[ 100NX] 100NX GTS
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] 100NX GTS
MODEL: b13/100NX TARGA
SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25/T28 z rovera 620Ti
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom rurowy do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET 370, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa mb-44, 270mm + zaciski czterotłoczkowe z 200 sx +konwersja na rozstaw 114,3 - ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT,ciśnienia oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki, trzeci stop
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm
Plany 2011 - podniesienie doładowania do 0.7-0.8 bar:
twarde orurowanie do IC - gotowe
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu - gotowe
wtryski z s15 - nabyte
MBC - nabyte
strojenie - gotowe
zaciski 4-tłoczkowe - gotowe
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie
Posumowanie 2011:
Doładowanie pozostało na poziomie 0.5 bar. Wykres na listopad 2011
Ponadto wpadły nowe felgi 15x7
SILNIK: GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25/T28 z rovera 620Ti
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy –custom rurowy do GTI-R`a, Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot, końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka
UKŁAD PALIWOWY: wtryski z SR20DET 370, Walbro 255
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II
UKŁAD HAMULCOWY: Pompa mb-44, 270mm + zaciski czterotłoczkowe z 200 sx +konwersja na rozstaw 114,3 - ABS
ZAWIESZENIE: Seria z DS`a, obniżające sprężyny (tył progresywne) + stabilizator tył GTI, rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I.
OGUMIENIE: 195/50R15 ,Przód: Yokohama AVS Sport V102,Tył: Goodyear Eagle F1 – stosowane zamiennie w zależności od potrzeb.
ELEKTRONIKA: EcuMaster 2 – strojony na ulicy przez Coobcia.
WNĘTRZE: Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT,ciśnienia oleju.
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki, trzeci stop
AUDIO: brak
MOC/MOMENT: obecnie – 204,4 KM / 257,2 Nm
Plany 2011 - podniesienie doładowania do 0.7-0.8 bar:
twarde orurowanie do IC - gotowe
doprowadzenie zimnego powietrza do dolotu - gotowe
wtryski z s15 - nabyte
MBC - nabyte
strojenie - gotowe
zaciski 4-tłoczkowe - gotowe
powrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie
Posumowanie 2011:
Doładowanie pozostało na poziomie 0.5 bar. Wykres na listopad 2011
Ponadto wpadły nowe felgi 15x7
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:57 przez podj, łącznie zmieniany 19 razy.
Welcome on board Ale się dzieje w Nissanowiepowrót do wyjściowej pojemności z SR16VE N1 na pokładzie
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wywalisz SR20DE+T
Coś nie kapuje swoją drogą fajna fura
Coś nie kapuje swoją drogą fajna fura
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Coś jakoś po woli przypominam sobie to auto, takie total soft turbo dosyć estetycznie wykonane
Chyba Ci nawet kiedyś do niego ECU Mastera z gotową wiązką do podpięcia i wstępną mapą wysyłałem hehe - to ten NX
Chyba Ci nawet kiedyś do niego ECU Mastera z gotową wiązką do podpięcia i wstępną mapą wysyłałem hehe - to ten NX
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bombel@ dokładnie z Majowego, w momencie zakupu oklejony w NKP, fragment naklejki na tylnej klapie
Michalllo@ taka mała fanaberia....jak będzie na pokładzie sr16 wywalę nawet przyciemniane kierunki:)
sergiej@ mam nadzieje ,że kiedyś się spotkamy ale najbliższa sobota kompletnie odpada. Co do terminów , będę śledził forum...
Coobcio@ tak,tak to ja cie obudziłem w sobotę z rana....EcuM owszem od Ciebie oraz wtryski:)
xtomek@ z sr16 może przegonimy twoja rudą:)
Michalllo@ taka mała fanaberia....jak będzie na pokładzie sr16 wywalę nawet przyciemniane kierunki:)
sergiej@ mam nadzieje ,że kiedyś się spotkamy ale najbliższa sobota kompletnie odpada. Co do terminów , będę śledził forum...
