[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage
: 2010-07-17, 20:02
Co raz więcej czterołapów nam się tutaj robi z męskimi silnikami SR20DET tak więc opiszę maszynę mojego kolegi Pawła - którą osobiście przyjechał z UK
Tak więc dorwał ładną serię z początku produkcji 1990, praktycznie zero rdzy, trochę schodzi farba z plastikowych elementów, auto jeszcze w Angli miało odświeżany lakier...
I trochę giftów w postaci Stożkowego filtra HKS, wydechu tej samej marki z końcowym o średnicy 3" - mega głośny z jednym tłumiczkiem...
Kupił go ze szlachetną myślą o zabawie w pojeżdżawkach
Tak więc na dzień dobry w GTI-R zmieniliśmy:
- Zawias na jakiś używany gwint z EBAY
- Stabilizatory whiteline też używki z EBAY
- tarcze i klocki EBC też z EBAY ale nówki
I ostatnio ze stanów dotarł do nas FMIC jakiś chiński ale udało się go dopasować niestety rezygnując ze zbiorniczka od spryskiwaczy i nie obeszło się bez przesunięcia zbiorniczka wyrównawczego...
FOTO
Chrzest bojowy na torze Lubin jak jeszcze kiera była z prawej:
Delikatny start z 5000obr.min i po hmmm 1 sekundzie walimy już z 60km/h i to przy mocy zaledwie 265KM - mierzone w Kreatorze Mocy wykresy jak znajdę też zamieszczę
Cięcie...
Jazda bokiem - wychylenia to łapie większe jak SX, prawie da się jeździć tyłem do przodu
Pucowanko po katwaniu na torze coby właściciel był zadowolony...
I takie tam pamiątkowe zdjęcie
FMIC WSAD:
Aha dodam że wczoraj po robocie sprawdzaliśmy się z moim wcale nie tak wolnym GTi VVL, start z rolki, od 40km/h na pierwszym biegu na 3 klaksony...
U mnie nie występuje zjawisku turbo dziury dzięki czemu natychmiast wyskoczyłem o pól długości a mimo to pod koniec dwójki było koło w koło jak w GTI-R Paweł zapiął 3 to po prostu mi odjechał...
Dodam że poza FMIC-em dołożyliśmy jeszcze MBC i boost daliśmy na 1 bara, poprzednio na seryjnym IC i doładowaniu ok 0,65-0,7 bara wyszło na hamce 265KM i chyba 330Nm teraz tak pi razy oko powinno wyjść koło 290KM i ze 360Nm...
A jeszcze z ciekawostek jak wóz był słaby to na Bombla G-techu udało mi się wykręcić 4,47 sek do 100km/h
Ps. Zaraz z Rodzonym bratem lecimy oklejać go w Coobcio Garage a jutro na dwa wozy uderzamy powściekać się na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą - trzymajcie kciuki za udaną zabawę i zmęczenie konkurencji, więcej o rajdzie można zobaczyć tutaj:
http://www.ak-krolewski.pl/?menu=1&klub=1&page_id=806
Tak więc dorwał ładną serię z początku produkcji 1990, praktycznie zero rdzy, trochę schodzi farba z plastikowych elementów, auto jeszcze w Angli miało odświeżany lakier...
I trochę giftów w postaci Stożkowego filtra HKS, wydechu tej samej marki z końcowym o średnicy 3" - mega głośny z jednym tłumiczkiem...
Kupił go ze szlachetną myślą o zabawie w pojeżdżawkach
Tak więc na dzień dobry w GTI-R zmieniliśmy:
- Zawias na jakiś używany gwint z EBAY
- Stabilizatory whiteline też używki z EBAY
- tarcze i klocki EBC też z EBAY ale nówki
I ostatnio ze stanów dotarł do nas FMIC jakiś chiński ale udało się go dopasować niestety rezygnując ze zbiorniczka od spryskiwaczy i nie obeszło się bez przesunięcia zbiorniczka wyrównawczego...
FOTO
Chrzest bojowy na torze Lubin jak jeszcze kiera była z prawej:
Delikatny start z 5000obr.min i po hmmm 1 sekundzie walimy już z 60km/h i to przy mocy zaledwie 265KM - mierzone w Kreatorze Mocy wykresy jak znajdę też zamieszczę
Cięcie...
Jazda bokiem - wychylenia to łapie większe jak SX, prawie da się jeździć tyłem do przodu
Pucowanko po katwaniu na torze coby właściciel był zadowolony...
I takie tam pamiątkowe zdjęcie
FMIC WSAD:
Aha dodam że wczoraj po robocie sprawdzaliśmy się z moim wcale nie tak wolnym GTi VVL, start z rolki, od 40km/h na pierwszym biegu na 3 klaksony...
U mnie nie występuje zjawisku turbo dziury dzięki czemu natychmiast wyskoczyłem o pól długości a mimo to pod koniec dwójki było koło w koło jak w GTI-R Paweł zapiął 3 to po prostu mi odjechał...
Dodam że poza FMIC-em dołożyliśmy jeszcze MBC i boost daliśmy na 1 bara, poprzednio na seryjnym IC i doładowaniu ok 0,65-0,7 bara wyszło na hamce 265KM i chyba 330Nm teraz tak pi razy oko powinno wyjść koło 290KM i ze 360Nm...
A jeszcze z ciekawostek jak wóz był słaby to na Bombla G-techu udało mi się wykręcić 4,47 sek do 100km/h
Ps. Zaraz z Rodzonym bratem lecimy oklejać go w Coobcio Garage a jutro na dwa wozy uderzamy powściekać się na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą - trzymajcie kciuki za udaną zabawę i zmęczenie konkurencji, więcej o rajdzie można zobaczyć tutaj:
http://www.ak-krolewski.pl/?menu=1&klub=1&page_id=806