[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No szalona Maxi trochę polatała Od czasów można trochę poodejmować, z moich obserwacji również w graniach tych 0.6-0.8. Na pewno z racji nawierzchni, kształtu i tak jak Oktan mówił jeździliśmy pod górkę. Moje najlepsze ET to 15.69, a w zeszłym roku było to 15.40, z czego teraz auto jeździ nieporównywalnie lepiej Liczyłem że poleci jakaś wysoka 14, ale na tej imprezie się nie udało
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Tak... zawody były ciekawe...
Silną motywacją było nie zostać wyprzedzonym... bo zaczynało sie tzw piaskowanie przodu...
Szkoda że nie było wiecej przejazdów... bo wtedy można by było się poustawiać sensowniej...
W przyszłym roku ustalimy sobie liste pojedynkową przed zlotem i wtedy będziemy się ustawiać wg listy...
Tak w ogóle dzieki za wspaniałą zabawę... i Gratuluję zwycięstwa SZALONY klasy...
U mnie to Ty już wygrałeś w nocy przed zawodami...
Silną motywacją było nie zostać wyprzedzonym... bo zaczynało sie tzw piaskowanie przodu...
Szkoda że nie było wiecej przejazdów... bo wtedy można by było się poustawiać sensowniej...
W przyszłym roku ustalimy sobie liste pojedynkową przed zlotem i wtedy będziemy się ustawiać wg listy...
Tak w ogóle dzieki za wspaniałą zabawę... i Gratuluję zwycięstwa SZALONY klasy...
U mnie to Ty już wygrałeś w nocy przed zawodami...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No objechał i mam to chyba nagrane nawetmody19933 pisze:Szalony chwal sie podobno Camaro objechałes?
Ale Camaro na kontroli trakcji zmulony start miało i tylko 400KM więc to się nie liczy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
win is a win (c) Dominik Toretto
gratulacje szalony !
gratulacje szalony !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Dzięki wszystkim za miłe słowa !
Pomimo zajęcia 1 miejsca w klasie na 1/4 mili nie byłem do końca zadowolony z czasów które robiła Maxima i nie chodzi tu o warunki panujące na lotnisku... najlepszy czas ET 14,43
Jadąc na Zlot czułem pod nogą, że jest coś nie tak a 100% potwierdzenia dawał mi zegar AFR
Tłumacząc sobie, że to pewnie wina paliwa które zalałem, dokonałem na szybko korekty paliwa i poszedłem się integrować
Kiedy kładłem się z spać z czwartku na piątek ok 2:15 (w dodatku znieczulony) nie myślałem zupełnie o samochodzie, jednak około 4 obudziłem się "zlany potem" i zacząłem opowiadać lokatorom o końcowym tłumiku który założyłem przed samym wyjazdem na Zlot. Oczywiście zostałem uznany za wariata i kazano mi iść spać. Jak się można łatwo domyślić nie dałem się namówić na spanie i o godzinie 5 dotarliśmy pod domek Szymqa w celu testu trzeźwości a następnie mieliśmy jechać do Częstochowy po stary tłumik
Po chwili okazało się jednak, że cała towarzysząca mi trójca Oktan, Medall i Drejku nie nadawała się do kierowania pojazdu, a jedynie u mnie wyskoczyło 000 . Mając jednak na uwadze co piłem i ile postanowiłem odpuścić.
Dzisiaj mogę powiedzieć tak... dużo się czyta, że w wolnossaku pojemność tłumik jest cholernie ważna, jednak ja przekonałem się o tym na własnej skórze.
Na dowód dołączam zdjęcie tłumików oraz log z komputera.... można tam zobaczyć jaka jest różnica w czasie na 2 biegu( między czerwoną a niebieską linią)przy różnych tłumikach.
Jak widać nie zawsze głośniej znaczy szybciej
Górny log A= 6,62 ..... B= 11,52 -----mały tłumik
Dolny log A= 6,58 ..... B= 11,02 -----duży tłumik
Pomimo zajęcia 1 miejsca w klasie na 1/4 mili nie byłem do końca zadowolony z czasów które robiła Maxima i nie chodzi tu o warunki panujące na lotnisku... najlepszy czas ET 14,43
Jadąc na Zlot czułem pod nogą, że jest coś nie tak a 100% potwierdzenia dawał mi zegar AFR
Tłumacząc sobie, że to pewnie wina paliwa które zalałem, dokonałem na szybko korekty paliwa i poszedłem się integrować
Kiedy kładłem się z spać z czwartku na piątek ok 2:15 (w dodatku znieczulony) nie myślałem zupełnie o samochodzie, jednak około 4 obudziłem się "zlany potem" i zacząłem opowiadać lokatorom o końcowym tłumiku który założyłem przed samym wyjazdem na Zlot. Oczywiście zostałem uznany za wariata i kazano mi iść spać. Jak się można łatwo domyślić nie dałem się namówić na spanie i o godzinie 5 dotarliśmy pod domek Szymqa w celu testu trzeźwości a następnie mieliśmy jechać do Częstochowy po stary tłumik
Po chwili okazało się jednak, że cała towarzysząca mi trójca Oktan, Medall i Drejku nie nadawała się do kierowania pojazdu, a jedynie u mnie wyskoczyło 000 . Mając jednak na uwadze co piłem i ile postanowiłem odpuścić.
