Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

[ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: dextus » 2017-05-07, 11:11

Chciałem pochwalić się nowym nabytkiem, który kupiłem kilka dni temu.
Jest to Nissan Sentra z 2001 roku z fabrycznym silnikiem SR20DE oraz automatyczną skrzynią biegów. Długo myślałem nad zakupem tego wynalazku, ale w końcu stwierdziłem, dlaczego by nie zaryzykować. Auto wymaga sporo czasu i pracy, ale może uda je się doprowadzić do stanu idealnego. Głównym mankamentem jest łuszczący się bezbarwny, oraz korozja lewych drzwi przednich i tylnych. Podłoga jak i cała reszta wygląda na zdrową, na progach ani grama rdzy.
Auto ma poobijane przednie błotniki, ale myślę że sprawnemu blacharzowi uda się je uratować.

Auto przypłynęło do Polski w 2007 roku.
Na wyposażeniu ma:
- dwie poduszki powietrzne
- 4 elektryczne szyby
- elektryczny szyberdach
- alarm
- centralny zamek
- klimatyzację manualną
- tempomat
- wspomaganie kierownicy
i pewnie kilka pierdół o których zapomniałem.

W planach jest wypranie wnętrza, które na pierwszy rzut oka wygląda, że jest w idealnym stanie. Wymiana hamulców bo zostały żyletki. Rozebranie i przeglądnięcie całego zawieszenia, konserwacja podłogi, wymiana wszystkich płynów, no i ogarnięcie całej blacharki wraz z malowaniem całego auta.

Kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Piotrek

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-05-07, 12:00

Fajny:) ogladalem raz takiego se-r czy jakos tak, bylo tam 2.5litra z altimy. Ale niestety tamte silniki jakies takie podobno nie do końca dobre. Tu masz stara sprawdzoną konstrukcję. Skrzynia zwykla klasyczna,4 biegowa czy cos ala w p11.144 cvt?

Powodzenia w poszukiwaniu gratow:)!

Ps mam nadzieje ze setka zostala u Ciebie?

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-05-07, 12:06

majchrzok tak, skrzynia zwykła, klasyczna, 4 biegowa :)
Co do setki to ma u mnie dożywocie, więc oczywiście, że została i ma się dobrze :)
Piotrek

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2017-05-07, 12:12

Spoko, fajnie, że SR szkoda, że automat :) powodzenia w doprowadzaniu do ładu sprzęta :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-05-11, 19:42

Przyszły graty, więc można zacząć grzebać.
Na pierwszy ogień poszły tarcze i klocki przód.
Stare wyglądały tak:
Obrazek

Okazało się, że tarcze 280mm pasują od Almery N16. różnią się tylko tym, że mają nawiercone otwory na śruby:
Obrazek

Nowe tarcze to blueprinty + klocki TRW, dodatkowo wymiana całego płynu hamulcowego na ATE.
Obrazek

No i po zmontowaniu:
Obrazek

Obrazek

Teraz czekam, jeszcze na klocki na tył. Są inne niż w almerze i podobno podchodzą z mazdy RX-8.
Piotrek

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-05-12, 13:11

O coś innego, no i fajnie :]

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-05-13, 00:12

Inne zawsze jest lepsze :) może nie lepsze ale bardziej unikatowe ;) a czym bardziej ukikatowe tym bardziej warte uwagi ;) a czym bardziej warte uwagi tym lepiej to posiadać😀
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-05-18, 19:15

vixo Czym bardziej unikatowe, tym trudniej dostać części :)

Skompletowałem graty do hamulców na tył, więc przyszła pora na wymianę.
Po kilku próbach w końcu udało się spasować klocki. Okazało się że w Maju 2001 roku montowali inne klocki.. niestety moja Sentra jest z Maja i dlatego ciężko było je dobrać.
Obrazek

Tarcze hamulcowe tylne to była tragedia, były zapieczone z piastami, ale udało się je oddzielić:
Obrazek

I porównanie z nową tarczą:
Obrazek

I po zmontowaniu:
Obrazek

W międzyczasie wymieniłem, olej, filtry itp.
Teraz czekam na amortyzatory i ruszam z wymianą.
Piotrek

Awatar użytkownika
deadduck
stały bywalec
Posty: 96
Rejestracja: 2012-05-31, 22:51
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: deadduck » 2017-05-19, 07:52

Klepali je w japońce czy angole jak primery i n16tki?

