Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] 100NX GTS

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-05-03, 13:21

Zmieniałeś szpilki czy na oryginalnych ?
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-05-03, 13:31

Jakiś czas jeździłem na ori szpilkach, jednak nakrętki łapały tylko na 6 obrotów. Zmieniłem na dłuższe, które trzeba było przyciąć.... Dystanse bez centrowania :(

[ Dodano: 2011-08-13, 17:58 ]
Dzisiaj podpiąłem pompę pod aku. Całość zabawy zajęła mi ok 30 min (z tym ,że kable miałem już podciągnięte do bagażnika). Teraz na stałe 14,2V. Wcześniej 13,2V przy wolnych i 11,8 przy max dodaniu gazu. Wrażenie jakby poprawiła się elastyczność.... ale w to wątpię;) Na pewno przyda się pod kolejne strojenie.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-09-13, 20:29

Jak tam strojenie ? Wóz jeździ ? Jakiś filmik czy coś ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-09-17, 13:13

Auto nawet coś tam jedzie. Wpadł map oraz wszystko zostało wystrojone od nowa. Doładowanie ustawiłem równo na 0.5bar. Niestety jeszcze nie mierzone bo albo urlopy albo na rolki nie wchodzi. Może uda się ogarnąć w przyszłym tygodniu jakieś mierzenie. Auto porusza się jakoś płynniej. Jedynie co zauważyłem to,ze temp. spalin wzrosła średnio o jakieś 50 stopni....

Poza tym naprawione zostało nadkole. Jeszcze nie pryśnięte.
Obrazek
Ostatnio wleciały nowe/używane korektory siły hamowania. Poza tym leję zupę i latam.
Jakieś fotki na nowych kołach..
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Aktualna fota z pod maski
Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-09-17, 14:53

a jakie masz egt ? tzn ile jest na pełnym bucie ?

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-09-17, 15:34

max jakie widziałem 800 stopni...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-09-17, 18:30

e to pikuś... Seryjne Saab potrafią mieć po 950... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-09-19, 19:20

Dziś padło łożysko z przodu w kole. Co polecacie do n16 w dobrej cenie ??

Przewody chłodnicy wyglądają słabo, gdzie można nabyć dedykowane przewody silikonowe najlepiej czerwone do GTI ??

[ Dodano: 2011-10-08, 13:54 ]
Wpadło łożysko SKF przy okazji wymieniona linka ręcznego.

[ Dodano: 2011-11-30, 18:33 ]
Przeredagowany pierwszy post oraz aktualny wykres.

Mandhorm
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2010-12-26, 03:23
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Mandhorm » 2012-08-09, 00:08

jak tam SR na burbo się sprawuje?
ile km już zrobiłeś?
Obrazek
B13 był :P
P10 było :D
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=14742
WP11.144 ZOMBI z 2.0 140km ;*

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-09, 14:15

Mnie najbardziej zastanawia jak się sprzęgięłko sprawuje :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-08-09, 19:50

Auto podj`ego wolnym ssakiem się stało więc pytanie o sprzęgło chyba staje się nieaktualne :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-08-09, 22:41

Pawel18PL pisze:Auto podj`ego wolnym ssakiem się stało więc pytanie o sprzęgło chyba staje się nieaktualne :)
Dokładnie tak jak piszesz. Po przejechaniu ok 20 tys km z turbo kitem olej ze sprężarki wylał się przez wydech. Jakie było moje zdziwienie... Potrzebowałem auta do poruszania się więc szybka decyzja i mamy znowu seryjne N/A tyle ,że bez sondy. Obecnie poruszam się na miękkim aisinie, Exedy czeka na lepsze czasy. Jeszcze większe zdziwienie po wyjęciu sprzęgła - nawet się nie ułożyło przy mocy jakiej dysponował silnik. :-o . Wraz z obniżeniem mocy zrezygnowałem z zacisków z 200 sx`a na rzecz zacisków z n16. Wleciała za to pompa hamulcowa bm50. Oprócz tego zamontowałem poduszki silnika Prothane oraz wszystkie gumy przedniego zawieszenia EnergySuspensions, sworznie 555 oraz gumy pod przekładnie ES + short od Osy.
Obrazek
Skrzynia pozostała długa z primery i obecnie auto zbiera sie tak:
Obrazek
Był nawet plan sprzedaży auta alae nie poddaje się tak łatwo. Wszystkie podstawowe klamoty po powrotu do turbo zostawiłem. Jeść nie wołają...... Jak trafi sie gt2871 lub gt25 pewnie znowu Exedy zagości pod maską.
Obrazek

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-08-10, 09:59

to moze sie w koncu na spocie pojawisz to bedzie okazja na zywo pogadac :)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-08-20, 21:27

Sergiej pewnie się doczekasz.

