Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] 100NX GTS

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

[ 100NX] 100NX GTS

Post autor: podj » 2010-07-18, 12:49

MODEL: b13/100NX TARGA
SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25/T28 z rovera 620Ti
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom rurowy do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET 370, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa mb-44, 270mm + zaciski czterotłoczkowe z 200 sx +konwersja na rozstaw 114,3 - ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT,ciśnienia oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki, trzeci stop
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm

Plany 2011 - podniesienie doładowania do 0.7-0.8 bar:
twarde orurowanie do IC - gotowe
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu - gotowe
wtryski z s15 - nabyte
MBC - nabyte
strojenie - gotowe
zaciski 4-tłoczkowe - gotowe
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie :->

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Posumowanie 2011:
Doładowanie pozostało na poziomie 0.5 bar. Wykres na listopad 2011
Obrazek
Ponadto wpadły nowe felgi 15x7
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:57 przez podj, łącznie zmieniany 19 razy.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-18, 16:26

powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie
Welcome on board ;-) Ale się dzieje w Nissanowie :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-18, 17:56

podj nie kupiłes czasem tego auta w Szczecinie na sŁONECZNYM??

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-07-18, 18:05

Wywalisz SR20DE+T ??
Coś nie kapuje swoją drogą fajna fura :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-18, 18:08

Michalllo pisze:Wywalisz SR20DE+T ??
Bedzoe SR16VE+T

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4154
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-07-18, 18:11

no koleszko nie wiedzialem ze w szczecinie mamy takie auto ...miales sie pokazac na spocie jakims i jakos nie wychodzi ... w sobote robimy pozegnanie ulenki wiec moze wtedy sie uda :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-18, 20:32

Coś jakoś po woli przypominam sobie to auto, takie total soft turbo dosyć estetycznie wykonane :)

Chyba Ci nawet kiedyś do niego ECU Mastera z gotową wiązką do podpięcia i wstępną mapą wysyłałem hehe - to ten NX ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-07-18, 20:54

bombel@ dokładnie z Majowego, w momencie zakupu oklejony w NKP, fragment naklejki na tylnej klapie

Michalllo@ taka mała fanaberia....jak będzie na pokładzie sr16 wywalę nawet przyciemniane kierunki:)

sergiej@ mam nadzieje ,że kiedyś się spotkamy ale najbliższa sobota kompletnie odpada. Co do terminów , będę śledził forum...

Coobcio@ tak,tak to ja cie obudziłem w sobotę z rana....EcuM owszem od Ciebie oraz wtryski:)

xtomek@ z sr16 może przegonimy twoja rudą:) 8/

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-18, 21:16

podj pisze:bombel@ dokładnie z Majowego, w momencie zakupu oklejony w NKP, fragment naklejki na tylnej klapie
Pozdrow poprzedniego wlasciciela :) W pewnym momencie zniknął z forum i zycia towarzyskiego :) Samo ospojlerowanie jak kiedys szukalismy w necie sporo kosztuje :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-19, 08:18

SR16VE ale pojemność pozostała by seryjna czy na 2.0 go na gratach z obecnego silnika ??
Jak 1,6 to można by go do 9 tyś zakręcić :D
A dwa tak czy siak trzeba by w nim zmienić tłoki bo fabrycznie ma stopień sprężania 11:1 a to już dużo...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-19, 23:33

podj, mógłbyś napisać coś więcej na temat tego turbo? Części, koszta?
Bo całkiem ciekawie to wygląda, delikatne w miarę doładowanie, a osiągi całkiem zacne, głównie ten niutonek ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-20, 05:37

maciekj pisze:podj, mógłbyś napisać coś więcej na temat tego turbo? Części, koszta?
Patrz w moj podpis :)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-20, 10:40

bombel, Twój temat znam ;) Może kolega podj, zastosował jakieś inne patenty ;)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-07-20, 20:43

Coobcio chciałem pozostać przy 1.6 i w nim trochę podłubać. Sugerujesz,że wymiana tłoków w tym silniku jest nieunikniona ??

