[G35 Coupe]"Laluś" Infiniti G35 Coupe - prawie jak 350z :)
: 2019-01-17, 10:51
Hej,
Chyba czas na szybką prezentację nabytku
Po kilku latach posiadania i upalania Subaru STi '99 stwierdziłem, że jestem już stary i chcę trochę komfortu... Oczywiście komfortu z jakimiś tam osiągami (mając świadomość, ze nie będzie szybsze niż poprzednik )
I tak to w liściospadzie 2018, po wielu "godzinach tentegowania w mózgownicy" (jak to mówił Król Julian), nabyłem drogą kupna Infa
Plusy: Coupe na 4 osoby...
Minusy: Coupe na 4 osoby
Na bieżąco jest wszystko na: https://www.facebook.com/infinitiG35/
Spec startowy:
Infiniti G35 Coupe, 2004r.
SILNIK: VQ35DE, 3,5V6 + pompa olejowa RevUp + termostat Mishimoto + wałki ssące RevUp + frezowanie dolnej części ssaka + powiększona miska olejowa z radiatorem
MOC: 280km?
UKŁAD DOLOTOWY: Coobcio
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory rurowe Custom + decaty + Y-pipe z 350z + backbox 350z
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia manual 6MT, seryjna szpera
ZAWIESZENIE: amory seria + Eibach Pro-Kit (do sprzedania ) + oczywiście dystanse (25mm przód i 30mm tył); poliuretany w wahaczach prostych przednich
KOŁA: 20" chromy na lato- na sprzedaż ; na zimę seria 17" (et30, 8j przód, et33 8,5j tył) ; na lato Rays 18" z 350z
UKŁAD HAMULCOWY: BREMBO seria
BODY-KIT: Seryjna lotka
ŚRODEK: Skóra, klima 2-strefowa, szyberdach
CAR-AUDIO: BOSE seria
Poprzedni właściciel zrobił generalkę silnika u Coobcia (w ramach generalki poszedł nowy rozrząd + termostat Mishomoto + pompa i wałki ssące z RevUp + zrobione było frezowanie dołu ssaka). Generalnie w kwestii silnika: Zostało wsadzić"plenum spacer" i 300 powinno pęknąć
Po zakupie okazało się, że sprzęgło, a dokładniej łożysko oporowe padło, więc wjechał nowy komplet. Jednocześnie na wymianę poszły elementy zawieszenia przedniego: nowe sworznie zwrotnic przednich, nowe wahacze dolne "banany" oraz w wahaczach prostych pojawiły się nowe tuleje poliuretanowe.
Oczywiście o oleju i filtrach nie wspominam.
Do roboty zostało (na teraz) lakierowanie zderzaków oraz jedno nadkole .
Plany:
We wnętrzu - na razie chyba tylko wymiana radia na wersję EU (już czeka) a docelowo montaż radyjka 2din z Androidem.
Zewnętrznie - znaleźć jakieś rozsądne 18" koła na lato.
Świeżo po zakupie - w drodze po nowe sprzęgło
Na MotoOrkiestrze:
Chyba czas na szybką prezentację nabytku
Po kilku latach posiadania i upalania Subaru STi '99 stwierdziłem, że jestem już stary i chcę trochę komfortu... Oczywiście komfortu z jakimiś tam osiągami (mając świadomość, ze nie będzie szybsze niż poprzednik )
I tak to w liściospadzie 2018, po wielu "godzinach tentegowania w mózgownicy" (jak to mówił Król Julian), nabyłem drogą kupna Infa
Plusy: Coupe na 4 osoby...
Minusy: Coupe na 4 osoby
Na bieżąco jest wszystko na: https://www.facebook.com/infinitiG35/
Spec startowy:
Infiniti G35 Coupe, 2004r.
SILNIK: VQ35DE, 3,5V6 + pompa olejowa RevUp + termostat Mishimoto + wałki ssące RevUp + frezowanie dolnej części ssaka + powiększona miska olejowa z radiatorem
MOC: 280km?
UKŁAD DOLOTOWY: Coobcio
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory rurowe Custom + decaty + Y-pipe z 350z + backbox 350z
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia manual 6MT, seryjna szpera
ZAWIESZENIE: amory seria + Eibach Pro-Kit (do sprzedania ) + oczywiście dystanse (25mm przód i 30mm tył); poliuretany w wahaczach prostych przednich
KOŁA: 20" chromy na lato- na sprzedaż ; na zimę seria 17" (et30, 8j przód, et33 8,5j tył) ; na lato Rays 18" z 350z
UKŁAD HAMULCOWY: BREMBO seria
BODY-KIT: Seryjna lotka
ŚRODEK: Skóra, klima 2-strefowa, szyberdach
CAR-AUDIO: BOSE seria
Poprzedni właściciel zrobił generalkę silnika u Coobcia (w ramach generalki poszedł nowy rozrząd + termostat Mishomoto + pompa i wałki ssące z RevUp + zrobione było frezowanie dołu ssaka). Generalnie w kwestii silnika: Zostało wsadzić"plenum spacer" i 300 powinno pęknąć
Po zakupie okazało się, że sprzęgło, a dokładniej łożysko oporowe padło, więc wjechał nowy komplet. Jednocześnie na wymianę poszły elementy zawieszenia przedniego: nowe sworznie zwrotnic przednich, nowe wahacze dolne "banany" oraz w wahaczach prostych pojawiły się nowe tuleje poliuretanowe.
Oczywiście o oleju i filtrach nie wspominam.
Do roboty zostało (na teraz) lakierowanie zderzaków oraz jedno nadkole .
Plany:
We wnętrzu - na razie chyba tylko wymiana radia na wersję EU (już czeka) a docelowo montaż radyjka 2din z Androidem.
Zewnętrznie - znaleźć jakieś rozsądne 18" koła na lato.
Świeżo po zakupie - w drodze po nowe sprzęgło
Na MotoOrkiestrze: