[Sunny] Sunny n14 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Sunny n14 GTi
MODEL : Sunny n14 GTi , 200000km na blacie.
Auto w październiku 2009 przyjechało sobie z Niemiec i od razu trafiło do mojego garażu
Technicznie w super stanie bo do dziś dzień po przejechaniu 10 tysięcy nic się nie wysrało i nie daje znaków co by miało taki zamiar Jeśli chodzi o bude były do robienia tylne nadkola z którymi i tak nie było tragedii oraz do malowania była maska.Z każdym dniem oddawałem się coraz bardziej maggi sunniacza i postanowiłem zostawic go sobie na dłużej i tu zapadła decyzja o nowej powłoce lakierniczej. Po krótkim czasie jazdy za bardzo przyzwyczaiłem się do 143kucy i tu zaczyna się mój kolejny etap działan w moim nismo
Teraz modyfikacje i plany na przyszłośc :
SILNIK; SR20DE HIGH PORT - zalany Valvoline VR1 10w60
- mod rozrządu i przyspieszony zapłon by Coobcio - wykonane
UKŁAD DOLOTOWY : Seria
Plany : dolot na szerokiej przepływce + stożek + do tego strojenie
UKLAD WYDECHOWY :
SSAC + 2.25 do samego końca na 2 tłumikach
ZAWIESZENIE: Kit Weitec - 35mm
Plany: Rozpórki przód+tył ,
BODY:
Tylna lotka Gti-R, białe kierunki boczne
Plany: tylna blenda na klape od Gti-r
KOŁA: Ori fele GTi na Toyo Tr-1
[/b]
Felgi zostały również odświezone :
Auto w październiku 2009 przyjechało sobie z Niemiec i od razu trafiło do mojego garażu
Technicznie w super stanie bo do dziś dzień po przejechaniu 10 tysięcy nic się nie wysrało i nie daje znaków co by miało taki zamiar Jeśli chodzi o bude były do robienia tylne nadkola z którymi i tak nie było tragedii oraz do malowania była maska.Z każdym dniem oddawałem się coraz bardziej maggi sunniacza i postanowiłem zostawic go sobie na dłużej i tu zapadła decyzja o nowej powłoce lakierniczej. Po krótkim czasie jazdy za bardzo przyzwyczaiłem się do 143kucy i tu zaczyna się mój kolejny etap działan w moim nismo
Teraz modyfikacje i plany na przyszłośc :
SILNIK; SR20DE HIGH PORT - zalany Valvoline VR1 10w60
- mod rozrządu i przyspieszony zapłon by Coobcio - wykonane
UKŁAD DOLOTOWY : Seria
Plany : dolot na szerokiej przepływce + stożek + do tego strojenie
UKLAD WYDECHOWY :
SSAC + 2.25 do samego końca na 2 tłumikach
ZAWIESZENIE: Kit Weitec - 35mm
Plany: Rozpórki przód+tył ,
BODY:
Tylna lotka Gti-R, białe kierunki boczne
Plany: tylna blenda na klape od Gti-r
KOŁA: Ori fele GTi na Toyo Tr-1
[/b]
Felgi zostały również odświezone :
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:27 przez SnepooN, łącznie zmieniany 3 razy.
Echs te czarne suniaczki aż sie łezka w oku kręci.
Powodzenia w dalszych modach
Powodzenia w dalszych modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
hehe no w końcu opisałeś faktycznie na tych springach porządnie padł na glebę co do auta to trzeba powiedzieć że egzemplarz jest ładny co jest niewątpliwie w dużej części zasługa właściciela bo porównując to co było w momencie zakupu a to co jest teraz to różnica jest znaczna dużo dał nowy lakierek... trzeba też wspomnieć że podaje konkretnie parę aut już się o tym przekonało wchodź powoli z tymi modami co by za hankami latać
Ps. musisz mnie przewieźć na tych springach ! może jutro ?
zrobiłeś coś z amorem?
Ps. musisz mnie przewieźć na tych springach ! może jutro ?
zrobiłeś coś z amorem?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ojej wydawało mi się że znam wszystkie czarne Sunny w tym Państwie a tu proszę proszę bardzo miłe zaskoczenie i to z tego co widzę dobrze utrzymanego egzemplarza
Jest tam was w Lublinie już niezła ekipa - przydało by się zrobić jakiś sprawdzian maszyn i ulasyfikować je względem osiągów
Powodzenia w dalszych modach i utrzymaniu tego fajnego bolidu.
Jest tam was w Lublinie już niezła ekipa - przydało by się zrobić jakiś sprawdzian maszyn i ulasyfikować je względem osiągów
Powodzenia w dalszych modach i utrzymaniu tego fajnego bolidu.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
HeY
Świetnie się prezentuje w tym kolorze Gratki z zakupu i powodzenia w modach
pozdrawiam,
Wolfshade
Świetnie się prezentuje w tym kolorze Gratki z zakupu i powodzenia w modach
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
tak jak obiecałem robiego mały update
dawno tu nic nie pisałem więc napewno pare rzeczy pomine...