Maciekj - co by cie konkretnie interesowało. Tutaj nie ma jakiś tajnych patentów, wszystkie ścieżki są już dawno przetarte. Jeżeli chodzi o koszt dokładnie tego projektu to jakieś 3kPLN.

Niestety kontakt z poprzednim właścicielem się kompletnie urwał z momentem zgubienia telefonu :) Może czyta to forum - więc serdecznie pozdrawiam..!!

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2010-07-20, 22:06

Autko pierwsza klasa. Super wyglada. Wszytko z gustem a nie wies tuning.
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-20, 22:35

ALe nie kumam czy chcesz SR16VE pod maskę wsadzić i przelożyć do niego ten turbo zestaw... Czy chesz po porstu mieć wolnossaka SR16VE ??
Jak wolnossaka to odrazu go przerobić na 2.0 trzeba bo osiągami nie będzie ostawać od serii GTI...

A jak turbić to obowiazkowo odprężyć np. tłokami z SR20DE, jakieś 1,5-1,7 oczka w dół stopień sprężania pójdzie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-07-22, 22:45

homik123456 pisze:Autko pierwsza klasa. Super wyglada. Wszytko z gustem a nie wies tuning.
Dzięki kolego za słowa uznania.

Jeżeli chodzi o silnik to myśląłem o sr16ve n1 ale, wiadomo można sobie pomażyć. Fajny pomysł z tym sr16ve+t..... ktoś wie ile można ugrac z takiego zestawu ???

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-23, 11:09

Nieodprężany SR16VE + Twój turbo zestaw to obstawiam jakieś maks 280-300KM i 300-320Nm... ze względu na stopień sprężania paliwo tylko V-power 99+...
Aha no i moc maks będzie gdzieś przy 8100-8300obr.min tak więc trzeba ciut odcinkę przesunąć...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-07-27, 23:44

hm.. po dłuższym zastanowieniu na początek zdecyduje się chyba na odprężenie mojego motora lub ewentualnie na sr20det, ale na początku podniesienie doładowania do max 0.6 i zobaczymy Co/ile z tego co mam wyjdzie. Tak na marginesie czy ktoś może mi powiedzieć czy dół z GTI-R`a podejdzie pod moją głowicę ?? Na VE nadejdzie jeszcze czas :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-28, 08:03

tak dół GTI-R będzie pasować PnP...
Ps. bezpiecznie w silnik DE możesz dmuchać i do 1-1,1 bara ale koniecznie trzeba sprawdzić wtryski paliwa czy równo leją no i w związku z tym że ECU masz z wolnossaka będziesz musiał zapodać większe wtryski...

Te obecne starczą CI do ok 0,6-0,7 bara bez podnoszenia ciśnienia paliwa...

Odprężanie ma swoją zaletę w tym że można znacznie bardziej przyspieszyć zapłon i są z tego większe kożyści niż podnoszenie doładowania i cofaniem go...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-07-31, 23:07

Coobcio pisze:tak dół GTI-R będzie pasować PnP...

Odprężanie ma swoją zaletę w tym że można znacznie bardziej przyspieszyć zapłon i są z tego większe kożyści niż podnoszenie doładowania i cofaniem go...
dlatego warto iść w tym kierunku co by również zachować większą sprawność i niezawodność.

Na razie najważniejsze jest sprzęgło...... Jakie sprzęgiełko proponujecie ?? Czy lepiej wzmocnić obecne sprzęgło ?? Może ktoś się orientuję w cenach ??

wleciał fotelik kubełkowy :-D na razie tylko dla pilota :->
Obrazek

[ Dodano: 2010-08-07, 21:00 ]
historia pewnego docisku.

Obrazek

W poszukiwaniu sprzęgła do mojej sety natrafiłem na docisk Exedy stage1 w super dobrej cenie. Nie zastanawiając się długo nabyłem to cudo i zabrałem się do rzeczy. Po niecałej godzince skrzynka została wyjęta i zabrałem się za wymianę. Plan był taki aby wymienić sam docisk pozostawiając łożysko i tarcze aisina na którym przelatałem około 30 tyś z czego około 15 tyś z T na pokładzie. po zdjęciu sprzęgła moim oczom ukazał się następujący widok:

Obrazek

Obrazek

Aż dziw bierze,że tarcza wyglądała jak nowa.

Szybka akcja, załatwienie nowego (używanego) zamachu i jedziemy.

Po zamontowaniu exedy pojawił się zonk. Okazało się,że płaszczyzna pracy tego docisku jest o 3.5 mm wyżej w stosunku do docisku z GTI.

Obrazek

CDN.....

[ Dodano: 2010-08-13, 23:44 ]
wydatek okazał się nieunikniony ..:( dokupiłem tarcze do tego docisku...
efekt przerósł moje oczekiwania. Jest dobrze,nawet bardzo dobrze...

Obrazek

Przydał by się wskaźnik AFR, można by lekko podnieść bezpiecznie doładowanie, albo odwiedzić jakiegoś tunera......

Awatar użytkownika
Przem
wiem o czym pisze
Posty: 70
Rejestracja: 2009-12-09, 00:15
Lokalizacja: Szczecin/Dźwirzyno

Post autor: Przem » 2010-10-04, 11:54

nooo..widzialem to cacko....fajnie wyglada :-) :-) :-)
pzdr

Awatar użytkownika
Rzeznik
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 15:43
Lokalizacja: KNZ/ŁDZ/Piotrków

Post autor: Rzeznik » 2010-10-04, 12:24

fajne ospojlerowanie, ja w swoim NX'ie miałem tylko na progi pfeby i polowałem na przedni zderzak :)
Twoje auto wygląda na całkiem zadbane, myślałeś o pomalowaniu szarych listewek pod kolor?
Jak wygląda podwozie i progi? Ruda się nie wdziera?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-04, 23:33

Posiadasz najbardziej męskie sprzęgło w przednionapędowym Nissanie w Polsce Gratki ziom !!
Teraz tylko większa suszarka i więcej boostu oraz strojenie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-10-05, 11:23

A co to za spiekol jest w ogóle? I jak się jeździ z trzylistkowym ? :D

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-10-05, 12:12

Piękny NX ze smakiem JDMu.

ps. sprzęgła to często ACT montują kpl., ale Twoje widać tip top w 1-szym gatunku teraz :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4154
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-10-05, 13:38

no a ja nadal nie widzialem na zywo tego cuda :) wiec moze kolega sie w koncu pofatyguje na spocik ?? najblizszy na lasztowni 7.10.10 o godzinie 18.00

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-10-05, 18:07

Przem miło było poznać. Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem,że felgi wylądują u mnie na aucie.

Sprzęgło naprawdę trzyma mocno. Coobcio coś kiedyś wspominał,że wystarcza do 500 Nm :-o

Ruda pokonana przez poprzedniego właściciela, pozostało jedynie tylne lewe nadkole do poprawienia tej zimy. Kiedyś myślałem nad pomalowaniem listew w kolor jednak setek poliftowych i listwami w kolor jest od groma, a przed liftowych już coraz mniej.

sergiej
jak wcześniej zjadę z trasy to na pewno się pokażę.

A co do modów najpierw detIII i konwersja na map sensor. Gdzie ja miałem nabyć tego mpx`a ?? wyleciało mi z głowy...

Na deser filmik jak auto przyspiesza. Jednak spartolony lekko start...zresztą oceńcie sami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2010-10-05, 18:31

podj pisze:Na deser filmik jak auto przyspiesza. Jednak spartolony lekko start...zresztą oceńcie sami.
Grubo! Ja bym był zadowolony! :D
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-05, 18:33

podj zajebioza :) RESPECT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”