nie pomogło celuje w silniczek krokowy, kable zapłonowe. sondę lambda, przepływkę, regulator napięcia, katalizator, przepustnice itp. Auto ma moc nie dławi się przy jeździe. Filmiki z objawami w linku z albumu google
Primera WP11
Wersja GX (EXECUTIVE)
Rok - 1999
Buda - Wagon
Kolor - DV0 Classic Green
Silnik - GA16DE 99KM
Wyposażenie:
tapicerka półskóra
2 el. szyby przód
Klimatyzacja
Wspomaganie
Zdjęcia:
Prezentuje nowy nabytek zakupiony w lutym Auto pochodzi z pl salonu w wwa Kupiła go pani z rocznika 1950 i była jedyną właścicielką aż do tej pory. Samochód jak to nissan twierdzi "Specjalna wersja executive" ja ją nazywam wersją specjalnej troski (Wersja GX) Z wygody auto ma klimatyzacje sprawną, x2 el szyby przod, pół skóry i to tyle. Reszta łysa brak relingów, tylna kanapa tylko 2 zagłówki bez 3 pasów bez podłokietnika, tył szyby korbotronik, manualne przód lusterka, brak komp. w zegarach typu temperatury spalanie itp. brak ustawiania jasności zegarów itp. Autko trzyma się kupy poza jakimiś wgnieceniami i tylnymi progami które maja już nalot rdzy (w poprzedniej wp11 miałem w tym samym miejscu dziury ) poza tym auto bez rdzy drzwi podłoga podłużnice itp. Primera ma niski przebieg przy zakupie 81tyś aktualnie jest już 82tyś i rośnie
Auto ma jeszcze oryginalne nissanowskie przewody zapłonowe i filtr paliwa.
Aktualnie w aucie wymieniłem tylko żarówki zegarów ponieważ już połowa się popaliła. Następnie będę walczył z żarówkami w panelu nawiewu
W aucie jest jednak problem z obrotami przy odpalaniu czy redukowaniu biegów w dół czy na postoju po dodaniu gazu obroty schodzą w dół jakby chciała zgasnąć czasami przy odpaleniu od razu zgaśnie więc trzeba dodać gazu Aktualnie wymieniłem świecie ale nic nie pomogło celuje w silniczek krokowy, kable zapłonowe. sondę lambda, przepływkę, regulator napięcia, katalizator, przepustnice itp. Auto ma moc nie dławi się przy jeździe. Filmiki z objawami w linku z albumu google
Primera WP11
Wersja GX (EXECUTIVE)
Rok - 1999
Buda - Wagon
Kolor - DV0 Classic Green
Silnik - GA16DE 99KM
Wyposażenie:
tapicerka półskóra
2 el. szyby przód
Klimatyzacja
Wspomaganie
Zdjęcia: