Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Post autor: zuru82 » 2010-04-20, 22:31

Czas przenieść temat na nowe forum :P Krótki opis auta i w skrócie przebieg modyfikacji:

Model auta: Primera P11.144

Pojemność silnika: 2.0 Benzyna

Rok produkcji: 2001

Przebieg: 176.000 km

Wydech: Prawie seria, nie ma kata i końcowy by El-tec

Dolot: SIMOTA na przepływce

Inne: Zapłon przyspieszony + regulowane wałki rozrządu by Coobcio


Fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Oczywiście tak wyglądało pod maską w serii :D


Pierwsze hamowanie seryjnego wozu + po pierwszych opisanych wyżej modyfikacjach N/A:
Obrazek


Następnie powstał pomysł dołożenia turbosprężarki, bo oczywiście mocy brakowalo ;)

Zmienione więc zostało w następnej kolejności:

- turbina T28 (S14)
- kolektor by GTiR
- pełne orurowanie robił Motowydech z Konstancina
- intercooler
- blowoff blitz
- większe wtryski od Saaba 9-5 Turbo + dodatkowy wtrysk w dolocie
- pompa paliwa Walbro
- 2 x Ecumaster
- dołożone wskaźniki boosta, egt i temp. oleju
- selenoid + pstryczek w kabinie (0-1) :D

Finalnie po strojeniach wyszło najwięcej:
Na opcji 0 (z wyłączonym selenoidem) ----> 216 KM i 304 Nm @0.5 bara
Na opcji 1 (z włączonym selenoidem) ----> 248 KM i 339 Nm @0.75 bara

Poniżej wykresy z obu hamowań:
Opcja 0:
Obrazek

Opcja 1:
Obrazek

I na koniec kilka bardziej aktualnych fotek Primerki:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To by było na tyle, w WIELKIM skrócie, bo projekt zaczął się rok temu i było wiele ciekawych kwestii, rozkminek i przygód, ale jak na razie auto spisuje się bez zarzutu i projekt będzie kontynuowany :D
Podziękowania dla Coobcia, za pomoc i generalnie całą pracę przy projekcie :)

W obecnej chwili w planach jest:
- wymiana sprzęgła (ACT STAGE II)
- regulator paliwa
- zmiana kolektora
- amortyzatory UltraSR
- i może zrobimy coś jeszcze......... :P

Ufff....udało się przenieść temat ;) Będę starał się na bieżąco informować o postępach prac projektu :D I może w końcu jakiś filmik wrzucę :)[hide][/hide]
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:25 przez zuru82, łącznie zmieniany 10 razy.

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-20, 23:51

zuru82 pisze:- i może zrobimy coś jeszcze.........
Więcej dmuchać!! :D Musi być mega męsko :) Jak coś Coobcio ma silników pod dostatkiem :)

p.s.

W niedziele bedzie mozna mowic do hondziarzy.... "meskich nie bylo?" :p

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-21, 00:07

Hehe :D
Jutro dzień należy do twojego bolidu a więc zmienię w nim kolektor wydechowy na żeliwny, dojdzie chłodzenie suszarki wodą oraz dołożę regulator ciśnienia paliwa i pojadę z tym na rolki do Kreatora mocy - na nich to sprzęgło co masz powinno dać radę no i wystroję go na maksa do ilu starczy paliwa chciałbym z dołu trochę Nm zabrać i przenieść je na górę coby trakcja była i nie mieliło po zmianie biegów...

A no i patencik na odprowadzanie trochę ciepła spod maski się wykona...

Oj będzie Grubo :D
Szkoda że Bombla nie będzie na Bemowie - by było fajnie do pary no i przede wszystkim było by kogo łoić...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-21, 09:50

Coobcio pisze:Hehe :D
Jutro dzień należy do twojego bolidu a więc zmienię w nim kolektor wydechowy na żeliwny, dojdzie chłodzenie suszarki wodą oraz dołożę regulator ciśnienia paliwa i pojadę z tym na rolki do Kreatora mocy - na nich to sprzęgło co masz powinno dać radę no i wystroję go na maksa do ilu starczy paliwa chciałbym z dołu trochę Nm zabrać i przenieść je na górę coby trakcja była i nie mieliło po zmianie biegów...

