Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
: 2018-06-16, 15:22
Cloud, jechałem, poskładałem do kupy, 4-2-1 jeszcze niet- musze kupić kolanka 34mm, reszte już mam. Musiał być zdjęty cały wydech przy okazji, bo śruby na łączniu elastycznym zmieniły sie w rdzawe stalaktyty na aucie by była masakra to wiercić (a i tak nie wiercilem )
mam pospawane dziurki, wstatwiony łaczniczek, mozna sie kulać do sklepu i roboty, wrócił dzwiek Civica 5gen 1.3 gaźnik + Rynna mugen
Co do samej dolnej to ciezko powiedzieć ,ale teraz sumując wszystko do kupy ,to usztywnienie nadwozia daje sporo. Wydaje mi sie że seryjna 1.0 juz przy 130 w takim winklu mogła by nieźle przerazić. Paradoksalnie chyba najwięcej daje kątownik wspawany w progu. Z tego co widze blacharze łapią punkty,żeby miedzy blachy wpływały środki konserwujace i nie naciągało blachy. Jak to pospawałem "na szczelnie". To też nie jest bez znaczenia. Teraz troche załuje tej roboty, bo bedzie mi kiedyś ciężko przesiąść na seryjna bude bez wspawki...
No ,ale panhard rurowy, fender bary, przednia dolna i wzmocnienie progów daje w c*ul. Auto jest spokojniejsze przy przeciazeniach, "thats fo' sure"
Kontynuujac
Od czasu upa, j.w wspomniałem auto złożone i potestowane. Zastnawiam sie czasem ,czy ona faktycznie nie jeździła w kjsach w Niemcowni- nie wiem- jest skrzynia z 1.0 albo ostre wałki... bo to chyba nie jest normalne ,ze mikra potrafi sie rzucić za Accordem CL7 i jako tako dotrzymać mu kroku (100-150m) Mini też potrzebowało ładnych 400m na dojście,a tam na bank była benzyna turbo, pewnie ten cholerny THP ktory jest dość żwawy...
Póki działa HUE HUE HUE
nie wiem, czasem sie boje tego auta a myslałem że rundce mazdą 323 BG GTX już mnie nic nie wystraszy...
No i dalej nie daje mi spokoju, że auto z katem i na seryjnych rurkach grubości kciuka brzmi jak A-grupówka stąd pomysł o wałku... zmienia wałek dźwięk silnika? z tego co pamietam to tak
Niewazne, pewnie i tak sie nigdy nie dowiem,a dupohamowania to.. dupa nie pomiar
wrzucam co jeszcze doszło. Nic nie mówiłem o gwincie bo jeszcze go nie miałem go w rece przy poprzednim upie i nie chciałem zapeszyć.
Pojawiło sie ISSUE- amory z tego gwintu sa za krótkie do spręzyn z Alto. Póki co zostaną "niesportowe/seryjne" z corsy. Bede nad nimi myślał jak już wjedzie gwint na przód. I potem wg obniżenia przodu bedziem coś robić z tyłem (lub zostawimy, i kupie nowe, "seryjne" amory)
aha, teraz na tyle jest ok 40cm, czyli tyle ile dawała ta jedna H&R na prawej stronie
Po leku można smielej zacząc myśleć o jakiś modach, np mam już rozrysowane splitter i płyty osłaniające całe podwozie. Moze zeedytuje i wrzuce te ryciny. Zawsze mnie na chodzi wena i rysuje w robocie na kartonach po filtrach powietrza
Kiedyś sie zasmiałem jak znalazłem splittery ze skeljki (i po tym odcinku TopGear z Avantajmem) ,ale od kiedy porobiłem troche w drewnie robiąc konstrukcje dla dziecka to spodobało mi sie. Fajny i prosty materiał, przy okazji porobie testy ile wytrzyma i jak zaimpregnowane itd. No i pamietajcie że to dalej jest gruz. Jesli wszystko zda egzamin to kiedyś pomysle o zastapieniu tego PCVką albo czymś podobnym- czym, NIE WIEM, jakims plastikiem ,ale nie wiem gdzie to kupic ,jakie wielkie są arkusze i przedewszystkim ile cholerstwo kosztuje. Z tego co pobieznie poczytałem na forach TimeAttack to sklejka ma najlepszy stosunek jakości do ceny. Zobaczymy, po raz kolejny- jest to bzdeta,ale frajda by była. Całą sytuacje podgrzał też mój kumpel Fordziorz, któremu nie chcą zrobić Splittera pod zderzak Fokusa- Rs Collection.