A tak poza tym obandażowałem kolektor i trysnąłem na czarno
Obrazek
Wpadła nowa dedykowana sonda lambda FAE,

spasowałem shortshiftera z osłoną z ds`a za pomocą gumki nieznanego pochodzenia
Obrazek

+ mod rozrządu - robiłem pierwszy raz (całkiem ciekawa sprawa ;) )

[ Dodano: 2013-08-28, 23:32 ]
Dawno nic nie dodawałem wiec wpada nowy wykres.

Obrazek

Niebawem zaległe fotki.

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-08-29, 12:37

ładnie ładnie ...to teraz w końcu przyjedź i się pochwal jak to jedzie :D

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2013-08-29, 12:54

bardzo przyzwoity wynik :)
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-08-29, 17:51

No to teraz podsumuj krótko mody. 184KM samym rozrządem? Raczej nie bardzo :D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-08-29, 20:24

Oczywiście spec jest tu najważniejszy ;) Chociaż szału nie ma,więc.
SR20DE
wałki 256 HKS + regulowane koła
SSAC 2,5 dalej przelot 2,25 na dwóch tłumikach
Dolot p11 + WAI na starym stożku.
Strojenie.

Chyba dobiłem do seryjnego VE. Może koś ma jakieś sugestie co dalej bez ruszania silnika ?

Zaległa fotka z prac przy zawieszeniu z tyłu
Obrazek

Rozpórka od Foo
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-10-28, 22:01 przez podj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-08-29, 20:54

podj pisze:Może koś ma jakieś sugestie co dalej bez ruszania silnika
Szersza przepustnica, porting kolektora ssącego, CAI z nadmuchem, lekkie koło pasowe, wyregulować zapłon i 190+ do ogarnięcia ;)

Piękny wynik, jak na ,,tylko" wałki i wydech !!
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-09-01, 21:18

Modzelitto właśnie działam w temacie usprawnienia układu dolotowego dlatego poproszę wszystkich o szybką i pewna odpowiedź: czy ITB z gtir pasuje p&p do głowicy z low porta ??

Jeżeli chodzi o zapłon to ustawiony jest mega porządnie. Jedynie wałkami można by jeszcze pokręcić.

[ Dodano: 2013-09-04, 12:23 ]
ITB nabyte, czekam na paczkę i zobaczymy co z tego wyjdzie

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-11-04, 20:45

Heleu, pocztą pantoflową doszły mnie słuchy o czymś o czym myślałem, wobec czego proszę się pochwalić paczuszką, bo nie wiem czy podobne zamawiać, czy nie ;)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-11-05, 22:17

foo pisze:Heleu, pocztą pantoflową doszły mnie słuchy o czymś o czym myślałem, wobec czego proszę się pochwalić paczuszką, bo nie wiem czy podobne zamawiać, czy nie ;)
Paczka doszła i jeden dzień za późno:) Przez weekend trwały włśnie prace związane z podwoziem. A propos.W między czasie postanowiłem naprawić skrzynie z wyskakującą piątką z n14GTI aby wrócić do krótszej. Okazało się,że piąte biegi w skrzyni z GA16DS (możliwe ,że z DE też) i SR są takie same więc podmieniłem. Dodatkowo lżejsze koło zamachowe~6kg. Nowy docisk Exedy, twardszy niż wcześniejszy aisin. Łożyska wyciskowe też w ds i sr są takie same więc też podmieniłem na nowe z ds`a. W poprzedniej skrzyni olej wyglądał jak nowy więc zostawiłem jako przejściowy. I w tym momencie przydały by się fanty z paczki :-|
Potem kilka konfrontacji z Icek25 :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-11-06, 09:25

:) spox, zakładaj bo warto, ostatecznie wczoraj dostałem fotę jak ta poligumka wygląda i dokładnie o to mi chodziło, tak, że zamówione.

A z tą skrzynią to fajnie te flaki wyczaiłeś, jest z czego wyszarpywać w razie "w" :D

Pozdr!