A no i patencik na odprowadzanie trochę ciepła spod maski się wykona...

Oj będzie Grubo :D
Szkoda że Bombla nie będzie na Bemowie - by było fajnie do pary no i przede wszystkim było by kogo łoić...
Zobaczymy czy wyda i ile wytrzyma jeszcze seryjne sprzęgło, które i tak i tak chyba po wymianie powieszę sobie kurde na ścianie ;) Tyle co wytrzymuje, to dziwne, że to seria. W ogóle mój egzemplarz wozu jakiś po....ny jest trochę ;P

na razie Coobciu jak zrobisz wszystko po za sprzęgłem, to zdaj relację co i jak....najwyżej spróbuje się schamować, a później odrazu wsadzimy to sprzęgło.

aaaaaaaa i przejrzyj ten zawias u mnie czy wszystko gra :]
Ostatnio zmieniony 2010-04-21, 11:09 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-21, 11:59

Ciekawe która P11.144 będzie ostatecznie szybciejsza :)

ps. a felg nie chcesz zmienić, bo niemal jak od e46 z serii ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-21, 12:50

NadiR pisze:Ciekawe która P11.144 będzie ostatecznie szybciejsza :)

ps. a felg nie chcesz zmienić, bo niemal jak od e46 z serii ;)
Myślałem kiedyś o felgach, ale nie chce mi się szukać jakichś z jednej strony fajnych (najlepiej 16-tki), a z drugiej strony zajebiście lekkich :)

Tak jak teraz jest, to jak na sleepera przystało tylko na plus wychodzi....100% seria ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
onegog
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2010-01-03, 16:38
Lokalizacja: Marieff & Ursus

Post autor: onegog » 2010-04-21, 13:42

Widziałem dziś na żywo Primerkę. Sleeper że aż miło popatrzeć.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-21, 20:18

Dzisiaj do suszarki wleciało chłodzenie wodne, oraz zostało to co gorące troszkę odsłonięte:
Obrazek
Obrazek

Jeszcze regulator ciśnienia paliwa oraz zmiana sprzęgła i finalne strojenie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-21, 21:22

Super, że się udało już część planu zrobić :) Nie ma jak oryginalny kolektor, cięższy, ale za to nie chiński......no i będzie chłodniej pod maską, a to też ważne - szczególnie że mam jeden wiatrak ;)

Został nam regulator paliwa i sprzęgło, z tych najważniejszych rzeczy.


P.S
Ciekawe ile dmuchnie na obecnej konfiguracji gdy będzie szczelne teraz ;) Daj znać jak sprawdzisz, albo filmik nakręć :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-22, 05:45

Popatrz na wykresy. ALMER-ę hamowałeś!!! :-P Co zakładasz na przód, żeby sie przykleić z tym momentem?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-22, 06:16

No jestem ciekawy co wyjdzie. Zawsze jak zaczynam prowadzić z mocą to mnie wyprzedzasz :D Mam nadzieje, że tym razem na tym samym doładowaniu mój wydech coś da :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-22, 06:38

xtomek pisze:Popatrz na wykresy. ALMER-ę hamowałeś!!! :-P Co zakładasz na przód, żeby sie przykleić z tym momentem?
Hehe, wiem wiem, źle wpisali na hamowni i tak już zostało ;) Mówisz o oponkach? Tutaj cały czas są prawie nowe GoodYeary F1 - 205/R16. A co do amorków to jak się uda, niebawem wsadzimy z Coobciem na przód UltraSR...zobaczymy jak będzie z czasem i $$$ ;)

bombel pisze:No jestem ciekawy co wyjdzie. Zawsze jak zaczynam prowadzić z mocą to mnie wyprzedzasz :D Mam nadzieje, że tym razem na tym samym doładowaniu mój wydech coś da :)
Ja również nie mogę się doczekać aż wszystko będzie w końcu szczelne i sprawne ;) Co do mocy to wiesz, że cyferki to nie wszystko....każde auto może inaczej się zachowywać na drodze, inaczej kleić i mieć innego kierowcę z innymi umiejętnościami, więc to zawsze wychodzi w praniu :) Czasem mając kilkadziesiąt koni mniej można kogoś objechać, więc się nie martw że u mnie więcej cyferek jest chwilowo....podniesiecie z Coobciem boosta u Ciebie i zaraz mnie wyprzedzisz :-o
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-22, 20:46

