Sleeper Almera n16 sr20ve + Turbo
: 2020-09-20, 17:55
Cześć Wszystkim. Chciałbym przedstawić moją niedawno nabytą kolejną Almerę n16.
"Krótki" opis co w aucie jest wsadzone (wykorzystam opis od poprzedniego właściciela)
Silnik sr20ve plus Turbo
- tłoki Carillo + korby Manley
- panewki: ACL race
- wałki z japońskiej wersji VET
- turbo Garrett GTX2863 Ar 0.64
- aktuator Forge - tłoczkowy (wymienne sprężyny)
- sprzęgło ACT XT-G6
- szpera Quaife + przełożenie główne 4,4
- układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec)
- 3" dolot (SSG)
- 3" elbow i downpipe (SSG)
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza)
- BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją)
- dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL)
- sylikonowe węże chłodnicy Mishimoto
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Nistune + APEXi AVCR
MAP Sensor Motorola
MAF z 300zx
Turbo Timer HKS
Nastawny elektroniczny kontoler zmiennych faz - niezależnie na obu wałkach
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce przód: Brembo 4-tłok Porsche 320mm, klocki Ferodo DS performance
tył: 279mm ATE jednotloczek, klocki Galfer Sport FDT 1055
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge
Otwory halogenów przerobione tak, aby chłodziły przednie hamulce
Koni Kit Yellow (amorki Koni + sprężyny H&R) -30mm, regulacja tłumienia
Stabilizatory przód/tył Eibach
Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan
Rozpórka kielichów Ultra Racing
Całe zawieszenie na tulejach poliuretanowych 85Sha w obudowach alu
RCK kit - sworznie + koncowki drazkow na uni-ballach
Zamontowane dodatkowe wskaźniki : doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI)
- AFR (Innovate MTX-L)
Dodatkowo zmienione przednie fotele z Nissana 350z, felgi OZ Ultraleggera 17 cali, dokładka zderzaka przód z Cupry, sportowa kiera z nabą.
Moc jaka dysponuje Almera to 400KM i 460NM.
Z zewnątrz oprócz zacisków hamulcowych auto wydaje się nie pozorne, lecz potrafi nie jednego zaskoczyć . Poniżej kilka fotek:
"Krótki" opis co w aucie jest wsadzone (wykorzystam opis od poprzedniego właściciela)
Silnik sr20ve plus Turbo
- tłoki Carillo + korby Manley
- panewki: ACL race
- wałki z japońskiej wersji VET
- turbo Garrett GTX2863 Ar 0.64
- aktuator Forge - tłoczkowy (wymienne sprężyny)
- sprzęgło ACT XT-G6
- szpera Quaife + przełożenie główne 4,4
- układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec)
- 3" dolot (SSG)
- 3" elbow i downpipe (SSG)
- pompa paliwa Walbro 255
- wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza)
- BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją)
- dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL)
- sylikonowe węże chłodnicy Mishimoto
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Nistune + APEXi AVCR
MAP Sensor Motorola
MAF z 300zx
Turbo Timer HKS
Nastawny elektroniczny kontoler zmiennych faz - niezależnie na obu wałkach
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce przód: Brembo 4-tłok Porsche 320mm, klocki Ferodo DS performance
tył: 279mm ATE jednotloczek, klocki Galfer Sport FDT 1055
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge
Otwory halogenów przerobione tak, aby chłodziły przednie hamulce
Koni Kit Yellow (amorki Koni + sprężyny H&R) -30mm, regulacja tłumienia
Stabilizatory przód/tył Eibach
Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan
Rozpórka kielichów Ultra Racing
Całe zawieszenie na tulejach poliuretanowych 85Sha w obudowach alu
RCK kit - sworznie + koncowki drazkow na uni-ballach
Zamontowane dodatkowe wskaźniki : doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI)
- AFR (Innovate MTX-L)
Dodatkowo zmienione przednie fotele z Nissana 350z, felgi OZ Ultraleggera 17 cali, dokładka zderzaka przód z Cupry, sportowa kiera z nabą.
Moc jaka dysponuje Almera to 400KM i 460NM.
Z zewnątrz oprócz zacisków hamulcowych auto wydaje się nie pozorne, lecz potrafi nie jednego zaskoczyć . Poniżej kilka fotek: