[PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Cześć wszystkim, pewnie część osób zna ten samochód, a raczej to jak kiedyś wyglądał. Stwierdziłem, że warto założyć nowy temat, gdyż sporo się zmieniło i pewnie jeszcze zmieni bo mam go dopiero 3, prawie 4 lata.
Obecny setup samochodu: [INFORMACJE BĘDĄ NA BIEŻĄCO UZUPEŁNIANE]!
-SR20DEH:
Tłoki VE
Korbowody VE
Mod rozrządu
Olej ENI 5W50 (Piotrek mi go polecił i do dziś leję)
-Skrzynia OEM P11 GT po kompletnej rewizji, wymianie uszczelniaczy
-Sprzęgło Exedy NSK2084 (udało się wyrwać nowy stan magazynowy z 2004 poza granicami. Niestety już nie produkują)
-Wzmacniane półosie MOTOMAX Toruń
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z P10 eGT owinięty bandażem termicznym
- Nowa chłodnia wody NISSENS
- Filtr stożkowy SIMOTA
- Lampy przód Kouki (są plany na soczewkę, zobaczymy jak budżet pozwoli)
- Lampy tył JDM z P11 Camino
- Kierownica z S15 Spec R obszyta na nowo
- Całe przednie zawieszenie na poliuretanach z STRONGLEX'a
- Wydech przelotowy
- Cały środek STW
Plany na samochód:
- Ogarnięcie komory (w trakcie)
- Przednie aluminiowe zaciski z 300zx pod tarczę 320mm ( już są, czekają tylko na malowanie proszkowe i złożenie tłoczków)
- Swap piast na 5x114,3 (Komplet piast mam, również czekają aż przyjdzie czas na resztę zawieszenia)
- Tylny spoiler OEM JDM ALTIA P11 ( będzie malowany na dniach także jak będzie na aucie to zrobię fotkę)
- Regeneracja tylnej belki, malowanie proszkowe i założenie piasty z 5 otworami
- Felgi 3 częściowe, 18 cali 8J przód, 9J tył. Prawdopodobnie wlecą Enkei Ame Shallen
- Zawieszenie gwintowane żeby to ładnie siedziało, ISC lub D2
- Wydech na przepustnicy, zakończony tytanowym wydechem końcowym z HKS'a
- Głowica z SR20VE, lub cały VE jeśli się znajdzie
- Dokładki tylnego zderzaka z Camino Wagon (mam, ale niestety potrzebuję do nich zderzak z Infiniti G20 99-02)
A więc tak, samochód wyglądał tak jeszcze dobre 2 lata temu:
Po półtorej roku stwierdziłem, że warto zająć się blacharką gdyż już się o to auto prosiło. Przeszło kompletny remont blacharski z wszystkich możliwych stron no i dostało nowy lakier. Wybór lakieru był naprawdę trudny, ale wybór padł na Twilight Purple z palety BMW. Poniżej kilka zdjęć z tego jak przebiegał remont blacharski wraz z malowaniem, niestety gdzieś zapodziałem resztę zdjęć, jak znajdę to na pewno wrzucę
A tutaj wybór był najtrudniejszy
A to zdjęcia już jak auto zaczynało jakoś wyglądać
Zdjęć mam naprawdę dużo bo ponad 300 i myślę, że nie ma sensu wrzucać wszystkich tylko te wyrywkowe
A tak auto prezentuje się w całej okazałości, plus drobne dwa smaczki w postaci kierownicy z S15 jak i tylnych lamp z Camino:
I cyk, ostatnia fotka na rozpoczęcie tematu
Póki co myślę, że to na tyle. Niedługo kolejny update gdyż auto stoi z wyprutym silnikiem jak i wszystkim co znajduje się w komorze.
Obecny setup samochodu: [INFORMACJE BĘDĄ NA BIEŻĄCO UZUPEŁNIANE]!
-SR20DEH:
Tłoki VE
Korbowody VE
Mod rozrządu
Olej ENI 5W50 (Piotrek mi go polecił i do dziś leję)
-Skrzynia OEM P11 GT po kompletnej rewizji, wymianie uszczelniaczy
-Sprzęgło Exedy NSK2084 (udało się wyrwać nowy stan magazynowy z 2004 poza granicami. Niestety już nie produkują)
-Wzmacniane półosie MOTOMAX Toruń
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z P10 eGT owinięty bandażem termicznym
- Nowa chłodnia wody NISSENS
- Filtr stożkowy SIMOTA
- Lampy przód Kouki (są plany na soczewkę, zobaczymy jak budżet pozwoli)
- Lampy tył JDM z P11 Camino
- Kierownica z S15 Spec R obszyta na nowo
- Całe przednie zawieszenie na poliuretanach z STRONGLEX'a
- Wydech przelotowy
- Cały środek STW
Plany na samochód:
- Ogarnięcie komory (w trakcie)
- Przednie aluminiowe zaciski z 300zx pod tarczę 320mm ( już są, czekają tylko na malowanie proszkowe i złożenie tłoczków)
- Swap piast na 5x114,3 (Komplet piast mam, również czekają aż przyjdzie czas na resztę zawieszenia)
- Tylny spoiler OEM JDM ALTIA P11 ( będzie malowany na dniach także jak będzie na aucie to zrobię fotkę)
- Regeneracja tylnej belki, malowanie proszkowe i założenie piasty z 5 otworami
- Felgi 3 częściowe, 18 cali 8J przód, 9J tył. Prawdopodobnie wlecą Enkei Ame Shallen
- Zawieszenie gwintowane żeby to ładnie siedziało, ISC lub D2
- Wydech na przepustnicy, zakończony tytanowym wydechem końcowym z HKS'a
- Głowica z SR20VE, lub cały VE jeśli się znajdzie
- Dokładki tylnego zderzaka z Camino Wagon (mam, ale niestety potrzebuję do nich zderzak z Infiniti G20 99-02)
A więc tak, samochód wyglądał tak jeszcze dobre 2 lata temu:
Po półtorej roku stwierdziłem, że warto zająć się blacharką gdyż już się o to auto prosiło. Przeszło kompletny remont blacharski z wszystkich możliwych stron no i dostało nowy lakier. Wybór lakieru był naprawdę trudny, ale wybór padł na Twilight Purple z palety BMW. Poniżej kilka zdjęć z tego jak przebiegał remont blacharski wraz z malowaniem, niestety gdzieś zapodziałem resztę zdjęć, jak znajdę to na pewno wrzucę
A tutaj wybór był najtrudniejszy
A to zdjęcia już jak auto zaczynało jakoś wyglądać
Zdjęć mam naprawdę dużo bo ponad 300 i myślę, że nie ma sensu wrzucać wszystkich tylko te wyrywkowe
A tak auto prezentuje się w całej okazałości, plus drobne dwa smaczki w postaci kierownicy z S15 jak i tylnych lamp z Camino:
I cyk, ostatnia fotka na rozpoczęcie tematu
Póki co myślę, że to na tyle. Niedługo kolejny update gdyż auto stoi z wyprutym silnikiem jak i wszystkim co znajduje się w komorze.
