[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Czas przenieść temat na nowe forum Krótki opis auta i w skrócie przebieg modyfikacji:
Model auta: Primera P11.144
Pojemność silnika: 2.0 Benzyna
Rok produkcji: 2001
Przebieg: 176.000 km
Wydech: Prawie seria, nie ma kata i końcowy by El-tec
Dolot: SIMOTA na przepływce
Inne: Zapłon przyspieszony + regulowane wałki rozrządu by Coobcio
Fotki:
Oczywiście tak wyglądało pod maską w serii
Pierwsze hamowanie seryjnego wozu + po pierwszych opisanych wyżej modyfikacjach N/A:
Następnie powstał pomysł dołożenia turbosprężarki, bo oczywiście mocy brakowalo
Zmienione więc zostało w następnej kolejności:
- turbina T28 (S14)
- kolektor by GTiR
- pełne orurowanie robił Motowydech z Konstancina
- intercooler
- blowoff blitz
- większe wtryski od Saaba 9-5 Turbo + dodatkowy wtrysk w dolocie
- pompa paliwa Walbro
- 2 x Ecumaster
- dołożone wskaźniki boosta, egt i temp. oleju
- selenoid + pstryczek w kabinie (0-1)
Finalnie po strojeniach wyszło najwięcej:
Na opcji 0 (z wyłączonym selenoidem) ----> 216 KM i 304 Nm @0.5 bara
Na opcji 1 (z włączonym selenoidem) ----> 248 KM i 339 Nm @0.75 bara
Poniżej wykresy z obu hamowań:
Opcja 0:
Opcja 1:
I na koniec kilka bardziej aktualnych fotek Primerki:
To by było na tyle, w WIELKIM skrócie, bo projekt zaczął się rok temu i było wiele ciekawych kwestii, rozkminek i przygód, ale jak na razie auto spisuje się bez zarzutu i projekt będzie kontynuowany
Podziękowania dla Coobcia, za pomoc i generalnie całą pracę przy projekcie
W obecnej chwili w planach jest:
- wymiana sprzęgła (ACT STAGE II)
- regulator paliwa
- zmiana kolektora
- amortyzatory UltraSR
- i może zrobimy coś jeszcze.........
Ufff....udało się przenieść temat Będę starał się na bieżąco informować o postępach prac projektu I może w końcu jakiś filmik wrzucę [hide][/hide]
Model auta: Primera P11.144
Pojemność silnika: 2.0 Benzyna
Rok produkcji: 2001
Przebieg: 176.000 km
Wydech: Prawie seria, nie ma kata i końcowy by El-tec
Dolot: SIMOTA na przepływce
Inne: Zapłon przyspieszony + regulowane wałki rozrządu by Coobcio
Fotki:
Oczywiście tak wyglądało pod maską w serii
Pierwsze hamowanie seryjnego wozu + po pierwszych opisanych wyżej modyfikacjach N/A:
Następnie powstał pomysł dołożenia turbosprężarki, bo oczywiście mocy brakowalo
Zmienione więc zostało w następnej kolejności:
- turbina T28 (S14)
- kolektor by GTiR
- pełne orurowanie robił Motowydech z Konstancina
- intercooler
- blowoff blitz
- większe wtryski od Saaba 9-5 Turbo + dodatkowy wtrysk w dolocie
- pompa paliwa Walbro
- 2 x Ecumaster
- dołożone wskaźniki boosta, egt i temp. oleju
- selenoid + pstryczek w kabinie (0-1)
Finalnie po strojeniach wyszło najwięcej:
Na opcji 0 (z wyłączonym selenoidem) ----> 216 KM i 304 Nm @0.5 bara
Na opcji 1 (z włączonym selenoidem) ----> 248 KM i 339 Nm @0.75 bara
Poniżej wykresy z obu hamowań:
Opcja 0:
Opcja 1:
I na koniec kilka bardziej aktualnych fotek Primerki:
To by było na tyle, w WIELKIM skrócie, bo projekt zaczął się rok temu i było wiele ciekawych kwestii, rozkminek i przygód, ale jak na razie auto spisuje się bez zarzutu i projekt będzie kontynuowany
Podziękowania dla Coobcia, za pomoc i generalnie całą pracę przy projekcie
W obecnej chwili w planach jest:
- wymiana sprzęgła (ACT STAGE II)
- regulator paliwa
- zmiana kolektora
- amortyzatory UltraSR
- i może zrobimy coś jeszcze.........