Wóz ogarnięty - jest kurde naprawdę Męsko :) :) :) - ze 25-30minut upalałem stroiłem z Limonem i do tej pory mam zmarszczki od banana na twarzy i czerwone policzki :D

Primera Robi naprawdę konkretny przeciąg...
Doładowanie na poziomie 0,85 bara przy czym AFR na bardzo bezpiecznym poziomie 11,7-10,9 (przy odcince) - EGT nie przekracza 750*C czyli bardzo bezpieczne, zapasu paliwa jest do ok. 1bara :)

A uwierzcie Mi przy obecnym 0,85 bara mój sunny jeśli chodzi o przyspieszenie od 100km/h w górę - wymięka...

Od ostatniej wizyty u Zura wleciał inny kolektor wydechowy, downpipe zostało zmodyfikowane, dołożony został regulator ciśnienia paliwa, oraz zostało to porządnie zestrojone z naciskiem na jeszcze większe bezpieczeństwo silnika, no i dołem 0,4L oliwy - nie wiem czy Prima krzywo stała czy jednak trochę wciąga...

Jutro Sprzęgło i może jeszcze mała niespodzianeczka przed wymianą sprzęgięłka :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-04-22, 20:58

No jest męsko ;) Wóz Bardzo Cieszy Naprawde Podaje i Trzeba Koniecznie dmuchnąć tego 1.0 Bara jak sprzęgło wleci ;)
Linki Do Filmików:
Ecu master+100-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=h8jKuE16cek
50-160km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=k6_IfyIgDIg
Afr+Ecu Master+180km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=J9wx6pyovbU
Ile dmucha? :
http://www.youtube.com/watch?v=wLqOypsUK5E
40-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=g8Fdm47PeBA
40-140km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=xRCioXKiYJg
Ostatnio zmieniony 2010-04-22, 21:14 przez Limon, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-22, 21:12

Coobcio pisze:Wóz ogarnięty - jest kurde naprawdę Męsko :) :) :) - ze 25-30minut upalałem stroiłem z Limonem i do tej pory mam zmarszczki od banana na twarzy i czerwone policzki :D

Primera Robi naprawdę konkretny przeciąg...
Doładowanie na poziomie 0,85 bara przy czym AFR na bardzo bezpiecznym poziomie 11,7-10,9 (przy odcince) - EGT nie przekracza 750*C czyli bardzo bezpieczne, zapasu paliwa jest do ok. 1bara :)

A uwierzcie Mi przy obecnym 0,85 bara mój sunny jeśli chodzi o przyspieszenie od 100km/h w górę - wymięka...

Od ostatniej wizyty u Zura wleciał inny kolektor wydechowy, downpipe zostało zmodyfikowane, dołożony został regulator ciśnienia paliwa, oraz zostało to porządnie zestrojone z naciskiem na jeszcze większe bezpieczeństwo silnika, no i dołem 0,4L oliwy - nie wiem czy Prima krzywo stała czy jednak trochę wciąga...

Jutro Sprzęgło i może jeszcze mała niespodzianeczka przed wymianą sprzęgięłka :D
No Coobciu....mega super robota :D Dziękować :) Brakuje tylko sprzęgła do pełni szczęścia i można w niedziele na Bemowo uderzać zmierzyć sobie czasy :)

Jak jakies foteczki robiliście to też wrzućcie z Limonem :hah:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-04-22, 21:15

No foteczek niestety nie robiliśmy :) Jutro sie jakieś zrobi i zapoda ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-23, 05:54

E tam fotki. Ważne, że widać, że jest mega męsko. Gratuluje i będę gonił :D

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-23, 06:38

goń goń ciekawe z ktorej p11.144 wiecej sie uda wycisnac :) Zuru gratulacje ktore należa sie oczywiście tez Coobciowi :) ...wymieniajcie sprzegło i czekamy na wyniki z bemowa i rolek