Coobcio@ tak,tak to ja cie obudziłem w sobotę z rana....EcuM owszem od Ciebie oraz wtryski:)
xtomek@ z sr16 może przegonimy twoja rudą:)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
SR16VE ale pojemność pozostała by seryjna czy na 2.0 go na gratach z obecnego silnika
Jak 1,6 to można by go do 9 tyś zakręcić
A dwa tak czy siak trzeba by w nim zmienić tłoki bo fabrycznie ma stopień sprężania 11:1 a to już dużo...
Jak 1,6 to można by go do 9 tyś zakręcić
A dwa tak czy siak trzeba by w nim zmienić tłoki bo fabrycznie ma stopień sprężania 11:1 a to już dużo...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio chciałem pozostać przy 1.6 i w nim trochę podłubać. Sugerujesz,że wymiana tłoków w tym silniku jest nieunikniona
Maciekj - co by cie konkretnie interesowało. Tutaj nie ma jakiś tajnych patentów, wszystkie ścieżki są już dawno przetarte. Jeżeli chodzi o koszt dokładnie tego projektu to jakieś 3kPLN.
Niestety kontakt z poprzednim właścicielem się kompletnie urwał z momentem zgubienia telefonu Może czyta to forum - więc serdecznie pozdrawiam..
Maciekj - co by cie konkretnie interesowało. Tutaj nie ma jakiś tajnych patentów, wszystkie ścieżki są już dawno przetarte. Jeżeli chodzi o koszt dokładnie tego projektu to jakieś 3kPLN.
Niestety kontakt z poprzednim właścicielem się kompletnie urwał z momentem zgubienia telefonu Może czyta to forum - więc serdecznie pozdrawiam..
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ALe nie kumam czy chcesz SR16VE pod maskę wsadzić i przelożyć do niego ten turbo zestaw... Czy chesz po porstu mieć wolnossaka SR16VE
Jak wolnossaka to odrazu go przerobić na 2.0 trzeba bo osiągami nie będzie ostawać od serii GTI...
A jak turbić to obowiazkowo odprężyć np. tłokami z SR20DE, jakieś 1,5-1,7 oczka w dół stopień sprężania pójdzie...
Jak wolnossaka to odrazu go przerobić na 2.0 trzeba bo osiągami nie będzie ostawać od serii GTI...
A jak turbić to obowiazkowo odprężyć np. tłokami z SR20DE, jakieś 1,5-1,7 oczka w dół stopień sprężania pójdzie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nieodprężany SR16VE + Twój turbo zestaw to obstawiam jakieś maks 280-300KM i 300-320Nm... ze względu na stopień sprężania paliwo tylko V-power 99+...
Aha no i moc maks będzie gdzieś przy 8100-8300obr.min tak więc trzeba ciut odcinkę przesunąć...
Aha no i moc maks będzie gdzieś przy 8100-8300obr.min tak więc trzeba ciut odcinkę przesunąć...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
hm.. po dłuższym zastanowieniu na początek zdecyduje się chyba na odprężenie mojego motora lub ewentualnie na sr20det, ale na początku podniesienie doładowania do max 0.6 i zobaczymy Co/ile z tego co mam wyjdzie. Tak na marginesie czy ktoś może mi powiedzieć czy dół z GTI-R`a podejdzie pod moją głowicę Na VE nadejdzie jeszcze czas
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
tak dół GTI-R będzie pasować PnP...
Ps. bezpiecznie w silnik DE możesz dmuchać i do 1-1,1 bara ale koniecznie trzeba sprawdzić wtryski paliwa czy równo leją no i w związku z tym że ECU masz z wolnossaka będziesz musiał zapodać większe wtryski...
Te obecne starczą CI do ok 0,6-0,7 bara bez podnoszenia ciśnienia paliwa...
Odprężanie ma swoją zaletę w tym że można znacznie bardziej przyspieszyć zapłon i są z tego większe kożyści niż podnoszenie doładowania i cofaniem go...
Ps. bezpiecznie w silnik DE możesz dmuchać i do 1-1,1 bara ale koniecznie trzeba sprawdzić wtryski paliwa czy równo leją no i w związku z tym że ECU masz z wolnossaka będziesz musiał zapodać większe wtryski...
Te obecne starczą CI do ok 0,6-0,7 bara bez podnoszenia ciśnienia paliwa...
