[ Sunny GTI-R] Nadeszła era GTI-Ra
: 2010-07-15, 10:42
W tym miejscu kończy sie historia złomka zaczyna sie era GTI Ra

Tak wiec opisze trochę to co kupiłem
Jak będzie mozna zobaczyć na zdjęciach zamieszczonych w temacie autko trochę nadpalone ale po odpowiednich zabiegach wróci do swojej świetności.
Jak na 1992 rok nadwozie w nadzwyczaj dobrej kondycji, ruda zdążyła wpieprzyć tylko końcówki progów.
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: FMIC stożek Simota
UKLAD WYDECHOWY: Przelotowy z nierdzewki 2,5''
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE:Seria, rozpórki przód OMP tył hommade
UKLAD HAMULCOWY: Seria+EBC redstuff
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK:Seria
CAR-AUDIO: jeszcze niema
MOC SERYJNA 220 pierwszy pomiar 209 po zmianie na FMIC niemierzony


tak auto wygląda po odbudowie



Wykres auto seria

Założony FMIC poprawiony zapłon

Doładowanie 0,8 bara

GALERIA ZDJĘĆ

Tak wiec opisze trochę to co kupiłem
Jak będzie mozna zobaczyć na zdjęciach zamieszczonych w temacie autko trochę nadpalone ale po odpowiednich zabiegach wróci do swojej świetności.
Jak na 1992 rok nadwozie w nadzwyczaj dobrej kondycji, ruda zdążyła wpieprzyć tylko końcówki progów.
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: FMIC stożek Simota
UKLAD WYDECHOWY: Przelotowy z nierdzewki 2,5''
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE:Seria, rozpórki przód OMP tył hommade
UKLAD HAMULCOWY: Seria+EBC redstuff
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK:Seria
CAR-AUDIO: jeszcze niema
MOC SERYJNA 220 pierwszy pomiar 209 po zmianie na FMIC niemierzony


tak auto wygląda po odbudowie



Wykres auto seria

Założony FMIC poprawiony zapłon

Doładowanie 0,8 bara

GALERIA ZDJĘĆ