Strona 3 z 3
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2018-12-26, 17:22
autor: wymaxclinowany
Tak zostały z k11
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2018-12-26, 19:20
autor: Matiz
a ten almerowy swap to jest hample + pompa czy tylko hamulce podmieniacie?
może bym łyknał Twój zestaw jak bedziesz zmieniał
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2018-12-26, 22:41
autor: wymaxclinowany
Serwo od 350z
Ale z tego co czytałem to nawet ori serwo z k11 da radę,
Mysle ze za jakiś miesiąc będę sprzedawał sprawny kompletny zestaw od gti: jarzmo, zacisk, nacinane i nawiercane tarcze oraz klocki które jeszcze na sezon wystarcza
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-04, 14:02
autor: wymaxclinowany
Panowie może ktoś poratuje mądrością albo doświadczeniem
Na sezon wpadną nowe koła 15, co za tym idzie muszę zrobić coś z zawiasem bo będzie tarło. Aktualnie posiadam Kit Koni sport z regulacja z Opla corsy B
Opcje jakie mam to albo szukanie i dobieranie wyższych sprężyn, dystans Lub śrub gwintowanych (tylko tył) albo nowy gwint AP niestety bez żadnej regulacji
Jeżeli padło by na nowy zawias mam na to 1500-2000zl
Micra to daily i w tym roku na pewno więcej imprez torowych
I przy okazji podpytam o opony myślałem nad r1r, czy coś innego polecacie ?
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-04, 18:46
autor: Matiz
Ponoć można "nakręcić" sobie sprężyny o konkretnych parrametrach, nawet ponoć gdzieś obok mnie. I niby miało nie być tak drogo. Słyszałem to już pare razy i przez te lata dalej nie sprawdziem...
Wygląda na to że chyba potrzebujesz spręzyn obniżających pod K11. To co masz teraz to cototo jest, kit obniżajacy? A jakie fedry? (ps A co masz na tyle, bo Corsowe fedry nie pasują w koszyk)
Jezeli mowisz że to corsa to powinienes mieć z przodu -50mm lub wiecej. U mnie z przodu gwint corsowy dał -100 (słownie: minus sto). Nie robie tak jak wszyscy golfiorze że kręce gwint na zlot, tylko kręce na maksa do góry żeby nie szorować
Także calkowicie zignoruj "corsa mod" jeżeli potrzebujesz iść wyżej.
Wiem że brytole mają sporo czesci, od paru lat słysze dobre słowa o BC Racing. I napewno mają do K11
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-12, 18:49
autor: wymaxclinowany
No i wpadła nowa rolka
Drag Wheels DR16- 7j, r15, 6.1kg
Teraz poszukiwana opona tylko do miasta coś polecicie ciekawego do 300zl ? 195/50/15
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-19, 22:16
autor: karol282
Oponę polecam Yokohamę Advan AD08r. Ogarnie VE na pewno i jest dobra co by nie powiedzieć bardzo dobra na mokrym. Ewentualnie S.drive też od yoko, na mokrym super odprowadza wodę nie wiem jak z trakcją na przodzie, uniroyal rain expert 3 miażdży na mokrym nie wiem jak zniesie ve na przodzie.
Ja np. na ulicę na ten rok zakładam AD08r na przód i s.drive na tył. Na s.drive jeżdżę od 2 lat na tylnej osi i nigdy nie miałem problemu z trakcją a mój sunny wolny nie jest więc śmiało mogę polecić w tym budżecie. AD08r jest drogie ale robi konkretną robotę warto zainwestować.
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-19, 22:42
autor: wymaxclinowany
Na ten sezon ad08 grubo przekracza $$ tym bardziej ze muszę jeszcze drugi set na tor kupić..
do 300zl chyba najsensowniej r1r ale z tego co wyczytałem troche strachu na mokrym
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-01-20, 11:45
autor: karol282
R1r miał kolega w crx z b18c6 i nie było źle na mokrym, ścieralność jest kiepska, opona znika w oczach i łatwo ją przegrzać.
Pozostaje s.drive albo rainsport 3.
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-02-27, 14:58
autor: wymaxclinowany
blink
nowa przepustnica 70mm
ciekawe jak to będzie chodzić
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-02-28, 08:30
autor: PrzeRuSco
Dobry wybór
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-02-28, 17:48
autor: wymaxclinowany
Ale przepustnica kręci się w druga stronę...
całość rozebrana i teraz szukam innej sprężyny
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-04-21, 11:50
autor: wymaxclinowany
Po małej przerwie trzeba zrobić jakiś up
fura istnieje, cały czas się coś składa od początku roku...
Kolektor dolotowy rozwiercony na 70mm, wygładzony, usunięte wszystko co zbędne,pomalowane strukturą. dołożona większa przepustnica
oczyszczona i polakierowana komora
wypiaskowane i polakierowane proszkowo elementy zawieszenia
silnik trafił na miejsce i przymiarka chodnicy od Sunny GTiR
Odelżone koło zamachowe z 8,5kg na 4,5 kg
swap tarcz na tył oraz regeneraja wszystkich zacisków
zmiana spręzyn z jakiś uniwersalnych na vogtlady obnizające
ubrane wahacze i poli od strongflexa
odświeżone tarcze
i powoli składane do kupy
o a na koniec udało mi się odkopać onboarda z pierwszego wyjazdu na tor w pszczółkach - ogladam ten filmik i widze ze jeszcze duzo nauki
https://youtu.be/9UCgrnm4Q5c
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-04-21, 21:40
autor: PrzeRuSco
Widzę że przykręciłeś flansze od przepustnicy do kolektora ale z tego co pamiętam to rozstaw śrub w kolektorze nie pozwala do rozwiercenia kolektora do 70 mm i dodatkowo flansza od przepustnicy ma lejek z 70 mm do 60 mm. Dlatego ja odciąłem flansze od kolektora i dospawalem ta od przepustnicy po rozwiercenia jej do 70 mm po całości. Jak robisz ssanie, tak jak Ci pisałem?
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-04-21, 23:04
autor: wymaxclinowany
U mnie był lejek z 65 do 70 i ciasno ale szło zrobić na 70
ssaniem zajmie się Bodek
lecę do niego na strojenie za miesiąc
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2019-06-25, 11:21
autor: Michael456
Sprzydałoby się up'a zrobić, co nie Panie Kolego?
Bo Instagram to nie wszystko
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2020-01-22, 07:16
autor: wymaxclinowany
oj, dawno mnie tu nie było
panowie szybkie pytanie, jaki zacisk na przed pod tarcze 280mm ? jakiś 4 tłok najlepiej
musi wejść pod koło 15"
ogólnie zrobie jakiś update niedługo
Re: [ Micra] K11 fake NISMO SR20ve
: 2020-01-22, 09:17
autor: PrzeRuSco
Przy 4 tłoczkach duże znaczenie oprócz " ma ET, nie wiem jak w micrze ale w primerze 4 tłoczki od 300zx założone na zwrotnicę bez adaptera zmieszczą tarczę max 272 mm. Musisz też wziąć pod uwagę grubość tarczy bo zazwyczaj 4 tłoki były robione pod grubsze tarcze i jak dasz cienką to po 1 łatwo ją przegrzać a po 2 istnieje ryzyko wypadnięcia tłoczka. Jak chcesz to na wiosnę mogę przymierzyć zacisk z 300ZX Z31 (jest mniejszy bo pod tarczę o grubości 26 mm).