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-04-23, 07:38

Widać, ze przy jeździe nie wolno puszczać drążka zmiany biegów .. wachlowanie non stop :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-23, 08:02

Dzięki, dzięki chłopaki :)

Dzisiaj Coobcio wsadza sprzęgło, hybrydę ;) i zobaczymy jak to będzie kleić. Wcześniej pisał, że podjedzie na hamownie, zobaczymy co pokażą rolki tym razem :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-04-23, 19:23

no gratki prima wymiata i widac trakcji naprawde trzeba szukac jednak w rekach Coobcia wszytko jest mozliwe
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-23, 19:55

Dzisiaj Coobcio wsadza sprzęgło, hybrydę ;) i zobaczymy jak to będzie kleić. Wcześniej pisał, że podjedzie na hamownie, zobaczymy co pokażą rolki tym razem :D
I Co?? Wiadomo coś?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-23, 20:51

Trzymam kciuki, a jak srebrną coobcia pobije??? Masakra.....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-04-23, 21:01

xtomek pisze:Trzymam kciuki, a jak srebrną coobcia pobije??? Masakra.....
To wtedy Coobcio wezmie silnik od mojej Maxi co się kurzy w garazu założy turbo i inne dodatki i wtedy bedzie miał najmocniejszą P11 :evil: :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-23, 21:20

Sprzęgło zmienione jest trochę lepiej jak u Bombla 0,8 bara trzyma na drodze jak się dotrze to trochę dołożymy Boosta - na Bemowo fajnie jakby był ten 1 bar... :P

Auto Dzisiaj przed wymianą sprzęgła shamowałem i przy okazji porównałem z bombla maszyną, oto wynik:


O krude dupa pen driva zostawiłem na hamowni...

Tak czy siak u Zura wyszło 249KM i 338Nm i sporo Nm z dołu, taki pełen ciąg jest od 3500.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-04-23, 21:30

Tak czy siak u Zura wyszło 249KM i 338Nm i sporo Nm z dołu, taki pełen ciąg jest od 3500.
No no spoko wynik to juz musi ładnie jezdzić :)
Ciekaw jestem wyników na torze, jak jeszcze dorzucicie doładowanie do jednego bara to bedzie naprawde szybkie auto :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-23, 21:53

Coobcio, Zuru gratulacje dla najmocniejszej aktualnie primery :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2010-04-23, 22:35 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-23, 22:20

Zuru z łaski swojej napisał by chociaż krótko i na temat - czy auto podaje czy jednak czegoś więcej się spodziewał ??
Dziś Ruszyłem za BMW 335i i powiem że prawie równo szliśmy, na 1 barze myślę że by było łep w łep :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-23, 23:09

To "prawie" co ma znaczyć, ma być lepiej :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-24, 00:35

Coobcio pisze:Zuru z łaski swojej napisał by chociaż krótko i na temat - czy auto podaje czy jednak czegoś więcej się spodziewał ??
Dziś Ruszyłem za BMW 335i i powiem że prawie równo szliśmy, na 1 barze myślę że by było łep w łep :)
Właśnie wróciłem do domu ;) Oczywiście że podaje :D jest elegancko....ewentualnie górą mogło by troszkę lepiej iść, ale z dołu i ogólnie, mega się poprawiło. Sprzęgło kleiło całą drogę z Pragi na Ursynów idealnie, raz mi sie poślizgneło jak dałem w pi..ę i przerzucałem z 1 na 2-ke. Tak to jest elegancko....mam nadzieje że jak się ułoży to będzie już w c..ke.

Na opcji 0 - jest w sam raz na jazde po bułki i do roboty :D Na opcji 1 - to już miażdzycyc lepszy ;) czuć różnice i blowoff-ik ma wypasiony dźwięk, po rozkręceniu lekko przez Coobe :)

Generalnie, troszkę kosmetyki i będzie już wszystko super profi ;) Zobaczymy jak będzie w niedziele i czy do tej pory sprzęgło choć troszkę się ułoży.

Kuba, dawaj wykres jak tylko zgrasz na kompa ;) Thx
Ostatnio zmieniony 2010-04-24, 00:46 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”