Zaczne od strony mechanicznej :
- z Mobila 10w40 przerzuciłem się na Valvoline Vr1 Racing 10w60
- zakupiłem nowy olej do skrzyni Elf 75w90 który na dniach zostanie wymieniony
- wymiana klocków przednich na nowe TRW
- nowe amortyzatory przednie Kyb
- nowe świece NGK BKR6EY
- wleciały nowe przewody WN orginalne Nissanowskie
- na sobote jestem umówiony na dokończenie rozpórek(przód+tył)
- na pokład wleciał kolektor SSAC+przelot 2.25 na 1 tłumiku końcowym WM Sport, jest piekielnie głośno ale z wkładką jakos daje rade jeżdzić, zrobiłem tak tylko na próbe i nie bawem wleci środkowy tłumik od Sabba . Po montażu kolektora i wydechu czuć że auto dostało duży zastrzyk mocy. Szkoda ze nie udało się z kolektorem Maca bo auto było na nim zwawższe niz na ssacu ale na odleglośc nie wypalilo... co dalszych modów to w sierpniu wybiore sie do Coobcia na strojonko
Wizualnie auto utrzymywane jest w najwiekszym szyku, dzięki temu na tym starym japończyku nie widac nic a nic rdzy. Z wygładu wleciała jeszcze lotka od Gti-R. Aha i sunny przywdział jeszcze nowe buty w postaci Bfgoodrich profiler w rzmiarze 185/60/14 i naprawde fajnie lepią, śmiało moge stwierdzic ze duzo lepiej od Tr1.
Na koniec pare aktualnych fotek auta
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
dawno tu nic nie pisałem więc napewno pare rzeczy pomine...
Zaczne od strony mechanicznej :
- z Mobila 10w40 przerzuciłem się na Valvoline Vr1 Racing 10w60
- zakupiłem nowy olej do skrzyni Elf 75w90 który na dniach zostanie wymieniony
- wymiana klocków przednich na nowe TRW
- nowe amortyzatory przednie Kyb
- nowe świece NGK BKR6EY
- wleciały nowe przewody WN orginalne Nissanowskie
- na sobote jestem umówiony na dokończenie rozpórek(przód+tył)
- na pokład wleciał kolektor SSAC+przelot 2.25 na 1 tłumiku końcowym WM Sport, jest piekielnie głośno ale z wkładką jakos daje rade jeżdzić, zrobiłem tak tylko na próbe i nie bawem wleci środkowy tłumik od Sabba . Po montażu kolektora i wydechu czuć że auto dostało duży zastrzyk mocy. Szkoda ze nie udało się z kolektorem Maca bo auto było na nim zwawższe niz na ssacu ale na odleglośc nie wypalilo... co dalszych modów to w sierpniu wybiore sie do Coobcia na strojonko
Wizualnie auto utrzymywane jest w najwiekszym szyku, dzięki temu na tym starym japończyku nie widac nic a nic rdzy. Z wygładu wleciała jeszcze lotka od Gti-R. Aha i sunny przywdział jeszcze nowe buty w postaci Bfgoodrich profiler w rzmiarze 185/60/14 i naprawde fajnie lepią, śmiało moge stwierdzic ze duzo lepiej od Tr1.
Na koniec pare aktualnych fotek auta
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
wysoka 14 myśle że już jest osiagnięta co prawda nie mierzyłem auta ale wczoraj było kilka sprintów i auto fajnie podaje zrobiłem dodatkowo wydmuszke z tyłu i latałem z Astra GSI z krotka skrzynia f16 i maksymalnie odelzona z 1 fotelem w srodku i byłem o dlugosc z przodu a astra zrobila czas w tym przejezdzie 14.95 na gtecu. Latałem też z 330d w e46 w manualu po chipsie ktoro robiło czasy 14.1-14-3 i naklepało mi z miejsca jakies 3 dlugosci a z rolki juz zabijal mnie niutonem.. Niestety mi nie udało sie pomierzyc bo niebiescy zakonczyli nam impreze...
Spróbuj jednak na komórkach, prawdę Ci powiedzą.Latałem też z 330d w e46 w manualu po chipsie ktore robiło czasy 14.1-14-3 i naklepało mi z miejsca jakieś 3 długości a z rolki juz zabijał mnie niutonem.. Niestety mi nie udało się pomierzyć bo niebiescy zakończyli nam imprezę...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
w powolnym progresie coś tam się z autem dzieje...
wczoraj odwiedzając kolegę MRC znalałem u niego w garażu bardzo fajny kit zawieszenia Weitec, po paru godzinach latał już u mnie na aucie wrażenia są bardzo pozytywne, auto jest zdecydowanie szybsze w zakrętach i jeździ się bardziej komfortowo niż na zestawie ori amorów+mts.Do pełni szczęścia potrzebuje jeszcze rozpórek i zastanawiam się nad wstawieniem poli... Jutro w końcu wstawiam środkowy wydech bo na obecnym setupie poprostu głowe urywa...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
wczoraj odwiedzając kolegę MRC znalałem u niego w garażu bardzo fajny kit zawieszenia Weitec, po paru godzinach latał już u mnie na aucie wrażenia są bardzo pozytywne, auto jest zdecydowanie szybsze w zakrętach i jeździ się bardziej komfortowo niż na zestawie ori amorów+mts.Do pełni szczęścia potrzebuje jeszcze rozpórek i zastanawiam się nad wstawieniem poli... Jutro w końcu wstawiam środkowy wydech bo na obecnym setupie poprostu głowe urywa...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
ogolnie latam na wkładce ze względu na to ze szkoda mi wyrzucac halogen i tym bardziej powiekszac dziure w fartuchu przy podłużnicy bo zaraz by coś tam kwitło i co za tym wszystkim idzie nie mam jak doprowadzić zimnego powietrza pod stożka:/Modzelitto pisze:Filtr powietrza nadal masz ori czy założyłeś stożek?
w weekend nagram jakies filmiki
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
-
- nowy na forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
- Lokalizacja: Lublin
Świetny samochód, parę potyczek zweryfikowało jego znacznie większą dynamiczność od Almy, ogólnie ostatnie moje pomiary wykazały że mój samochód napędza się w 14,90 na ćwiarę więc Sunny musi być troszkę szybsze Dobrze że ostatnim razem nic się nie stało Trzeba się kiedyś ustawić to się pogada co nie co o modach