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2013-11-07, 21:34

Dzisiaj udało sie coś więcej zrobić

Obrazek

Montaż tej poligumki wymaga dodatkowych zabiegów. Jak kogoś będzie interesowało to opisze. Jeśli ktos ma ochotę na taką zabawkę mam jeszcze jedna na zbyciu.

Obrazek

Ta poligumka bardzo się przydała miałem tam już niezły luz. Tutaj dzięki dla Nismojoe za ogarnięcie tematu.
Do wymiany jest jeszcze widoczna na zdjęciu tulejka zaraz przy krzyżaku. Występuje to w sprzedaży ??

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-11-07, 21:53

Już bym to montował hehe, jasne, że wrzucaj opis, osobiście chętnie poczytam co i jak. Przy tej czerwonej dodawałeś tulejkę w środek ;) ?

Jak nie są dostępne to z tarflenu można wytoczyć.

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-11-08, 16:37

podj pisze:
foo pisze:Heleu, pocztą pantoflową doszły mnie słuchy o czymś o czym myślałem, wobec czego proszę się pochwalić paczuszką, bo nie wiem czy podobne zamawiać, czy nie ;)
Paczka doszła i jeden dzień za późno:) Przez weekend trwały włśnie prace związane z podwoziem. A propos.W między czasie postanowiłem naprawić skrzynie z wyskakującą piątką z n14GTI aby wrócić do krótszej. Okazało się,że piąte biegi w skrzyni z GA16DS (możliwe ,że z DE też) i SR są takie same więc podmieniłem. Dodatkowo lżejsze koło zamachowe~6kg. Nowy docisk Exedy, twardszy niż wcześniejszy aisin. Łożyska wyciskowe też w ds i sr są takie same więc też podmieniłem na nowe z ds`a. W poprzedniej skrzyni olej wyglądał jak nowy więc zostawiłem jako przejściowy. I w tym momencie przydały by się fanty z paczki :-|
Potem kilka konfrontacji z Icek25 :)
iceka fura nie jedzie ostatnio go na trasie dieslem objechalem :P

wpadnij w koncu na spota to pogadamy o furach :)

fajny wynik ...coobcio zrobil kiedy 193 konie w czeronym sunnym wiec jeszcze pare koni mozna ugrac ...a gdzie ta moc zmierzyles jesli mozna wiedziec bo nasz vtech to troche lipa wiec trzeba by zweryfikowac czy to jest wiarygodny wynik

Awatar użytkownika
Quattro
fanatyk nissana
Posty: 446
Rejestracja: 2009-12-09, 12:26
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Quattro » 2013-11-09, 08:55

foo pisze::) spox, zakładaj bo warto, ostatecznie wczoraj dostałem fotę jak ta poligumka wygląda i dokładnie o to mi chodziło, tak, że zamówione.

A z tą skrzynią to fajnie te flaki wyczaiłeś, jest z czego wyszarpywać w razie "w" :D

Pozdr!
Są takie same - już chyba parę lat temu o tym pisałem ;)

[ Dodano: 2013-11-09, 08:57 ]
Tzn przy DS ;) DE ma inną IV i V zębatkę i nie próbowałem jej przekładać jeszcze na obu choinkach :)

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2015-05-04, 21:13

Helllo. Dawno nic nie było pisane bo dawno nic się nie działo w temacie aż do dzisiaj.
Po przejechaniu kilkuset metrów z roboty zadymiło się ostro spod maski i silnik zgasł.
Na szybko zobaczyłem tylko spalony rezystor/kondensator układu zapłonowego ?? Czy jak to się tam zwie....

Obrazek

Obrazek

I teraz pytanie. Jakie mogą byc przyczyny/skutki takiej awarii.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-04, 22:20

Mogła cewka się uszkodzić, albo tranzystor sterujący cewką. Również kondensator mógł dostać przebicia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2015-05-04, 22:32

Właśnie po przejrzeniu schematu połączeń pierwsze przypuszczenia padają na cewkę. Muszę ja jutro w pierwszej kolejności sprawdzić. Na razie wykopałem z wiązki silnikowej ga16ds ten element wraz z kostką - całe szczęście jest taki sam:)

[ Dodano: 2015-05-08, 00:16 ]
Wymiana w/w elementu wraz z kostka pomogła. Tak więc kulamy dalej!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”