Strona 3 z 3

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2018-12-26, 17:22
autor: wymaxclinowany
Tak zostały z k11

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2018-12-26, 19:20
autor: Matiz
a ten almerowy swap to jest hample + pompa czy tylko hamulce podmieniacie?

może bym łyknał Twój zestaw jak bedziesz zmieniał

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2018-12-26, 22:41
autor: wymaxclinowany
Serwo od 350z
Ale z tego co czytałem to nawet ori serwo z k11 da radę,
Mysle ze za jakiś miesiąc będę sprzedawał sprawny kompletny zestaw od gti: jarzmo, zacisk, nacinane i nawiercane tarcze oraz klocki które jeszcze na sezon wystarcza

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-04, 14:02
autor: wymaxclinowany
Panowie może ktoś poratuje mądrością albo doświadczeniem :-)
Na sezon wpadną nowe koła 15, co za tym idzie muszę zrobić coś z zawiasem bo będzie tarło. Aktualnie posiadam Kit Koni sport z regulacja z Opla corsy B
Opcje jakie mam to albo szukanie i dobieranie wyższych sprężyn, dystans Lub śrub gwintowanych (tylko tył) albo nowy gwint AP niestety bez żadnej regulacji
Jeżeli padło by na nowy zawias mam na to 1500-2000zl
Micra to daily i w tym roku na pewno więcej imprez torowych :lol:

I przy okazji podpytam o opony myślałem nad r1r, czy coś innego polecacie ?

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-04, 18:46
autor: Matiz
Ponoć można "nakręcić" sobie sprężyny o konkretnych parrametrach, nawet ponoć gdzieś obok mnie. I niby miało nie być tak drogo. Słyszałem to już pare razy i przez te lata dalej nie sprawdziem...

Wygląda na to że chyba potrzebujesz spręzyn obniżających pod K11. To co masz teraz to cototo jest, kit obniżajacy? A jakie fedry? (ps A co masz na tyle, bo Corsowe fedry nie pasują w koszyk)
Jezeli mowisz że to corsa to powinienes mieć z przodu -50mm lub wiecej. U mnie z przodu gwint corsowy dał -100 (słownie: minus sto). Nie robie tak jak wszyscy golfiorze że kręce gwint na zlot, tylko kręce na maksa do góry żeby nie szorować :P

Także calkowicie zignoruj "corsa mod" jeżeli potrzebujesz iść wyżej.

Wiem że brytole mają sporo czesci, od paru lat słysze dobre słowa o BC Racing. I napewno mają do K11

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-12, 18:49
autor: wymaxclinowany
No i wpadła nowa rolka 😎
Drag Wheels DR16- 7j, r15, 6.1kg
Obrazek

Teraz poszukiwana opona tylko do miasta coś polecicie ciekawego do 300zl ? 195/50/15

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-19, 22:16
autor: karol282
Oponę polecam Yokohamę Advan AD08r. Ogarnie VE na pewno i jest dobra co by nie powiedzieć bardzo dobra na mokrym. Ewentualnie S.drive też od yoko, na mokrym super odprowadza wodę nie wiem jak z trakcją na przodzie, uniroyal rain expert 3 miażdży na mokrym nie wiem jak zniesie ve na przodzie.

Ja np. na ulicę na ten rok zakładam AD08r na przód i s.drive na tył. Na s.drive jeżdżę od 2 lat na tylnej osi i nigdy nie miałem problemu z trakcją a mój sunny wolny nie jest więc śmiało mogę polecić w tym budżecie. AD08r jest drogie ale robi konkretną robotę warto zainwestować.

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-19, 22:42
autor: wymaxclinowany
Na ten sezon ad08 grubo przekracza $$ tym bardziej ze muszę jeszcze drugi set na tor kupić..
do 300zl chyba najsensowniej r1r ale z tego co wyczytałem troche strachu na mokrym

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-01-20, 11:45
autor: karol282
R1r miał kolega w crx z b18c6 i nie było źle na mokrym, ścieralność jest kiepska, opona znika w oczach i łatwo ją przegrzać.

