Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-02, 20:25

http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... li,18.html

Jak 300KM bedzie to jest szansa na 13,8

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-05-03, 19:49

Chyba lepiej, bo z tym kalkulatorem to ruda musi mieć masę 1050 przy 208KM :-P a nie 1200 !!! Wszystko jednak zależy od wozu, temperatury i wiatru. No i jeszcze poprawka na pod górkę jak W Ułężu. Życzę 13-ki jak najszybciej :-) Sam też o to walczę. :-P
Ostatnio zmieniony 2012-05-04, 09:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-05-03, 22:27

Neptune pisze:Teraz strojenie mnie blokuje z jakimkolwiek jeżdżeniem no ale chciałem czekać na chłopaków. Nic zobaczymy jeszcze po majówce co i jak.
strojenie to żadna blokada, wpadasz, stroimy i cieszysz się wystrojonym wozem :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-04, 00:16

A co z hamownią, wystrojenie auta to nie jest taki, hmm "szybki temat" przecież u nas w Łodzi zawsze jakaś lipa z tymi hamowniami była a nie kiedy do 5 -6 pomiarów się robi a nawet i więcej.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-05-04, 00:23

strojenie na drodze jest najbardziej miarodajne, na hamowni robi się już za którymś pomiarem gorąco i już nie wychodzi tak jak by się chciało. Na drodze masz realne pomiary i cały czas jest cyrkulacja powietrza. Hamownia do ewentualnej korekty
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-04, 22:47

Na hamowni stroi się przede wszystkim najszybciej i bezpieczniej ew. korekty później na drodze...
Na hamowni bardzo prosto i przyjemnie male obciążenia ogarnać a na drodze trzeba by się guzdrać na I biegu z prędkościami 5-20km/h...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-05, 21:54

Tez jestem za strojeniem na hamowni. Takie od ręki dobrze by było zrobić żeby auto nie jeździło na nieprawidłowej mieszance. Co do budowania mocy i krzywej niuta to już lepiej zobaczyć jak dane zmiany wpływają na rolkach.
Przy N/A to się doleje paliwka tu i tam i po sprawie. Przy turbo walka z zapłonem, paliwem, kręcenie wałkami trochę się z tym schodzi. Do tego sprzęgło musi dać radę i zobaczymy ile da się niuta zbudować.

Ja w sumie muszę tylko dostroić bo mam wrażenie że przelany jest w stosunku do poprzedniego setupu. Tymczasem 0,5 bar dla bezpieczenstwa i jakoś to śmiga... na wystrojonym 0,9 powinno być ciut lepiej :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-06, 10:40

Nieszczelności sprawdz...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-26, 17:59

Marzenia o pojawieniu się na zlocie legną w gruzach :/

Od jakiegoś czasu kopci z wydechu ... w dolocie przed i za turbiną mnóstwo oleju. Myślałem że to z odm ciągnie ale dzisiaj odłączyłem je, wyczyściłem dolot i dalej dupa albo jeszcze gorzej. Teraz pozostawiam za sobą białą chmurę jak wkręcę się nawet delikatnie na 0,3-0,4 bara. Zniknęło litr oleju po 250km. Woda w układzie się dobrze trzyma.

Obawiam się że turbina wyzionęła ducha, która o dziwo w zeszłym roku była regenerowana :( Sprawdzę jeszcze komprechę dla pewności ale i tak po ptokach. Hehe nie zdążyłem nawet wystroić i pogibać ostro a turbina od roku na pokładzie ... nie polecam :D Trzeba pomyśleć nad jakimś bezawaryjnym 3.0 ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-26, 18:33

Neptune pisze:Trzeba pomyśleć nad jakimś bezawaryjnym 3.0 ;)
Albo o 3,5 ;)

Wsio wskazuje na to że się suszarka przekręciła od jakiejś nieszczelności, bo ciągle auto miałeś przelane...

Ps. wysyłaj ją do mnie, przegląd się jej zrobi i może jeszcze większe koło kompresji, jak ją wsadzisz to do mnie na strojenie przyjeżdżaj ale ze zdjętym cięgłem z aktuatora...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-05-26, 20:46

nic straconego :-> sister pomoże choćby skały srały ;-) skoro moje auto poległo nie z mojej winy a osób za to winnych wymieniać nie chcę to chociaż jedno autko w rodzinie będzie posuwać :D damy radę !! !! !! !! !! !!

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2012-05-26, 22:36

Ale Ty jesteś dobra sister...trzymam kciuki :mrgreen:

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-05-27, 12:44

No to się zrobiło niefajnie z dmuchawką :-( Nawet mi nic nie powiedziałeś

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-27, 14:38

Świeży temat wyszedł wczoraj wieczorem a później do Kamila pojechaliśmy z %.

Dobrze że teraz się wysrało ;) a nie 300 km od domu.
Turbina od początku miała luzy na boki ale teraz puszcza dyma :P Pamiętam jak w zeszłym roku po zlocie zdjąłem dolot to już było mokro przed muszlą a przejechane na niej było z 1000 km.

Nie chcę się bawić i kombinować z wielkością koła. I tak już większe siedzi a takie zmiany niekoniecznie dobrze wpływają na samą turbinę. Moc budowana na niej jest wystarczająca. Szybciutko wstaje i tego bara dmucha bez pardonu. Silnik nie zakuty więc nie ma co przesadzać.

Nie jest chyba pisane mi pojeździć turbowozem ... same problemy wychodzą, może czas się rozstać z fura. Nic na siłę.