Ufff....udało się przenieść temat Będę starał się na bieżąco informować o postępach prac projektu I może w końcu jakiś filmik wrzucę [hide][/hide]
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:25 przez zuru82, łącznie zmieniany 10 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe
Jutro dzień należy do twojego bolidu a więc zmienię w nim kolektor wydechowy na żeliwny, dojdzie chłodzenie suszarki wodą oraz dołożę regulator ciśnienia paliwa i pojadę z tym na rolki do Kreatora mocy - na nich to sprzęgło co masz powinno dać radę no i wystroję go na maksa do ilu starczy paliwa chciałbym z dołu trochę Nm zabrać i przenieść je na górę coby trakcja była i nie mieliło po zmianie biegów...
A no i patencik na odprowadzanie trochę ciepła spod maski się wykona...
Oj będzie Grubo
Szkoda że Bombla nie będzie na Bemowie - by było fajnie do pary no i przede wszystkim było by kogo łoić...
Jutro dzień należy do twojego bolidu a więc zmienię w nim kolektor wydechowy na żeliwny, dojdzie chłodzenie suszarki wodą oraz dołożę regulator ciśnienia paliwa i pojadę z tym na rolki do Kreatora mocy - na nich to sprzęgło co masz powinno dać radę no i wystroję go na maksa do ilu starczy paliwa chciałbym z dołu trochę Nm zabrać i przenieść je na górę coby trakcja była i nie mieliło po zmianie biegów...
A no i patencik na odprowadzanie trochę ciepła spod maski się wykona...
Oj będzie Grubo
Szkoda że Bombla nie będzie na Bemowie - by było fajnie do pary no i przede wszystkim było by kogo łoić...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zobaczymy czy wyda i ile wytrzyma jeszcze seryjne sprzęgło, które i tak i tak chyba po wymianie powieszę sobie kurde na ścianie Tyle co wytrzymuje, to dziwne, że to seria. W ogóle mój egzemplarz wozu jakiś po....ny jest trochę ;PCoobcio pisze:Hehe
Jutro dzień należy do twojego bolidu a więc zmienię w nim kolektor wydechowy na żeliwny, dojdzie chłodzenie suszarki wodą oraz dołożę regulator ciśnienia paliwa i pojadę z tym na rolki do Kreatora mocy - na nich to sprzęgło co masz powinno dać radę no i wystroję go na maksa do ilu starczy paliwa chciałbym z dołu trochę Nm zabrać i przenieść je na górę coby trakcja była i nie mieliło po zmianie biegów...
A no i patencik na odprowadzanie trochę ciepła spod maski się wykona...
Oj będzie Grubo
Szkoda że Bombla nie będzie na Bemowie - by było fajnie do pary no i przede wszystkim było by kogo łoić...
na razie Coobciu jak zrobisz wszystko po za sprzęgłem, to zdaj relację co i jak....najwyżej spróbuje się schamować, a później odrazu wsadzimy to sprzęgło.
aaaaaaaa i przejrzyj ten zawias u mnie czy wszystko gra
Ostatnio zmieniony 2010-04-21, 11:09 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Myślałem kiedyś o felgach, ale nie chce mi się szukać jakichś z jednej strony fajnych (najlepiej 16-tki), a z drugiej strony zajebiście lekkichNadiR pisze:Ciekawe która P11.144 będzie ostatecznie szybciejsza
ps. a felg nie chcesz zmienić, bo niemal jak od e46 z serii
Tak jak teraz jest, to jak na sleepera przystało tylko na plus wychodzi....100% seria
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj do suszarki wleciało chłodzenie wodne, oraz zostało to co gorące troszkę odsłonięte:
Jeszcze regulator ciśnienia paliwa oraz zmiana sprzęgła i finalne strojenie
Jeszcze regulator ciśnienia paliwa oraz zmiana sprzęgła i finalne strojenie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Super, że się udało już część planu zrobić Nie ma jak oryginalny kolektor, cięższy, ale za to nie chiński......no i będzie chłodniej pod maską, a to też ważne - szczególnie że mam jeden wiatrak
Został nam regulator paliwa i sprzęgło, z tych najważniejszych rzeczy.
P.S
Ciekawe ile dmuchnie na obecnej konfiguracji gdy będzie szczelne teraz Daj znać jak sprawdzisz, albo filmik nakręć
Został nam regulator paliwa i sprzęgło, z tych najważniejszych rzeczy.