Pozostaje s.drive albo rainsport 3.

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-02-27, 14:58
autor: wymaxclinowany
blink 🤘 nowa przepustnica 70mm :D ciekawe jak to będzie chodzić
Obrazek

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-02-28, 08:30
autor: PrzeRuSco
Dobry wybór :)

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-02-28, 17:48
autor: wymaxclinowany
Ale przepustnica kręci się w druga stronę...
całość rozebrana i teraz szukam innej sprężyny

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-04-21, 11:50
autor: wymaxclinowany
Po małej przerwie trzeba zrobić jakiś up :D fura istnieje, cały czas się coś składa od początku roku...

Kolektor dolotowy rozwiercony na 70mm, wygładzony, usunięte wszystko co zbędne,pomalowane strukturą. dołożona większa przepustnica
Obrazek
oczyszczona i polakierowana komora
Obrazek
wypiaskowane i polakierowane proszkowo elementy zawieszenia
Obrazek
silnik trafił na miejsce i przymiarka chodnicy od Sunny GTiR
Obrazek
Odelżone koło zamachowe z 8,5kg na 4,5 kg 8-)
Obrazek
swap tarcz na tył oraz regeneraja wszystkich zacisków
Obrazek
zmiana spręzyn z jakiś uniwersalnych na vogtlady obnizające
Obrazek
ubrane wahacze i poli od strongflexa
Obrazek
odświeżone tarcze
Obrazek
i powoli składane do kupy :D
Obrazek



o a na koniec udało mi się odkopać onboarda z pierwszego wyjazdu na tor w pszczółkach - ogladam ten filmik i widze ze jeszcze duzo nauki :lol: :lol: :lol:
https://youtu.be/9UCgrnm4Q5c

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-04-21, 21:40
autor: PrzeRuSco
Widzę że przykręciłeś flansze od przepustnicy do kolektora ale z tego co pamiętam to rozstaw śrub w kolektorze nie pozwala do rozwiercenia kolektora do 70 mm i dodatkowo flansza od przepustnicy ma lejek z 70 mm do 60 mm. Dlatego ja odciąłem flansze od kolektora i dospawalem ta od przepustnicy po rozwiercenia jej do 70 mm po całości. Jak robisz ssanie, tak jak Ci pisałem?

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-04-21, 23:04
autor: wymaxclinowany
U mnie był lejek z 65 do 70 i ciasno ale szło zrobić na 70 :D ssaniem zajmie się Bodek :) lecę do niego na strojenie za miesiąc

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2019-06-25, 11:21
autor: Michael456
Sprzydałoby się up'a zrobić, co nie Panie Kolego? :cool:
Bo Instagram to nie wszystko :mrgreen:

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2020-01-22, 07:16
autor: wymaxclinowany
oj, dawno mnie tu nie było :hah:
panowie szybkie pytanie, jaki zacisk na przed pod tarcze 280mm ? jakiś 4 tłok najlepiej
musi wejść pod koło 15"

ogólnie zrobie jakiś update niedługo :D

Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve

: 2020-01-22, 09:17
autor: PrzeRuSco
Przy 4 tłoczkach duże znaczenie oprócz " ma ET, nie wiem jak w micrze ale w primerze 4 tłoczki od 300zx założone na zwrotnicę bez adaptera zmieszczą tarczę max 272 mm. Musisz też wziąć pod uwagę grubość tarczy bo zazwyczaj 4 tłoki były robione pod grubsze tarcze i jak dasz cienką to po 1 łatwo ją przegrzać a po 2 istnieje ryzyko wypadnięcia tłoczka. Jak chcesz to na wiosnę mogę przymierzyć zacisk z 300ZX Z31 (jest mniejszy bo pod tarczę o grubości 26 mm).