Dzisiaj mogę powiedzieć tak... dużo się czyta, że w wolnossaku pojemność tłumik jest cholernie ważna, jednak ja przekonałem się o tym na własnej skórze.
Na dowód dołączam zdjęcie tłumików oraz log z komputera.... można tam zobaczyć jaka jest różnica w czasie na 2 biegu( między czerwoną a niebieską linią)przy różnych tłumikach.
Jak widać nie zawsze głośniej znaczy szybciej
Górny log A= 6,62 ..... B= 11,52 -----mały tłumik
Dolny log A= 6,58 ..... B= 11,02 -----duży tłumik
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
dużo lepiej na logu wygląda stary wydech ( tłumik ). Górą ( od 5400) dużo lepiej idzie.
Nie spodziewałem się że aż tak zmniejszy się amplituda przepływki, a zwłaszcza max U.
Podświadomie jeździsz na słuch ? Przy głośniejszym wydechu przy mniejszych obrotach shift up
Panie Szalony- Taka rola pionierów. Trzeba się uczyć na własnych błędach.
Szkoda że nie pojechałeś z nami do Kamienia. Gdybyś w niedziele zrobił 13.xx to wpadłby jakiś puchar na zawodach rangi ogólnopolskiej
Nie spodziewałem się że aż tak zmniejszy się amplituda przepływki, a zwłaszcza max U.
Podświadomie jeździsz na słuch ? Przy głośniejszym wydechu przy mniejszych obrotach shift up
Panie Szalony- Taka rola pionierów. Trzeba się uczyć na własnych błędach.
Szkoda że nie pojechałeś z nami do Kamienia. Gdybyś w niedziele zrobił 13.xx to wpadłby jakiś puchar na zawodach rangi ogólnopolskiej
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Też żałuje , że na kamień nie pojechałem, ale uwierz mi w niedziele tak mnie noga bolała, że nawet miałem problem z wciskaniem sprzęgła, nie mówiąc już o wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu. Dopiero wczoraj byłem w stanie zrobić testy z podmianką tłumików.
Na jakieś oficjalne zawody się na pewno wybiorę w tym roku i spróbuję powalczyć
Wracając jeszcze do zamieszczonych wyżej logów, jak przeanalizowałem przedział właśnie od 5000obr. w górę( w nim się właśnie jedzie na 1/4), to na 2 biegu zyskałbym około 0,25s
W sobotę konfrontacja z Subarą Oktana i wtedy będzie już wiadomo, czy dostanie tyle co wcześniej Na zlocie, to właśnie dzięki ustawce z Subaru( z rolki) w 100% potwierdziło się, że samochód nie jedzie jak powinien.
Na jakieś oficjalne zawody się na pewno wybiorę w tym roku i spróbuję powalczyć
Wracając jeszcze do zamieszczonych wyżej logów, jak przeanalizowałem przedział właśnie od 5000obr. w górę( w nim się właśnie jedzie na 1/4), to na 2 biegu zyskałbym około 0,25s
W sobotę konfrontacja z Subarą Oktana i wtedy będzie już wiadomo, czy dostanie tyle co wcześniej Na zlocie, to właśnie dzięki ustawce z Subaru( z rolki) w 100% potwierdziło się, że samochód nie jedzie jak powinien.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Drejk
- doświadczony forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-12-13, 13:23
- Lokalizacja: Skawina, Kraków
Jak ja się cieszę że dmuchnąłem 0,3
Co do fury to naprawdę chyba najbardziej dopieszczony wóz w klubie.
A tłumik to wiadomo że co większe to lepsze
Pozdrawiam i do zobaczenia.
Co do fury to naprawdę chyba najbardziej dopieszczony wóz w klubie.
A tłumik to wiadomo że co większe to lepsze
Pozdrawiam i do zobaczenia.