P.S
Ciekawe ile dmuchnie na obecnej konfiguracji gdy będzie szczelne teraz Daj znać jak sprawdzisz, albo filmik nakręć
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Hehe, wiem wiem, źle wpisali na hamowni i tak już zostało Mówisz o oponkach? Tutaj cały czas są prawie nowe GoodYeary F1 - 205/R16. A co do amorków to jak się uda, niebawem wsadzimy z Coobciem na przód UltraSR...zobaczymy jak będzie z czasem i $$$xtomek pisze:Popatrz na wykresy. ALMER-ę hamowałeś!!! Co zakładasz na przód, żeby sie przykleić z tym momentem?
Ja również nie mogę się doczekać aż wszystko będzie w końcu szczelne i sprawne Co do mocy to wiesz, że cyferki to nie wszystko....każde auto może inaczej się zachowywać na drodze, inaczej kleić i mieć innego kierowcę z innymi umiejętnościami, więc to zawsze wychodzi w praniu Czasem mając kilkadziesiąt koni mniej można kogoś objechać, więc się nie martw że u mnie więcej cyferek jest chwilowo....podniesiecie z Coobciem boosta u Ciebie i zaraz mnie wyprzedziszbombel pisze:No jestem ciekawy co wyjdzie. Zawsze jak zaczynam prowadzić z mocą to mnie wyprzedzasz Mam nadzieje, że tym razem na tym samym doładowaniu mój wydech coś da
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wóz ogarnięty - jest kurde naprawdę Męsko - ze 25-30minut upalałem stroiłem z Limonem i do tej pory mam zmarszczki od banana na twarzy i czerwone policzki
Primera Robi naprawdę konkretny przeciąg...
Doładowanie na poziomie 0,85 bara przy czym AFR na bardzo bezpiecznym poziomie 11,7-10,9 (przy odcince) - EGT nie przekracza 750*C czyli bardzo bezpieczne, zapasu paliwa jest do ok. 1bara
A uwierzcie Mi przy obecnym 0,85 bara mój sunny jeśli chodzi o przyspieszenie od 100km/h w górę - wymięka...
Od ostatniej wizyty u Zura wleciał inny kolektor wydechowy, downpipe zostało zmodyfikowane, dołożony został regulator ciśnienia paliwa, oraz zostało to porządnie zestrojone z naciskiem na jeszcze większe bezpieczeństwo silnika, no i dołem 0,4L oliwy - nie wiem czy Prima krzywo stała czy jednak trochę wciąga...
Jutro Sprzęgło i może jeszcze mała niespodzianeczka przed wymianą sprzęgięłka
Primera Robi naprawdę konkretny przeciąg...
Doładowanie na poziomie 0,85 bara przy czym AFR na bardzo bezpiecznym poziomie 11,7-10,9 (przy odcince) - EGT nie przekracza 750*C czyli bardzo bezpieczne, zapasu paliwa jest do ok. 1bara
A uwierzcie Mi przy obecnym 0,85 bara mój sunny jeśli chodzi o przyspieszenie od 100km/h w górę - wymięka...
Od ostatniej wizyty u Zura wleciał inny kolektor wydechowy, downpipe zostało zmodyfikowane, dołożony został regulator ciśnienia paliwa, oraz zostało to porządnie zestrojone z naciskiem na jeszcze większe bezpieczeństwo silnika, no i dołem 0,4L oliwy - nie wiem czy Prima krzywo stała czy jednak trochę wciąga...
Jutro Sprzęgło i może jeszcze mała niespodzianeczka przed wymianą sprzęgięłka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No jest męsko Wóz Bardzo Cieszy Naprawde Podaje i Trzeba Koniecznie dmuchnąć tego 1.0 Bara jak sprzęgło wleci
Linki Do Filmików:
Ecu master+100-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=h8jKuE16cek
50-160km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=k6_IfyIgDIg
Afr+Ecu Master+180km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=J9wx6pyovbU
Ile dmucha? :
http://www.youtube.com/watch?v=wLqOypsUK5E
40-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=g8Fdm47PeBA
40-140km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=xRCioXKiYJg
Linki Do Filmików:
Ecu master+100-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=h8jKuE16cek
50-160km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=k6_IfyIgDIg
Afr+Ecu Master+180km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=J9wx6pyovbU
Ile dmucha? :
http://www.youtube.com/watch?v=wLqOypsUK5E
40-150km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=g8Fdm47PeBA
40-140km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=xRCioXKiYJg
Ostatnio zmieniony 2010-04-22, 21:14 przez Limon, łącznie zmieniany 2 razy.
No Coobciu....mega super robota Dziękować Brakuje tylko sprzęgła do pełni szczęścia i można w niedziele na Bemowo uderzać zmierzyć sobie czasyCoobcio pisze:Wóz ogarnięty - jest kurde naprawdę Męsko - ze 25-30minut upalałem stroiłem z Limonem i do tej pory mam zmarszczki od banana na twarzy i czerwone policzki
Primera Robi naprawdę konkretny przeciąg...
