[D22] Pickup
: 2019-12-09, 11:26
SILNIK:
YD25DDTi - 2,5 Turbo Diesel wymieniony 4 lata temu - totalna seria ok 130-140hp
UKŁAD DOLOTOWY:
Seria
TURBOSPRĘŻARKA:
Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Seria
UKŁAD PALIWOWY:
Seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU:
Skrzynia + reduktor (napęd na tył + 4x4 + 4x4 przez reduktor)
Kompletne sprzęgło zmieniane w zeszłym roku
Przedni most + półosie wymieniane 2 lata temu
Sztywny tylny most lsd 25%
ZAWIESZENIE:
amory seria
przód drążki skrętne seria
tył resory piórowe seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
Wentylowane tarcze + klocki seria
Tył:
bęben seria
KOŁA:
Felgi przód: jakieś 17' + opony Goodyear WRANGLER Duratrac 245/65 R17
Felgi tył: jakieś 17' + opony Goodyear WRANGLER Duratrac 245/65 R17
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak polift + orurowanie "kangur" + 2 halogeny
Progi stopnie w chromie
Poszerzki seria
Tylny zderzak stopień poliftowy w chromie + Hak
Orurownaie na pace "rollbar" + 3 halogeny
WNĘTRZE:
Seria z niedziałającym podświetlaniem zegarów i niedziałającym podświetleniem panelu klimatronik
Trafiona fajna wersja Pickup elektryczne lusterka, elektryczne szyby x4, klimatronik, podgrzewana tylna szyba, osłona z abs przestrzeni ładunkowej, 1020kg ładowności na pakę + 3t uciągu na haku, relingi dachowe
Rocznik 2004 pierwsza rejestracja luty 2005 , przelotu licznikowego 380 000 km, Pickup kupony w polskim salonie przez nadleśnictwo i był w ich posiadaniu przez 10 lat, potem trafił do gospodarstwa agro-turystcznego i teraz do mnie, trochę zaniedbany i do ogarnięcia ale wydaje się być dość dobrym stanie technicznym i blacharskim - pomijając lakier
Kierownica z nową skórą
Brakujące fabryczne śmieciuchy ze środka
Delikatnie wybebeszenie środka
Wywalony niedziałający alarm i zestaw głośnomówiący ze stacją dokującą pod jakąś starą Nokie
Systematycznie coś będę robił ale bez fajerwerków bo Pickup ma generalnie jeździć i wozić przeróżne graty