Ostatnio zmieniony 2022-02-20, 16:57 przez Majzel, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Może swap na 345mm hebel? Lepiej w 18calach będzie wyglądać
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Wiesz co, te 320mm starczy bez problemu. W S13 na tym latają a mają motory po 300 koni. A zestawik już leży i czeka na regenerację
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Mały up
Komora została pomalowana w kolor, wreszcie wygląda to należycie Nałożone zostały na nowo również wszystkie masy uszczelniające bo stare nie wyglądały już tak elegancko
W między czasie czyszczę silnik z całego nagaru jaki się zebrał przez ten cały czas używając apc pro, zmywacza do hamulców i końcówki z tworzywa sztucznego na wkrętarkę. Efekt naprawdę mnie zadowala mimo że to dopiero początek
Dodatkowo skrzydło z Altii już na przymiarkach i na dniach będzie malowane wraz z elementami komory oraz „rekinkiem” zamiast anteny, która moim zdaniem odbierała całą tą świetność
Komora została pomalowana w kolor, wreszcie wygląda to należycie Nałożone zostały na nowo również wszystkie masy uszczelniające bo stare nie wyglądały już tak elegancko
W między czasie czyszczę silnik z całego nagaru jaki się zebrał przez ten cały czas używając apc pro, zmywacza do hamulców i końcówki z tworzywa sztucznego na wkrętarkę. Efekt naprawdę mnie zadowala mimo że to dopiero początek
Dodatkowo skrzydło z Altii już na przymiarkach i na dniach będzie malowane wraz z elementami komory oraz „rekinkiem” zamiast anteny, która moim zdaniem odbierała całą tą świetność
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Składanie czas zacząć
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy. Wszystkie przewody czyszcze, tak żeby efekt finalny był zadowalający. Jednak okazało się, że chyba będę zmuszony wymienić wszystkie przewody z absu na nowe miedziane gdyż stare były tak zapieczone że musiałem je przy pompie poucinać, zobaczymy jutro jak będę zakuwać czy popękają bo w grzybek podobno trudno się zakuwa. Będę również całą wiązkę silnikową oklejać taśmą parcianą czarną żeby to ładnie wyglądało.
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy. Wszystkie przewody czyszcze, tak żeby efekt finalny był zadowalający. Jednak okazało się, że chyba będę zmuszony wymienić wszystkie przewody z absu na nowe miedziane gdyż stare były tak zapieczone że musiałem je przy pompie poucinać, zobaczymy jutro jak będę zakuwać czy popękają bo w grzybek podobno trudno się zakuwa. Będę również całą wiązkę silnikową oklejać taśmą parcianą czarną żeby to ładnie wyglądało.
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Halo!
Wiązka abs na przód została wymieniona na nową miedzianą oraz cała wiązka oklejona parcianką. Już to wygląda moim zdaniem niesamowicie, a co dopiero jak to będzie poskładane na tip top
W poniedziałek zaczynam wrzucać silnik
Wiązka abs na przód została wymieniona na nową miedzianą oraz cała wiązka oklejona parcianką. Już to wygląda moim zdaniem niesamowicie, a co dopiero jak to będzie poskładane na tip top
W poniedziałek zaczynam wrzucać silnik
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Te przewody hamulcowe, to mogłeś ładnie pozaginać, tak jak oryginał.
Wystarczyło kupić sobie giętarkę do rurek.
Taśma parciana, to najgorsze co może być.......
Widzę, że zderzak został przysposobiony
Wystarczyło kupić sobie giętarkę do rurek.
Taśma parciana, to najgorsze co może być.......
Widzę, że zderzak został przysposobiony
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Wiesz co, są pozaginane na wzór oryginałów. Może na zdjęciu aż tak tego nie widać. A co do taśmy parcianej to bardziej chodziło o efekt wizualny. Była naklejana na peszel, a nie bezpośrednio na przewody. Moim zdaniem wygląda to bardzo dobrze. A zderzak tak, to twój
Re: [PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
Przewody hamulcowe trzeba było włożyć w peszle termokurczliwe.Wbrew pozorom miedź też się utlenia a taki peszel chroni dodatkowo od uszkodzeń mechanicznych i jest estetyczniej.
P.S. Że też Ci się chciało to ratować
P.S. Że też Ci się chciało to ratować