Strona 7 z 8

: 2017-08-24, 14:52
autor: DARO GTI
Obrazek

Wóz strażacki

: 2017-08-24, 15:55
autor: rz
Jechałem na prawym, jest znaczna poprawa na samej górze.

: 2017-08-24, 17:26
autor: matek_p
No i bardzo dobrze. Jak widać udało się poprawić, jest lepiej niż było i wszystko idzie ku dobremu. Do zobaczenia kiedyś ! :D

: 2017-08-25, 07:39
autor: Ad@mus
Foty przy straży magia :D hahaha pomysł zajebisty :)
RZ i Daro, wasze odczucia, jedzie już jak VE?

: 2017-09-14, 17:36
autor: parzyh
Racelogic mam, czekam na wymiane klocków (nie wiem co kupić każdy mówi co innego) Jedni ATE jedni EBC Green, Galfer sport itd. Ale chyba wezmę EBC green. Zakładam klocki i mam nadzieje, że w niedziele jak nie będzie padać sprawdzę auto,

Ludzie piszą

"Ale właśnie rodzaj tarczy dokładny mnie.interesuje bo ma.znaczenie ogromne.
Np. EBC Green z Zimmermanem ciętym i wierconym robi dobrze i równo zużywa tarczę i klocek. Tarcza starczy ma.dwa.komplety klocków. Natomiast jak.założysz zielony klocek.do tarczy BlackDiamond to.zjedziesz.klocki.a tarcza będzie nietknięta" żeby zmierzyć grubość tarcz itp i dobrać klocek do tarczy

: 2017-09-15, 00:04
autor: Ad@mus
Nie ma takiej możliwości żeby zjadało klocek a tarczy nie :)
Jak kupisz miekki klocek to się będzie bardziej zużywał i mniej naruszając tarczę.
Ostatnimi czasy testuję w Skodzie tarcze i klocki ATE, klocki są niby ceramiczne ale nie są to jakieś sportowe towary. Co zauważam? Hamuje bdb, wolno się zużywają, zarówno tarcza jak i klocki. No i najważniejsze-nie pyli tak więc nie muszę co chwilę pucować felg :)

Z kolei w przeszłości bo ok 10lat temu zanabyłem Harty Sporty, i hamowalo to dobrze, ale strasznie zaczynało dyrgać po jakiś kilkuset kilometrach. Podobne wrażenia mają inni poruszający się na nacinkach. Dlatego od tamtej pory inwestuję w dobre uliczne, tzw dialy zamienniki. Bo ile tego sportu w dupowozie jest :)

: 2017-09-15, 10:06
autor: parzyh
Czyli kupię ate bo dużo osób polecało.
Co do ciekawostek gośc napisał, że podobnej wielkości jak galant (do galanta wchodzą bez rzezby) sa zaciski outlandera, evo lub cayenne, duzo lepszy efekt dzialania . zakładał ktoś coś większego do almery niż galant? auto i tak hamuje elegancko ale pytam orientacyjnie

[ Dodano: 2017-09-16, 00:44 ]
padło na to :)

Obrazek

: 2017-09-19, 07:07
autor: matek_p
no to w takim razie juz po wymianie ? :D i jak? żylety ?

: 2017-09-20, 11:07
autor: parzyh
nie pasowały bo rodzajów galanta było z 5, odesłałem do krakowa z tym klockiem ktory byl i czekam. bo w obsranym wrocławiu nigdy nic nie ma, tu mogę ewentualnie trw kupic haha.
przegubów do tergo auta NIE MA :D szukam trapezowych 23 czy tam 25 oczek. nie ma nigdize dosłownie auto stoi rozebrane sezon sie konuc huja pojezdzilem w tym roku nie wspominajac o torze za który zaplacilem 800zł i na ktorym nie bylem :D

: 2017-09-20, 11:28
autor: matek_p
na bogato :D a co do hebli... po numerach nie szukałeś czy cos ? :D zwykły galant miał 3 wersje hamulców chyba jeżeli chodzi o sam przód :D

: 2017-09-20, 11:59
autor: smeru
O przegumy pytaj w MotoMaxie

: 2017-09-20, 12:32
autor: peter000
Przeguby do Almery GTI to to samo co do Sunny GTI? Bo już nie pierwszy raz słyszę że do Almery ciężko z ich dostępnością i ciekawi mnie czy szukając do suniacza też można mieć takie problemy.

: 2017-09-20, 15:42
autor: foo
Nie siądą z N14/B13, 25 wewnątrz.

