Strona 1 z 8

[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage

: 2010-07-17, 20:02
autor: Coobcio
Co raz więcej czterołapów nam się tutaj robi z męskimi silnikami SR20DET tak więc opiszę maszynę mojego kolegi Pawła - którą osobiście przyjechał z UK :D

Tak więc dorwał ładną serię z początku produkcji 1990, praktycznie zero rdzy, trochę schodzi farba z plastikowych elementów, auto jeszcze w Angli miało odświeżany lakier...
I trochę giftów w postaci Stożkowego filtra HKS, wydechu tej samej marki z końcowym o średnicy 3" - mega głośny z jednym tłumiczkiem...

Kupił go ze szlachetną myślą o zabawie w pojeżdżawkach :P

Tak więc na dzień dobry w GTI-R zmieniliśmy:
- Zawias na jakiś używany gwint z EBAY
- Stabilizatory whiteline też używki z EBAY
- tarcze i klocki EBC też z EBAY ale nówki

I ostatnio ze stanów dotarł do nas FMIC jakiś chiński ale udało się go dopasować niestety rezygnując ze zbiorniczka od spryskiwaczy i nie obeszło się bez przesunięcia zbiorniczka wyrównawczego...

FOTO

Chrzest bojowy na torze Lubin jak jeszcze kiera była z prawej:
Obrazek
Obrazek
Delikatny start z 5000obr.min i po hmmm 1 sekundzie walimy już z 60km/h i to przy mocy zaledwie 265KM - mierzone w Kreatorze Mocy wykresy jak znajdę też zamieszczę :)

Obrazek
Cięcie...

Obrazek
Jazda bokiem - wychylenia to łapie większe jak SX, prawie da się jeździć tyłem do przodu :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pucowanko po katwaniu na torze coby właściciel był zadowolony... :)

Obrazek
I takie tam pamiątkowe zdjęcie

FMIC WSAD:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aha dodam że wczoraj po robocie sprawdzaliśmy się z moim wcale nie tak wolnym GTi VVL, start z rolki, od 40km/h na pierwszym biegu na 3 klaksony...
U mnie nie występuje zjawisku turbo dziury dzięki czemu natychmiast wyskoczyłem o pól długości a mimo to pod koniec dwójki było koło w koło jak w GTI-R Paweł zapiął 3 to po prostu mi odjechał... :razz:

Dodam że poza FMIC-em dołożyliśmy jeszcze MBC i boost daliśmy na 1 bara, poprzednio na seryjnym IC i doładowaniu ok 0,65-0,7 bara wyszło na hamce 265KM i chyba 330Nm teraz tak pi razy oko powinno wyjść koło 290KM i ze 360Nm...

A jeszcze z ciekawostek jak wóz był słaby to na Bombla G-techu udało mi się wykręcić 4,47 sek do 100km/h :)

Ps. Zaraz z Rodzonym bratem lecimy oklejać go w Coobcio Garage a jutro na dwa wozy uderzamy powściekać się na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą - trzymajcie kciuki za udaną zabawę i zmęczenie konkurencji, więcej o rajdzie można zobaczyć tutaj:
http://www.ak-krolewski.pl/?menu=1&klub=1&page_id=806

: 2010-07-17, 21:42
autor: Andrzej
Kolejny killer sie pojawił... gratulacje :mrgreen:
Teraz "tylko" rzeźba z przkładką kiery i hulaj dusza :-P

: 2010-07-17, 21:56
autor: Kenet
Na ostatnich zdjęciach widać, że kiera już przełożona. FMIC jest konkretny, nie myślicie założyć zwykłej maski i zrobić go na cichociemniacza GTI pakiet? Super sprzęt, i konkretnie szybki musi już być. Powodzenia jutro, pozdr.

: 2010-07-17, 22:02
autor: Coobcio
GTI-R wyglądający jak GTi to będzie moja kolejna zabawka :)
Ps. Biały już przełożony i oklejony - jutro fotki się strzeli i troche poupala :)

Cholernie ciekaw jestem jaki by to czas na ćwiartkę zrobiło - ustawka z Jemiołem wiele by nam powiedziała :mrgreen:

: 2010-07-17, 23:00
autor: bonzo
hehe pamiętam jak coyotem byłem w Coobcio garage i szczerzyłem na niego kły :D
Ps na przyszłym zlocie będzie niezła rzeźnia jak sie wszystko zjedzie

: 2010-07-17, 23:49
autor: Ali-En
Czas zrobi jakąś wysoką 12.