Nissan Sunny 2.0 D RED ARROW (75 KM)
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
Jedna sprawa miała na to wpływ, z reguły zdarza mi się jednak częściej wpadać na odcinkę .... jak widzisz praktycznie czas rozpoczęcia pomiaru taki sam, a ma na to wpływ , że po przejechaniu przejazdu kolejowego wciskam guzik od logowania i daje w palnik...droga którą się poruszam co prawda jest pozbawiona zabudowań ale jest boczna uliczka w której pojawiły się światła samochodu i tak jakoś odruchowo zawahałem się i wcześniej przepiąłem biegyapko pisze: Podświadomie jeździsz na słuch ? Przy głośniejszym wydechu przy mniejszych obrotach shift up
Przy drugiej próbie po wymianie tłumika, czułem, że jest lepiej i nie miałem już żadnych zahamowań nawet przed dociągnięciem wyżej 3 biegu, gdzie jak widać na logu przy około 150 wybiłem się z mostu nad rzeką i przez chwilę leciałem Po obserwacji loga widać, że lot trwający około 0.3s nie wyhamował samochodu i przyspieszał w dalszym ciągu
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Ta maxima to chyba wyjechała z fabryki z jakims pakietem Nismo,chyba:) hah takie ciezkie auto,limuzyna ,skora,pełna elektryka ,klima ,wazy z 1500kg i chłosta np taka honde civic-wydmuszke z h22 ktora ma z 230km...na zlocie podobno rowno z 243 km Ve w sunnym ktore jest jakies 300 kg lzejsze.. ,Camaro tez dostaje Szacun
Też żałuje , że na kamień nie pojechałem, ale uwierz mi w niedziele tak mnie noga bolała, że nawet miałem problem z wciskaniem sprzęgła, nie mówiąc już o wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
A co ja mam powiedzieć miałem wóz tak dopieszczony że wyniki miałem zadowalające... i Furę znaczy ( primere ) okryłem czarnym workiem i do garażu na klucz ... z takim wynikiem jak z hamowni i z 1/4 żal...Szalony pisze: żeby nie było kichy na mieście się pokazać
Ale jak camaro ojechałeś to masakra Gratki
I jak zwykle pierwszy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NissanDreams nie narzekaj tragedii nie było
Ja też słabe czasy robiłem
Szalony kiedy wreszcie shamujesz ten swój wóz do cholery jasnej co
Ja też słabe czasy robiłem
Szalony kiedy wreszcie shamujesz ten swój wóz do cholery jasnej co
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja jakieś 270
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem się wybrać przed Zlotem, ale przez przygody na 2 dni przed Zlotem niestety nie wypaliło
Obiecuję, że niebawem odwiedzę hamownię maha na której dokonywałem ostatnich pomiarów w 2012, a jak trochę ogarnę się z pracą, to zawitam u Coobcia i pobawimy się zapłonami, które wydaje mi się, że powinny być już w miarę OK.
Co do mocy jaką teraz może generować Maxima, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia czego oczekiwać. Z danych jakie posiadam, to najszybsza wybebeszona maxima(~1200kg) w Stanach VQ30 N/A robiąca na odpowiednich torach czas na 1/4mili 12,61 generowała moc 270HP przy 7500obr. Biorąc pod uwagę, że ja zostanę przy odcince na poziomie 7250obr. to mam nadzieję, że ok 260-265HP powinno się ugrać. Każdy wyższy wynik będzie powodował większy uśmiech na twarzy
Obiecuję, że niebawem odwiedzę hamownię maha na której dokonywałem ostatnich pomiarów w 2012, a jak trochę ogarnę się z pracą, to zawitam u Coobcia i pobawimy się zapłonami, które wydaje mi się, że powinny być już w miarę OK.
Co do mocy jaką teraz może generować Maxima, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia czego oczekiwać. Z danych jakie posiadam, to najszybsza wybebeszona maxima(~1200kg) w Stanach VQ30 N/A robiąca na odpowiednich torach czas na 1/4mili 12,61 generowała moc 270HP przy 7500obr. Biorąc pod uwagę, że ja zostanę przy odcince na poziomie 7250obr. to mam nadzieję, że ok 260-265HP powinno się ugrać. Każdy wyższy wynik będzie powodował większy uśmiech na twarzy
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Przyznaj się Szalony w końcu że wałeczki wrzuciłeś...
Coś ona na mój węch SZYBKA była...
Tak czy inaczej najlepsza limuzyma na zlocie...
Coś ona na mój węch SZYBKA była...
Tak czy inaczej najlepsza limuzyma na zlocie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a