czołem pany
ostatnio za mało śpie ,bo szukam do nocy jakiś bzdet
Generalnie jak teraz sie zaczął okres wymiany opon to mam za dużo czasu na rozmyślanie przy robocie.
NA PRZYKŁAD:
Konwersja na Coilpack z CGA- szybko sie wyleczyłem ,bo chyba wszystkie polifty mają immo. Poza tym te 10KM nie wzięło sie z samego zapłonu. Bezcelowa rzeźba.
skoro mój stozek na power rurze dziwnie sie zachowuje to (skracając proces myślowy) doszedłem do air grabbera jak w muscle carach i filtra bezpośrednio na przepustnicy
ITB mam cały czas z tyłu głowy ,ale nie znam sie na elektornice. Downgrade na gaźniki to by była niezla heca,ale na gaźnikach też sie nie znam
Jakby nie było tyle problemów po drodze to bym może spróbował...
Leży mi w robocie turbawka z A-klassy, zaraz obok maszyny do opon... już kombinacje czy by nie zrobić drutex- soft turbo...
tematy o mikrach z kompressorem znalazłem (gdy szukałem kolektorów corolla). Kompresor troche prostszy moim zdaniem , kiedyś o tym czytałem w temacie subaru, ale i tak i tak do jednego i drugiego remap. A moja wiedza na ten temat kończy sie np na zamartwianiu sie jak połączyć taki komp z seryjną kostką ECU
nie znam sie na tym w cale...
z przyziemnych rzeczy
apropo wszystkiego powyżej, od bardzo dawna mam plan zeby kupic drugi silnik i po malu go remontować. Już sie ucieszyłem gdy zobaczyłem temat Bziuk-a. Ale niestety silnik poszedł. Głównie chodzi o to ,że nie mam weny targać ze złomu póki mój sie kręci. Czekam aż mi "sam wskoczy na pake"
znalazłem konwersje kolektora ssącego na "ośmiornice" z Corolli.
Konwersja wtryskiwaczy na top feed
A nawet goscia który badając dogłębnie konstrukcje CG doszedł do wniosku że wiele czesci jest zrobionych po kosztach i bardzo restrykcyjnych (to akurat nie sekret) i postawił sobie za cel takie przemodelowanie tych elementów (głównie kolektory i chyba przepustnica) żeby wycisnąć z nich maksimum potencjału. Uzyskał ok 20KM
--------------------
mieliśmy dziś tour de złom w sprawie głównie VW-owskiej od kumpla. Ja głównie rozglądałem sie za ww kolektorem. A przywiozłem:
- szyna top feed + wtryski CGA
- komplet haulcowy z N14
no i najważniejsze. Tego nie kupiłem ,ale nie daje mi spokoju. Mnie sie osobiscie nie podoba- ten co bede strugał z włókna bardziej mi odpowiada. Ale tego nigdy nie spotkałem ,to jest na bank akcesoryjny z niemieckiego dielerstwa. Dodatkowo jest przyklejony do klapy na amen
troche podobny do nismo ,ale to jednak nie to
i teraz nie wiem czy
-wziać drut do wycinania szyb i brać go na handel
-wziąć całą klape, odciac na spkojonie i wziać klape do siebie, spoiler na handel
-zignorować i niech idzie do zgniatary
Ktoś zainteresowany nim
? macie to szczeście , a ja tego pecha, że nie lubie jak coś dobrego idzie na zmarnowanie. A jak dodatkowo jest rzadkie to juz całkiem.
(p.s na Radostowicach było dziś z 10 sztuk mikr. Wszystkie sprasowane w środku stosu lub na samej górze
)