[ Sunny GTI-R] RNN14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Za mało nim jeździłem żeby coś stwierdzić. Ale nie zaszkodzi. A puszka po sake się do czegoś przydała
Dodam jeszcze jeden filmik z całej pojeżdżawki
http://vimeo.com/26014860
Dodam jeszcze jeden filmik z całej pojeżdżawki
http://vimeo.com/26014860
N14 GTI NEO VVL
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajna pojeżdżawka gdzie się ona odbywała
Jak się auto sprawowało, zauważyłem że nawet boczkiem szło pojechać
Ps. to białe sunny Gti kogoś znajomego jest ?
Jak się auto sprawowało, zauważyłem że nawet boczkiem szło pojechać
Ps. to białe sunny Gti kogoś znajomego jest ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Autodrom w Polskiej Nowej Wsi pod opolem. Biały i czarny GTi są jednej ekipy z carshopu, zabawki do KJSów.
Samochód generalnie się dobrze sprawował. Muszę ustawic geometrię zawieszenia bo trochę myszkuje. Bo likwidacji screamer pipe'a wydech się troszkę przesunął się wydech i gdzieś o budę dotyka. Znów będzie musiał wrócić na podnośnik.
Samochód generalnie się dobrze sprawował. Muszę ustawic geometrię zawieszenia bo trochę myszkuje. Bo likwidacji screamer pipe'a wydech się troszkę przesunął się wydech i gdzieś o budę dotyka. Znów będzie musiał wrócić na podnośnik.
N14 GTI NEO VVL
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
900*C to normalna temperatura pracy w turbo silniku, Auti TT 225KM fabrycznie ma w granicach 1000Ali-En pisze:Panowie: pytanie za 100 pkt!
AFR w granicach 10-11
EGT szybko rośnie do 900 stopni. Na wolnych mam 400 stopni.
Jaka może być przyczyna, gdzie szukać?
Generalnie do 940-950 wszystko jest w porządku powyżej tej wartości zaczął bym się obawiać czego kolwiek...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
w ramach sprostowania : Audi TT 1.8T łapie na pałowaniu pod 1080'C.
Ja proponuje jazde na podciśnieniach, do czasu wymiany wtrysków i strojenia. Wtryski to jednak za łatwe
Całkowite dywagacje... A może termopara od czujnika egt ?
Zapłon za póżny? ruszane coś było? Spróbuj z łapy zrobić wcześniejszy zapłon i wtedy patrz na zegarki
Ja proponuje jazde na podciśnieniach, do czasu wymiany wtrysków i strojenia. Wtryski to jednak za łatwe
Całkowite dywagacje... A może termopara od czujnika egt ?
Zapłon za póżny? ruszane coś było? Spróbuj z łapy zrobić wcześniejszy zapłon i wtedy patrz na zegarki
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
a po czym zerejestrowales taki wzrost EGT? czy poprostu kupiles zegar i wtedy sie zreflektowales?
ogolnie pooszczedzalbym auto i umowil sie na strojenie, ale nie ruszalbym zaplonu z lapy! Kurde mol to najlepszy sposob zeby w idiotyczny sposob zastukac silnik takie druty to ew w wolnossaku SR20DE mozna robic... poza tym wydaje mi sie, ze EGT mozna do pewnego stopnia zmniejszyc opozniajac zaplon, chyba ze wali Ci juz marchewy z wydechu.
Wtedy dopalajaca sie mieszanka w wydechu zwiekszy temp spalin.
Pozdr
ogolnie pooszczedzalbym auto i umowil sie na strojenie, ale nie ruszalbym zaplonu z lapy! Kurde mol to najlepszy sposob zeby w idiotyczny sposob zastukac silnik takie druty to ew w wolnossaku SR20DE mozna robic... poza tym wydaje mi sie, ze EGT mozna do pewnego stopnia zmniejszyc opozniajac zaplon, chyba ze wali Ci juz marchewy z wydechu.
Wtedy dopalajaca sie mieszanka w wydechu zwiekszy temp spalin.
Pozdr
tak jak pisze Bonzo ładnie poszedł bokiem jeździliście na czas?? jak tak to jak poszło?? nie myślałeś o odciemnieniu tylnych szyb?? ogólnie jakie plany na przyszłość??
pozdro
pozdro
Ostatnio zmieniony 2011-08-15, 23:28 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Kozak wygląda Fajna pojeżdzawkaAli-En pisze:http://www.youtube.com/watch?v=LqSc8puP-X0
Może kiedyś też kupię sobie GTiRa i tak polatam ;P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
To jest akurat ta co najgorzej wyszła, innych nie nagraliTa nawrotka na końcu fajnie Ci wyszła ja w tym miejscu wyleciałem na trawnik
Jeździliśmy na czas. Poszło kiepsko. Samochód mocno niedomaga i tor ustawiony strasznie ciasno i wolno.KTR pisze:jeździliście na czas?? jak tak to jak poszło?? nie myślałeś o odciemnieniu tylnych szyb?? ogólnie jakie plany na przyszłość??
Planów z tym pojazdem nie mam już żadnych. W sumie jeden, rozebrać co jeszcze sprawne i rozsprzedać
[ Dodano: 2011-08-16, 01:08 ]
Jeszcze kilka fotek
N14 GTI NEO VVL