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-05-19, 08:10

deadduck Ani angole ani japońce, to meksykańska produkcja :mrgreen:
Piotrek

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-05-19, 13:09

o kurde, a pachnie tortillą jeszcze w środku ? (słaby stereotypowy żart zawsze spoko :D )
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Matiz
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2017-03-05, 02:51
Lokalizacja: Ślunsk
Kontakt:

Post autor: Matiz » 2017-05-20, 13:22

wyobraźcie sobie moją mine, jak kiedyś gdy wracaliśmy z nad morza minęła nas taka na rejestracjach z Arkansas :mrgreen:

Ja jakoś nigdy nie przepadałem za amerykanskimi wersjami japończyków :roll: wszystko jakieś takie grube jak hamburger (od dawna mnie to mierziło ,ale accord 8 US przelał czare 8-) )

Sentra na szczęście jest w miare foremna, zawsze podobały mi sie tylne lampy.

Gdyby nie NFS:U to chyba też bym nie znał tego auta :mrgreen:
Obrazek


https://www.facebook.com/MicraMachine/
Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-05-23, 19:11

Przyszły amortyzatory więc można zacząć działać:
Obrazek
Przednie siadły bez najmniejszego problemu p&p:
Obrazek

Problem okazał się z tyłem, okazało się że nowe są o 4cm krótsze :(
Obrazek


Pytanie do Was, czy orientuje się ktoś czy w almerze n16 występowały dwa rodzaje amortyzatorów na tył? Te które ja potrzebuję mają długość 52,5 cm. Oryginalny nr które miały to 562104Z027. Liczę na Waszą pomoc.
Piotrek

Awatar użytkownika
deadduck
stały bywalec
Posty: 96
Rejestracja: 2012-05-31, 22:51
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: deadduck » 2017-05-24, 14:08

okazało się że nowe są o 4cm krótsze :(
Możesz teraz bez obaw krótsze springi założyć :-D

http://allegro.pl/sprezyny-vogtland-nie ... 06932.html

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-09-20, 17:36

No to mały UP.

Sentra żyje, ma się dobrze. Od Maja przejechała około 17 tys km i tłucze dalej. Mechanicznie ogarnięta prawie w 100%. Do zrobienia został lakier, ale nie wiem czy w tym roku się wyrobię.
Jest kilka pomysłów. Jak wyjdzie - czas pokaże.

Po walce z tylnymi amortyzatorami i podpowiedzi kolegi michalinio22 udało mi się znaleźć dedykowane do Sentry, amortyzatory firmy Sachs. Leciały do mnie z Berlina, ale dotarły i pasują p&p.
Obrazek

Następną rzeczą za jaką postanowiłem się wziąć to wymiana oleju w automacie. Podjechałem do SAMCO na Połczyńskiej zapytać ile kosztuje dynamiczna wymiana oleju - 700zł wraz z olejem, ale nie wymieniają filtra. Pomyślałem auto ma już swoje przejechane, pasowało by wymienić filtr, więc wziąłem sprawy w swoje ręce. Zamówiłem z USA filtr razem z uszczelką, ściągnąłem miskę, myślałem, że filtr już jest mój, ale niestety, nie jest to takie proste jak się wydawało. Filtr jest przykręcany tak, że jedna śruba ma nakrętkę od góry, więc trzeba było zdemontować całą płytę sterującą.
Obrazek
Obrazek

Z racji tego, że Sentra ma plastikowe lampy, moje były już zżółkłe i popękane, zamówiłem zza oceanu nowe, z czarnymi środkami:
Obrazek
I tak wyglądają na aucie:
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie, stare wahacze zaczęły odmawiać posłuszeństwa i się tłuc więc wleciały nowe
TRW wraz z łącznikami stabilizatora:
Obrazek

Dodatkowo kolega michalinio22 sprzedawał felgi z balerona więc odkupiłem, po przymiarce do Sentry wyglądają tak:
Obrazek
Na pewno auto trzeba obniżyć, bo obecnie wygląda jak kangur, jestem na etapie poszukiwania sprężyn bądź gwintu.
Piotrek

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-09-20, 18:23

Ładnie to wygląda :-) co do felg to przydałoby się trochę obniżyć te koze :-P są jakieś rozsądne sprężyny do tego? Podoba mi się taka sentra ;> . Pozdrawiam!! :papa:
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-09-20, 18:45

Amorki wygladaja identyko jak w almerze n15 sedan. Ciekawe czy wymiary te same.

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-09-20, 21:06

Trzeba było zostawić krótkie amory z tyłu - glebę miałbyś "ogarniętą" ;)
Może ja będę się pozbywał niskich sprężyn z n16 na rzecz gwintu (który posiadam) to wtedy będziemy mogli pohandlować.

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-09-20, 21:09

Aaaaaa tu trafiły, no i pro :)

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2017-10-25, 18:32

Sentra śmiga i dalej tłucze kilometry, idealnie się sprawdza jako auto do codziennej jazdy :)

Powoli przygotowując się do zimowego wyjazdu, udało mi się ogarnąć oryginalny bagażnik dachowy Thule dedykowany do nissana i dodatkowo do niego prawie nowy uchwyt Thule na deski snowboardowe:

Obrazek

Niestety po założeniu, okazało się, że kwadratowe belki bagażnika podczas jazdy dają niesamowite efekty dźwiękowe, tak że przy 140km/h nie da się spokojnie rozmawiać.
Zacząłem więc szukać rozwiązania, no i udało się, ale niestety w USA, więc ściągnąłem sobie coś takiego:
Obrazek
Nówka sztuka w pudełku, nie wiem dlaczego Thule nie wypuścił tego na europejski rynek, tylko na rynek USA. Po jeździe próbnej okazało się, że zdaje egzamin idealnie i w końcu zapanowała cisza :)
I tak się prezentuje na aucie:
Obrazek

Dodatkowo przy odpalaniu zimnego silnika, zaczął się odzywać napinacz rozrządu. Nie wiem czy to wyciągnięty łańcuszek czy może napinacz powoli ma dość, więc zanim zacznę rozbierać i wymieniać cały rozrząd zacznę od napinacza. Kupiłem nowy oemowy z drobnym zębem, czyli takim z jakim sentra wyjeżdżała fabrycznie wraz z oemową uszczelką.

Obrazek

Kolejny krok to obniżenie auta, zastanawiam się czy iść w gwint, czy na początek obniżyć sam przód na sprężynach.
Piotrek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-10-27, 13:40

Obniż eibachem i będzie pan zadowolony. Chyba że masz siano i chcesz wahaczem asfalt skrobać to rób gwinta.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dextus » 2018-02-27, 16:54

Witajcie,

Pojawił się problem z moją Sentrą i liczę na Waszą pomoc.
Gdy silnik jest ciepły, gdy przytrzymam gaz w okolicach 1900 obrotów to zaczynają one skakać. Problem nie występuje przy większym czy mniejszym zakresie. Tylko w tej jednej pozycji. Na zimnym nie zauważyłem, żeby tak robił. Problem dotyczy zarówno benzyny jak i LPG.
Załączam filmik, żeby zobrazować jak to dokładnie wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=TChbFgXVpg0

Kopułka, palec, przewody WN oraz świece niedawno wymieniane.

Prośba o wskazówki co może mu dolegać?
Przepływka? Sonda?

[ Dodano: 2018-02-27, 18:48 ]
No to mały up... wyciągnąłem przepływkę w celu wyczyszczenia...po ponownym włożeniu i odpaleniu świeci check i auto gaśnie.
Zamówiłem nową...niestety auto uziemione na kilka dni :(
Piotrek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2018-02-27, 22:24

Nie wiem czy to przeplywka jesli mial pelna moc to raczej nie. Bardziej albo sciezka tps'a albo uwalony czujnik polozenia walu/walka.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Niss0690
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2018-02-28, 10:21
Lokalizacja: daleko

Post autor: Niss0690 » 2018-02-28, 13:47

Ja też bym stawiał na czujnik raczej

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: dextus » 2018-03-26, 19:38

Mały up.
Przyszła nowa przepływka, auto już tak nie wariuje na obrotach. Jedynie co to przy trzymaniu gazu na ~1900 obr jest jeden skok i obroty już się nie podnoszą do góry. Robi się cieplej więc postaram się przeczyścić wszystkie wtyczki oraz całą przepustnicę, może coś pomoże.

W końcu się zebrałem za zawias, miał być gwint, ale stwierdziłem, że auto tłucze bardzo dużo kilometrów i byłoby to niewygodne. Trochę poczytałem na temat sprężyn i pozytywne opinie na temat komfortu przekonały mnie, żeby kupić niemieckie Vogtlandy. Może uda mi się jutro zamontować i zdam relację co i jak:
Obrazek

Dodatkowo szyba czołowa którą miałem, była już strasznie zmęczona, rysy po wycieraczkach oraz odpryski. Udało mi się kupić nówkę sztukę z USA, szyba siedzi już w aucie:
Obrazek

No i przy okazji nabyłem nakrętki do kół i korek z magnesem do miski.
Obrazek

Następnym krokiem będzie ogarnięcie felg, kurzą się również zaciski od maximy które nabyłem od kolegi janusz do których udało mi się skompletować zestawy naprawcze wraz z tłoczkami i prowadnicami. Muszę zrobić przymiarkę, wypiaskować, pomalować i będzie elegancko :)
Obrazek
Piotrek

MarcinWWA
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2019-02-21, 11:11

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: MarcinWWA » 2019-02-21, 11:14

Jak tam prace przy aucie? Dalej robi kilometry?