Mało kto wie co to GTI-R na dobrą sprawę więc z tym body nawet bardziej chcą się ścigać bo myślą że to jakiś tandetny tuning.

: 2010-07-18, 00:22
autor: zuru82
Ładnie :D 4 łapy, lekkie auto i męskie moce :D Właśnie taki ICek by się u mnie przydał ;) Ale na razie to chyba większa chłodnica, bo sie grzeje cus ;)

Gratki i życze powodzenia w upalaniu i modach :)

: 2010-07-18, 00:40
autor: ~jeRRy
Zrywa papę z dachu :razz: gratki zakupu ;-)

: 2010-07-18, 01:45
autor: nossbuk
It's "biutiful" :mrgreen:

: 2010-07-18, 09:17
autor: Ali-En
zuru82 pisze:lekkie auto
GTI-R nie jest lekki.... 1230 kg

: 2010-07-18, 09:30
autor: zuru82
Ali-En pisze:
zuru82 pisze:lekkie auto
GTI-R nie jest lekki.... 1230 kg
W porównaniu np. z moją primerą to jest ;) hehe. Są cięższe generalnie :P ....trochę się odelży, tu i tam zdejmie ;) no i przy tych mocach nie będzie źle :)


P.S

Wczoraj przelatywałem obok Garażu i tak się właśnie zastanawiałem, czym poleciałes Coobciu na ten tor, jeśli Sunny stoi ;P hehe

: 2010-07-18, 10:20
autor: xtomek
Ratunku, rudą zdeklasują :shock: Jeszcze trochę i się wturbię..... ;D VE+T na 360 ;-)

: 2010-07-18, 11:06
autor: Ali-En
zuru82 pisze:
Ali-En pisze:
zuru82 pisze:lekkie auto
GTI-R nie jest lekki.... 1230 kg
W porównaniu np. z moją primerą to jest ;) hehe. Są cięższe generalnie :P ....trochę się odelży, tu i tam zdejmie ;) no i przy tych mocach nie będzie źle :)
Ja tam znalazłem w jakiś danych że P11 z benzynowym silnikiem waży w granicach 1170-1250 kg

: 2010-07-18, 18:36
autor: Coobcio
Moja P10 na kole 16 i z połową Baku na przeglądzie wyszła jej waga 1330Kg...
Almera N15 GTI warzy katalogowo 1250Kg nie wiem ska te masy oni podają :P

: 2010-07-18, 18:45
autor: Michalllo
Coobcio, Skoro prima P10 tyle waży to jak to możliwe ze moja Maxi może ważyć 1360 kg ?? Według katalogu oczywiście :D
Swoją drogą Porządna Fura.
Czekamy na wykres z hamowni po modach :)

: 2010-07-18, 20:27
autor: Coobcio
Po wczorajszych wieczornych okleinach auto prezentuje się następująco:
Obrazek

Nawiozłem Pawła na zapoznaniu by troszkę chłopak podłapał o co chodzi - to jego pierwszy raz na tego typu pojeżdżawce, nie rozumiem tylko czemu Paweł w połowie zapoznania mi krzyczał że on to pier... i chce bym zwolnił a jak już dojechaliśmy do końca to jakiś taki dziwny wyraz twarzy miał...
Obrazek

Maszyna w akcji:
Obrazek
Obrazek

"Świeżak" i jego GTI-R wywalczyli dziś drugie miejsce w klasie i drugie w generalce - minimalnie pojechał go mistrzunio w Mercedesie 190 na slikiach...

Ja byłem 5-ty w generalce i 2 w klasie, porównując mój najlepszy czas i Pawła to zabrakło mi do niego 7sek czyli trochę to jest a trasa miała 5km i średnio jechało się ją w ok. 5minut i 30 sek...

Oraz fotki pamiątkowe:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obie maszyny niezawodnie dotrwały do końca imprezy z tym że Biały stracił zderzak gdzieś na szykanie z opon...

: 2010-07-18, 21:23
autor: Kenet
Delikatnie oklejone ale wygląda bardzo dobrze.

W miarę równe te płyty? Jak z nawierzchnią? I ile start w takiej imprezie kosztuje? To szybka czy wolna raczej trasa? Poproszę na PW odpowiedź. Pozdr

: 2010-07-19, 10:14
autor: NadiR
Biały na czasie to ładniejszy :P
...ale oklejenie idealne, nie za dużo, no w sam raz.

