Strona 1 z 1

[ Primera] P11 2.0 TD czyli Wieshaqa rodzinny Dupowóz

: 2009-12-06, 20:37
autor: Wieshaq
Krótki opis:
P11 z 1997roku
2,0 Turbo Diesel
Kolor rdzawy/rudy/bordowy/metalic :-P

Zdekodowanie VIN:
Model : FVCALFFP11TGAJG-2-
BODY: 5HB
Prod.M/Y: 0397
Color :#AP0 - Mid Red
GRADE: SLX
ENGINE: CD20T
TRANS: F5
Model Series: P11E

DIGITS DESCRIPTION
17 AIR CONDITIONING
15 6 SPEAKERS
14 ASSIST AIRBAG & REAR HEADRESTS & KEYLESS ENTRY

Takie coś wyszło na hamowni :-/
Obrazek
Na letnim felunku od Rysia Dunlop SP Sport01
Obrazek

: 2009-12-06, 22:05
autor: dylson
Cos ten wykres z hamowni nie chce sie powiekszyc :roll:

: 2009-12-06, 22:34
autor: bodek
No Primka jest spoko. Ja niestety nie jestem zwolennikiem turbodieseli Nissanowskich bo to takie osiołki są. Ale auto jest za to wygodne i funkcjonalne. Parę dodatków typu dobre audio, może jakieś CB, piesek na szybę :D i można przyjemnie przemieszczać się z miejsca na miejsce.

: 2009-12-06, 22:50
autor: dylson
bodek pisze:Ja niestety nie jestem zwolennikiem turbodieseli Nissanowskich bo to takie osiołki są.
To fakt kiedys na ogolnopolskim ustawilem sie swoja carisma 1.9td 90km z p11 2.0td tez 90km i dosyc mocna ja objechalem. Ale moze osiagi nie byly tu priorytetem a moze sie jeszcze zdziwimy :-)

: 2009-12-06, 22:55
autor: bodek
Pewnie, że jeżeli Nissanmaniak kupuje P11 TD to osiągi nie są dla niego najważniejsze. Ja P11 lubię :)

: 2009-12-07, 07:26
autor: Wieshaq
Link do wykresu z hamowni poprawiony otwiera się jak trzeba.
Przypuszczam że CD20 były wyliczane na żywotność a nie na moce i momenty z jednego prostego względu że jest to zmodyfikowany silnik CD17 z N13.
Jeżeli chodzi o osiągi nie jest tragicznie, jak turbina działa i wszystko jest ok to można wyciągnąć :
14s od 0 do 100km/h
i w ok.18sek zrobić ćwiartkę.
Chociaż w Karpicku zająłem nią 3 miejsce w klasie Diesel :lol: to zostałem objechany przez Fera (Laurel 86km) i Drejka (Sunny60km).
Na wykresie widać dlaczego- turbina nie działa jak trzeba. :-(

[ Dodano: 2009-12-07, 08:55 ]
@ Bodek CB on board, jednostka centralna Sony + seryjne głośniki 6szt. , zestaw głośnogadający z blue. 8-)
Bez pieska z kiwającą głową bo to pasuje do 125 lub 126p. :-)

: 2009-12-07, 11:53
autor: dylson
Na wykresie to widac ze turbina praktycznie wcale nie dziala :roll:
Ps jesli to turbo sie wysralo to mam turbinke od carismy 1.9td garrett model to chyba m10. Jak cos to tanio sprzedam :)

: 2009-12-07, 18:21
autor: Wieshaq
Pomyślę nad tym jak się wreszcie ogarnę bo w tym momencie próbuję doprowadzić do ładu silnik po zerwaniu paska rozrządu. :-/
Zobaczę jak będzie się rozwijała sytuacja w robocie bo szykują się duże i poważne zmiany.

: 2009-12-11, 09:00
autor: Coobcio
U Ciebie obstawiam nie sprawną przepływkę...
No i chyba tam jakąś nie szczelność miałeś na kolektorze wydechowym - chyba przy EGR które powinieneś jak najszybciej usunąć jak i również katalizator - trochę by ożywiło twojego mółka :)
Jeszcze pobawić się z ciśnieniem doładowania i co śmieszne można by pokusić się o ECU majstra...
Po takich modach myślę że spod świateł mogłbyś się już brać z zagazowaną P11 1.6 a na trasie mógłbyś być od niej nawet elastyczniejszy :)

: 2009-12-28, 22:31
autor: mimier
Wieshaq pisze:Pomyślę nad tym jak się wreszcie ogarnę bo w tym momencie próbuję doprowadzić do ładu silnik po zerwaniu paska rozrządu. :-/
No i jak???...auto naprawione?

: 2009-12-29, 20:40
autor: Wieshaq
Jeżdżę ale nie jest tak jak było i być powinno. :-/
Po nowym roku powrót do warsztatu i szukamy gdzie jest problem i co dalej jest nie tak oprócz turbiny. :-?

: 2009-12-29, 21:00
autor: Osa
Coobcio pisze:...usunąć jak i również katalizator - trochę by ożywiło twojego mółka :)
trzeba zaznaczyć ze w seryjnym wydechu od diesla nie ma katalizatora :)

: 2009-12-29, 22:11
autor: Coobcio
P11 TD kata ma :)
Ps. Sprawdzane było ile suszarka dmucha i czy przepływka jest czysta ?
- to najczęstrze przyczyny nie domagania tych wozów :D

: 2009-12-30, 08:00
autor: Wieshaq
Coobcio pisze:P11 TD kata ma :)
Ps. Sprawdzane było ile suszarka dmucha i czy przepływka jest czysta ?
- to najczęstrze przyczyny nie domagania tych wozów :D
Kuba przecież jak byłem u Ciebie jakiś czas temu to sprawdzaliśmy w/w rzeczy i przedmuchana była przepływka, a na twoim manometrze z pękniętą szybką wyszło max 0.5 bara (ale trochę padało).
Później podłączyłem drugi manometr i dochodziło do 0.6b.

[ Dodano: 2010-04-07, 20:29 ]
Już jakiś czas temu silnik doprowadzony do ładu, oprócz turbiny.

Nie wiem dlaczego ale korci mnie przekładka na benzynę. :->
Jedyne co rozsądek podpowiada to 2 litry, tyle że kieszeń się krzywi bo trzeba by wszystko zmieniać i przerabiać. Silnik z układem napędowym skrzynia komp większa część elektryki. :-/
Z drugiej strony w P10 przerabiają na napęd tylny ciekawe czy w P11 by dało radę. Niby były 4x4 .... :->

[ Dodano: 2012-12-16, 16:42 ]
Zapomniałem o tym temacie.

Primera poszła w świat. Temat do zamknięcia.