Na poniższych fotach jest "VirtualTuning" (cudzysłów celowy ). Pierwsza fota to mikra obniżona na pałę o nieznaną wartość (chyba -60)
Druga to splitter w kolorze. Aktualnie mam lip elastyczny w stylu RWB co widzicie na focie 1. I tak jest super. Do ewentualnej dokładki w kolorze nie jestem jeszcze przekonany
Ale obojetnie jakie będą losy przodu to chciałym zrobić jakieś doczepki do moich kontownikowych progów (obecne na focie 2). To bym zrobil obojetnie czy bedzie ruszany splitter czy nie. Bo jak sie przypatrzycie linii bocznej mikry, to zderzaki z super S-ki z dokładką jest za niski w stosunku do reszty. Strasznie mnie to mierzi
dobra dosyc tego znowy nadukowałem pierdół do zaś
--------------------
Up
16.06.2018
Co tu sie staneło! Corsa Gewint, Topmounty Corsowe, zleciało na zol
juz tłumacze. Setup testowy. Angole wkładają do tych lag nasze mikrowe górne mocowanie. Ja wolałbym corsowe, ma lepsze łozysko. Tak czy owak musze spróbować rozkręcić go na maxa i do tego zrobić mod lagi amora (wtedy mocowanie pójdzie z 2cm w góre)
Rozpórke dolną tez zrobie inną żeby sie schowała na równo z trawersem. Nawet jak podniose już przód na normalną wysokość to wole mieć te 2cm w zapasie, bo jak coś zachaczę tą którą mam teraz to chyba pokrzywi bude
Aha wszystko co pisałem o splitterach- hehe nieaktualnie, póki co
Do zaś
mam pospawane dziurki, wstatwiony łaczniczek, mozna sie kulać do sklepu i roboty, wrócił dzwiek Civica 5gen 1.3 gaźnik + Rynna mugen
Co do samej dolnej to ciezko powiedzieć ,ale teraz sumując wszystko do kupy ,to usztywnienie nadwozia daje sporo. Wydaje mi sie że seryjna 1.0 juz przy 130 w takim winklu mogła by nieźle przerazić. Paradoksalnie chyba najwięcej daje kątownik wspawany w progu. Z tego co widze blacharze łapią punkty,żeby miedzy blachy wpływały środki konserwujace i nie naciągało blachy. Jak to pospawałem "na szczelnie". To też nie jest bez znaczenia. Teraz troche załuje tej roboty, bo bedzie mi kiedyś ciężko przesiąść na seryjna bude bez wspawki...
No ,ale panhard rurowy, fender bary, przednia dolna i wzmocnienie progów daje w c*ul. Auto jest spokojniejsze przy przeciazeniach, "thats fo' sure"
Kontynuujac
Od czasu upa, j.w wspomniałem auto złożone i potestowane. Zastnawiam sie czasem ,czy ona faktycznie nie jeździła w kjsach w Niemcowni- nie wiem- jest skrzynia z 1.0 albo ostre wałki... bo to chyba nie jest normalne ,ze mikra potrafi sie rzucić za Accordem CL7 i jako tako dotrzymać mu kroku (100-150m) Mini też potrzebowało ładnych 400m na dojście,a tam na bank była benzyna turbo, pewnie ten cholerny THP ktory jest dość żwawy...
Póki działa HUE HUE HUE
nie wiem, czasem sie boje tego auta a myslałem że rundce mazdą 323 BG GTX już mnie nic nie wystraszy...