Doładowanie na poziomie 0,85 bara przy czym AFR na bardzo bezpiecznym poziomie 11,7-10,9 (przy odcince) - EGT nie przekracza 750*C czyli bardzo bezpieczne, zapasu paliwa jest do ok. 1bara
A uwierzcie Mi przy obecnym 0,85 bara mój sunny jeśli chodzi o przyspieszenie od 100km/h w górę - wymięka...
Od ostatniej wizyty u Zura wleciał inny kolektor wydechowy, downpipe zostało zmodyfikowane, dołożony został regulator ciśnienia paliwa, oraz zostało to porządnie zestrojone z naciskiem na jeszcze większe bezpieczeństwo silnika, no i dołem 0,4L oliwy - nie wiem czy Prima krzywo stała czy jednak trochę wciąga...
Jutro Sprzęgło i może jeszcze mała niespodzianeczka przed wymianą sprzęgięłka
Jak jakies foteczki robiliście to też wrzućcie z Limonem
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
no gratki prima wymiata i widac trakcji naprawde trzeba szukac jednak w rekach Coobcia wszytko jest mozliwe
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
To wtedy Coobcio wezmie silnik od mojej Maxi co się kurzy w garazu założy turbo i inne dodatki i wtedy bedzie miał najmocniejszą P11xtomek pisze:Trzymam kciuki, a jak srebrną coobcia pobije??? Masakra.....
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sprzęgło zmienione jest trochę lepiej jak u Bombla 0,8 bara trzyma na drodze jak się dotrze to trochę dołożymy Boosta - na Bemowo fajnie jakby był ten 1 bar...
Auto Dzisiaj przed wymianą sprzęgła shamowałem i przy okazji porównałem z bombla maszyną, oto wynik:
O krude dupa pen driva zostawiłem na hamowni...
Tak czy siak u Zura wyszło 249KM i 338Nm i sporo Nm z dołu, taki pełen ciąg jest od 3500.
Auto Dzisiaj przed wymianą sprzęgła shamowałem i przy okazji porównałem z bombla maszyną, oto wynik:
O krude dupa pen driva zostawiłem na hamowni...
Tak czy siak u Zura wyszło 249KM i 338Nm i sporo Nm z dołu, taki pełen ciąg jest od 3500.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No no spoko wynik to juz musi ładnie jezdzićTak czy siak u Zura wyszło 249KM i 338Nm i sporo Nm z dołu, taki pełen ciąg jest od 3500.
Ciekaw jestem wyników na torze, jak jeszcze dorzucicie doładowanie do jednego bara to bedzie naprawde szybkie auto
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Coobcio, Zuru gratulacje dla najmocniejszej aktualnie primery
Ostatnio zmieniony 2010-04-23, 22:35 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru z łaski swojej napisał by chociaż krótko i na temat - czy auto podaje czy jednak czegoś więcej się spodziewał
Dziś Ruszyłem za BMW 335i i powiem że prawie równo szliśmy, na 1 barze myślę że by było łep w łep
Dziś Ruszyłem za BMW 335i i powiem że prawie równo szliśmy, na 1 barze myślę że by było łep w łep
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Właśnie wróciłem do domu Oczywiście że podaje jest elegancko....ewentualnie górą mogło by troszkę lepiej iść, ale z dołu i ogólnie, mega się poprawiło. Sprzęgło kleiło całą drogę z Pragi na Ursynów idealnie, raz mi sie poślizgneło jak dałem w pi..ę i przerzucałem z 1 na 2-ke. Tak to jest elegancko....mam nadzieje że jak się ułoży to będzie już w c..ke.Coobcio pisze:Zuru z łaski swojej napisał by chociaż krótko i na temat - czy auto podaje czy jednak czegoś więcej się spodziewał
Dziś Ruszyłem za BMW 335i i powiem że prawie równo szliśmy, na 1 barze myślę że by było łep w łep
Na opcji 0 - jest w sam raz na jazde po bułki i do roboty Na opcji 1 - to już miażdzycyc lepszy czuć różnice i blowoff-ik ma wypasiony dźwięk, po rozkręceniu lekko przez Coobe
Generalnie, troszkę kosmetyki i będzie już wszystko super profi Zobaczymy jak będzie w niedziele i czy do tej pory sprzęgło choć troszkę się ułoży.
Kuba, dawaj wykres jak tylko zgrasz na kompa Thx
Ostatnio zmieniony 2010-04-24, 00:46 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie