[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Chyba lepiej, bo z tym kalkulatorem to ruda musi mieć masę 1050 przy 208KM a nie 1200 ! Wszystko jednak zależy od wozu, temperatury i wiatru. No i jeszcze poprawka na pod górkę jak W Ułężu. Życzę 13-ki jak najszybciej Sam też o to walczę.
Ostatnio zmieniony 2012-05-04, 09:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na hamowni stroi się przede wszystkim najszybciej i bezpieczniej ew. korekty później na drodze...
Na hamowni bardzo prosto i przyjemnie male obciążenia ogarnać a na drodze trzeba by się guzdrać na I biegu z prędkościami 5-20km/h...
Na hamowni bardzo prosto i przyjemnie male obciążenia ogarnać a na drodze trzeba by się guzdrać na I biegu z prędkościami 5-20km/h...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tez jestem za strojeniem na hamowni. Takie od ręki dobrze by było zrobić żeby auto nie jeździło na nieprawidłowej mieszance. Co do budowania mocy i krzywej niuta to już lepiej zobaczyć jak dane zmiany wpływają na rolkach.
Przy N/A to się doleje paliwka tu i tam i po sprawie. Przy turbo walka z zapłonem, paliwem, kręcenie wałkami trochę się z tym schodzi. Do tego sprzęgło musi dać radę i zobaczymy ile da się niuta zbudować.
Ja w sumie muszę tylko dostroić bo mam wrażenie że przelany jest w stosunku do poprzedniego setupu. Tymczasem 0,5 bar dla bezpieczenstwa i jakoś to śmiga... na wystrojonym 0,9 powinno być ciut lepiej
Przy N/A to się doleje paliwka tu i tam i po sprawie. Przy turbo walka z zapłonem, paliwem, kręcenie wałkami trochę się z tym schodzi. Do tego sprzęgło musi dać radę i zobaczymy ile da się niuta zbudować.
Ja w sumie muszę tylko dostroić bo mam wrażenie że przelany jest w stosunku do poprzedniego setupu. Tymczasem 0,5 bar dla bezpieczenstwa i jakoś to śmiga... na wystrojonym 0,9 powinno być ciut lepiej
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nieszczelności sprawdz...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Marzenia o pojawieniu się na zlocie legną w gruzach
Od jakiegoś czasu kopci z wydechu ... w dolocie przed i za turbiną mnóstwo oleju. Myślałem że to z odm ciągnie ale dzisiaj odłączyłem je, wyczyściłem dolot i dalej dupa albo jeszcze gorzej. Teraz pozostawiam za sobą białą chmurę jak wkręcę się nawet delikatnie na 0,3-0,4 bara. Zniknęło litr oleju po 250km. Woda w układzie się dobrze trzyma.
Obawiam się że turbina wyzionęła ducha, która o dziwo w zeszłym roku była regenerowana Sprawdzę jeszcze komprechę dla pewności ale i tak po ptokach. Hehe nie zdążyłem nawet wystroić i pogibać ostro a turbina od roku na pokładzie ... nie polecam Trzeba pomyśleć nad jakimś bezawaryjnym 3.0
Od jakiegoś czasu kopci z wydechu ... w dolocie przed i za turbiną mnóstwo oleju. Myślałem że to z odm ciągnie ale dzisiaj odłączyłem je, wyczyściłem dolot i dalej dupa albo jeszcze gorzej. Teraz pozostawiam za sobą białą chmurę jak wkręcę się nawet delikatnie na 0,3-0,4 bara. Zniknęło litr oleju po 250km. Woda w układzie się dobrze trzyma.
Obawiam się że turbina wyzionęła ducha, która o dziwo w zeszłym roku była regenerowana Sprawdzę jeszcze komprechę dla pewności ale i tak po ptokach. Hehe nie zdążyłem nawet wystroić i pogibać ostro a turbina od roku na pokładzie ... nie polecam Trzeba pomyśleć nad jakimś bezawaryjnym 3.0
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Albo o 3,5Neptune pisze:Trzeba pomyśleć nad jakimś bezawaryjnym 3.0
Wsio wskazuje na to że się suszarka przekręciła od jakiejś nieszczelności, bo ciągle auto miałeś przelane...
Ps. wysyłaj ją do mnie, przegląd się jej zrobi i może jeszcze większe koło kompresji, jak ją wsadzisz to do mnie na strojenie przyjeżdżaj ale ze zdjętym cięgłem z aktuatora...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Świeży temat wyszedł wczoraj wieczorem a później do Kamila pojechaliśmy z %.
Dobrze że teraz się wysrało a nie 300 km od domu.
Turbina od początku miała luzy na boki ale teraz puszcza dyma Pamiętam jak w zeszłym roku po zlocie zdjąłem dolot to już było mokro przed muszlą a przejechane na niej było z 1000 km.
Nie chcę się bawić i kombinować z wielkością koła. I tak już większe siedzi a takie zmiany niekoniecznie dobrze wpływają na samą turbinę. Moc budowana na niej jest wystarczająca. Szybciutko wstaje i tego bara dmucha bez pardonu. Silnik nie zakuty więc nie ma co przesadzać.
Nie jest chyba pisane mi pojeździć turbowozem ... same problemy wychodzą, może czas się rozstać z fura. Nic na siłę.
Coobcio dowiem się ile u mnie w Łodzi wyjdzie regeneracja. Do zlotu pewnie się nie wyrobię ze wszystkim.
Dobrze że teraz się wysrało a nie 300 km od domu.
Turbina od początku miała luzy na boki ale teraz puszcza dyma Pamiętam jak w zeszłym roku po zlocie zdjąłem dolot to już było mokro przed muszlą a przejechane na niej było z 1000 km.
Nie chcę się bawić i kombinować z wielkością koła. I tak już większe siedzi a takie zmiany niekoniecznie dobrze wpływają na samą turbinę. Moc budowana na niej jest wystarczająca. Szybciutko wstaje i tego bara dmucha bez pardonu. Silnik nie zakuty więc nie ma co przesadzać.
Nie jest chyba pisane mi pojeździć turbowozem ... same problemy wychodzą, może czas się rozstać z fura. Nic na siłę.
Coobcio dowiem się ile u mnie w Łodzi wyjdzie regeneracja. Do zlotu pewnie się nie wyrobię ze wszystkim.
Nissan Primera SR20DE+T
Dlatego ja unikam turbo...frajda z jazdy super ale nie daje pewności że dojedzie się chociażby na zlot...Neptune pisze: Nie jest chyba pisane mi pojeździć turbowozem ... same problemy wychodzą, może czas się rozstać z fura. Nic na siłę.
Myślę że w Twoim przypadku rezygznacja z turbowozu ktory budowałeś od podstaw nie ma sensu...włożyłeś kupe kasy i pracy. Masz teraz awarie wieku dziecięcego, wyeliminuj co uszkodzone,dostroj i powinno śmigac
Będziesz u Ryby swoim wozem w przyszłą sobote ?
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Dokładnie jak mówią poprzednicy, odpuszczenie tematu jest zupełnie bez sensu... Tyle kasy wpakowałeś i co ??Zostajesz z niczym a tu oddasz turbo do regeneracji i jednak ten turbowóz w garażu będzie stał .
PS: dobrze, że ja nie mam takich problemów, nic się nie zaciera, puszcza oleju itp. czasem tylko łącznik zsunie...
PS: dobrze, że ja nie mam takich problemów, nic się nie zaciera, puszcza oleju itp. czasem tylko łącznik zsunie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
I tego się trzymajNeptune pisze:Trzeba naprawić porządnie wystroić, dmuchać i jeździć.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
popatrz na mnie: na Bemowie ostatnie miejsce a w Rudnikach pierwsze... a sam mnie pocieszałeś w Warszawie że bedzie dobrze. Stary, byłeś tak pełen szacunku dla mojego wozu jak ja dla twojego. Też podziwiam.
Masz do zrobienia jeden wyścig... z Bomblem, bo to godny przeciwnik.
Masz do zrobienia jeden wyścig... z Bomblem, bo to godny przeciwnik.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Klasa turbo na zlocie mi się kurczy Yapko dzieki za uznanie.yapko pisze:Masz do zrobienia jeden wyścig... z Bomblem, bo to godny przeciwnik.
Albo nówka chinska.podj pisze:Neptune u mnie tez turbina padła. Ale nie składam broni. Zastanawiam się tylko na sensem regeneracji. Naprawiane turbiny jakoś szybciej padają. Chyba lepszym wyjściem jest zakup czegoś używanego z pewnego źródła.
Turbina odebrana z regeneracji, niestety nie na gwarancji. Dzięki dla Coobcia za ogarnięcie tematu.
Niestety wałek ostro porysowany był, pewnie jeszcze od czasu obróconej panewki. Wtedy na mętnym oleju, z cząstkami auto chodziło kilka godzin
Luzy na suchym turbo naprawdę minimalne w zeszłym roku 500km od regeneracji już cały trzpień chodził. Mam nadzieje że nie będzie tak samo ;P
Dałem dupy bo odebrałem turbinę bez spływu i śruby olejowej Jak oddawałem turbo to był przy mocowany. Musze jutro zgadać się z gościem bo znalezienie czegoś takiego będzie sporym problemem no i później na aucie ciężko to zamontować.
Pozostanie zlać i zalać oliwę, zmienić filtr i jedziemy się stroić z odłączonym WG ... jak dobrze pójdzie może w tym roku jeszcze się pojeździ
Niestety wałek ostro porysowany był, pewnie jeszcze od czasu obróconej panewki. Wtedy na mętnym oleju, z cząstkami auto chodziło kilka godzin
Luzy na suchym turbo naprawdę minimalne w zeszłym roku 500km od regeneracji już cały trzpień chodził. Mam nadzieje że nie będzie tak samo ;P
Dałem dupy bo odebrałem turbinę bez spływu i śruby olejowej Jak oddawałem turbo to był przy mocowany. Musze jutro zgadać się z gościem bo znalezienie czegoś takiego będzie sporym problemem no i później na aucie ciężko to zamontować.
Pozostanie zlać i zalać oliwę, zmienić filtr i jedziemy się stroić z odłączonym WG ... jak dobrze pójdzie może w tym roku jeszcze się pojeździ
Nissan Primera SR20DE+T
Zatem może kompresor Kilka miesięcy dawania w palnik i nic odpukać nic nie pukaxtomek pisze:Pozdrawiam i trzymam kciuki. Ale swoją drogą naprawdę wiem, dlaczego nie chcę turbo
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jak będzie 13-ka N/A to trzeba się będzie zastanowić. Dalej bardzo ciężko bez turbo lub kompresora. Ale teraz Neptune go...go...go....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357