Coobcio dowiem się ile u mnie w Łodzi wyjdzie regeneracja. Do zlotu pewnie się nie wyrobię ze wszystkim.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-27, 16:44

Neptune pisze: Nie jest chyba pisane mi pojeździć turbowozem ... same problemy wychodzą, może czas się rozstać z fura. Nic na siłę.
Dlatego ja unikam turbo...frajda z jazdy super ale nie daje pewności że dojedzie się chociażby na zlot...
Myślę że w Twoim przypadku rezygznacja z turbowozu ktory budowałeś od podstaw nie ma sensu...włożyłeś kupe kasy i pracy. Masz teraz awarie wieku dziecięcego, wyeliminuj co uszkodzone,dostroj i powinno śmigac ;)

Będziesz u Ryby swoim wozem w przyszłą sobote ? :p
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-27, 17:06

No będziemy działać ... sporo pracy auto pochłonęło i nie odpuszczę póki nie pobrykam tym samochodem :P

W tym tyg chciałbym ogarnąć temat. Jak się uda to strojenie i jeździmy dalej. Zobaczymy jak to wyjdzie.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-27, 18:59

Neptune ja powienienem moj złomowac z 4 razy a dalej jeździ :D

Nie poddawaj się

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-27, 20:02

Dokładnie jak mówią poprzednicy, odpuszczenie tematu jest zupełnie bez sensu... Tyle kasy wpakowałeś i co ??Zostajesz z niczym a tu oddasz turbo do regeneracji i jednak ten turbowóz w garażu będzie stał ;).
PS: dobrze, że ja nie mam takich problemów, nic się nie zaciera, puszcza oleju itp. czasem tylko łącznik zsunie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-27, 20:15

Nie no spokojnie. Temat musi być ogarnięty.

Człowieka czasem ponosi i 1000 pomysłów. Padnięta turbina nie jest jakąś tragedią. Trzeba naprawić porządnie wystroić, dmuchać i jeździć.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-27, 20:18

Neptune pisze:Trzeba naprawić porządnie wystroić, dmuchać i jeździć.
I tego się trzymaj ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-05-29, 20:55

Poddawać się??? no chyba jakiś żart... pierwszy nissan w rodzinie stanza, później sunny, Primera P10 i na końcu Primera P11 O KTÓRĄ WALCZYLIŚMY RAZEM !! !! !! !! !!a ty tu o jakimś poddawaniu się ...eh
Malina jest git i będzie git :-)

Saffira

Post autor: Saffira » 2012-05-29, 20:58

this... is... NISSAN!! nie poddawać się! 3mam kciuki!

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-05-29, 21:13

popatrz na mnie: na Bemowie ostatnie miejsce a w Rudnikach pierwsze... a sam mnie pocieszałeś w Warszawie że bedzie dobrze. Stary, byłeś tak pełen szacunku dla mojego wozu jak ja dla twojego. Też podziwiam.
Masz do zrobienia jeden wyścig... z Bomblem, bo to godny przeciwnik.
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-05-29, 21:23

Neptune u mnie tez turbina padła. Ale nie składam broni. Zastanawiam się tylko na sensem regeneracji. Naprawiane turbiny jakoś szybciej padają. Chyba lepszym wyjściem jest zakup czegoś używanego z pewnego źródła.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-30, 05:57

yapko pisze:Masz do zrobienia jeden wyścig... z Bomblem, bo to godny przeciwnik.
Klasa turbo na zlocie mi się kurczy :) Yapko dzieki za uznanie.
podj pisze:Neptune u mnie tez turbina padła. Ale nie składam broni. Zastanawiam się tylko na sensem regeneracji. Naprawiane turbiny jakoś szybciej padają. Chyba lepszym wyjściem jest zakup czegoś używanego z pewnego źródła.
Albo nówka chinska.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-07-17, 19:57

Turbina odebrana z regeneracji, niestety nie na gwarancji. Dzięki dla Coobcia za ogarnięcie tematu.

Niestety wałek ostro porysowany był, pewnie jeszcze od czasu obróconej panewki. Wtedy na mętnym oleju, z cząstkami auto chodziło kilka godzin :/
Luzy na suchym turbo naprawdę minimalne ;) w zeszłym roku 500km od regeneracji już cały trzpień chodził. Mam nadzieje że nie będzie tak samo ;P
Dałem dupy bo odebrałem turbinę bez spływu i śruby olejowej :/ Jak oddawałem turbo to był przy mocowany. Musze jutro zgadać się z gościem bo znalezienie czegoś takiego będzie sporym problemem no i później na aucie ciężko to zamontować.

Pozostanie zlać i zalać oliwę, zmienić filtr i jedziemy się stroić z odłączonym WG ... jak dobrze pójdzie może w tym roku jeszcze się pojeździ ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-17, 20:15

Pozdrawiam i trzymam kciuki. Ale swoją drogą naprawdę wiem, dlaczego nie chcę turbo ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-07-18, 05:34

Neptune pisze: ... jak dobrze pójdzie może w tym roku jeszcze się pojeździ ;)
Znane mi zjawisko :) - też tak sobie mówię każdego ranka :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-18, 16:28

xtomek pisze:Pozdrawiam i trzymam kciuki. Ale swoją drogą naprawdę wiem, dlaczego nie chcę turbo ;-)
Zatem może kompresor :D Kilka miesięcy dawania w palnik i nic odpukać nic nie puka ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2012-07-18, 20:37

Jak będzie 13-ka N/A to trzeba się będzie zastanowić. Dalej bardzo ciężko bez turbo lub kompresora. Ale teraz Neptune go...go...go....!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”