: 2017-09-20, 21:25
autor: parzyh
przejebany temat, ponoc prawie 500zł sztuka więc na razie odpuszczę, aż tak się z nimi nie śpieszy. a klocki jednak nie siadły, z tymi zaciskami z galanta tez przesrane, jest chyba 5 rodzajów, wziąłem ferodo 2500, drozsze ale trudno zobaczymy czy warto

Obrazek

: 2017-09-21, 14:36
autor: BeNeK
Bo zaciski z galanta mają rozstaw śrub na jarzmie 160mm i są pod tarczę 276mm :-)

: 2017-09-25, 00:43
autor: parzyh
jednak kupiliśmy to bo galfery nie pasowały...

Obrazek

: 2017-09-28, 23:09
autor: Vendo
Warto! "Będzie Pan zadowolony!" ;-)

: 2017-11-23, 23:40
autor: parzyh
Aktualnie została wypucowana i zimuje :D

Obrazek

Obrazek

: 2017-11-24, 07:21
autor: DARO GTI
2 zdjecie o co kaman ?
Ale tekie Czerwone Potwory to trzeba wietrzyć i czasem przepalić nawet w zimę ....

: 2017-11-24, 07:50
autor: matek_p
no na drugim zdjęciu jest pod "kocykiem" :D

: 2017-11-24, 19:39
autor: parzyh
a jak :D przykryta bo się kurzy

Obrazek

: 2017-11-24, 21:53
autor: mimier
parzyh to Ci się udało <lol>

: 2017-11-24, 23:41
autor: Ad@mus
Weszło ;)

Jak tam używkowanie na wałkach n1 i emu? Wszystko fajnie?

: 2017-11-25, 01:53
autor: parzyh
zapierdala jak wściekła ale cały czas był problemz heblami, coś tam szlifowali, regenerowali, tłoczek nie odbijał coś stukało, niby ok i dalej stuka, wyjebane już mam i zabiorę się za to na wiosnę . tu filmik, ni to wycie ni to piszczenie czy stukanie ale jak przeginiłem ją 2 dni temu to nie było tego przez dobrych kilka km (i na wolnych i z gazem a przxychamowuje na koncu) :

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x8-GuBtGSAw[/youtube]

: 2017-11-25, 16:17
autor: Ad@mus
Niw haMUJ-przyśpieszaj ;D

: 2018-01-14, 02:28
autor: parzyh
Chłopaki z czech zrobili 240km na N/A, w tym roku planują ponad 250km, karbonowe częśći itp :D będzie grubo http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4096

: 2018-01-15, 07:54
autor: DARO GTI
przy 200 KM jest problem z trakcja w oście a co sie dzieje przy 250 KM ?

Re: [ALMERA] N15 VVL Parzyh

: 2018-08-27, 20:42
autor: woytaz_gdy_elb
Panowie. Odgrzeję temat: Pisałem jakiś rok temu, że w związku z przeprowadzka do Wawy zweryfikuję jakość "Warszawskich koni" :)
Niestety muszę kolegom z południa przyznać rację - Warszawska hamownia KIvi Racing na której stroi Coobcio, Bodek i reszta Warszawskiej ekipy przekłamuje totalnie.
Mierzyłem auto na różnych hamowniach - z mojego doświadczenia i nie tylko mojej opinii wynika, że najdokładniejszą jest hamownia MAHA w Żukczynie pod Gdańskiem. Różnica pomiędzy tą hamownią a Wawą to 15 koni i 33nm.
Obecnie moje sr20ve na wałkach n1 , zestawie tytanowym Supertech, większej przepustnicy, wydechu 2,75 z SSAC, wkładką Pipercross, lekkim zamachu i kole pasowym wystrojony na DET3 ma 214km i 196nm. Reasumując władowałem w auto 6-7 tys zł a przybyło 8km i 7nm przy czym wykresy się praktycznie nakładają z tym przed modyfikacjami. Sądzę, że różnica wynika tylko i wyłącznie ze zmiany wydechu z 2,25 na 2,75" i przesunięciu odcinki. W Wawie przed wydechem na Hamowni Kivi miało piękny, książkowy wykres na 220km i 230nm a na innej hamowni już 205km/190nm.


A więc Parzyh głowa do góry ! :) Nie sugeruj się Warszawskimi wykresami bo to są Warszawskie, wyścigowe konie ze Służewca ! :)

Re: [ALMERA] N15 VVL Parzyh

: 2018-08-28, 09:02
autor: DARO GTI
heeeee dobre

Re: [ALMERA] N15 VVL Parzyh

: 2018-08-28, 14:15
autor: foo
Dzięki za ten post woytaz_gdy_elb.