Odprężanie ma swoją zaletę w tym że można znacznie bardziej przyspieszyć zapłon i są z tego większe kożyści niż podnoszenie doładowania i cofaniem go...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
dlatego warto iść w tym kierunku co by również zachować większą sprawność i niezawodność.Coobcio pisze:tak dół GTI-R będzie pasować PnP...
Odprężanie ma swoją zaletę w tym że można znacznie bardziej przyspieszyć zapłon i są z tego większe kożyści niż podnoszenie doładowania i cofaniem go...
Na razie najważniejsze jest sprzęgło...... Jakie sprzęgiełko proponujecie Czy lepiej wzmocnić obecne sprzęgło Może ktoś się orientuję w cenach
wleciał fotelik kubełkowy na razie tylko dla pilota
[ Dodano: 2010-08-07, 21:00 ]
historia pewnego docisku.
W poszukiwaniu sprzęgła do mojej sety natrafiłem na docisk Exedy stage1 w super dobrej cenie. Nie zastanawiając się długo nabyłem to cudo i zabrałem się do rzeczy. Po niecałej godzince skrzynka została wyjęta i zabrałem się za wymianę. Plan był taki aby wymienić sam docisk pozostawiając łożysko i tarcze aisina na którym przelatałem około 30 tyś z czego około 15 tyś z T na pokładzie. po zdjęciu sprzęgła moim oczom ukazał się następujący widok:
Aż dziw bierze,że tarcza wyglądała jak nowa.
Szybka akcja, załatwienie nowego (używanego) zamachu i jedziemy.
Po zamontowaniu exedy pojawił się zonk. Okazało się,że płaszczyzna pracy tego docisku jest o 3.5 mm wyżej w stosunku do docisku z GTI.
CDN.....
[ Dodano: 2010-08-13, 23:44 ]
wydatek okazał się nieunikniony .. dokupiłem tarcze do tego docisku...
efekt przerósł moje oczekiwania. Jest dobrze,nawet bardzo dobrze...
Przydał by się wskaźnik AFR, można by lekko podnieść bezpiecznie doładowanie, albo odwiedzić jakiegoś tunera......
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Posiadasz najbardziej męskie sprzęgło w przednionapędowym Nissanie w Polsce Gratki ziom
Teraz tylko większa suszarka i więcej boostu oraz strojenie
Teraz tylko większa suszarka i więcej boostu oraz strojenie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Przem miło było poznać. Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem,że felgi wylądują u mnie na aucie.
Sprzęgło naprawdę trzyma mocno. Coobcio coś kiedyś wspominał,że wystarcza do 500 Nm
Ruda pokonana przez poprzedniego właściciela, pozostało jedynie tylne lewe nadkole do poprawienia tej zimy. Kiedyś myślałem nad pomalowaniem listew w kolor jednak setek poliftowych i listwami w kolor jest od groma, a przed liftowych już coraz mniej.
sergiej jak wcześniej zjadę z trasy to na pewno się pokażę.
A co do modów najpierw detIII i konwersja na map sensor. Gdzie ja miałem nabyć tego mpx`a wyleciało mi z głowy...
Na deser filmik jak auto przyspiesza. Jednak spartolony lekko start...zresztą oceńcie sami.
Sprzęgło naprawdę trzyma mocno. Coobcio coś kiedyś wspominał,że wystarcza do 500 Nm
Ruda pokonana przez poprzedniego właściciela, pozostało jedynie tylne lewe nadkole do poprawienia tej zimy. Kiedyś myślałem nad pomalowaniem listew w kolor jednak setek poliftowych i listwami w kolor jest od groma, a przed liftowych już coraz mniej.
sergiej jak wcześniej zjadę z trasy to na pewno się pokażę.
A co do modów najpierw detIII i konwersja na map sensor. Gdzie ja miałem nabyć tego mpx`a wyleciało mi z głowy...
Na deser filmik jak auto przyspiesza. Jednak spartolony lekko start...zresztą oceńcie sami.
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Grubo! Ja bym był zadowolony!podj pisze:Na deser filmik jak auto przyspiesza. Jednak spartolony lekko start...zresztą oceńcie sami.
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."