Dobrze Tobie z tymi Słoneczkami co ? :D

: 2010-07-19, 19:05
autor: xtomek
nie rozumiem tylko czemu Paweł w połowie zapoznania mi krzyczał że on to pier... i chce bym zwolnił a jak już dojechaliśmy do końca to jakiś taki dziwny wyraz twarzy miał...
Ja rozumiem, raz mnie, czerwoną jeszcze, przewiozłeś w Rykach. Nie krzyczałem, nawet choroby lokomocyjnej nie dostałem Siedzenie po prawej, to kiepska przryjemność :mrgreen: Po lewej inna rozmowa.Podziwiam pilotow rajdowych. No, chyba, że jeszcze angolem go przewoziłeś ;D Autko su.....per :mrgreen: Bez zderzaka wygląda bosko :hah: NIE ŻARTUJĘ, OSTRY ZAWODNIK.
p.s.
Dawaj pliki w Corelu. Ja to robię na codzień. Free of charge. Ostatnio robiłem znaki rejestracyjne dla rzadowych Embraerów :-P

: 2010-07-20, 14:20
autor: Coobcio
Krzywe ma mój brat tak więc jak zgodzicie się by tak ładnie w moje loga udekorował wasz samochód to będę musiał pomyśleć nad jakimś prezentem dla was :D

: 2010-07-20, 14:41
autor: Szymeq
ja juz Ci nie raz mówiłem, ze z chęcią jakaś wlepkę na bok bym wpasował ... :mrgreen:

: 2010-07-20, 16:26
autor: xtomek
Coobcio pisze:Krzywe ma mój brat tak więc jak zgodzicie się by tak ładnie w moje loga udekorował wasz samochód to będę musiał pomyśleć nad jakimś prezentem dla was :D
Jest coraz wiecej wozów z Twojej stajni. Wiele z nich zasługuje na firmowe oznaczenie, a ono trochę kosztuje. Oferowałem parę przygotowanych kompletów na folii transferowej do szybkiego i prostego nakładania, za darmo. Pogadaj z bratem. All rights reserved :-D Nakładanie na wozy w Waszych rekach oczywiście. :-P
p.s.
Ale zgoda na taaa....ki gift w Waszym wykonaniu dla rudej jest oczywiście any time :> .

: 2011-05-17, 14:06
autor: Limon
No pora troszkę odświeżyć temacik :-P W najbliższym czasie mamy plan z Coobciem pobrać tego gti-r :mrgreen:

Plany to:
- jakiś tam ogólny przeglądzik
- strojenie w max konfiguracji co sie da teraz by pokazać jak gti-r pownien podawać :-)
- pomiary :mrgreen:
- Może jakas wspólna sesja foto z sunnym łukasza84 :-P

: 2011-05-17, 14:50
autor: BaSsGrU
niewiedziałem o istnieniu teg GTiR :-o

Jest gdzieś dostępne foto story z przekładki z RHD na LHD :?:

: 2011-05-17, 14:55
autor: bonzo
BaSsGrU pisze: Jest gdzieś dostępne foto story z przekładki z RHD na LHD :?:
w moim temacie jest troche

: 2011-05-17, 18:39
autor: Coobcio
Już dawno tego auta nie ujerzdzałem :)
Plan jest nie skupianie się na mocy a poprawic na maksa wstawanie turbiny i w tym celu walkami bedzie krecone oraz wleci mbc properfekt z kulka...
Cel to ok 400-420Nm uzyskiwana jak najniżej a mocy ile wyjdzie tyle wyjdzie jednak nie może zabraknąc 3jki z przodu... :D

Razem z Pawłem zamierzamy przejechac sie do Kielc na tor - to łącznie z Pumą będzie nas 3 szt. nissanow :D

: 2011-05-17, 18:49
autor: Pawel18PL
Kiedy będziecie to może i ja podskoczę?

: 2011-05-17, 19:20
autor: PumaRST
o super info, nie dość że ten GTI-R bardzo mi się podoba to jeszcze oblookam na żywca a moze nawet sie nim przejadę :mrgreen:

co do planów, co skrzynia powie na taki moment?? z tego co wiem - choć moge się mylić skrzynia to najsłabszy element tej układanki, tak samo jak było w przypadku mazdy 323 GTX/GTR

: 2011-05-17, 19:35
autor: Limon
Własnie gti-r ma mocniejsza skrzynie ;P ale też bez przesady ;) myślę żę 400 kucy i 600 nm wyda :D najczesciej wychodzi 3 bieg :P

: 2011-05-17, 19:38
autor: bonzo
PumaRST pisze:co skrzynia powie na taki moment?? z tego co wiem - choć moge się mylić skrzynia to najsłabszy element tej układanki
Zawsze są dwa uda albo się uda albo się nie uda.