No i dalej nie daje mi spokoju, że auto z katem i na seryjnych rurkach grubości kciuka brzmi jak A-grupówka stąd pomysł o wałku... zmienia wałek dźwięk silnika? z tego co pamietam to tak
Niewazne, pewnie i tak sie nigdy nie dowiem,a dupohamowania to.. dupa nie pomiar
wrzucam co jeszcze doszło. Nic nie mówiłem o gwincie bo jeszcze go nie miałem go w rece przy poprzednim upie i nie chciałem zapeszyć.
Pojawiło sie ISSUE- amory z tego gwintu sa za krótkie do spręzyn z Alto. Póki co zostaną "niesportowe/seryjne" z corsy. Bede nad nimi myślał jak już wjedzie gwint na przód. I potem wg obniżenia przodu bedziem coś robić z tyłem (lub zostawimy, i kupie nowe, "seryjne" amory)
aha, teraz na tyle jest ok 40cm, czyli tyle ile dawała ta jedna H&R na prawej stronie
Po leku można smielej zacząc myśleć o jakiś modach, np mam już rozrysowane splitter i płyty osłaniające całe podwozie. Moze zeedytuje i wrzuce te ryciny. Zawsze mnie na chodzi wena i rysuje w robocie na kartonach po filtrach powietrza
Kiedyś sie zasmiałem jak znalazłem splittery ze skeljki (i po tym odcinku TopGear z Avantajmem) ,ale od kiedy porobiłem troche w drewnie robiąc konstrukcje dla dziecka to spodobało mi sie. Fajny i prosty materiał, przy okazji porobie testy ile wytrzyma i jak zaimpregnowane itd. No i pamietajcie że to dalej jest gruz. Jesli wszystko zda egzamin to kiedyś pomysle o zastapieniu tego PCVką albo czymś podobnym- czym, NIE WIEM, jakims plastikiem ,ale nie wiem gdzie to kupic ,jakie wielkie są arkusze i przedewszystkim ile cholerstwo kosztuje. Z tego co pobieznie poczytałem na forach TimeAttack to sklejka ma najlepszy stosunek jakości do ceny. Zobaczymy, po raz kolejny- jest to bzdeta,ale frajda by była. Całą sytuacje podgrzał też mój kumpel Fordziorz, któremu nie chcą zrobić Splittera pod zderzak Fokusa- Rs Collection.
Na poniższych fotach jest "VirtualTuning" (cudzysłów celowy ). Pierwsza fota to mikra obniżona na pałę o nieznaną wartość (chyba -60)
Druga to splitter w kolorze. Aktualnie mam lip elastyczny w stylu RWB co widzicie na focie 1. I tak jest super. Do ewentualnej dokładki w kolorze nie jestem jeszcze przekonany
Ale obojetnie jakie będą losy przodu to chciałym zrobić jakieś doczepki do moich kontownikowych progów (obecne na focie 2). To bym zrobil obojetnie czy bedzie ruszany splitter czy nie. Bo jak sie przypatrzycie linii bocznej mikry, to zderzaki z super S-ki z dokładką jest za niski w stosunku do reszty. Strasznie mnie to mierzi
dobra dosyc tego znowy nadukowałem pierdół do zaś
--------------------
Up
16.06.2018
Co tu sie staneło! Corsa Gewint, Topmounty Corsowe, zleciało na zol
juz tłumacze. Setup testowy. Angole wkładają do tych lag nasze mikrowe górne mocowanie. Ja wolałbym corsowe, ma lepsze łozysko. Tak czy owak musze spróbować rozkręcić go na maxa i do tego zrobić mod lagi amora (wtedy mocowanie pójdzie z 2cm w góre)
Rozpórke dolną tez zrobie inną żeby sie schowała na równo z trawersem. Nawet jak podniose już przód na normalną wysokość to wole mieć te 2cm w zapasie, bo jak coś zachaczę tą którą mam teraz to chyba pokrzywi bude
Aha wszystko co pisałem o splitterach- hehe nieaktualnie, póki co
Do zaś