Strona 1 z 2

[ Primera] Nissan Primera 2.0 GT "white & rost"

: 2010-06-19, 15:36
autor: SiwoL
Wczoraj nabyłem drugą primere tym razem z męskim i jedynym konkretnym motorem;) GT kupiłem z zamiarem przełożenia silnika hebli i zawieszenia do mojego 1.6, lecz z ojcem doszedłem do wniosku że 1.6 zostaje jako tani dupowóz. No a GT doprowadzam do stanu oryginalnego, trzeba odratować ten klasyk;)

Foteczki ( jutro będą na lepsze i z OZ'etami )
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-06-19, 16:24
autor: DiLGT
Wg mnie konkretny motor to VE ;)

: 2010-06-19, 16:40
autor: KTR
a ja myślałem ze to np. DET :hah: poka foty

: 2010-06-20, 00:06
autor: SiwoL
Na pewno kiedyś wpadnie coś mocniejszego pod maske tylko pytanie co czy VE czy +T

: 2010-06-20, 00:28
autor: Ryba
Moim zdaniem..

Mogą być tu małe komplikacje.
1. Primera nie wygląda na zadbaną,
2. Patrząc na "szybko" na stan wizualny sądze że motor również nie jest w idealnym stanie.

Pytanie co chcesz z tym zrobić... bo sądzę że jeżeli miał być to dawca wyjdzie Ci to opłacalnie jak przełożysz wszystkie elementy z GT do swojego. Żeby zreanimować tą budę już musisz trochę kasy włożyć, a podłoga ??
Motor również musiał byś przygotować pod turbo lub VE. Duże koszty i chyba przyznasz, że będzie Ci ciężko utrzymać dwie fury.

Po moim doświadczeniu z oryginalnym motorem SR20DE z P10 na Twoim miejscu przez zimę rozebrał bym motorownię wyremontował i dopiero z tym zdrowym seruchem w następnym sezonie bym działał. Zdrowe SR20DE pochłonie troche $$$ jednak z pewnością będziesz miał satysfakcję i pewność dobrego wytrzymałego silnika.
Gdy już odbijesz sie finansowo myślał bym o grubych modach...
Teraz za wczesnie jest, Siwol tak na prawdę nie wiesz na czym stroisz, w jakim jest stanie motor.. Za dużo znaków zapytania nad tym wisi.. ;/

Żebyś nie myślał że Cię zniechęcam, sam przerabiałem powyższy temat i długo się nie cieszyłem.
Sądziłem że dorwałem perełkę wszystko sprawdzałem ciśnienie na garach papiery, co było robione itp. zauważyłem tylko delikatne wycieki. Z MacGayverem uczelniliśmy bydlaka a okazało się że tłoki były do wyrzucenia-dwa miechy i po uszczelce i panewkach.

Zastanów się nad tym, bo to jest inwestycja i nie małe pieniądze a szkoda je bez sensu wyrzucać w błoto

Pozdro

: 2010-06-20, 07:22
autor: lukasgt
no własnie musze się z rybą zghodzić-p10 gt może być mocno skatowana-[poprzednia moja gt była tak zmęczona życiem że niepotrzebnie reanimowałem ją-kupiłbym chyba p11 za te pieniądze]

sprawdź jak była dzwoniona i jak podłoga wygląda-i podejmij stosowne decyzje-bo twoja 1.6 wygląda na dużo lepszą :P

: 2010-06-20, 08:33
autor: MRC
KTR pisze:a ja myślałem ze to np. DET :hah:
a VE już nie :-> ?

heh a skąd wiecie że auto już tak zakatowane na tych fotkach mało co widać... niech właściciel napisze coś więcej o aucie bo pewnie wie co kupował

: 2010-06-20, 10:45
autor: SiwoL
I tu was zaskoczę, podłoga zdrowa jak cholera;D W ogóle nie ma rdzy na podłodze na kielichach ( u mnie w czerwonej jest na kielichach ) Jedyne co ją je to na zewnętrznych blachach: progi, nadkola, błotniki, klapa. Po przeglądzie diagnostycznym wyszło iż do sprawdzenia tylnie heble, i wymiany końcówka drążka kierowniczego lewa, amory po 70-85%. SRi zostawię jako tanie auto, a GT do zabawy. Wydaje mi się iż po przełożeniu nie będzie to i tak takie pełne GT:) Silnik chodzi bardzo fajnie suchy! Jedyne miejsce z którego się lekko poci to od jakiegoś czujnika przy skrzyni biegów.

: 2010-06-20, 10:46
autor: Ryba
MRC sądzę że tu dużo nawet nie trzeba pisać, wystarczy pomyśleć i postawić sobie pytanie.

Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę.. ??

SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać. :-|

[ Dodano: 2010-06-20, 11:49 ]
Sprawdź Siwol moc silnika na hamowni.. abyś miał pewność że 150 KM nie zostało 120-130 KM. Wiadomo żę może nie być serii jednak bedziesz miał info od samego początku jaką mocą dysponujesz...

: 2010-06-20, 10:50
autor: SiwoL
Ryba pisze:MRC sądzę że tu dużo nawet nie trzeba pisać, wystarczy pomyśleć i postawić sobie pytanie.

Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę.. ??

SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać. :-|
VE lub T to są plany na przyszły rok jak doprowadzę te GT do bardzo dobrego stanu;). Bardziej podoba mi się opcja VE czyli będę również powoli kompletował przydatne graty ( Dolot, 4-2-1, wydech 2.5;) )

Na hamownie wlecę za niedługo.

: 2010-06-20, 11:20
autor: MRC
SiwoL pisze:Jedyne miejsce z którego się lekko poci to od jakiegoś czujnika przy skrzyni biegów.
miałem to samo pewnie czujnik światła wstecznego

: 2010-06-20, 12:11
autor: KTR
MRC pisze:
KTR pisze:a ja myślałem ze to np. DET :hah:
a VE już nie :-> ?
hehe VE to godny temat, Primera z tym silnikiem śmiga fajnie nawet z DE może być nie głupio ale nie oszukujmy sie przeciagu nie robi :) Ogólnie jestem Ciekawy co z tego wyjdzie i czy nie skonczy sie tak jak było z N14 i SRi na planach ;)
pozdro

: 2010-06-20, 15:43
autor: sergiej
a po co ladowac w ta p10 teraz kupe kasy skoro masz w planie VE w przyszlosci ...zbieraj sos i pojdz na grubo od razu ...

: 2010-06-21, 11:17
autor: Neptune
dokładnie sergiej ma rację ;-) Jak są mocne plany to nie opłaca się ładować w to DE. Doprowadz heble i zawieche dobra inwestycja jeśli mocniej w power...
Ja moduje swoje De bo nie mam poparcia w modach u mojej kobiety :P która skutecznie kontroluje chajs :D
W ogóle się coś nagle wysypało tych p10 chętnych na mody :mrgreen:

Powodzenia :P i do spotkania na prostej :lol:

: 2010-06-21, 16:05
autor: SiwoL
Doprowadzam p10 do stanu jak wyszła z fabryki;) Potem będę modził przecież 4-2-1 czy dolot czy nawet wydech 2.5cala nie będzie przeszkadzał w VE;)

: 2010-06-21, 16:18
autor: Ryba
nic tylko życzyć powodzenia oraz wytrwałości w finansowaniu pomysłu ;)

: 2010-06-21, 16:18
autor: rz
Który to już Nissan z grubymi planami? 3? ;>

: 2010-06-21, 20:46
autor: lukasgt
KASA,KASA,KASA a potem jescze raz KASA

: 2010-06-22, 19:46
autor: SiwoL
Fotki mojego rdzawego GT stojącego na magnezowych OZ'etach;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-06-22, 21:04
autor: MRC
tak z ciekawości jakie ET mają felgi?

: 2010-06-22, 21:29
autor: DiLGT
Alez te felgi by pasowaly do mojej primery :(

: 2010-06-22, 23:25
autor: KTR
oldschoolowo rajdowe fele 8-) z buda to bedzie troche roboty, ciekawe jak pujdzie, gdzie sie podziały 16'' z SRi??

: 2010-06-23, 09:01
autor: Coobcio
O wiele lepiej by wyglądało jakby je przemalować na biało :P

: 2010-06-23, 12:37
autor: lukasgt
zdecydowanie lepsze na bioło-teraz GINĄ w nadkolach niestety--ps,jednak troche roboty blacharskiej tutaj widzę 8-)

: 2010-06-23, 19:28
autor: SiwoL
Felgi nie pomaluję na biało bo są kultowe.... Jedyne w swoim rodzaju oryginalne i tak muszą zostać na żywo nie ma tego efektu co na foto;) Prac blacharskich jest średnio ( błotniki przód, tył, progi, klapa tył, dwa bąbelki przy szyberku )

: 2010-06-23, 20:23
autor: lukasgt
czyli satndard blacharski dla p10 :)

: 2010-06-23, 21:14
autor: Ryba
Moim zdaniem to nie są orginałki... Jednak fele jak najbardziej do rajdówki.. :)

Kuba ma racja, białe fele to by był styl clacsionica :P

: 2010-06-23, 22:33
autor: Coobcio
Nie było OZ Racing model RALLY w innym kolorze jak biały...
Ktoś je chamsko przemalował i do tego fatalnie tzn. bez gustu/smaku okleił...

: 2010-06-23, 22:57
autor: Ryba
Moim zdaniem może w najdalszej przyszłości połasi się właściciel o pomalowaniu tych rodzynków,

Biały kolor z delikatnym napisem OZ Racing tak jak fabryka je urodziła ;)


Tylko tutaj druga uwaga że Primery w tej wersji nie brały udziału w wyścigach, no chyba że sie myle ;p

: 2010-06-24, 15:43
autor: SiwoL
Te też ktoś przemalował i obkleił jak moje? http://www.allegro.pl/item1090469573_15 ... 114_3.html Na allegro były też jeszcze takie...

Na mobile jakiś czas temu stała P10GT też na takich felach.
Ale fajnie nie wiedziałem że o czym co związane z nissanem na forum jeszcze nikt nie wiedział:)