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: dextus » 2019-02-22, 19:54

Witajcie po długiej przerwie, auto żyje ma się dobrze, robi kilometry. Od momentu zakupu, a więc niecałe dwa lata zrobiło ponad 60 tys km bez żadnych poważniejszych usterek. W zeszłym roku postanowiłem zakonserwować auto używając do tego celu produktów marki Novol.
Obrazek
Obrazek

Kilka fotek z konserwacji:
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Patrząc na auto, oraz będąc zadowolonym z sukcesu oklejania dachu, postanowiłem, że okleję je w całości na jakiś niespotykany kolor, wybór padł na niebieski mat. Z maską nie było większych problemów, problemy pojawiły się na przetłoczeniach, folia po nagrzaniu formowała się, niestety zmieniała delikatnie kolor i pojawiały się białe ślady, załamałem się tym faktem i nie wiedziałem dalej co robić :(
Obrazek
Obrazek

Po dłuższym namyśle stwierdziłem, że auto jest w takim stanie blacharskim, że warto w nie zainwestować, jedyny mankament to rant drzwi kierowcy, cała reszta jest w idealnym stanie. Postanowiłem, że oddam auto do lakiernika. Długo zastanawiałem się na jaki kolor je pomalować. Ostatecznie wybór padł na czarną perłę - GV1 z palety nissana.
Świeżo po lakierowaniu auto wyglądało tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W międzyczasie udało mi się trafić na wnętrze z Sentry Spec V w idealnym stanie, wystarczyło tylko je przeprać. W końcu można wygodnie siedzieć:)
Obrazek

W międzyczasie auto zaczęło pływać przy ostrzejszym wchodzeniu w zakręty. Wszystkie amortyzatory, sprężyny oraz przednie wahacze zostały wcześniej wymienione więc jako winowajcę obstawiałem tuleje tylnej belki. Gdy już ją wyjąłem postanowiłem oddać ją do piaskowania i malowania proszkowego, aby była zabezpieczona na jakiś czas. Wraz z nią oddałem kilka innych elementów:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I nowe tuleje:

Obrazek

Buszując po necie, udało mi się trafić na oem nawigację z sentry, niestety bez wiązki i płyty. Zależało mi na samym ekranie i ramce. Ostatecznie udało mi się ją uruchomić. Obecnie plan jest taki, żeby wykorzystać mechanizm a w ramce zamontować ekran który będzie łączył się z telefonem. Na razie nie mam na to czasu. Pewnie poczeka do przyszłej zimy :)
Obrazek

W międzyczasie padł mi czujnik przy klamce i nie mogłem zamykać auta, na szczęście udało mi się kupić oryginał i obeszło się bez kombinowania:
Obrazek

Oraz udało mi się kupić nowe amortyzatory mocowania chłodnicy:
Obrazek

Ostatni zakup to felgi z almery N16 których ostatnio szukałem, leżą już w garażu i czekają na piaskowanie. Zastanawiam się jeszcze na jaki kolor pomalować:
Obrazek

I to by było na tyle :)

Pozdro!
Piotrek

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: majchrzok » 2019-02-24, 09:54

Super aktualizacja!:)

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: michalinio22 » 2019-02-26, 21:24

Szacun wielki! Za to Piotrze, że robisz takie rzeczy na swoim stanowisku w garażu podziemnym. :-o
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
dextus
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2012-02-28, 12:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: [ Inny] Nissan Sentra B15 SR20DE

Post autor: dextus » 2020-03-14, 14:08

Cześć wszystkim. W końcu znalazłem chwilę więc postanowiłem opisać co się dzieje z autkiem. Tłucze kilometry cały czas i dzielnie służy jako daily car :)
Alusy trafiły do piaskowania i malowania i wyglądają następująco:
Obrazek

Na alusy wpadły opony yokohama advan fleva:

Obrazek

Następną rzeczą którą chciałem zrobić była wymiana misek olejowych, stare zaczęły przeciekać i były już skorodowane, więc zamówiłem nowe zza wielkiej wody i jak tylko dotarły postanowiłem je wymienić:
Obrazek

Obrazek

W międzyczasie udało mi się kupić kpl amortyzatorów kyb ultra sr i czekają na montaż, aż zrobi się cieplej:
Obrazek

No i wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec na to co jest dostępne:
Obrazek

W związku powiększeniem się rodziny musiałem powiększyć przestrzeń ładunkową więc wpadł box :D
Obrazek

Po umyciu i woskowaniu auto prezentuje się następująco:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro!
Piotrek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”