[ Primera] Zielona P11 ;)
: 2010-05-10, 13:23
Witam.
Skoro jest dział do prezentacji swojego autka to pomyślałem czemu nie
A więc Prima to moje drugie Nismo w mym krótkim życiu, (w rodzinie mam jeszcze dwa Nissany N14 i P11 oby dwa ropniaki
) kupiłem we wrześniu w zeszłym roku. Autko z 1998r. silnik to SR20De 130KM, wyposażenie to wersja Competence czyli właściwie ma wszystko co niezbędne w aucie
Stan licznika na chwilę obecną to 163 000 km. Czy jest prawdziwy nie wiem, ale stan techniczny jest jak twierdzą mechanicy b.db no i lakier jest oryginalny (sprawdzane miernikiem)
Jestem fanem motoryzacji więc generalnie lubię sobie pogrzebać ale w związku z ograniczonym budżetem (tegoroczny maturzysta
) nie ma żadnego szału
Felgi to 15 DBV, na gumach 195/60 R15, na zimę trochę większy balon bo 195/65 R15
Moje zmiany to:
- zmiana kierunków bocznych i tylnych z pomarańczowych na białe
- delikatna polerka pokrywy zaworów i kolektora wydechowego (normalnie szał
)
- podwójne światło przeciwmgłowe z tyłu
- obcięcie kolanka na końcu wydechu
- białe podświetlenie tablicy rejestracyjnej i wnętrza
Plany to:
- jakieś sensowne granie
- przedni zderzak i lotka na klapę od wersji GT
- i może wymiana wałków rozrządu tak żeby zrobić ok 140KM

Myślę że znajdę tu trochę porad bo coś mi ABS nie trybi i nie wiem czy to czujnik czy to pierścień ABS no i postaram się podzielić moim krótkim doświadczeniem
Skoro jest dział do prezentacji swojego autka to pomyślałem czemu nie

A więc Prima to moje drugie Nismo w mym krótkim życiu, (w rodzinie mam jeszcze dwa Nissany N14 i P11 oby dwa ropniaki



Jestem fanem motoryzacji więc generalnie lubię sobie pogrzebać ale w związku z ograniczonym budżetem (tegoroczny maturzysta


Felgi to 15 DBV, na gumach 195/60 R15, na zimę trochę większy balon bo 195/65 R15

Moje zmiany to:
- zmiana kierunków bocznych i tylnych z pomarańczowych na białe
- delikatna polerka pokrywy zaworów i kolektora wydechowego (normalnie szał

- podwójne światło przeciwmgłowe z tyłu

- obcięcie kolanka na końcu wydechu

- białe podświetlenie tablicy rejestracyjnej i wnętrza

Plany to:
- jakieś sensowne granie
- przedni zderzak i lotka na klapę od wersji GT
- i może wymiana wałków rozrządu tak żeby zrobić ok 140KM




Myślę że znajdę tu trochę porad bo coś mi ABS nie trybi i nie wiem czy to czujnik czy to pierścień ABS no i postaram się podzielić moim krótkim doświadczeniem
